50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود

50 مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود

28 خرداد 1401

نمی‌توان انکار کرد که فیلم‌ها همیشه نقش مهمی در الهامات مد داشته‌اند. به لطف مدل موی هالیوودی و بالیوودی، بسیاری از افراد مشهور سینما به ما انگیزه داده‌اند که راه آن‌ها را دنبال کنیم. در این مقاله چند مدل موی جذاب و شیک از سکانس‌های فیلم آورده شده است، که بدون شک ارزش امتحان کردن را دارند. به خواندن مقاله ادامه دهید و موارد دلخواه خود را انتخاب کنید! میشل ولیامز

مدل موی میشل ولیامز کلاسیک و زیباست و هیچگاه از مد نمی‌افتد. این مدل مو در دهه 50 توسط آدری هپبورن محبوب شد، و در این جا چهره‌ی میشل ویلیامز را کیوت و شیرین نشان می‌دهد.


1. میشل ویلیامز


style="border-right: 6px solid #05ab99;margin: 1.5em 10px;"

مدل موی پیکسی شانه شده همیشه یک کلاسیک جاودانه است. پیکسی در دهه 50 توسط آدری هپبورن محبوب شد، و در اینجا میشل ویلیامز با لباس‌های صورتی که دیده نمی شود، ظرافت شیرینی را به نمایش می گذارد.


2. تیلور سوئیفت


تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت پس از این که اولین بار با چتری‌های خود شروع به کار کرد، در نردبان محبوبیت در درجات بالایی قرار گرفت. این چتری‌ها تیلور را شبیه به یک عروسک باربی دوست داشتنی می‌کند! او با این مدل مو بسیار زیبا و باکلاس به نظر می‌رسد.


3. پنه لوپه کروز


پنه لوپه کروز

مدل موی پنه لوپه برای موهای صاف و لخت مناسب است. به موها حجم می‌دهد. این سبک اغلب بینندگان را جادو می‌کند.


4. کامرون دیاز


کامرون دیاز

کامرون دیاز با این مدل مو در این جا خیره کننده به نظر می‌رسد. این استایل با رژ لب صورتی می‌درخشد.


5. جنیفر لوپز


جنیفر لوپز

ماه سرد نوامبر با این استایل شیک جنیفر لوپز داغ شده است. فوق العاده زیبا است. این را با آرایش صورتی نود یا یک سایه نود که مکمل پوست است ترکیب کنید و آن را با یک لباس زیبا ست کنید.


6. هالی بری


هالی بری

یک پیکسی لایه‌ای می‌تواند روی صورت قلبی شکل  هلی بری غوغا به پا کند. چتری‌های بلند تقریباً روی صورت می‌افتند که جلوه‌ای طوفانی به او می‌دهد. سرم را روی موهای خود بمالید و با برس سرامیکی به سمت صورت شانه بزنید.


7. سوفیا ورگارا


سوفیا ورگارا

سوفیا ورگارا هر جا که می‌رود غوغا به پا می‌کند. مدل مو یا لباس او هر چه که می‌خواهد باشد! گیسوهای بلند موج‌دار آمریکایی لاتین که دارد همه را مجذوب و شیفته او می‌کند.


8. گوئینت پالترو


گوئینت پالترو

استایل فوق‌العاده ساده گوئینت پالترو او را با ظرافت و زیبا نشان می‌دهد. چهره گرد او ویژگی‌های جذابش را افزایش می‌دهد.


9. بیانسه


بیانسه

بیانسه موهای بلند خود را کوتاه کرده و با این کار طرفدارنش را به شدت سوپرایز کرد بیاید اعتراف کنیم که این مدل مو واقعاً به او می آید.


10. جنیفر انیسون


جنیفر انیسون

موهای به هم ریخته جنیفر آنیسون استایل ظریف و باکلاسی را ایجاد کرده است.


11. جولیا رابرتز


جولیا رابرتز

بازیگر زیبا موهای زیبایی هم دارد تا زیبایی او را از هر جهت تکمیل می‌کند. گیسوان موج‌دار او چهره‌اش را دوست داشتنی کرده است.


12. نیکول ریچی


نیکول ریچی

نیکول ریچی با مدل موی شیک و رنگ موی جدیدش سال 2014 را بنفش کرده است. این بازیگر جوهره پرکششی را در مدل موی خود دارد. ناگفته نماند که او از هر نظر استایل را با این رنگ منحصر به فرد کرده است.


13. کری واشنگتن


کری واشنگتن

فر موهای او دارای جریان موجی هستند که با یکدیگر درگیر می‌شوند. کری واشنگتن این استایل شیک را با رنگ لب نارنجی می‌زند.


14. کیتی هلمز


کیتی هلمز

این مدل مو با هر لباس یا کت و شلواری ست می‌شود. این استایل ظرافت را به نمایش می‌گذارد. کیتی هولمز در این استایل زیبا و کیوت به نظر می‌رسد.


15. سولانژ نولز


سولانژ نولز

استایل او وحشی و در عین حال تازه است. آرایش چشم نارنجی به خوبی این سبک را تکمیل می‌کند.


16. تایرا بنکس


تایرا بنکس

مدل موی فر تایرا بنکس توجه زیادی را به خود جلب کرده است. موهای بلوند در ترکیب با چتری‌ها سبک خاصی را ایجاد می‌کند.


17. ویکتوریا بکهام


ویکتوریا بکهام

مدل موی جسورانه و دخترانه ویکتوریا زمانی که برای اولین بار عرضه شد نظرها را به خود جذب کرد. هنوز هم در بین خانم‌ها بسیار محبوب است این مدل مو با نام ویکتوریا هم شناخته می‌شود.


18. جنیفر لارنس


جنیفر لارنس

این مدل موی موج‌دار زبیایی جنیفر لورنس را دو چندان کرده است و صورت او را پر نشان می‌دهد.


19. اما استون


اما استون

مدل موی اما استون دارای یک جلوه رترو با فرهای مواج بسیار زیبا است که صورت او را درخشان کرده است. رنگ مو به خوبی با فرهای مواج ترکیب می‌شود.


20. جسیکا آلبا


جسیکا آلبا

امواج مواج بلند جسیکا آلبا حس خوبی را القا می‌کند. برای حفظ و ماندگاری هر چه بیشتر از یک اسپری استفاده کنید.


21. ریحانا


ریحانا

موی بسیار کوتاه، نزدیک به نیم دهه قبل مد بود. اما سبک منحصر به فرد ریحانا همه را مجذوب خود می‌کند. به قدری که مردم «ریحانا» را برای ظاهری شیک و مد روز می‌شناسند.


22. بلیک لایولی


بلیک لایولی

موهای بافته شده بلند و ضخیم و براق بلیک لایولی زیبا هستند. این مدل، موهای بلند و سالمی را نشان می‌دهد که این هنرپیشه محبوب و دوست داشتنی از آن برخوردار است.


23. سلنا گومز


سلنا گومز

شنییون‌ها مدل کلاسیک و همیشگی هستند. استایل‌های همیشگی زمانی که توسط سوپر استارهای زیبای هالیوودی استفاده شود کاملاً در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت. سلنا گومز در این شینیون زیبا بسیار شیک به نظر می‌رسد وآن را در کنار گوشواره‌های آویز و یک جین ساده ست کرده است.


24. لورن کنراد


لورن کنراد

موهای مواج بلوند لورن کنراد بسیار زیبا است. این مدل مو از ظرافت خاصی برخوردار است.


25. زویی سالدانا


زویی سالدانا

این شینیون زیبا به صورت زویی جلوه زیبایی بخشیده است.


26. آنجلیا جولی


آنجلیا جولی

آنجلیا جولی ملکه ظرافت و استایل است. او را به درستی زیباترین زن جهان می‌نامند. شینیون فرانسوی به شخصیت او اقتدار و قدرت می‌بخشد. او یکی از بازیگران مورد احترام در سراسر جهان است که مدل موهایش در دنیا مد بسیار تعیین کننده است.


27. زینت امان


زینت امان

موهای بلند لخت زینت امان در دهه 70 مکمل هیکل ساعت شنی و استایل جذاب او بود. او مدل موی شیک برازنده‌ای دارد.


28. شارمیلا تاگور


شارمیلا تاگور

شارمیلا تاگور یکی از مورد احترام‌ترین و شاید مدرن‌ترین بازیگران زن سینمای هند در سال‌های اولیه صنعت فیلم سازی هند بوده است. او یکی از اولین بازیگرانی بود که با بیکینی برای جلد یک مجله ژست گرفت. او همچنین عضو هیئت داوران جشنواره کن بوده است. شارمیلا همیشه موهای مجعد مشکی با قد متوسط یا نیم تاپ با چتری مجعد داشت.


29. آنوشکا شارما


آنوشکا شارما

انوشکا بازیگر و مدل سابق، حس خوشایندی از استایل دارد. موهای بلند و ژولیده و موج‌دار او بسیار زیبا است. بهترین ظاهر او زمانی بوده است که موهایش را به طور معمولی باز می‌گذارد.


30. دیپیکا پادوکن


دیپیکا پادوکن

دیپیکا زیبایی و ظرافت را به نمایش می‌گذارد. او که دارای شخصیتی بسیار جذاب است. موهای ضخیم مواج دار که با هر مدل مویی فوق العاده به نظر می‌رسد.


31. گوهر خان


گوهر خان

رئیس سابق مسابقه، موهای ضخیم و مجعد دارد. بهترین ظاهر او استایل موج‌دار بلند است.


32. کانگانا رانات


کانگانا رانات

او یک دختر گانگستر و یک ملکه است. با داشتن یکی از بهترین سبک‌های مد در صنعت، سبک او همیشه شیک و ظریف و در عین حال بسیار پر جنب و جوش است. حلقه‌های ریز و بلند او یکی از بهترین ویژگی‌هایش است.


33. کارینا کاپور


کارینا کاپور

کارینا کاپور خان یکی از بهترین الهه‌های صنعت مد است. در طول سال‌های شهرتش، زیبایی و استایل او تکامل پیدا کرده است.


34. کاترینا کایف


کاترینا کایف

هنرپیشه «Bang Bang» با استایل درخشان و ظاهر زیبای خود همه‌ی نظرها را برانگیخت. موهای مشکی موج‌دارش چهره‌ای ناز و ظریف به او می‌بخشد و حضور او را شایان ستایش می‌کند.


35. آیشواریا رای


آیشواریا رای

معروف‌ترین بانوی جهان از هند، آیشواریا رای باچان به خاطر گیسوان سیاه بلندش معروف است. او موهای بلندش را در فیلم «Hum Dil De Chuke Sanam» به کار برد و سپس آن‌ها را قهوه‌ای تیره کرد.


36. سوناکشی سینها


سوناکشی سینها

دختر بازیگر افسانه‌ای شاتروغان سینها، در طول این سال‌ها به یک بازیگر بزرگ تبدیل شده است. او اغلب به عنوان فردی که موهای ابریشمی دارد یاد می‌شود.


37. پریانکا چوپرا


پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا مدل سابق که در سپیده دم قرن بیست و یکم به عنوان دختر شایسته تاج گذاری کرد. حس تحسین برانگیزی از مد به همراه دارد و در طول سال‌ها استایل او تکامل یافته است. همچنین اولین سلبریتی هندی بود که در جلد مجله Guess بود. مدل موی او همیشه به سبک موج‌دار با لایه‌های بسیار ظریف یا مدل موهای بلند بوده است.


38. ویدیا بالان


ویدیا بالان

ویدیا بالان در سبک خود جذابیت بسیار سنتی ارائه می‌دهد. مدل موی او نیز با آن شخصیت مطابقت دارد.


39. سوشمیتا سن


سوشمیتا سن

میس یونیورس سابق بسیار جذاب و برازنده است. او اکنون مدل‌های آینده و شرکت‌کنندگان مشتاق دختر شایسته هند را اصلاح می‌کند. مدل موی مشکی صاف ابریشمی او ظرافت را به نمایش می‌گذارد.


40. سونام کاپور


سونام کاپور

مدل مویی که سونام در جشنواره فیلم کن استفاده کرد بسیار شیک بود. سونام کاپور در انتخاب استایل خود بسیار مدرن و شیک است. هر عنصر در سبکش به خوبی با شخصیت او ترکیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: 16 موی هولوگرافیک بسیار زیبا


41. کاریشما کاپور


کاریشما کاپور

خواهران کاپور در دهه 90 جز چهره‌های شناخته شده در صنعت بودند. موهای تیره موج‌دار او همیشه در اوایل شهرتش فرهای بسیار ظریفی داشت اما بعداً استایلش تغییر داد و موهای بلندتر و موج‌دار را انتخاب کرد.


42. مادهوری دیکسیت


مادهوری دیکسیت

مادهوری دیکسیت نیز در مرحله اولیه حرفه خود مدل موی بسیار خوبی داشت که به سبک موج‌دار امروزی تغییر کرد.


43. سریدوی


سریدوی

او متعلق به تیپ زیبای دهه 40 است. او هنوز هم از جذابیت و ظرافت زیادی برخوردار است. موهای بلند و لبخند پر جنب و جوش با ارزش‌ترین دارایی او هستند.


44. چیتراگاندا سینگ


چیتراگاندا سینگ

چیترانگاندا سینگ همیشه موهای پرپشت و براق جذابی داشته است. این بازیگر مظهر ظرافت است. او می‌تواند در هر مدل مویی جذاب به نظر برسد.


45. ملیکا شراوات


ملیکا شراوات

ملیکا شراوات به خاطر استایل بسیار جسورانه معروف است. چه در فیلم‌هایش  و چه حضورش در رویدادهای بین‌المللی، او همیشه موهای کوتاه را به عنوان مدل موی خود به کار می‌برد، اما الان تمایل دارد مدل‌های بلندتر را امتحان کند.


46. بی‌پاشا باسو


بی‌پاشا باسو

بی‌پاشا باسو یک زیبایی تاریک با موهای براق و بلند است. مدل زیبای بونگ که تبدیل به هنرپیشه شده که همیشه موهای بلند زیبایی دارد.


47. شرادا کاپور


شرادا کاپور

بازیگر Aashiqui جذابیت بسیار گسترده‌ای دارد. اعتبار آن به بدن روی فرم و موهای زیبایش می‌رسد.


48. شریا ساران


شریا ساران

شریا ساران بازیگر سرشناس جنوب هند است که در فیلم های بالیوود نیز بازی کرده است. اندام زیبا و موهای بلند موج‌دار بهترین ویژگی زیبایی اوست.


49. نها دوپیا


نها دوپیا

نها دوپیا یکی دیگر از بازیگران هندی است که سابقاً دوشیزه هند بوده است. دختر بلند قد که موهای موج‌دار ژولیده دارد و شخصیت شاداب او را تقویت می‌کند.


50. نها کاپور


نها کاپور

نها کاپور دختر شایسته هند و همسر بازیگر تئوری بیگ بنگ، کونال نیار است. مدل زرق و برق‌دار زیبا است و استعداد زیادی برای مد دارد. موهای او به طرز شگفت انگیزی حالت داده شده است.

بیشتر بخوانید: انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها

ما در این مقاله گزینه‌هایی را فهرست کرده‌ایم. شما بهتر می‌دانید چه کسانی به این لیست اضافه کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما برای بازخورد خوانندگان ارزش قائل هستیم و خوشحال خواهیم شد که پیشنهادات شما را در این فهرست اضافه کنیم.

تعیین مدل موی مناسب برای شما بسیار مهم است. مدل موی مناسب می‌تواند ظاهر ساده را به ظاهری جذاب تبدیل کند. فیلم‌های هالیوود و بالیوود به ایجاد مدل‌های موی خلاقانه ادامه می‌دهند تا افراد را تشویق ‌کنند که هر روز مدل‌های جدیدی را امتحان کنند. اگر به مقداری الهام نیاز دارید، برخی از مدل موهای بلند سلبریتی فهرست شده در این مقاله را بررسی کنید. از مدل موهای صاف جنیفر لوپز گرفته تا موهای موج‌دار جسیکا آلبا، گزینه‌ها بسیار هستند. منتظر نشوید به نزدیکترین سالن بروید و مدل موهای مورد علاقه خود را امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: 45 مدل موی بافت جذاب

مطالب مرتبط