بهترین مدل موی چتری را لیسا بلک پینک دارد!

بهترین مدل موی چتری را لیسا بلک پینک دارد!

24 خرداد 1399

هر فردی علامت تجاری خاصی از زیبایی دارد. این نشان تجاری برای بعضی می‌تواند تعهد بی‌چون و چرا به ریمل باشد برای بعضی هم این است که هرگز خانه را بدون زدن اسپری ترک نمی‌کنند. این نشان تجاری برای لیسا بلک پینک چتری‌های بی‌نقص و همیشه مرتب او است که معرف چهره اوست. «بی‌نقص» کلمه‌ای نیست که بتوان آن را در واقعیت برای هر چیزی به کار برد، اما ظاهراً چتری‌های لیسا واقعیت را نقض کرده است. انجمن‌های اینترنتی وجود دارند که در حال تحقیق روی این موضوع هستند که چطور چتری‌های لیسا همیشه انقدر تمیز و مرتب به نظر می‌رسد، حتی هنگامی که در موزیک ویدیوهای خود در حال رقصیدن و آواز خواندن است. هنگامی که لیسا در ردیف جلوی برنامه سِلین بنشیند، خواهید دید که او کمی بلندی چتری‌هایش را تغییر داده است. برای مثال او با چتری‌هایی سبک‌تر و کم پُشت‌تر ظاهر می‌شود اما باز هم چتری‌های او مثل همیشه مرتب سر جای خودش است بدون اینکه حتی یک تار از آن نامرتب باشد. بنابراین اگر شما مدت طولانی است که موهایتان مدل چتری است و یا اگر به این فکر می‌کنید که بگذارید چتری‌هایتان بلند شود یا به این فکر هستید که زیبایی خود را به سمت آخرین مدل جدید و امتحان شده استایل چتری تغییر دهید، ما شما را با استایل لیسا آشنا می‌کنیم تا قانع شوید که مدل موی چتری به صورت بالقوه زیبایی دارد.

مدل موی لیسا بلک پینک

آوریل 2020: گویی این ژاکت کشی زرد رنگ به انداره کافی برای استایل لیسا زیبا نبوده است و او برای زیباتر کردن استایل خود در حالی که چتری‌هایش صورت او را قاب گرفته‌اند، موهایش را محکم به صورت دم اسبی رو به عقب برده و آن را با کش تقریباً بزرگ بسته است.

ژاکت کشی زرد رنگ و موهای چتری لیسا بلک پینک

مارس 2020: کت یک دست مشکی او حال و هوایی زیبایی به چتری‌های صاف کوتاه شده و موهای بلند لیسا داده است. این استایل شاید مانند استایل مورتیکا آدامز باشد ولی بیایید آن را مد کنیم.

کت مشکی و موهای چتری لیسا بلک پینک

آگوست 2020: لیسا به وضوح از قدرت چتری‌های بی‌نقص خودش خبر دارد که حتی هنگامی که ظاهری جدیدی را برای موزیک ویدیو Kill This Love این عشق را بکش امتحان می‌کرده، باز هم چتری‌های خود را نگه داشته است.

مدل موی لیسا بلک پینک در موزیک ویدیو Kill This Love

اکتبر 2020: موهای کوتاهتر، اما چتری‌های لیسا مثل همیشه مرتب است.

هودی- موهای چتری لیسا بلک پینک

اکتبر 2019: لیسا چتری‌هایش را رنگ کرده و موهایش را تا روی شانه کوتاه کرده و با رنگ بلوند تناژ گرم به سمت تمام کردن سال 2019 رفته است.

 موهای چتری لیسا بلک پینک

دسامبر 2019: در این عکس می‌توانید ببینید که چرا لیسا هنگام پیاده‌روی زمستانه یک کلاه با پالتوی تیره رنگ خودش سِت نکرده است.

 موهای چتری بلوند  لیسا بلک پینک

نوامبر 2019: گوشواره‌های ظریف با چتری‌های بی‌نقص سِت شده‌اند تا استایلی خیره کننده برای مهمانی داشته باشد.

موهای چتری لیسا بلک پینک

دسامبر 2019: پلیور یقه اسکی بسیار زیبای لیسا به خوبی با چتری‌های قهوه‌ای او ست شده است.

مدل موی گوجه ای و موهای چتری لیسا بلک پینک

فوریه 2020: لیسا در حالی که به موها و چتری‌های خود تناژ نقره‌ای دودی داده بود، در ردیف جلوی شوی سِلین در طول هفته مد پاریس نشسته بود.

موهای دودی لیسا بلک پینک

فوریه 2020: در این عکس می‌بینید که استایل زیبایی لیسا به خوبی برای این گوشواره‌های چشمگیر ست شده است.

رنگ موی مشکی لیسا بلک پینک

مارس 2020: چتری بهترین استایل لیسا برای ست کردن با یک صورت سرحال و زیبا و ژاکت کشی رنگین کمانی است.

رنگ موی مشکی لیسا بلک پینک

بیشتر بخوانید: 6 مدل موی چتری باکلاس که باید امتحانش کنید

مطالب مرتبط