34 بهترین رنگ مو بلوند طلایی برای هر رنگ پوست در سال 2022

34 بهترین رنگ مو بلوند طلایی برای هر رنگ پوست در سال 2022

27 اردیبهشت 1401

رنگ‌های خاکستری همیشه جای خود را خواهند ‌داشت، اما وقتی صحبت از رنگ‌هایی می‌شود که به هر رنگ پوستی می‌آید، رنگ موهای طلایی رقیب قوی هستند. این رنگ‌ مو‌ها که با نت‌های عسلی، طلایی و رنگ‌های کره‌ای ترکیب شده‌اند، می‌توانند درخشندگی را به هر مویی اضافه کنند. اگر مایلید موهای بلوند طلایی را امتحان کنید، ما همه‌ی چیزهایی را که باید قبل از انتخاب آرایشگر خود بدانید را برای شما بیان می‌کنیم.

رنگ بلوند طلایی چه رنگی است ؟

رنگ موی بلوند طلایی با گرمای غنی خود کاملاً در دسته‌بندی رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. سایه‌های زیادی از این رنگ وجود دارد، از موهای بلوند طلایی تیره گرفته تا موهای بلوند طلایی کاراملی تا سایه‌های بسیار روشن بلوند کره‌ای. حتی می‌توانید موهای بلوند طلایی را با هایلایت برای روشن‌تر کردن موی خود امتحان کنید یا با رنگ پایه تیره‌تر شروع کنید. واقعاً هیچ محدودیتی وجود ندارد.

چگونه رنگ موهای بلوند طلایی بدست آورید ؟

آرایشگر شما احتمالاً ظاهر شما را با هایلایت‌های طلایی و نوارهای کم رنگ روشن می‌کند تا ظاهری طبیعی بسیار زیبا داشته‌ باشد نه اینکه رنگ پایه شما را کاملاً تغییر دهد.

در حالی که روشن کردن تارهای تیره کار ساده‌ای نیست، در برخی موارد، به جای روشن کردن بیش از حد مو در یک جلسه، آماده باشید که چند جلسه به سالن بروید تا ظاهر نهایی مورد نظر خود را به دست آورید. ما قول می‌دهیم که ارزش آن را خواهد داشت!

چگونه از موهای بلوند طلایی مراقبت کنیم ؟

برای حفظ رنگ آن سایه زیبای اصلی از رنگ موهای بلوند طلایی خود، حدود یک بار در هفته یک شامپو و نرم کننده را در روتین خود بگنجانید.

از آنجایی که رنگ کردن موهای شما نیز می‌تواند باعث آسیب شود (مخصوصاً هنگام روشن کردن رنگ)، استفاده از یک درمان ترمیمی نیز مهم است.

تفاوت بین بلوند عسلی و بلوند طلایی چیست؟

ممکن است شبیه به هم به نظر برسند، اما بلوند عسلی معمولا دارای ته رنگ قرمز و قهوه‌ای بیشتری نسبت به بلوند طلایی است. بلوند عسلی به دلیل ایجاد تکه‌های برجسته یا آمبره مورد علاقه است، اما سایه‌ی آن زمانی که به تنهایی استفاده می‌شود، به رنگ کرمی متمایل است.

آیا موی طلایی همان بلوند است؟

نه کاملا! موهای بلوند با رنگ‌های کتان‌تر و مایل به زرد کم‌رنگ‌تر برابر است، در حالی که طلایی به رنگ بلوند با رنگ‌های طلایی است. به طور خلاصه، شما می‌توانید بلوند باشید بدون اینکه یک بلوند طلایی باشید، اما برعکس آن را نمی‌توان گفت.

بلوند خاکستری یا بلوند طلایی؟

برای اینکه مشخص کنید کدام رنگ بلوند برای شما مناسب است، مهم است که ته رنگ پوستتان را در نظر بگیرید. به طور کلی، پوست‌های کم رنگ‌تر با ته رنگ‌های سردتر (مانند آبی)

برای بلوند‌های سرد مانند خاکستری و بژ مناسب‌تر هستند، در حالی که پوست‌هایی با ته رنگ‌های تیره یا زرد بیشتر در سایه‌های عسلی، کره‌ای، طلایی و کاراملی مناسب‌اند.

راه دیگر برای فهمیدن اینکه کدام سایه بلوند برای شما مناسب است این است که میزان کنتراست را با رنگ چشم خود در نظر بگیرید. سایه‌های ملایم و چند بعدی مانند خاکستری، چشم‌های رنگ روشن‌تر را برجسته می‌کند، در حالی که بلوندهای تیره‌تر مانند طلایی، مکمل چشم‌های تیره‌تر هستند.

بهترین ایده‌های رنگ مو بلوند طلایی

اگر می‌پرسید چه رنگ موی طلایی برای شما مناسب است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در ادامه 34 مورد از بهترین رنگ موهای بلوند طلایی را بخوانید.


1. بلوند تمام طلایی


بلوند تمام طلایی

اگر به دنبال یک درخشش بی‌نقص هستید، موهای بلوند طلایی روشن و براق یک رنگ مو ایده‌آل است. اگر می‌خواهید رنگ بلوند طلایی شما تا حد امکان روشن به نظر برسد، از رنگ‌شناس خود در مورد Redken’s Shades EQ Level 10 بپرسید. این سایه‌های نیمه دائمی و بدون لیفت بالاترین سطح تونری هستند که به شما کمک می‌کنند سایه‌های بلوند فوق‌العاده روشن داشته ‌باشید.


2. بلوند طلایی ظریف


بلوند طلایی ظریف

اگر مراقبت از موهای کم پشت برای شما ساده‌تر است، بلوند طلایی ظریف را امتحان کنید. با استفاده از پایه بلوند کثیف، آرایشگر شما رگه‌هایی از طلا را با استفاده از روش هایلایت کردن بالیاژ یا سنتی به موهایتان اضافه می‌کند.


3. هایلایت‌های بلوند طلایی


هایلایت‌های بلوند طلایی

یک سر پر از موهای طلایی برای همه مناسب نیست، و این اشکالی ندارد! اگر می‌خواهید فقط یک رنگ طلایی در سرتاسر موی خود داشته ‌باشید،  هایلایت‌های بلوند طلایی را امتحان کنید. این تکنیک به ویژه برای رنگ‌های سبزه است که به دنبال اضافه کردن ابعاد و روشنایی به رنگ پوست خود هستند.


4. بلوند کره‌ای


بلوند کره‌ای

بلوند کره‌ای بسیار گرم است و مکمل کاملی برای برنزه شدن پوست شما در تابستان است. برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب، از آرایشگرخود یک بالیاژ بلوند کره‌ای بخواهید.


5. کارامل طلایی


کارامل طلایی

افزودن کارامل طلایی به موهایتان بسیار شبیه گذاشتن رویه کاراملی روی هر بستنی یخی است همینقدر جذاب هایلایت‌های کاراملی طلایی را انتخاب کنید تا فوراً رنگ پوستتان رو به روشنی برود و به رنگ پایه خود بُعد ببخشید.


6. هایلایت‌های ظریف بلوند طلایی


هایلایت‌های ظریف بلوند طلایی

آماده نیستید که به یک رنگ موی بلوند طلایی متعهد شوید؟ در عوض، هایلایت‌های طلایی/کاراملی فوق‌العاده ظریف را در موهای زیبای خود امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: رنگ موی چشم ببری


7. کرم بلوند


کرم بلوند

با بلوند کم رنگ کرمی کمی ملایم‌تر باشید. این رنگ روشن و تازه به نظر می‌رسد در حالی که هنوز آن ته رنگ‌های گرم دلپذیر را در خود جای داده ‌است.


8. بلوند کهربایی


بلوند کهربایی

شما می‌توانید گرما و روشنایی را به یک پایه طبیعی تیره از طریق هایلایت‌های عریض و کهربایی بدهید.


9. بالیاژ بلوند طلایی


بالیاژ بلوند طلایی

با کمی تیره‌تر نگه‌داشتن ریشه‌های خود و رنگ کردن چند تکه از موهای خود بر روی بلوند طلایی بالیاژ زیبایی ایجاد کنید.


10. رزگلد


رزگلد

رنگ موی صورتی بی رنگ تا سرخابی پر رنگ بسیار رنگ زیبایی است.  رنگ رز طلایی و متالیک را بهترین راه برای به دست آوردن رنگ صورتی ظریف و بلوند طلایی خود در نظر بگیرید.


11. آمبره صورتی روشن تا بلوند طلایی


آمبره صورتی روشن تا بلوند طلایی

در اینجا راه دیگری برای امتحان رنگ موی صورتی وجود دارد در حالی که هنوز هم تناژ عسلی را دارد. این آمبره کم رنگ‌ترین رنگ صورتی گرم را با زرد کم رنگ کره‌ای جفت می‌کند.


12. هایلایت‌های طلایی کم رنگ


هایلایت‌های طلایی کم رنگ

برای یک رنگ واقعاً چند بعدی، از آرایشگر خود بخواهید تلفیقی از رنگ‌های روشن و هایلایت گرم داشته ‌باشد. این یک راه عالی برای تبدیل موهایتان تیره‌تر به روشن‌تر است و در عین حال تاثیرگذار است.


13. موهای بلوند طلایی روشن


موهای بلوند طلایی روشن

اگر می‌خواهید رنگ بلوند طلایی شما تا حد امکان روشن به نظر برسد، از آرایشگر خود موهای بلوند طلایی روشن را بخواهید. برای حفظ سایه روشن آن، از یک محلول پاک کننده مانند شامپو، نرم کننده کمک بگیرید. ویتامین C و مجموعه مراقبت روشن کننده محصولات، ناخالصی‌هایی را که موهای بلوند را تیره یا کدر می‌کند، از بین می‌برد.


14.  زرد طلایی فر


زرد طلایی فر

این موهای بلوند کاملاً رنگ شده دقیقاً شبیه طلای زرد تابیده شده به نظر می‌رسد و این نشان می‌دهد که می‌توانید موهای خود را از حالت فوق‌العاده تیره به یک نتیجه زیبا و فوق‌العاده روشن تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: بیش از 49 مدل موی مختلف برای موهای فرفری سالم و زیبا


15. بلوند روی پایه‌ی قهوه‌ای رنگ


بلوند روی پایه‌ی قهوه‌ای رنگ

با انتخاب هایلایت‌های بلوند طلایی تیره روی پایه‌ای مایل به قهوه‌ای، حتی بیشتر جذاب بنظر می‌رسید.


16. بلوند کره‌ای سانکیس شده


بلوند کره‌ای سانکیس شده

از طریق رنگ بلوند کره‌ای، رنگ موهایتان را طبیعی نگه‌دارید، نه خیلی تیره، نه خیلی روشن و کاملا طلایی.


17. بلوند طلایی با هایلایت‌های رنگارنگ


بلوند طلایی با هایلایت‌های رنگارنگ

با رنگ‌های مد روز مانند قرمز، صورتی، آبی، بنفش یا سبز، رنگی را به پایه بلوند طلایی خود اضافه کنید. شما حتی می‌توانید آن‌ها را در لایه زیرین موهای خود پنهان نگه‌دارید تا ظاهری زیبا داشته‌باشید.


18. بلوند فندقی وانیلی


بلوند فندقی وانیلی

این رنگ بلوند طلایی روشن تقریباً سایه‌های وانیلی و فندقی را به شما می‌دهد که تضاد قابل تحسینی دارد.


19. بلوند طلایی و بلوطی


بلوند طلایی و بلوطی

این رنگ مو به لطف ترکیبی از بلوند طلایی و بلوطی کاملاً زیبا و پرنسسی بنظر می‌رسد.


20. هایلایت گلدن رود


هایلایت گلدن رود

این رنگ مو مناسب برای افراد با رنگ پوست سبزه است که باعث تضاد زیبایی در رنگ مو و پوست آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: 14 روش خانگی و البته مهم برای مراقبت از موهای بلوند


21. بلوند طلایی با لکه ریشه


بلوند طلایی با لکه ریشه

برای داشتن ظاهری طبیعی‌تر و پیدا بودن مرحله رشد موهایتان، از آرایشگر خود بخواهید لکه ریشه تیره‌تری را به موهای بلوند طلایی شما اضافه کند.


22. هایلایت عسلی روی موی تیره


هایلایت عسلی روی موی تیره

مناسب برای کسانی که پایه‌های تیره دارند و می‌توانند هایلایت‌های عسلی و کاراملی را امتحان کنند تا ترکیب طبیعی‌تری داشته‌باشند که گرمای زیادی را القا می‌کند.


23. موهای کنفی روشن


موهای کنفی روشن

این رنگ موی بلوند طلایی بیشتر یک سایه خنثی-گرم است. از آنجایی که این رنگ به اندکی لیفت بیشتر نیاز دارد، حتماً یک ماسک مغذی و حالت دهنده عمیق مانند ماسک موی احیا کننده شدید را در روتین خود بگنجانید. این ماسک موی بسیار غنی و احیا کننده، عمیقا موهای شما را تغذیه می‌کند.


24. بلوند طلایی تکه‌ای


بلوند طلایی تکه‌ای

چه پایه مسی داشته‌ باشید یا یک قهوه‌ای تیره‌تر، یک هایلایت تکه‌ای بلوند طلایی راهی آسان برای ایجاد گرما و سبکی در موی شما است.


25. قهوه‌ای طلایی


قهوه‌ای طلایی

آیا می‌خواهید موهای قهوه‌ای خود را زیباتر کنید؟ شما از امتحان کردن رنگ قهوه‌ای طلایی اشتباه نمی‌کنید. این سایه رنگ گرم به شما امکان می‌دهد رنگ‌های بلوند طلایی را بدون رها کردن ریشه‌های قهوه‌ای خود بدست آورید.

بیشتر بخوانید: 10 ایده دوست داشتنی برای موهای قهوه‌ای تیره


26. بلوط کاراملی


بلوط کاراملی

چه کسی می‌گوید که موهای بلوطی رنگ مختص پاییز و زمستان است؟ اگر به دنبال رنگ طلایی تیره‌تری هستید تا تابستان امسال را متفاوت باشید، رنگ قهوه‌ای بلوطی با هایلایت‌های کاراملی را انتخاب کنید.


27. نارنجی طلایی


نارنجی طلایی

دختران پر هیاهو، ما شما را فراموش نکرده‌ایم! اگر رنگ موی خنثی حال و هوای شما نیست، رنگ طلایی پر جنب و جوش مانند نارنجی طلایی را امتحان کنید.


28. مس طلایی


مس طلایی

وقتی صحبت از رنگ‌های طلایی می‌شود که هر رنگ پوستی را صاف می‌کند، رنگ مسی برنده است، به همین دلیل است که ما این رنگ را بسیار دوست داریم! برای افزودن ابعاد و درخشش به رنگ موهای خود هایلایت‌های بلوند طلایی را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: 25 ایده رنگ موی مسی که هر کسی را وسوسه می‌کند!


29. طلای بلوکی رنگ


طلای بلوکی رنگ

با این راه راه‌های فوق‌العاده درشت طلایی، قرمز و قهوه‌ای رنگ در لابه لای موهای خود مطمئناً هر جا که می‌روید، همه‌ی چشم‌ها به سمت شما برگردانده می‌شود.


30. بالیاژ طلایی خاکستری


بالیاژ طلایی خاکستری

اگر شما عاشق موهای خاکستری هستید اما می‌خواهید به سمت رنگ طلایی بروید، این بالیاژ طلای خاکستری را امتحان کنید. ریشه پایه قهوه‌ای‌تر، پایه‌ای خنثی برای تارها ایجاد می‌کند، در حالی که طلای درخشان، شادابی مو را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!


31. کولادا طلایی


کولادا طلایی

پس زمینه طلایی، قهوه‌ای و قهوه‌ای مایل به زرد، انعکاس بلوند گرم و متعادلی را ایجاد می‌کند. برای این ظاهر دقیق، از آرایشگر خود مدل رنگ Redken Shades EQ Bonder Inside Golden Level 10 در 010NW Iced Piña را بخواهید.


32. بلوند لیمویی شنی


بلوند لیمویی شنی

به آرایشگر خود عکسی از این ظاهر نشان دهید و بپرسید که آیا می‌توانند آن را با استفاده از Redken Shades EQ Bonder در داخل 010G Lemon Icing در بیاورد یا خیر. ترکیب ته‌رنگ‌های قهوه‌ای و زرد در اطراف تاج مو، کنتراست فوق‌العاده‌ای را در برابر انتهای بلوند نرم و کره‌ای ایجاد می‌کند.


33. کاسنی خرمایی مشکی


کاسنی خرمایی مشکی

ترکیبی از رنگدانه‌های کاسنی، کاری، و کاسنی طلایی در سرتاسر مو، پوست سبزه‌ی شما را به زیبایی بی‌نهایتی می‌کشاند.


34. بلوند زرد طلایی


بلوند زرد طلایی

همانطور که در اینجا مشاهده می‌شود، Redken Shades EQ Bonder Inside 10WG Honey Gold نتیجه نهایی بلوند عسلی فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند که فوق‌العاده گرم است و هرگز به قرمزی  نمی‌زند.

 

بیشتر بخوانید: 14 رنگ موی قهوه‌ای طلایی که عاشقش میشی!