30 مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه

30 مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه

31 خرداد 1401

موی بلند برای خانم‌ها ایده‌آل است زیرا برای مدل دادن به موها کارهای زیادی می‌توانند انجام دهند همچینین داشتن موی بلند مدت زمانی را برای رسیدگی به آن‌ها نیاز دارد. اما مدل مو تا سر شانه به راحتی قابل مدیریت و حالت دادن است. شما می‌توانید موهای خود را با کش ببندید یا بدون این که موهای خود را وز کنید، آن‌ها را باز کنید. مدل موهای شگفت انگیز زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یک مدل را انتخاب کنید و از زیبایی موهای خود لذت ببرید. این مدل‌های موی خیره‌کننده را ببینید تا باعث ‌شود موهای خود را تا سر شانه کوتاه کنید.

30 مدل موی زیبا برای موهای بلند


1. مدل فرق وسط (The Slight Side Parting)


مدل فرق وسط (The Slight Side Parting)

گاهی اوقات، سادگی تنها چیزی است که برای استایل خود لازم دارید. موهای صاف تا سر شانه با جدا شدن از فرق وسط می‌تواند به اصلاح فرم صورت‌های مربع یا مستطیل کمک کند. جدا شدن فرق وسط باعث می‌شود که موهای بالای سر، گونه‌های پهن و پیشانی بزرگ را بپوشاند. می‌توانید چتری‌های نازک کناری داشته باشید تا به جذابیت آن بیافزایید.


2. مدل موج‌دار باز (The Incomplete Wavy Mess‌)


مدل موج‌دار باز (The Incomplete Wavy Mess‌)

تنها چیزی که برای حجم دادن به موهای شما نیاز است، امواج مو است. ظاهری که مد نظر شماست، امواج درهم است. موهای خود را حدود 5 ثانیه در حالت بیگودی نگه دارید و سپس در حالی که موها خنک می‌شوند انگشتان خود را بین موهای خود بکشید. موهای خود را از یک طرف جدا کنید تا صورت شما کشیده‌تر به نظر برسد.


3. مدل لوب تدریجی (The Gradual Lob)


مدل لوب تدریجی (The Gradual Lob)

اولیویا مان واقعاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد. این مدل مو یک لوب تدریجی است که در جلو بلند و در پشت کوتاه است. بلندی آن به شما و آرایشگرتان بستگی دارد، اما در حالت ایده‌آل باید شانه‌ را به جلو بچرخاند. این مدل مو واقعاً نیازی به جدا کردن ندارد. به جای شانه کردن، موهایتان را به هم بزنید تا ظاهری مناسب داشته باشید.


4. لوب بافت (Textured Lob)


لوب بافت (Textured Lob)

این یک مدل موی شیک برای خانم‌هایی با موهای موج‌دار است. این مدل مو با بافت فوق العاده به ظاهر شما درخشش می‌بخشد. انتهای مو باعث می‌شود موهای شما پرحجم به نظر برسد و ریشه‌های تیره، صورت شما را بلندتر نشان می‌دهد.


5. مدل لوب جانبی (The Lob With Subtle Side Bangs)


مدل لوب جانبی (The Lob With Subtle Side Bangs)

لوب یکی از جالب‌ترین مدل‌های موی است که می‌توانید آن را برای موهایی که قدشان تا سر شانه می‌رسد استفاده کنید. آن را با چتری‌های کناری ترکیب کنید، حالا یک مدل موی بسیار زیبا دارید که به خوبی صورت شما را قاب می‌کند.


6. مدل موهای پیچ خورده (Turned-In Hair)


مدل موهای پیچ خورده (Turned-In Hair)

چتری‌های پرحجم کنار هم همیشه مدل مو را متحول می‌کند. این چتری‌ها روی موهای به تا سر شانه معجزه می‌کنند. رنگ‌های روشن در چتری به برجسته‌تر شدن چشم‌های شما کمک می کند. انتهای پیچ خورده خط فک شما را ساده و آن را تیزتر نشان می‌دهد.


7. چتری‌های جانبی (Simple And Straight With Side Bangs)


چتری‌های جانبی (Simple And Straight With Side Bangs)

اگر به دنبال مدل موی ساده اما شیک هستید، مدل چتری‌های جانبی همان چیزی است که می‌خواهید. موهای ظریف و همین طور چتری‌های پرپشت در کنار هم برای استایل روزمره عالی هستند. چتری‌های یک طرفه به موهای شما ظاهری حجیم می‌دهد.


8. مدل به هم ریخته (The Messy Look)


مدل به هم ریخته (The Messy Look)

موهای نامرتب گاهی اوقات می‌توانند خوب باشند! واضح است که برای ریس ویترسپون خیره کننده به نظر می‌رسد. چند لایه نازک از موها در زیر خط فک می‌تواند به مدل موهای شما جذابیت بیشتری بدهد. وقتی موهای خود را به صورت دم اسبی می‌بندید، لایه‌های زیبایی خواهید داشت که خیره کننده به نظر می‌رسند.


9. باب موج‌دار (The Wavy Bob)


باب موج‌دار (The Wavy Bob)

این مدل مو تمام چیزی است که به آن نیاز دارم. موهای موج‌دار عالی به نظر می‌رسند. چتری‌های کناری با استفاده از یک برس گرد حالت داده شده‌اند تا به موهای او حجم دهند. خیره کننده است!


10. مدل موی شگ (The Straight Shag Hairdo)


مدل موی شگ (The Straight Shag Hairdo)

این مدل مو همان چیزی است که من می‌خواهم آن را مدل موی پر و مناسب برای موهای صاف بنامم. لایه‌ها به موهای شما حجم و بافت می‌بخشند در حالی که هایلایت‌های با ظرافت جلوه می‌کند.


11. مدل باب شگ موج‌دار (Wavy Shag Bob)


مدل باب شگ موج‌دار (Wavy Shag Bob)

گاهی اوقات، تنها چیزی که لازم است یک موج با چتری‌های کناری است تا موهایی که تا سر شانه شما هستند، فوق العاده به نظر برسد. لایه‌ها باعث می‌شود که فک شما باریک و نوک تیز به نظر برسد.


12. مدل موهای موج‌دار (Wavy Hair)


مدل موهای موج‌دار (Wavy Hair)

هرگز قدرت اتو فر کننده را دست کم نگیرید! بله، شما می‌توانید به سادگی با نگه‌داشتن موهای خود به مدت 5 ثانیه در حالت بیگودی مدل موی بهم ریخته داشته باشید. اوه، جادوی موهای تا سر شانه! امواج بسیار جذاب و زیبا هستند. جداسازی کناری، خط فک و گونه‌های شما را برجسته‌تر نشان می‌دهد.


13. مدل باب لایه‌ای (The Layered Bob)


مدل باب لایه‌ای (The Layered Bob)

این مدل مو یک باب لایه‌ای برای موهای ظریف و نازک مناسب است. انگشتان خود را بین موهای خود بگذرانید و بدون شانه کردن آن‌ها را از هم جدا کنید. این مدل مو برای کل روز مناسب است. لایه‌های مو روی استخوان گونه و خط فک تمرکز می‌کنند در حالی که به طور کامل پیشانی را محو نمی‌کند.


14. مدل امواج  (J-Law Waves)


مدل امواج  (J-Law Waves)

اگر موهای صاف و پرپشتی دارید، قطعاً این مدل مو برای حالت دادن به آن است. با استفاده از اتو فر مو، موهای خود را فر کنید تا موج‌هایی ایجاد شود که انتهای آن صاف است و به موهای شما ظاهری حجیم ‌بدهد و نیمه پایینی صورت شما را باریک‌تر نشان ‌دهد.


15. مدل ابریشمی صاف (The New Slick Back Look)


مدل ابریشمی صاف (The New Slick Back Look)

جنیفر لارنس با این مدل موی درخشان همه ما را مبهوت کرد. مدل موی صاف را می‌توان با کمک مقداری ژل حالت دهنده و جداکننده به دست آورد. قسمت جدایی را متناسب با فرم صورت خود تغییر دهید.


16. مدل فرق کناری (The Side Parting)


مدل فرق کناری (The Side Parting)

جدایی فرق کناری چیزی بیش از یک روش ساده برای پارتیشن بندی موهای شماست. این کار می‌تواند مدل موهای شما را متحول کند و شما را بسیار زیبا و جذاب جلوه دهد! انتهای موهای خود را برای چند ثانیه با اتو به حالت فر نگه دارید تا ظاهری براق به خود بگیرد. آن را با مقداری رژ لب تیره که با رنگ پوست شما همخوانی دارد جفت کنید، و حالا شما آماده هستید!


17. مدل دخترانه (The Girl Next Door)


مدل دخترانه (The Girl Next Door)

موهای قرمز اما واستون چشمان سبز او را به پری دریایی تبدیل می‌کند! یک لوب با لایه‌های جزئی در قسمت چتری‌های جلو چیزی است که برای داشتن یک ظاهری عالی دخترانه به آن نیاز دارید.


18. مدل امواج به هم ریخته (Messy Waves)


مدل امواج به هم ریخته (Messy Waves)

چه چیزی لازم است تا موهای شما درخشان و ابریشمی به نظر برسد؟ چند موج درهم و برهم و رنگ، لایه‌ها به موهای شما حجم می‌دهند. این رنگ به موهای شما عمق و بعد می‌بخشد و روی ویژگی‌های صورت مانند چشم‌ها و لب‌های تمرکز می‌کند.


19. مدل کاملاً فر (Full Curls)


مدل کاملاً فر (Full Curls)

فرهای الکس کینگستون بی‌نظیر هستند! اگر آن فرها را داشتم، هر روز آن‌ها را به رخ می‌کشیدم. اگر موهای فر دارید، مقداری کرم مو را روی موهای مرطوب بمالید و اجازه دهید در هوا خشک شود. شما ناامید نخواهید شد!


20. مدل موی ساده (Simple Shoulder Length Hair)


مدل موی ساده (Simple Shoulder Length Hair)

موهای بلند تا سر شانه همیشه دست کم گرفته شده است. حتی در ساده‌ترین حالت می‌توان روی آن حساب کرد. موهای صاف همراه چتری یک مدل موی ساده و ایده آل است. برای جلوه بیشتر به موها رنگ اضافه کنید.


21. مدل باب شیک (The Chic Bob)


مدل باب شیک (The Chic Bob)

زندایا همیشه استایل خیره‌کننده‌ای دارد، مدل موهایش هم همین طور است! به عنوان مثال این ظاهر شیک را در نظر بگیرید. چتری‌ها توجه را به چشمان او جلب می‌کند، در حالی که تمرکز بر روی رژ لب صورتی کمرنگش قفل می‌شود کل مدل موی او برای برجسته کردن صورت الماسی شکلش به کار رفته است.


22. مدل باب بلوند (The Blonde Bob)


مدل باب بلوند (The Blonde Bob)

این مدل مو با مدل موهایی که تیلور سویفت برای ورزش استفاده می‌کند بسیار متفاوت است. جای تعجب نیست که با آن خبرساز شد! اگر موهای ضخیم و صورت مربعی، بیضی یا قلب دارید، این استایل را امتحان کنید. تیلور با موهای بلوند زیبا، چشم‌ها و رنگ لب‌هایش مانند یک رویا می‌ماند. باب بلندی که به پهلو کشیده شده، خط فک او را باریک‌تر نشان می‌دهد.


23. موهای بلوند با جدا شدن از کنار


موهای بلوند با جدا شدن از کنار

موهای بلوند با چتری‌های چشمگیر و رنگ لب‌های پر زرق و برق می‌تواند نظرها را جلب کند. تارهای نازک مو، صورت اما استون را زیبا می‌کند، در حالی که چتری‌هاییش پیشانی بزرگ را می‌پوشاند. اما استون در اینجا دوست داشتنی به نظر می‌رسد!


24. مدل بلانت لانگ باب (The Blunt Long Bob)


مدل بلانت لانگ باب (The Blunt Long Bob)

مدل موی صاف برای فرم صورت مربعی مناسب است. موهای موج‌دار فرق کج زده‌اند، موهای نازک را پرپشت و شاداب جلوه می‌دهند. با استفاده از اتو فر کننده موهای خود را موج‌دار کنید.


25. مدل موهای نچرال (Natural Hair)


مدل موهای نچرال (Natural Hair)

نچرال باش! بله، گاهی اوقات، موهای طبیعی شما می‌توانند جلوه‌ای زیبا داشته باشند. ببینید چگونه گونه‌های زیبا و بی‌نقص کایرا نایتلی با این مدل مو برجسته می‌شود.


26. مدل موی دوتایی (Dual Toned Hair)


مدل موی دوتایی (Dual Toned Hair)

مخلوطش کن! رنگ‌ می‌تواند موهای شما را پر و درخشان کند. با این حال، هنگام استفاده از دو رنگ مختلف، به یک تن رنگ پایبند باشید. در اینجا، هر دو تناژ رنگ صورتی پاستلی در کنار هم هستند که هم روی پوست‌های گرم و هم با رنگ‌ پوست سرد خوب نظر می‌رسد.


27. مدل لوب مرزی (The Edgy Gradual Lob)


مدل لوب مرزی (The Edgy Gradual Lob)

چیزی که این مدل مو را تا این حد برجسته می‌کند، تفاوت در بلندی مو در نزدیکی خط فک و پشت سر است. بلندی مو در جلو، فرم صورت را اصلاح می‌کند و به زیبایی آن می‌افزاید.


28. مدل رنگارنگ (Vibrance With Color)


مدل رنگارنگ (Vibrance With Color)

همانطور که گفتم، گاهی اوقات، تنها چیزی که لازم است یک انفجار رنگ است. یک مدل موی ساده چند لایه در اینجا بهترین جلوه را دارد زیرا صورت شما را باریک نشان می‌دهد. اسطوخودوس و آبی کمرنگ را استفاده کنید، و مطمئناً یک مدل موی خاص خواهید داشت که ترند است!


29. مدل امواج آبی تیره (Dark Teal Waves)


مدل امواج آبی تیره (Dark Teal Waves)

موهای آبی تیره که به صورت موج‌دار حالت داده شده‌اند، در حال حاضر ترند شده است. بنابراین، جای تعجب نیست که در این لیست وجود دارد. موهای خود را با اتو فر کنید و برای حدود 7-8 ثانیه نگه‌ دارید تا فر شود. مطمئن شوید که موهای خود را به صورت موج‌های بزرگ فر می‌کنید. اگر صورت گرد دارید، امواج صورت شما را باریک‌تر نشان می‌دهد.


30. موهای موج‌دار (Big Wavy Hair)


موهای موج‌دار (Big Wavy Hair)

امواج بزرگی که از وسط جدا شده‌اند موها و صورت شما بلندتر و کشیده‌تر می‌کند. امواج مو بر روی گونه‌های شما تمرکز می‌کنند در حالی که گونه‌ها را خیلی پر نشان نمی‌دهند. فقط اجازه دهید مقداری از موهایتان روی صورتتان بیفتد تا به ظاهرتان جلوه دهد.

بیشتر بخوانید: 50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود

 

اکنون که بهترین راه‌ها برای حالت دادن به موهای تا سر شانه را می‌شناسید، در اینجا چند نکته برای کمک به نگه‌داری از موهایتان وجود دارد.

  • شامپو و نرم کننده

کلید اصلی برای انتخاب یک شامپو و نرم کننده خوب این است که نوع موی خود را بشناسید. با آرایشگرتان مشورت کنید و نوع موهایتان را بشناسید. یکی دیگر از نکات مهم که باید در نظر بگیرید، ایرادات موهای شما است. آیا موهای شما خیلی چرب، خیلی نازک یا خیلی وز است؟ شامپو و نرم کننده‌ای پیدا کنید که این مشکلات را برطرف کند.

برای موهایی که خیلی ظریف هستند، شامپوهایی که به موهای شما حجم می‌دهند مناسب است. برای موهایی که بیش از حد چرب هستند، از شامپوهای تمیزکننده استفاده کنید و از استفاده شامپوهای آبرسان خودداری کنید. برای موهای وز از شامپویی استفاده کنید که موهای شما را صاف می‌کند و مخصوص موهای مجعد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: 10 مدل مو که شما را وسوسه می‌کند موهایتان را کوتاه کنید.

از یک نرم کننده برای مرطوب کردن مو و پاکسازی آن استفاده می‌شود. و نرم کننده به رفع مشکلات مو کمک کرده و موهای شما را تازه می‌کند. به عنوان مثال، اگر موهای نازکی دارید، از شامپویی استفاده کنید که حجم می‌دهد، اما از یک نرم کننده استفاده کنید. ترکیباتی را امتحان کنید که می‌توانند بهترین عملکرد را از شامپو و نرم کننده برای شما به ارمغان بیاورند.

  • محصولات آرایش مو

اگر از ژل حالت دهنده استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که از ژلی استفاده می‌کنید که موهای شما را صاف نشان نمی‌دهد. این روزها ژل‌های حجم دهنده‌ای وجود دارند که موهای شما را پر نشاط می‌کنند. اگر موهای ظریف و نازکی دارید، مقداری اسپری بافت‌دهنده بپاشید تا کمی به موهایتان حجم ببخشد.

  • موهایتان را اصلاح کنید

برای حفظ سلامت و شادابی موهایتان باید مرتباً اصلاح کنید. کوتاه کردن موهایتان به طور منظم باعث می‌شود مدل موی شما همیشه عالی به نظر برسد.

  • رنگ کردن مو

در حالی که رنگ کردن موهایتان کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد، به دنبال هایلایت یا کم لایت باشید که فرم صورت شما را بهتر نشان دهد. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ موی طبیعی شما باشند. آن‌ها ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کنند و موهای طبیعی شما را به زیبایی به نمایش می‌گذارند.

  • موهایتان را چرب کنید

برای تغذیه موهایتان باید به آن‌‌ها روغن بزنید. نوع بافت موی خود را بشناسید و روغنی را پیدا کنید که برای آن مناسب باشد. حداقل هفته‌ای یکبار موهای خود را روغن بزنید و مطمئن شوید که روغن را روی پوست سر خود به طور کامل ماساژ می‌دهید. وقتی هر هفته این کار را انجام دهید، از این که موهایتان چقدر براق و حجیم به نظر می‌رسد شگفت زده خواهید شد.

  • شانه خود را بشناسید

استفاده از شانه‌ای که مناسب موهای شما نیست می‌تواند باعث شکستگی و آسیب مو شود. اگر موهای ظریفی دارید، از یک برس گرد برای افزایش حجم و قد موهایتان استفاده کنید. اگر موهای فر دارید، از شانه دندانه پهن استفاده کنید. اگر موهای موج‌دار دارید، نوع شانه بستگی به این دارد که موهای شما بیشتر به سمت کدام بافت متمایل شده باشد.

مدل مو تا شانه زیبا به نظر می‌رسد و مدیریت آن آسان است. این‌ها بهترین مدل موها برای زمانی هستند که به ظاهری شیک نیاز دارید و برای هر فرم صورت مناسب هستند. می‌توانید از مدل مو‌های معرفی شده در این مقاله برای کوتاهی مدل موی خود ایده بگیرید.

بیشتر بخوانید: انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها

 

مطالب مرتبط