20 مدل موی بابِ جذاب در سال 2020

20 مدل موی بابِ جذاب در سال 2020

04 تیر 1399

شرط می‌بندم که هر زنی یکبار هم که شده مدل موی باب را امتحان کرده است، زیرا برای هر مدل صورت و جنس مویی، همیشه مدل موی باب مناسب وجود دارد. به همین دلیل است که این روزها، سلبریتی‌های بیشتری مدل موهای باب را امتحان می‌کنند. به این مدل‌های کوتاه و شیک باب که در سال 2020 ارائه شده‌اند نگاهی بندازید. 

1. بلوند مات زیبا

اگر موهای کم‌پشتی دارید، به ترفندهای رنگ مو نیازی ندارید تا کاری کنید که موهای‌تان پرپشت‌تر به نظر برسند. فقط یک رنگ ثابت، مانند این رنگ بلوند را امتحان کنید تا زیبا و جذاب به نظر برسید.

مدل موی باب با رنگ بلوند

2. باب مدرن بلوند

این باب لایه‌دار بلوند با قسمت‌های کناری بلندتر، ظاهری مدرن و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. از تافت حالت‌دهنده یا اسپری نمک دریایی استفاده کنید تا لایه‌ها سر جای خودشان بمانند.

مدل موی باب به رنگ بلوند

3. مدل باب نازک 

اگر می‌خواهید به طور هم‌زمان، هم دخترانه به نظر برسید و هم مدرن، پس این مدل باب برایتان عالی است. تارهای نازک، یک حس ظرافت به موهایتان میدهد. 

مدل موی باب به رنگ مشکی

4. مدل موی باب خرد شده

این مدل موی باب خرد شده ظاهر با نمکی دارد و با بسیاری از تیپ‌های مختلف همخوانی دارد. رنگهای مختلف به آن عمق می‌دهند و لایه‌ها باعث می‌شوند که ظاهر بهتری هم پیدا کند.

رنگ موی بلوند با مدل موی باب خرد شده

5. مول موی باب نیمه‌ای در سایه

با استفاده از رنگ‌های محو شونده‌ از رنگ ارکیده‌ای تا سفید و استفاده از رنگ بنفش پررنگ به عنوان چاشنی کار، باعث میشود که این مدل باب ظاهری قوی و یکدستی را ایجاد کند.

مول موی باب با رنگ موی بنفش ارکیده‌ای و سفید

6. پره‌های بنفش

مدل‌های باب آزادی عمل دارند و هر زنی، از مادربزرگ‌ها گرفته تا دخترهای جوان، می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. این مدل موی باب با رنگ بنفش با هزاران پره‌ای که دارد، ارزش آن را دارد که نسل‌های جدید امتحانش کنند.

مدل موی باب با رنگ بنفش

بیشتر بخوانید: 10 مدل موی باب با بالیاژ، حتماً آن را امتحان کنید!

7. باب با برش مستقیم

این مدل باب با برش مستقیم، بی‌نهایت امکانات مختلفی را پیش روی شما باز می‌کند. داشتن کناره‌های بلندتر و دسته‌های کوچک در قسمت‌های مختلف، باعث میشود که مدرن‌تر و به‌روزتر شوید.

مدل موی  باب با فرق کج ریخته شده در صورت

8. باب با هایلایت فر

لایه‌های موهای فر با هایلایت‌ها و لولایت‌های متناسب، یک مدل باب زیبا و شیک ایجاد می‌کند. جهات مختلف برای فرهای مو در بالا و میانه‌ی سر، یک اثر بصری ایجاد می‌کنند، اما وقتی که نوک موها را هم فر کنید، این مدل واقعا بی‌نظیر می‌شود. 

مدل موی باب با هایلایت بلوند و فر

9. هایلایت‌های ظریف با یک باب فر

این مدل باب فر با لایه‌های درشت و موهایی که انتهای‌شان تیز کوتاه شده است، یک مدل موی مدرن را ایجاد میکند. تراز خیره‌ کننده و هایلایت با تناژ خاکستری، این مدل مو را فوق‌العاده می‌کند.

مدل موی باب با هایلایت‌های ظریف و فر

10. باب موج‌دار لایه‌ای

رنگ عسلی-داچینی، برای هر زنی با موهای قهوه‌ای فوق‌العاده است. مدل باب این موها شبیه به حالت زنی است که موهای موج‌دار دارد و همین الان از خواب بیدار شده است.

مدل موی  باب با رنگ عسلی دارچینی

11. مدل خط A لایه‌ای بنفش

کناره‌های قسمت خط A این مدل باب، صورت شما را قاب گرفته و باعث می‌شود ده سال جوان‌تر به نظر برسید. لایه‌های بنفش ‌رنگی که اینجا دیده می‌شوند، به مدل موها عمق داده و به آن حس شادی اضافه می‌کنند.

مدل موی باب به رنگ بنفش

12. مدل باب با طول چانه

این مدل باب با طول چانه، برای زنانی که موهای طبیعی صافی دارند به همان سادگی‌ای است که به نظر می‌رسد. ریشه‌های تیره و نوک موهای روشن به مدل مو عمق می‌دهند. به سادگی فقط سرتان را تکان بدهید تا موهایتان جابجا شوند و ظاهر مدل مویتان تغییر کند.

مدل موی باب بلوند

13. برش لایه‌ای موج‌دار

این مدل، یک باب لایه‌ای است که با موهای طبیعی موج‌دار نرم ترکیب شده است. از یک اسپری حالت‌دهنده استفاده کنید تا هر شکلی که دوست دارید به موهایتان بدهید.

مدل موی باب و موج دار

14. باب تکه‌ای شیک

اگر زنی با موهای تیره بخواهد موهایش را بلوند کند، بهترین روش استفاده از هایلایت‌های روشن است که همزمان به زمینه‌ی تیره‌ی مو هم اجازه خودنمایی می‌دهد. برای فرم دادن به این مدل زیبای باب، از یک صاف‌کننده‌ی مو استفاده کنید تا نوک موها به حالت تیز و رو به بیرون یا رو به پایین حالت بگیرد.

مدل موی باب و هایلایت تکه‌ای روی زمینه تیره

15. باب لایه‌ای زیبا

با اینکه ممکن است بعضی از مدل‌های باب پیچیده باشند، اما بعضی دیگر از این مدل‌ها ساده و راحتند، مثل این یکی. ماندگاری این مدل مو کم است و برای خوش فرم ماندن آن، نیازی نیست کار خاصی بکنید.

مدل موی باب مشکی

16. مرواریدی و باب روز

رنگ الهام‌بخش این مدل مو، از مروارید سیاه گرفته شده است. این مدل با رنگ‌های بین خاکستری، نقره‌ای و آبی بازی می‌کند. رنگ موها بسته به زاویه دید و زاویه نور، متفاوت به نظر می‌رسد.

مدل موی باب با رنگ مرواریدی

17. باب سیاه تیغ زده شده با دسته‌های مو

در مقایسه با مدل باب با طول موهای یکسان، این مدل باب تیغ زده شده است که یک حس پره‌دار دارد. کوتاه کردن مو با استفاده تیغ به آن یک حس حرکت اضافه داده است. برای حالت دادن به نوک موها، از وکس‌های حالت ‌دهنده استفاده کنید.

مدل موی باب با تیغ کوتاه شده

18. کوپ باب آمبره 

این مدل کوپ باب آمبره، لایه‌های متعددی دارد. رنگ‌ آن با تنالیته‌های مختلف پوست همخوانی دارد و با بسیاری از تیپ‌های مختلف، هماهنگ می‌شود.

مدل موی باب به صورت کوپ و با رنگ موی آمبره 

19. باب با قسمت‌های کناری آویزان

اگر می‌خواهید یک مدل باب را اسپرت کنید، اما در عین حال بلندی موها را هم حفظ کنید، این مدل باب بلند برای شما عالی است. این مدل کوتاهی مو با کناره‌های بلند، همزمان هم سر جایش می‌ماند و هم براق و زیبا به نظر می‌رسد.

مدل موی  باب

20. باب نازک آشفته با بالیاژ خاکستری

لایه‌های در هم ریخته برای حجم دادن به موها عالی هستند. برای رسیدن به یک اثر فوق مدرن و متمایز، بالیاژ خاکستری را انتخاب کنید.

مدل موی باب با رنگ بالیاژ خاکستری

بیشتر بخوانید: 10 مدل موی باب با بالیاژ، حتماً آن را امتحان کنید!

مطالب مرتبط