42 مدل موی خیره‌کننده سلنا گومز

42 مدل موی خیره‌کننده سلنا گومز

02 شهریور 1401

سلنا گومز جدا از اینکه یک خواننده فوق‌العاده، بازیگر شایسته اسکار و تهیه‌کننده سخت کوش است، با مدل موهای خیره‌کننده‌اش قلب ما را ربوده است. بنابراین، بیایید با هم بهترین مدل موهای سلنا گومز ببینیم، البته همه ما سلنا را به عنوان الکس روسو به یاد داریم. اما از آن زمان، سلنا با رنگ مو، مدل موهای کوتاه و بلند و مدل موی فرش قرمز بسیار دیدنی و جذاب، امتحان کرد. به پایین بروید تا به برخی از مدل موهای خیره‌کننده او نگاهی بیندازید


1. مدل موی قهوه‌ای


سلینا گومز

سلنا گومز در این مدل مو فوق‌العاده به نظر می‌رسد. رنگ قهوه‌ای موهایش زیبایی چهره او را دوچندان کرده است.


2. مدل موی گوجه‌ای


سلینا گومز

برای بستن این مدل زیبا باید ابتدا مقدار زیادی ژل را به موهای خود بمالید و آن‌ها را به عقب شانه کنید. موهای خود را در قسمت پشت به صورت یک دم اسبی جمع کنید و سپس قبل از سنجاق کردن آن‌ها را به صورت گره بپیچید.


3. مدل موی شینیون ساده


سلنا گومز در جشنواره فیلم کن 2019 با این مدل موی ساده دخترانه مثل یک شاهزاده خانم به نظر می‌رسید. انجام این شینیون آنقدرها هم که به نظر می‌رسد دشوار نیست. موهای خود را بسته و آن را به دو یا سه قسمت تقسیم کنید. سپس هر قسمت را به صورت گره بپیچید. برای اتصال گره‌ها به یکدیگر از گیره مو استفاده کنید.


4. مد موی بلوند پلاتین 


سلینا گومز

سلنا وقتی موهایش را بلوند کرد همه ما شگفت‌زده شدیم. در حالی که من فکر می کنم موهای تیره او هم عالی است، اما با موهای بلوند شبیه به یک ملکه شده است. 


5. مدل موی دم اسبی 


سلینا گومز

سلنا به ما نشان می‌دهد که مدل‌های موی ساده هم فوق‌العاده به نظر می‌رسد. فرق وسط نقش کلیدی در برجسته کردن ویژگی‌های صورت دارد. این مقاله را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام فرق سر با فرم صورت شما هم خوانی دارد.


6. مدل موی آمبره


رنگ موهای طبیعی خود را با آمبره برجسته کنید. سایه‌ای را انتخاب کنید که دو تا سه درجه روشن‌تر از رنگ موی طبیعی شما باشد. 
 


7. مدل مو با هایلایت‌


سلینا گومز

سلنا گومز واقعاً می‌داند که چگونه موهای قهو‌ه‌ای خود را به رخ بکشد. ایده جذاب رنگ مو کاراملی با هایلایت را اجرا کنید تا موها ضخیم‌تر و براق‌تر به نظر برسند، برای این کار از میانه‌های راه به پایین برخی از هایلایت‌ها اضافه کنید. اگر موهای کوتاهی دارید، اضافه کردن هایلایت صورت را کادربندی می‌کند.


8. مدل موی بافت


سلینا گومز

این یکی از جذاب‌ترین استایل‌های سلنا است. اگر از بافت‌های شل خسته شده‌اید این مدل موی بافت جذاب را انتخاب کنید. با شانه کردن موهای خود در قسمت جلو، پف را ایجاد کنید. سپس موهایتان را جمع کنید و قبل از اینکه با کش محکم ببندید، آن را ببافید.


9. مدل موی بافت موهاوک


سلینا گومز

موج‌های ژولیده یکی از بهترین مدل‌های مو هستند. موها را حالت دهید تا به آن حجم و بعد ببخشید. بافت موهاوک شما را جذاب و خفن جلوه می‌دهد.


10. مدل موی مواج


سلینا گومز

موهای شما زیبا است و شایسته به رخ کشیدن است! موهایتان را پایین بیاورید و با یک اتو فر، آن‌ها را به صورت موج‌دار حالت دهید. موهای خود را از وسط جدا کنید تا به این استایل برسید.


11. مدل موی دو طبقه


سلینا گومز

این مدل مو برای دورهمی‌های خودمانی و هم برای مراسم‌های رسمی‌تر عالی است. از انگشتان خود برای جمع کردن موهای خود به تاج خود استفاده کنید. کمی به موها فشار دهید تا در قسمت بالا پف کند سپس، آن را در پشت گیره بزنید. هورا، کار تمام شد!


12. مدل موی یکطرفه


سلینا گومز

یکی از بهترین راه‌ها برای جلب نگاه‌ها به خط فک این است که اجازه دهید یک طرف موهایتان در جلو بیفتد و بقیه را به عقب بکشید. آن را به صورت حلقه‌های فر بزرگ درآورید تا صورت خود را قاب کنید. فرها نیز موهای شما را پرتر نشان می‌دهند.


13. مدل موی باز


داشتن تارهای بلند مو در نزدیکی صورت کمک می‌کند تا صورت را قاب کنید. همچنین نگاه را به سمت پایین می‌برد و صورت شما را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد.


14. مدل موی مواج کوتاه


سلینا گومز

این مدل موی زیبای سلنا توجه را به سمت چشم و ابرو می‌برد. یک گیره رنگی انتخاب کنید تا هایلایت موهای شما را برجسته کند، همانطور که این گیره سیاه رنگ هایلایت‌ قهوه‌ای روشن سلنا را برجسته می‌کند.


15. مدل موی گوجه‌ای با چتری بلند


سلینا گومز

این باید یکی از رمانتیک‌ترین مدل موی تمام دوران باشد. شما نمی‌توانید انکار کنید که سلنا با این مدل مو شیک و باکلاس به نظر می‌رسد. در حالی که چتری‌هایش را رها کرده است، یک الهه زیبا جلوی خود متصور می‌شوید. 


16. مدل مو کوتاه


اگر موهای کوتاهی دارید، خوش شانس هستید! اخیراً افراد زیادی با موهای کوتاه روی فرش قرمز دیده شده‌اند. این استایل خیره‌کننده به ما نشان می‌دهد که موهای کوتاه می‌توانند در عین حال شیک و خفن به نظر برسند. تنها چیزی که برای انجام این مدل مو نیاز دارید یک اتو فر، شانه و تعدادی سنجاق مو است. 


17. مدل مو خیس


آیا تا به حال خواسته‌اید ظاهر ژلی براق داشته باشید اما با حجم و ضخامت بیشتر؟ سلنا به ما نشان می‌دهد که چگونه به این مدل دست پیدا کنیم. قبل از استفاده از ژل روی موهای خود و شانه کردن آن‌ها باید موهای خود را صاف کنید. مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها بسیار محبوب است.


18. مدل موی دم اسبی بلند


دم اسبی بلند یک راه عالی برای جلوه موهای شما است. هنگامی که موهای خود را در یک دم اسبی بلند می‌بندید، آن‌ها را در نزدیکی کش مو شانه کنید تا پرتر به نظر برسد.


19. مدل موی کوتاه ژولیده


موهای خود را از مرکز جدا کنید، سپس آن را شانه کنید، اما نه خیلی منظم سپس مقداری اسپری مو را در نزدیکی قسمت جدا شده بپاشید تا کمی بافت به آن اضافه شود. اجازه دهید بقیه موهایتان آزادانه روی صورت بریزند تا ظاهری کمی نامرتب ایجاد کنید. 


20. مدل موی کوتاه زیبا


اگر می‌خواهید فرم صورت خود را برجسته کنید، مراحل سلنا گومز را دنبال کنید. این مدل مو  کوتاه مناسب صورت گرد نه تنها فرم صورت شما را نشان می‌دهد، بلکه موهای شما را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. 

 


21. مدل موی به هم ریخته


سلنا با این مدل موی خیره‌کننده، مدل‌های نامرتب و شل را به سطح جدیدی می‌برد. تمام موهای خود را به پشت جمع کنید، موهای خود را در یک شل ببندید و کمی به سمت بالا فشار دهید. این کار باعث ایجاد یک پف خفیف در پشت می‌شود. اجازه دهید انتهای موهایتان از کش بیرون بیاید.


22. مدل موی نیمه آپدو 


سلنا گومز در مراسم جوایز انتخاب مردم در سال 2011 این خیره‌کننده را به نمایش گذاشت. برای تقلید از این مدل مو، باید موهای خود را سشوار خشک کرده و به سادگی آن را در پشت سنجاق کنید. اگر موهای نازکی دارید، آن را در قسمت بالا شانه کنید تا کمی حجم دهید.


23. مدل موی نیمه تاپ 


این یک مدل موی عالی برای ورزش در هر زمان و مکانی عالی است. موها را از جلو و پهلو جمع کنید و به صورت گره بپیچید. گره را به صورت عمودی بلند کرده و در جای خود سنجاق کنید. برای سالم نگه داشتن مدل مو از اسپری مو استفاده کنید.


24. مدل موی منحنی


وقتی شک دارید، آن را منحنی کنید! موهای خود را با یک برس گرد و یک سشوار به داخل حالت دهید. خشک کردن را از بالا به پایین شروع کرده، اما موها را فقط در انتها رو به داخل حالت دهید.


25. مدل موی کوتاه فرفری


اگر برای جشنی بزرگ به یک مدل موی شیک نیاز دارید از بین مدل موهای شیک و جذاب سلنا یکی را برای خودتان انتخاب کنید. موهای خود را فر کرده و با مقداری اسپری در جای خود محکم کنید و حلقه‌های فر را در سمتی که موهای کمتری دارد سنجاق بزنید.


26. مدل موی بافت کناری


سلینا گومز

بافت کناری یک مدل موی زیبا است. باید مطمئن شوید که قسمت بالایی شل است اما انتهای آن محکم بافته شده است. اجازه دهید موهای سرگردان آزادانه ریزش کنند و بیرون بیایند تا حالتی نامرتب به ظاهر شما ببخشد.


27. مدل موی کناری


موهای بافته شده از کنار سر یکی از محبوب‌ترین‌های سلنا است. این استایل فرفری فرم صورت و ویژگی‌های چهره سلنا را به زیبایی برجسته می‌کند. 


28. مدل موی دم اسبی براق


دم اسبی شیک و بلند مرتب و جذاب به نظر می‌رسد. تنها چیزی که برای این استایل نیاز دارید یک شانه، ژل مو، کش مو و چند سنجاق است. به موهایتان ژل بزنید و دم اسبی بلند ببندید. قسمت کوچکی از مو را به دور کش مو بپیچید تا از دید پنهان شود.


29. مدل موی باز


مدل موهای شل و بسیار شیک و جذاب به نظر می‌رسند. به انتهای موهای خود چند حلقه فر زیبا اضافه کنید تا واقعاً آن حس هنری را به تصویر بکشید. 


30. موهای هایلایت شده


بهترین راه برای برجسته کردن موها اضافه کردن چند لایه هایلایت روشن است. رنگی را انتخاب کنید که چند درجه روشن‌تر از رنگ موهایتان باشد و شاهد شکوفایی جادو باشید!


31. مدل موی آپدو


سلینا گومز

یک پیچ و تاب باکلاس خوب که می توانید به هر آپدو اضافه کنید، بیرون گذاشتن انتهای مجعد است. این باعث می‌شود که مدل مو زیباتر به نظر این مدل موی می‌توان برای جشن عروسی استفاده کرد.


32. مدل موی فرفری


سلینا گومز

می توانید با کمک اتو فر و اسپری مو به این استایل دست پیدا کنید. به سادگی موهای خود را در قسمت‌های 1cm دور اتو بپیچید و بگذارید چند ساعت بماند. حالا برای رفتن به جشن آماده هستید!


33. مدل موی موج‌دار


سلینا گومز 

سلنا با این مدل موی کوتاه موج‌دار فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد. هنگامی که از اتو مو برای حالت دادن موهای خود به صورت موج‌دار استفاده می‌کنید، موها کمی حالت‌دار می‌شوند. همینطور به صورت و موها حجم و بعد می‌بخشند.


34. مدل موی لخت و زیبا


سلینا گومز

در اینجا زیباترین و شیک‌ترین مدل موهای سلنا گومز را مشاهده می‌کنید. این یک مدل موی لخت و براق است که واقعاً به او می‌آید و باعث می‌شود تا زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسد. این مدل موی لخت و بلند کاملاً چهره گرد و شخصیت جذاب او را تکمیل می‌کند.


35. مدل موی فر نامرتب


سلینا گومز

این شاید یکی از بهترین مدل‌ها و استایل‌هایی باشد که سلنا تا الان داشته است. موهایی با موج‌ها و فرهای نامرتب، کاملاً شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. این باعث می‌شود چهره او دخترانه‌تر به نظر برسد.


36. مدل موی کوتاه جذاب 


سلینا گومز

این مدل موی مورد علاقه سلنا گومز است زیرا بارها دیده شده است که آن را به رخ می‌کشد. در حالی که از یک طرف، فرهای نامرتب، چهره سلنا را پرتر نشان می‌دهد، از سوی دیگر، موهای صاف و لخت او را شیک‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد. این یک مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا سر شانه است که توسط سلنا دوست داشتنی انجام شده است، آن را امتحان کنند، مطمئناً اشتباه نمی‌کنید.


37. مدل موی بافت کناری


سلینا گومز

به نظر می‌رسد که بافت هرگز از ترند خارج نمی‌شوند. این مدل موی دم اسبی بافته شده سلنا گومز که بسیار سرزنده و جذاب به نظر می‌رسد و نیازی نیست که با این مدل مو، موهای خود را بارها و بارها مدیریت کنید. این مدل مو برای یک جلسه یک روزه یا برای رفتن به باشگاه با دوستان عالی است.


38. دم اسبی پرنسسی


سلینا گومز

سلنا بدون شک یک سوپر استار است و مانند یک شاهزاده خانم از یک سرزمین پریان زیبا به نظر می‌رسد. این یکی از مدل‌های موی سلنا گومز گویای آن است. دم اسبی شاهزاده خانم کاملاً عالی به نظر می‌رسد. این مدل مو زمانی دیده شد که او در هنگام راه رفتن روی فرش قرمز در مراسم اهدای جوایز کلیک کرد.


39. مدل موی آپدو شیک


سلینا گومز

سلنا دوست دارد مدل موهای متفاوتی را امتحان کند. در اینجا، او یک مدل موی بسیار شیک انجام داده است. آن تارهای موی نامرتب و شورشی در کنار موهای پف کرده به این مدل مو احساس شیک‌تری می‌بخشد. در مجموع، اگر مثل سلنا صورت گردی دارید، این مدل مو را حتماً امتحان کنید.


40. مدل موی جذاب با چتری کوتاه


سلینا گومز

ما معمولاً سلنا را با چتری‌های کناری دیده‌ایم. بنابراین، این مد واقعاً متفاوت است، و ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. 


41. مدل موی تینیجری


سلینا گومز

این کوتاهی زیبا و دوست داشتنی در بین تینیجرها محبوب و پرطرفدار است. اگر موهای پرپشتی دارید، مطمئناً می‌توانید این مدل موی ساده و فوق‌العاده زیبای سلنا گومز را امتحان کنید. بدون شک او با این مدل مو بسیار دوست داشتنی به نظر می‌رسد.


42. مدل موی موج‌دار شیک


سلینا گومز

وقتی صحبت از مدل موهای فرهای سلنا به میان می‌آید، نمی‌توانید انکار کنید که چقدر زیبا و باکلاس به نظر می‌رسد. این بدون شک یکی از زیباترین مدل موهای سلنا گومز است.

کدام یک از این مدل موهای سلنا گومز را بیشتر دوست داشتید؟ نظرات خود را در زیر با ما در میان بگذارید.
این‌ها جزء جذاب‌ترین استایل‌های سلنا بودند. اما اگر یک مدل مو وجود داشته باشد که او بهترین مدل مو را به ارمغان بیاورد، این مدل موها باید حلقه‌های فر برجسته است. در زیر ببینید چگونه می توانید به این ظاهر دست پیدا کنید!
سلنا گومز مدل موهای خیره‌کننده‌ای دارد و در طول سال‌ها آن‌ها را بی‌عیب و نقص مدل داده است. نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم او چه کارهای بیشتری انجام می‌دهد، با موهایش و حرفه‌اش! دوست دارید کدام یک از این مدل موهای زیبا را امتحان کنید؟ در زیر نظر دهید تا به ما اطلاع دهید!
سلنا گومز یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های جهان است. او به عنوان یک خواننده، بازیگر و تهیه کننده موفق، نامی است که همه دوستش دارند. او الهام بخش برای بسیاری است. مدل موی شیک سلنا باعث شده است که بسیاری از استایل‌های زیبایش ایده بگیرند. این مقاله محبوب‌ترین مدل‌های موی سلنا گومز را فهرست کرده است تا شما را با مدل‌های موی ساده و در عین حال شیکی که می‌توانید امتحان کنید، آشنا کند. شما می‌توانید مناسب‌ترین مدل مو برای خودتان را انتخاب کرده و آن را امتحان کنید.

سوالات متداول درباره مدل موهای سلنا گومز

مدل موی مورد علاقه سلنا چیست؟

سلنا گومز به امتحان مدل موهای جدید ادامه می‌دهد. در حال حاضر، مدل موی باب با چتری‌های صاف علاقه پیدا کرده است.

آیا سلنا گومز از اکستنشن مو استفاده می‌کند؟

سلنا گومز همیشه از اکستنشن مو استفاده نمی‌کند، اما از اکستنشن مو برای ایجاد برخی از مدل موهای خود استفاده کرده است.

آیا موهای سلنا گومز موج‌دار است؟

بله، سلنا گومز به طور طبیعی موهای موج‌داری دارد. 

بیشتر بخوانید: 50  تا از برجسته‌ترین مدل موهای لیدی گاگا

مطالب مرتبط