10 مدل موی باب با بالیاژ، حتماً آن را  امتحان کنید!

10 مدل موی باب با بالیاژ، حتماً آن را امتحان کنید!

01 خرداد 1399

انجام بالیاژ بر روی مدل موی باب، چالشی بزرگ است. باب، مدل‌ موی کوتاه است که چندین لایه از اندازه‌های مختلف مو را با یکدیگر ترکیب می‌کند. به همین دلیل به طور خاص بالیاژ کردن این مدل مو به گونه‌ای که طبیعی و یک دست به نظر برسد، سخت است. هرچند به این معنی نیست که بالیاژ کردن موی باب غیرممکن است. در واقع مدل موی باب با بالیاژ در حال حاضر یکی از ترندهای پرطرفدار مدل مو است. اگر احتیاج به کمی انگیزه برای بالیاژ کردن مدل موی باب خود دارید، 10 مدل موی باب را در این مقاله نگاه کنید. این 10 مدل موی باب بالیاژهای فوق‌العاده را به گونه‌ای نشان می‌دهد که به نظر ماهرانه و طبیعی می‌رسند و به طور خاص برای لایه‌های کوتاه‌تر طراحی شده است.

باب ویو شده بلوند با بالیاژ و ریشه‌ی تیره

برای این مدل موی باب تا روی شانه، کمی موهای ویو شده بلوند را روشن‌تر و قسمت‌هایی که کمتر بلوند شده‌اند را کمی تیره کنید. لایه‌های بالیاژ شده‌ی روی مو به این مدل موی باب بلوند جلوه و درخشندگی بیشتری می‌دهد. ریشه تیره باعث می‌شود تا این مدل موی ویو شده بلوند طبیعی‌تر به نظر برسد و همچنین کمک می‌کند تا دیرتر بتوانید برای رنگ کردن موهایتان به سالن زیبایی بروید.

مدل موی باب بلوند با بالیاژ

باب خرمایی با بالیاژهای بلوند عسلی

موی یک رنگ غالباً خسته کننده به نظر می‌رسد. بالیاژ بلوند از اینکه مدل موهایتان کسل کننده یا یک نواخت به نظر برسد جلوگیری می‌کند و کمی جلوه و درخشندگی به این مدل موی باب خرمایی می‌دهد. این مدل موی باب خرمایی بالیاژهای بلوند عسلی را نمایان می‌کند که باعث می‌شود مدل موی باب شما بدون آسیب بیش از حد به مو و استفاده از دکلره زیاد، درخشنده به نظر برسد. لایه‌های بلوند عسلی این مدل مو مانند لایه‌های زیرین خرمایی خود تن گرم دارد که شما را مطمئن می‌کند که در آخر، این مدل مو ظاهری طبیعی خواهد داشت.

مدل موی باب خرمایی با بالیاژ بلوند عسلی

باب با رنگ بلوند توت فرنگی به همراه بالیاژ روشن

بلوند توت فرنگی مانند رنگی است که در عکس بالا می‌بینید و در حال حاضر طوفانی عظیم در دنیای رنگ موی خانم‌ها و مد بپا کرده است که این مدل موی باب با رنگ بلوند توت فرنگی را در این فصل به شدت ترند کرده است. بالیاژ روشن، با بلوند تناژ گرم به این مدل موی باب جلوه می‌دهد. لایه‌های روشن باعث می‌شود سایه‌های رنگ بلوند توت فرنگی درخشندگی بیشتری داشته باشد و در آخر مدل موی شما چشمگیر، یک دست و کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

مدل موی باب بلوند توت فرنگی با بالیاژ روشن

باب با رنگ ارغوانی و خرمایی به همراه بالیاژ

این مدل موی بالیاژ شده ترند و جسورانه، ترکیبی از ارغوانی تیره و تناژ یاسی به همراه ریشه‌های خرمای رنگ است که به شما استایلی جذاب می‌دهد که  مطمئناً هر جا بروید همه‌ی توجه‌ها به موهای شما جلب می‌شود. ریشه خرمایی تیره مو در آخر به این مدل موی باب بنفش، تیره و بالیاژ شده ظاهری طبیعی می‌دهد و باعث افزایش فواصل مراجعه شما به سالن زیبایی برای رنگ کردن ریشه موی می‌شود. در آخر ریشه قهوه‌ای تیره این مدل مو در میان رنگ‌های شیک ارغوانی تیره و یاسی روشن محو می‌شود. شما می‌توانید به روش‌های متفاوتی این مدل موی معرکه را حالت دهید. انتخاب‌های شما برای این مدل بی‌نظیر باب ارغوانی و خرمایی به همراه بالیاژ بی انتها است.

مدل موی باب ارغوانی با بالیاژ

باب بلوند یخی با ریشه تیره و بالیاژ ظریف ارغوانی

این مدل موی بی‌نظیر باب بلوند یخی با ریشه تیره خرمایی و بالیاژ ارغونی روشن را نشان می‌دهد که بدون جلب توجه زیاد این استایل را جسورانه‌تر و زنانه می‌کند. ریشه تیره خرمایی در آخر به این مدل مو جلوه و ظاهری طبیعی‌تر می‌دهد. آن بالیاژهای ارغوانی روشن که به قصد محو شده‌اند بدون اینکه شما را زیادی به چالش بکشد، این استایل را جالب و جسورانه می‌کند.

مدل موی باب یخی با بالیاژ ارغوانی

باب خرمایی با بالیاژ ظریف

همانطور که در عکس بالا در این مدل موی باب خرمایی با بالیاژ بسیار ظریف قهوه‌ای روشن می‌بینید، بالیاژ می‌تواند بسیار ظریف انجام شود. بالیاژ بسیار کم و ظریف به این استایل جلوه و درخشندگی می‌دهد تا در آخر مدل موی شما زیبا و یک دست باشد و هرگز یکنواخت به نظر نرسد.

مدل موی باب خرمایی با بالیاژ

باب با بالیاژ خرمایی و ریشه تیره

این مدل موی منحصر به فرد باب با رنگ بلوند، ترکیبی از بلوند با تن روشن و تن خرمایی تیره است که در پایان استایلی بی‌نظیر و یک‌دست را ایجاد می‌کند. در آخر ریشه خرمایی تیره در این مدل موی بابِ بلوند، ظاهری طبیعی‌تر و یک دست به موهای شما می‌دهد. ته‌رنگ‌های خرمایی بدون خراب کردن رنگ بلوند روشن به این مدل موی باب ظاهری طبیعی می‌دهد.

مدل موی باب با بالیاژ خرمایی

باب خرمایی تا روی شانه با بالیاژ بلوند

همانطور که در این عکس مدل موی باب خرماییِ تا روی شانه با بالیاژ ظریف بلوند می‌بینید، بالیاژ توجه را از بقیه اجزای ظاهر شما نمی‌گیرد. بالیاژ بلوند ظریف، مانع از این می‌شود که این مدل موی باب خرمایی یکنواخت یا خسته کننده به نظر برسد. این بالیاژ استایل شما را در آخر با ظاهری یک دست و کاملاً طبیعی زیباتر می‌کند.

مدل موی باب خرمایی با بالیاژ بلوند

باب بلوند با بالیاژ خرمایی و ریشه تیره

این مدل موی باب بلوند روشن بالیاژی خرمایی، بی‌نظیر و جسورانه با ریشه تیره را نشان می‌دهد که در این مدل موی باب از بالای ریشه سر تا نیمه مو به سمت پایین کشیده شده که جایی میان چانه و شانه شما است. این ریشه تیره در آخر ظاهری طبیعی به این مدل موی باب بی‌نظیر اضافه می‌کند. همچنین فواصل مراجعه به سالن زیبایی برای رنگ کردن ریشه موهایتان را بیشتر می‌کند.

مدل موی باب بلوند با بالیاژ خرمایی

باب خرمایی با بالیاژ بلوند

همانطور که در این مدل موی باب خرمایی و جسورانه با بالیاژ بلوند می‌بینید، بالیاژ بلوند به موی خرمایی درخشندگی می‌دهد و مانع از داشتن ظاهری یکنواخت و کسل کننده برای موی خرمایی می‌شود. این باب خرمایی بالیاژ بلوند عسلی رنگ با تناژ گرم را نشان می‌دهد که بدون آسیب زیاد ناشی از دکلره در آخر ظاهری درخشنده به این استایل می‌دهد.

مدل موی باب خرمایی با بالیاژ بلوند

بیشتر بخوانید: 4 راهکار موثر و سریع برای پاک کردن رنگ مو

مطالب مرتبط