50 مدل موی ساده و محبوب در بین هالیوودی‌ها (قسمت اول)

50 مدل موی ساده و محبوب در بین هالیوودی‌ها (قسمت اول)

30 مهر 1401

اگر ایده‌های شما برای مدل موهای بلند تمام شده است، ما لیستی عالی برای شما داریم. این مدل موهای شیک و زیبا که بسیار ساده و راحت درست می‌شوند آورده‌ایم. برای دستیابی به آن نیازی به رفتن به سالن‌های گران قیمت ندارید. به راحتی می‌توانید 50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوودی را در خانه درست کنید.

البته برای تحقق آن به ابزار و محصولات مناسب نیاز دارید. در اینجا بیابید که چگونه می‌توانید آن را انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر به پایین بروید.


1.مدل موی ساده و لخت


اتو مو خود را بردارید و تارهای بلند موهایتان را اتو کنید تا ظاهری لخت و صاف داشته باشید و آن را به یک طرف صورت حالت دهید یا اینکه آن را به سمت عقب بکشید. 


2.مدل موی دم اسبی کناری


مدل موی دم‌اسبی کنار ساده و جذاب است. به نظر شما هم تیلور سویفت با این مدل موی ساده و شیک فوق‌العاده شده است! 


3.مدل موی صاف و شلاقی


سبک تازه، براق و صاف است. این مدل موی ساده و زیبا برای دختران جوان گزینه مناسبی است. این سبک را در جشن تولد یا دورهمی‌های دوستانه امتحان کنید. این یکی از مدل‌های موی بی‌نظیر برای کسانی است که موهای بلند و لخت دارند.


4. مدل موی فر و موج‌دار


برای درست کردن حلقه‌های فر بر روی موهای بلند به بیگودی‌های بزرگ نیاز دارید. فر روی موهای بلند شیک و جذاب به نظر می‌رسد. اگر موهای ابریشمی و صاف داشته باشید، فرها می‌درخشند. بنابراین مطمئن شوید که موها قبل فر کردن باز، نرم و براق هستند.


5. چتری خرد شده رو به داخل


چتری همیشه بین دخترها محبوب بوده است. چتری‌ها را بگیرید و آن‌ها را با برس به سمت داخل یا با جداکننده وسط بکشید. اگر موها به طور طبیعی صاف باشند، چتری‌ها برجسته نمی‌شوند. فراموش نکنید که از یک محصول حالت دهنده خوب استفاده کنید تا چتری‌ها را در جای خود نگه دارید.


6. مدل موی راپونزل دم اسبی زیبا


مدل موی بلند راپونزل خود را ببندید. این استایل یک سیگنال واضح است که همه ما می‌توانیم مانند پرنسس‌های زیبای دیزنی شیک باشیم. موها را برس بزنید و سپس آن‌ها را در قسمت‌های کوچک ببندید. قسمت‌ها باید کمی پف کرده باشند تا به دم‌اسبی حجم دهند!


7. مدل موی باز یکطرفه


دستیابی به این مدل مو آسان است. موها را برس بزنید و پشت گوش قرار دهید. مدل موی خیره‌کننده سلنا گومز را ببنید واقعاً عالی به نظر می‌رسد.


8. مدل موی موج‌دار


شلخته، بی‌دردسر و در عین حال جذاب است. موها را به صورت حلقه‌های ریز فر کنید، از یک محصول حجم‌دهنده استفاده کنید و با انگشت آن‌ها را شانه کنید تا حالت نامرتب ایجاد شود.


9. مدل موی امواج پشت گوش


پس از فر کردن موها، آن‌ها را با برس و شانه‌های دندانه پهن شانه کنید تا این امواج ایجاد شود و آن را پشت گوش قرار دهید. گوشواره‌های بلند و آویزی بپوشید تا این استایل فوق‌العاده جذاب و شیک را داشته باشید.


10. مدل موی فرهای زیبا Ombre


موهای خود را فر کنید و در یک طرف جمع کنید. افکت فنری قطعاً درخشش خیره‌کننده بسیاری را به خود جلب می‌کند!


11. مدل موی دوطبقه


آن را بکشید و آن فرهای طبیعی را به عقب بچسبانید. به قسمت زیگزاگی غیرمعمول این سبک توجه کنید که در جلو حجم بیشتری می‌دهد. چتری‌ها به صورت مایل بر روی پیشانی کشیده می‌شوند.


12. مدل موی فر با حلقه‌های بزرگ و حجیم


قسمت‌های میانی را فر کنید و این سبک سوفیا ورگارا را برای مهمانی بعدی امتحان کنید! فرها روی موهای بلند همیشه زیبا هستند. می‌توانید این مدل مو را با تل یا اکسسوری مو تزئین کنید. 


13.مدل موی شینیون بافت


یکی از ساده‌ترین و منحصربه‌فردترین مدل‌ها برای موهای بلند، شینیون کردن آن‌هاست. شینیون یک مدل موی کلاسیک و جاودانه است. قسمت جلوی موهای خود را ببافید و موهای باقیمانده را به صورت گوجه‌ای جمع کنید. شینیون نشان دهنده قدرت، اقتدار و تجربه است. در میان همه این‌ها یکی از این مدل موهای بافته شده همیشه جذاب و منحصربه‌فرد برای موهای بلند با پیچ و تاب مدرن است. می‌توانید با اضافه کردن یک «بافت فرانسوی» در یک طرف آن را نامرتب و شیک‌تر کنید.


14. مدل موی ساسی


آن حجم تند را دریافت کنید. ریشه موهای خود را شانه کنید و ویولا! شما برای یک شب ملاقات آماده هستید! فرهای جذاب چتری‌ها در نزدیکی پیشانی، برش نهایی را در استایل ایجاد می‌کند.


15. مدل موی شینیون بالا


از پایین گردن موها را ببافید، بله ممکن است به کمک نیاز داشته باشید! برای اینکه استایل خوب باقی بماند، از یک محصول حالت‌دهنده خوب استفاده کنید.


16.مدل موی بافته شده کناری


موهای خود را از ریشه بکشید و یک طرف آن را ببافید. چتری‌های مواج را بررسی کنید، چتری‌های مواج ملایم به حالت روان می‌افزایند. مدل موهای دم‌اسبی بافته شده ساده اما کلاسیک هستند. این مدل مو با هر استایلی ست می‌شود این مدل مو با لباس‌های اسپرت یا پیراهن کوتاه استایل جذاب زیبایی می‌شود.


17.مدل موی ساده و موج‌دار


موهای خود را صاف و لخت کنید و از ژل برای صاف کردن آن‌ها استفاده کنید. این یک مدل موی شیک فوق‌العاده هات و جذاب است. این استایل را امتحان کنید مطمئناً مورد تشویق قرار خواهید گرفت!


18.مدل موی پری دریایی


موها را دور یک اتوی فر بپیچید و مقداری محصول مو اسپری کنید و با انگشتان فرها را شل کنید. امواج نرم ملایم ظریف و در عین حال جذاب و زیبا هستند.


19.مدل موی بافت تیغ ماهی

 


اگر به دنبال یک مدل موی جذاب و زیبا هستید موها را به سبک تیغ ماهی ببافید. بافت تیغ ماهی به اندازه‌ای خاص و شیک هست که نیازی به اکسسوری مو نباشد. این استایل به خودی خود برای استایلی جذاب کافی است.


20. مدل موی بافت کنار گوش


با بافتن یک طرف مو جلوه موهاک به آن‌ها ببخشید. مینی بافته‌ها هم موج‌های برجسته ضخیم و هم چتری‌های مواج را تقویت می‌کنند.


21.مدل موی باز


موج را پهن کنید و محصول حالت‌دهنده مو را روی آن‌ها اسپری کنید. به نظر می‌رسد از رختخواب بیرون آمده‌اید و فرها ایجاد شده‌اند. هیچ تلاشی لازم نیست.


22. مدل موی بافت تیغ ماهی


موها را به روش تیغ ماهی ببافید. می‌تواند مرتب یا نامرتب باشد، با تمام اعتماد به نفسی که دارید آن را به رخ بکشید. استایل ماهی هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.


23. مدل موی باز


روی رشته‌ها آب نمک بپاشید و از انتها تا ریشه آن را خرد کنید. همه موها را از یک طرف جمع کنید. استایل ژولیده است اما جذابیت خاصی دارد. 


24.مدل موی باز با چتری


یکی از مدل موهای ساده و دخترانه موهای باز با چتری است که جذابیت زیادی در استایل شما ایجاد می‌کند.


25.مدل موی باز با موهای مشکی


مدل موهای باز بهترین گزینه برای به رخ کشیدن رنگ موهایتان است اگر موهای زیبایی دارید خیلی ساده آن باز بگزارید.

بیشتر بخوانید: 50 مدل موی ساده و محبوب در بین هالیوودی‌ها (قسمت دوم)
 

مطالب مرتبط