انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها

انواع مدل موی خیس در بین هالیوودی‌ها

10 خرداد 1401

وقتی صحبت از ظاهرهای زیبای الهام گرفته شده از افراد مشهور به میان می‌آید، نظر همه‌ی ما را  جلب می‌کند. چه بخواهید از پوست لعاب‌دار دوناتی هایلی بیبر و چه از آرایش بی‌عیب و نقص رزی هانتینگتون وایتلی ایده بگیرید، می‌توانید برای همه نکات زیبایی روی ما حساب کنید. اگر چه یادگیری در مورد محصولات زیبایی و نکات تخصصی آن نسبتاً آسان است اما وقتی نوبت به مدل مو می‌رسد، کپی کردن همه چیز کمی پیچیده‌تر می‌شود.

حقیقت این است که جشن‌های بزرگ و لاکچری فرش قرمز کجا و ما کجا به زبان ساده افراد عادی وقت، پول یا ابزار لازم برای اجرای همان سطح حرفه‌ای برای داشتن موهای افراد مشهور را در خانه ندارند. اما چند نکته وجود دارد که باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، یکی از ترندهای پرطرفدار مو در این فصل را در نظر بگیرید: استایل موهای خیس، چیزی است که ما همیشه روی فرش قرمز، مجلات و فیدهای IG می‌بینیم.

مدل موی خیس

 مدل موی صاف و خیس هیلی بیبر حال و هوای "زیبایی شناسی دخترانه و باوقار" را ایجاد می کند. ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم چنین ظاهری داشته باشید. حقیقت این است که این استایل برای همه مناسب است و نگهداری نسبتا کمی می‌خواهد و مهم‌تر از همه بسیار شیک و جذاب است. چه بخواهید حال و هوای تازه‌ای را به خود ببخشید و یک تغییر قدرتمند و جسورانه انجام دهید یا به نظر برسد که به تازگی از ساحل خارج شده‌اید، ظاهر موهای خیس درخواست می‌کند که آن را مورد استفاده قرار دهید. شاید دلیل اصلی اینکه این روند هرگز به جریان اصلی نرسیده است، این است که به‌نظر می‌رسد به‌راحتی بدست می‌آید، اما گونه نیست.

در واقع، مدل‌های شیک موی خیس می‌تواند بهترین روش برای شستوشو موها و راهی بدون سر و صدا برای پنهان کردن موهای چرب شده در طول روز باشد یا حتی ممکن است به نظر برسد موهای شما با حالت‌دهنده‌ای قوی استایل شده است. استایل موهای خیس لزوماً به معنای موهای شلاقی و لخت نیست. مایکل لندون، مدیر ارشد خلاقیت در Aveda می‌گوید: «می‌توانید به دنبال مو‌های صاف و یک دست بروید و ظاهری شیک و باوقار داشته باشید». او می‌افزاید: "هدف این است که مطمئن شوید موهای شما خیس به نظر می‌رسند نه این که موها حالت چرب داشته باشد."

مدل موی خیس

ظاهر ساحلی رزی هانتینگتون وایتلی چیزی است که رویای موهای تابستانی از آن ساخته شده است.

با این حال، اگر می‌خواهید موهای خود را باز و رها کنید، رسیدن به موهای خیس آنقدرها هم که قبلاً فکر می‌کردید دشوار نیست. این فقط به این بستگی دارد که می‌خواهید برای چه کاری بروید. تایلر مور، استایلیست مشهور Live True London می‌گوید: "روش مورد علاقه من برای حالت دادن به موهای خیس، با بافتی ژولیده است. می‌توانید آن را در روز برای یک حال و هوای غیررسمی دخترانه باحال داشته باشید یا برای یک مراسم مهمانی .

برای دستیابی به ظاهر ساحلی، مهم است که به سراغ محصولات مانند موس که موها را خشک می‌کند، نروید. در عوض، به سراغ مقداری روغن حالت دهنده بروید. می‌خواهید موهای خود را نسبتاً انعطاف‌پذیر و راحت نگه دارید، و از حالت خشک و ترد وحشتناک موس جلوگیری کنید. وقتی نوبت به روغن مو می‌شود، زیاده‌روی نکنید. مقدار کمی از آن کافی است.

مدل موی خیس

بستن موی دم اسبی  بلند و خیس سیمون اشلی ممکن است ساعت‌ها طول بکشد، اما همه چیزی است که در تابستان می‌خواهیم.

با این اوصاف، اگر هنوز برای داشتن استایل فرش قرمز ناامید هستید، باز هم داشتن استایل‌های گران قیمت و خیس در خانه قابل انجام است. فقط زمان بیشتری طول می‌کشد به آن چه که می‌خواهید برسید. با شستن مو و محافظ حرارتی که بعد از خشک کردن با حوله استفاده می‌شود، شروع کنید. موها را برس بکشید سپس با یک حالت دهنده ادامه دهید. سپس از ژل خیس که موها را مرطوب نگه می‌دارد استفاده کنید و روی موها بمالید. لندون می‌گوید برای داشتن ظاهری درخشان، از یک محصول براق‌کننده و ضد رطوبت استفاده کنید و با مقداری اسپری مو به پایان برسانید.

و تمام موهای خیسی که می‌خواستید به همین راحتی بدست آمد. برای ایده‌های بیشتر به خواندن مقاله ادامه دهید.

مدل موی خیس

موهای فر Winnie Harlow حال و هوای پری دریایی دارد و این چیزی است که ما هم می‌خواهیم. درست است!

مدل موی خیس

باید اعتراف کنم داشتن موها خیس برای کسانی که موهای کوتاه و متوسط دارند کار آسان‌تری است. مو‌های جذاب کایا گربر یک نمونه‌ی بارز از آن است.

بیشتر بخوانید: 12 نکته علمی برای تحریک رشد طبیعی مو

مدل موی خیس

لیلی راینهارت ما را متقاعد کرده است که پس از یک روز تعطیل در کنار استخر، واقعاً نیازی به دوش گرفتن نیست. فقط کافی است بعد از شنا در پایان روز مقداری روغن و ژل روی موها بمالید و آماده رفتن به مهمانی عصرانه شوید.

مدل موی خیس

همه چیز در مورد استایل زندیا دوست داشتنی است از موهای صاف گرفته تا آرایش درخشان ساحلی که دارد.

بیشتر بخوانید: 34 بهترین رنگ مو بلوند طلایی برای هر رنگ پوست در سال 2022

مدل موی خیس

اگر یک نفر باشد که یکی دو چیز در مورد استایل زیبای دخترانه شاداب و باوقار بداند آن شخص کسی جز لورا هریر نیست. این مدل موی ساده و بی دردسر حرف ما را ثابت می‌کند.

مدل موی خیس

استایل خیس فلورانس پیو را برای یک غروب دل‌انگیز به موهای خود ببخشید.

مدل موی خیس

مگان فاکس ملکه بی‌رغیب استایل موهای خیس است و این عکس هنری از مت گالا بهترین استایلی است که او تا به حال داشته است.

بیشتر بخوانید: 20 نکته برای داشتن موهایی درخشان، حجیم و سالم

مطالب مرتبط