لیستی از مدل‌ موی دم اسبی به روز شده

لیستی از مدل‌ موی دم اسبی به روز شده

29 خرداد 1399

مدل موی دم‌اسبی یکی از بهترین رازهای پنهان مانده‌ی هر زنه؛ این مدل می‌تونه بهترین انتخاب برای روزهایی که موهاتون بدحالته، مهمونی‌های باکلاس و یا حتی بیرون رفتن‌های معمولی و روزانه‌تون باشه. حتی بعضی از سلبریتی‌های مورد علاقه‌مون هم هر چند وقت یک‌بار مدل دم‌اسبی رو انتخاب می‌کنن. تو این مطلب لیستی از مدل‌های به روز شده‌ی دم‌اسبی رو بهتون نشون می‌دیم که قطعاً باعث می‌شه با اون مدل‌ها توجه خیلی‌ها رو به خودتون جلب کنید!


11 مدل موی دم اسبی جسورانه برای مهمانی‌ها


آزاد و موج‌دار

این مدل موی دم‌اسبی بلند و موج‌دار (حالت‌دار) مدلی کاملا عالی و مناسب محیط کاره؛ همزمان با شیک بودن، یه ظاهر حرفه‌ای بهتون می‌ده و در عین حال مدل خیلی راحتیه و به سادگی می‌تونید موهاتون رو به این شکل ببندید. برای این کار، اول با یه بیگودی بزرگ موهاتون رو موجدار کنین و بعد با شونه قسمت‌هایی که به هم چسبیدن رو از هم باز کنید. یه قسمت از موهاتونو جدا کنین و دور بقیه‌ی موهاتون بپیچید و با یه گیر سر ثابتش کنید. در آخر هم یه مقدار از موهای جلوی سرتون رو جدا کنین تا حالت چتری بلند به خودش بگیره.

مدل موی دم اسبی موج دار

مدل موی باکلاس

این مدل مو زحمت خیلی بیشتری از مدل دم‌اسبی معمولی داره اما خوراک مراسم عروسی و یا مهمونی‌های آخر هفته‌ست. اول باید موهاتونو فر کنین، بعد اون رو به سه قسمت تقسیم کرده، و هر قسمت رو با یه کش مو ببندید. یه مقدار از موهای جلوتونو از کش در بیارین تا بتونین فرق کج بزنین، و بعد کل موهاتون رو از قسمت دم اسبی پایین و وسط بیارید روی دم اسبی بالایی. یه مقدار از موهاتون رو دور قسمت بالایی بپیچید تا کش مو رو مخفی کنه و بعد یه گیرسر خوشگل به اون بزنید.

مدل موی دم اسبی برای مهمانی

موهای بافت‌دار (فر)

تمام موهاتون رو با یه اتو موی کوچیک یا متوسط فر کنید. با دم شانه یه بخشی از موهای بلند جلو رو جدا کنید و برای اینکه پرتر به نظر برسه، اونا رو پوش بدید. با کش مو موهاتون رو به صورت دم‌اسبی ببندید و موهای جلو رو روی قسمت دم اسبی بیارید و با یه سنجاق مو اون رو محکم ببندید.

مدل موی دم اسبی فر

بیشتر بخوانید: از این 15 مدل موی تابستانه ایده بگیرید

گل فانتزی

این مدل یکم پیچیده‌تره اما صد در صد ارزشش رو داره. چند لایه مو در قسمت بالایی جدا کنین و با کش هرکدومو ببندید. در آخر موها رو یکم شل بپیچید و با یه کش ببندید و بعد موها رو به صورت دایره‌ای و به سمت بالا بچرخانید و با یه سنجاق محکم کنید.

مدل موی دم اسبی با وسط آنگل فانتزی

مدل پاپیونی

اول موهاتون رو به صورت دم اسبی ببندید و با بخشی از موهاتون کش مو رو بپوشونید. بخش دم اسبی رو به دو قسمت تقسیم کنید و با یه کش مو مثل عکس اونها رو بالای دم اسبی ببندید. یه مقدار از موهاتونو برای پیچیدن دور قسمت وسط مو جدا کنید و به این ترتیب موهاتون آماده میشه.

مدل موی دم اسبی پاپیونی

مدل شلخته

موهاتون رو یه مقدار فر کنید، ریشه اون رو با شونه یکم پوش بدید و با کش موهاتون رو ببندید.

مدل موی دم اسبی شلخته

بافت کنار سر

برای اینکه بخواید موهاتون مثل مدل موی جسیکا آلبا توی عکس بالا بشه، باید یه طرف موهاتون رو از بالا تا پایین ببافید و با بقیه موهاتون اون رو به کنار سر و به سمت پایین ببرید و با یه کش به صورت دم اسبی کج ببندید و در آخر هم برای اینکه کش مو مشخص نباشه، می‌تونید اون رو با یه قسمت از موهاتون بپوشونید.

مدل موی دم اسبی با بافت کنار سر

فرفری پیچیده شده

یه مدل سریع اما در عین حال شیک، برای دخترهای موفرفری. قسمت جلوی موهاتون رو جدا کنید و موهای پشت سر رو به صورت دم‌اسبی ببندید. هر دو طرف موهاتون رو تا پشت گردن به صورت تخت بپیچید (تاب بدید) و با کمک سنجاق سر، انتهای هر دو قسمت تابیده شده رو به بالای دم‌اسبی ببندید.

مدل موی دم اسبی فرفری

فرفری پیچیده شده

پیچیده شده‌ی دوقسمتی

موها رو به سه قسمت تقسیم کرده و با کش به صورت شل ببندید. با دو انگشت ریشه دم اسبی رو نگه دارید و یه سوراخ ایجاد کنید و موهای دم اسبی بالایی رو از این سوراخ رد کنید و به سمت بالا بیارید، طوریکه روی کش رو بپوشونه و با دستتون محکم و مرتبش کنید. برای قسمت وسط و آخر هم همین مراحل رو انجام بدید و به این ترتیب مدل مویی که میخواستید آماده میشه.

مدل موی دم اسبی بافت شده

پیچیده شده‌ی دوقسمتی

بافت کنار و بالای سر

موهای جلوی سر رو به سه قسمت تقسیم کنید و هر کدوم رو به صورت بافت درشت ببافید و بعد هر سه قسمت بافته شده رو به همراه موهای پشت سر به بالا آورده و به صورت دم‌اسبی با هم ببندید. برای اینکه به موهاتون حجم بدید و یه ظاهر شلخته به خودش بگیره در آخر انتهای موهاتون رو یکم پوش بدید.

مدل موی دم اسبی با بافت کنار و بالای سر

بافت تل مانند

موهای قسمت جلوی سر رو جدا کنید و از یه طرف سر تا طرف دیگه اون شروع به بافتن کنید. قسمت موهای پشت سرتون رو به همراه انتهای بافت به صورت دم اسبی کج و پایین سر با کش ببندید و با یه مقدار از موهاتون کش رو بپوشونید.

مدل موی دم اسبی با بافت تل مانند

بیشتر بخوانید: 10 مدل موی عالی و ترند شده که باید آنها را امتحان کنید

مطالب مرتبط