16 موی هولوگرافیک بسیار زیبا

16 موی هولوگرافیک بسیار زیبا

11 خرداد 1401

در حالی که سایه‌های قهوه‌ای و بلوند همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب ما خواهند‌ داشت، همه‌ی ما به دنبال خلاقیت در رنگ موهای خود هستیم. روند زیبایی هولوگرافیک سال‌هاست که از هایلایترهای استروبینگ، طراحی ناخن‌های رنگین کمانی و سایه چشم چند بعدی وجود داشته ‌است. در حالی که زمانی رنگ موی هولوگرافیک برای فصل هالووین و جشنواره‌ها در نظر گرفته‌ شده ‌بود، این روزها، ما در هر زمانی از سال به طور کامل از رنگ‌های کمانی و چند بعدی استقبال می‌کنیم.

چه بخواهید رنگ موی موقتی را انتخاب کنید یا یک رنگ فانتزی کامل را انتخاب کنید، به دنبال 16 روش مورد علاقه ما برای امتحان رنگ موی هولوگرافیک در سال 2022 باشید.


رنگ موی هولوگرافیک چیست؟


رنگ موها از روند آرایش هولوگرافیک برای ایجاد رنگ موی هولوگرافیک تقلید کرده‌اند، ترکیبی از سایه‌های پاستلی چند بعدی و درخشان که با حرکت تارهای شما در نور تغییر رنگ می‌دهد.


رنگ مو‌ی هولوگرافیک چگونه انجام می‌شود؟


اگر فکر می‌کنید رنگ موی هولوگرافی بیش از حد جادویی به نظر می‌رسد که واقعی باشد، دوباره فکر کنید! یک رنگ‌شناس که در رنگ‌های موی پر جنب و جوش تخصص دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ فانتزی خود را به نمایش بگذارید. رنگ‌ساز شما با سفید کردن موهایتان شروع می‌کند تا رنگ فعلی‌تان را روشن‌تر کند. مهم است که توجه داشته ‌باشید: سفید کننده همیشه باعث آسیب می‌شود، اما رنگ شناس شما می‌تواند قبل از ترک سالن با شما برای بهبود ظاهر شما همکاری کند.


چگونه از رنگ موی هولوگرافیک مراقبت کنیم ؟


در دنیای رویایی، رنگ موی هولوگرافیک برای همیشه زنده می‌ماند. با این حال، اگر به فکر امتحان موهای هولوگرافیک هستید، زمان آن رسیده‌ است که در مورد روال نگهداری خود آگاه ‌شوید. از آنجایی که سایه‌های فانتزی به سرعت درخشش خود را از دست می‌دهند، باید انتظار داشته‌ باشید که هر چهار تا شش هفته یک بار به سالن بروید.

با شامپو و نرم‌کننده‌ای که برای رنگ‌های مو با نگهداری بالا شروع کنید. این سیستم به آرامی پاکسازی و حالت می‌دهد تا شادابی رنگ‌های مو را که به سرعت محو می‌شوند حفظ کند. اگر رنگ شما به جلوگیری از محو شدن بیشتر نیاز دارد، از اسپری آب بندی رنگی مانند اسپری شادابی لمینیت رنگی Matrix Total Results Keep Me Vivid برای طولانی‌تر شدن رنگ و افزایش درخشندگی استفاده کنید.

بعد از یک یا دو جلسه سفید کننده، ریشه‌های شما ممکن است خشک‌تر و آسیب دیده‌تر از حد معمول به نظر برسند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم یک ماسک موی هفتگی مانند ماسک مو چندکاره عمیق Biolage Colorlast را به روتین خود اضافه کنید. این فرمول موهای رنگ شده را حفظ و بازیابی می‌کند تا نتایج درخشان و شاداب را در حالی که انتهای آسیب دیده و گره خورده‌ دارند، به دست آورد.

آیا برای خودتان الهام گرفته‌اید که رنگ موی هولوگرافیک را امتحان کنید؟

بهترین رنگ موی هولوگرافیک که اکنون می‌توانید امتحان کنید:


انواع مدل موی هولوگرافیک


اسب تک شاخ

اسب تک شاخ

برای در آغوش گرفتن کودک درونتان آماده‌اید؟ رنگ موی تک شاخ را امتحان کنید، ترکیبی از سایه‌های هولوگرافیک که تقریباً به اندازه موجودی فانتزی که از آن نام گرفته‌ است جادویی به نظر می‌رسد.

بلوند عقیق

بلوند عقیق

آیا می‌خواهید بلوند خود را تا حدی بالا ببرید؟ هنگامی که این رنگ پلاتین هولوگرافیک به نور برخورد می‌کند، تغییراتی از درخشش مروارید مانند را خواهید دید که مطمئناً توجه همه را به خود جلب می‌کند.

غروب

غروب

موهای نئونی در حال حاضر لحظات جدی را سپری می‌کنند و موهای غروب آفتاب هولوگرافیک بهترین راه برای چشیدن کمی از هر دو روند است. درست مانند یک غروب ساعت طلایی، همه‌ی نگاه‌ها به شما و رنگ جدید شما خواهد ‌بود.

آبی

آبی

این تنوع از موهای هولوگرافیک با رنگ پایه آبی شروع می‌شود که به کل موی شما حالتی آبی و ساحلی می‌دهد. اگر به دنبال تغییر رنگ موی تابستانی عالی هستید، این یکی برای شماست!

صدف مرواریدی

صدف مرواریدی

اگر می‌خواهید کمی رنگ بیشتر به رنگ بلوند هولوگرافیک خود اضافه کنید، با صدف مرواریدی آشنا شوید. این رنگ پلاتین رنگین کمانی با نت‌های آبی پاستلی، صورتی و اسطوخودوس کاملاً رنگ‌های پوست کم رنگ را تکمیل می‌کند.

شقایق

شقایق

وقتی صحبت از سایه‌های هولوگرافیک می‌شود که به‌طور کلی جذاب هستند، پری وینک در بالای فهرست قرار دارد. اگر به دنبال یک سایه هولوگرافیک برای هماهنگی کامل با رنگ پوست تیره هستید، از رنگارست خود این رنگ آبی-بنفش را بخواهید.

پری دریایی

پری دریایی

موهای الهام گرفته از پری دریایی در حال حاضر زیبا هستند، اما اگر به دنبال چیزی کمی پر زرق و برق‌تر هستید، از آرایشگر خود بخواهید موهای پری دریایی با روکش هولوگرافیک داشته ‌باشد. این ترکیب خیره کننده از رنگ‌های درخشان در کنار موهای فوق‌العاده بلند، حیرت انگیز است.

بیشتر بخوانید: 40 مدل رنگ موی پری دریایی

انتهای هولوگرافیکی

انتهای هولوگرافیکی

اگر به دنبال روشی جدید برای لبه زدن به موهای هولوگرافیک هستید، با انتهای رنگ شده شروع کنید. به جای استفاده از موهای فانتزی کامل، رنگ آمیزی شما فقط رنگ هولوگرافیک شما را به انتهای تارهای شما اعمال می‌کند.

منشوری

منشوری

ما عاشق رنگ آمیزی تارهایمان در هر سایه‌ای در طیف هستیم، بنابراین همیشه در حال بازی با روش‌های جدید برای امتحان موهای رنگین کمانی هستیم. اگر می‌خواهید در قرار دادن خود خلاق باشید، از رنگ شناس خود بخواهید ظاهری منشوری داشته‌ باشد.

بالیاژ

بالیاژ

در حالی که هنوز باید هر چند هفته یکبار رنگ هولوگرافیک خود را لمس کنید تا آن را زنده و براق نگه‌دارید، انتخاب بالیاژ می‌تواند نیاز به لمس مداوم ریشه را از بین ‌ببرد.

بیشتر بخوانید: چگونه از موهای رنگ شده‌مان در خانه مراقبت کنیم؟

روغنی براق

روغنی براق

سبزه‌ها، سال 2022 سال شماست و لازم نیست تمام مو‌های قهوه‌ای‌تان را قربانی کنید تا رنگ هولوگرافیک رویایی‌تان را زنده کنید. این ترکیب جوهری و رنگین کمانی آبی، سبز و بنفش در رنگ پایه‌ی تیره، ساده‌ترین و خیره کننده‌ترین راه برای افراد سبزه برای امتحان موهای هولوگرافیک است.

آبی و سبز

آبی و سبز

به رنگ موی با رنگ سرد وسواس دارید؟ این ترکیب هولوگرافیک از سایه‌های آبی و سبز برای هر رنگ پوستی جذاب است.

ریشه‌های پر جنب و جوش

ریشه‌های پر جنب و جوش

ما مثل قبل از ریشه‌های تیره استقبال می‌کنیم، اما ریشه‌های رنگارنگ چطور؟ جفت کردن ریشه‌های پر جنب و جوش با سایه‌های پاستلی هولوگرافیک از قد میانی تا انتهایی یکی از غیرمنتظره‌ترین و هیجان‌انگیزترین راه‌ها برای امتحان این روند در سال 2022 است.

بافته شده

بافته شده

هنگامی که آرایشگر شما سایه هولوگرافیک شما را کامل کرد، وقت آن است که بهترین مدل مو را برای نشان دادن آن پیدا کنید. فرقی نمی‌کند با دوستانتان به یک تعطیلات آخر هفته بروید یا به یک جشنواره، بافته‌های هلندی دوتایی بهترین راه برای افزایش رنگ ابعادی شما هستند.

بیشتر بخوانید: 20 مدل از زیباترین بافت‌های هلندی را اینجا ببینید

مطالب مرتبط