40 ایده‌ی برتر رنگ مو بلوند برای هر تن پوست

40 ایده‌ی برتر رنگ مو بلوند برای هر تن پوست

26 تیر 1401

اگر قصد دارید ظاهری بلوند داشته‌ باشید و در مورد بهترین رنگ مو برای خود گیج شده‌اید، به جای درستی آمده‌اید. در اینجا، ما محبوب‌ترین ایده‌های رنگ موی بلوند را فهرست کرده‌ایم تا ظاهر خود را زیباتر کنید. سایه‌ها و رنگ‌های زیادی در بازار موجود است بنابراین، باید رنگ پوست خود را بشناسید و رنگ مویی انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با رنگ پوست شما داشته ‌باشد.

در این مقاله، ما لیستی جامع از 40 رنگ بلوند زیبا تهیه کرده‌ایم که می‌توانید از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید.

40 ایده برتر رنگ مو بلوند برای هر تن پوست


1. رنگ مو بلوند تیره


رنگ مو بلوند تیره

بلوند تیره یک رنگ عالی است اگر شما رنگ پوست متوسط تا روشن دارید. این رنگ گرم طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. اگر پوست سبزه‌ای دارید و به دنبال روشن کردن رنگ موهایتان هستید، بلوند تیره بهترین رنگ برای شماست.


2. هایلایت بلوند


هایلایت بلوند

هایلایت‌های بلوند خنک برای خوشرنگ کردن موهای رنگ شده مناسب هستند. آن‌ها ابعاد بیشتری به موهای شما می بخشند و موهای شما را حجیم‌تر نشان می‌دهند. برای امتحان این این رنگ موی باکلاس، از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ‌های سرد را به قسمت میانی موهای شما اضافه کند.


3. رنگ مو بلوند خاکستری


رنگ مو بلوند خاکستری

این رنگ مو دارای سایه‌ی نقره‌ای است و برای خانم‌هایی با رنگ پوست‌های متوسط تا تیره و چشم‌های تیره‌تر مناسب است. اگر به دنبال یک رنگ موی تابستانی هستید، این همان است.


4. رنگ مو بلوند عسلی


رنگ مو بلوند عسلی

کمتر رنگ پوستی است که این رنگ بلوند عسلی به آن نیاید، من هر رنگ پوست و چشمی که دیدم در کنار رنگ عسلی بی‌نظیر شده بود، پس منتظر چی هستید؟


5. رنگ موی بلوند روشن


رنگ موی بلوند روشن

بهترین نکته در مورد این رنگ زیبا این است که برای هر چهره‌ای عالی به نظر می‌رسد. برای این سایه، از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ‌های سرد را به پایه‌ی بلوند طلایی شما اضافه کند. این رنگ دوست داشتنی موهای شما را حجیم و پرپشت نشان می‌دهد.


6. موهای بلوند طلایی


موهای بلوند طلایی

این سایه‌ی طبیعی ترکیبی از رنگ‌های گرم عسلی و طلایی است. این ظاهر طبیعی و گرم برای خانم‌هایی با رنگ پوست‌های تیره‌تر مناسب است.


7. بلوند کاراملی


بلوند کاراملی

این یکی از گرم‌ترین تناژهای بلوند موجود است که آن را به رنگ موی ایده‌آل برای رنگ پوست‌های متوسط و تیره تبدیل می‌کند. با چند هایلایت تیره‌تر، می‌توان آن را روی پوست‌های روشن‌تر نیز استفاده کرد.


8. موهای بلوند متوسط


موهای بلوند متوسط

اگر چشمانی سبز یا قهوه‌ای دارید، این رنگ مو را باید امتحان کنید. این یک تناژ عالی برای زنانی است که به دنبال بلوند شدن هستند. برای داشتن رنگ موی بلوند متوسط کامل، از پایه طلایی روشن با رنگ‌های گندمی سرد استفاده کنید.


9. رنگ مو بلوند توت فرنگی


رنگ مو بلوند توت فرنگی

بلوند توت فرنگی در صورتی که موهای شما به طور طبیعی دارای تناژ گرم باشد و رو به قهوه‌ای بزنند، رنگی زیبا است. این رنگ مکمل موهای کوتاه و بلند است بنابراین هر طول مویی که دارید این رنگ مو را امتحان کنید.


10. موهای بلوند طبیعی


موهای بلوند طبیعی

موهای بلوند طبیعی به گونه‌ای رنگ می‌شوند که انگار شما با این رنگ مو متولد شده‌اید. بسته به رنگ پوستتان، می‌توانید این تناژ رنگ مو را تیره‌تر یا روشن‌تر انتخاب کنید.


11. موهای بلوند شنی


موهای بلوند شنی

این مدل موی مناسبی برای تابستان است. رنگ بلوند و تناژ شنی که در میان آن پخش می‌شود، قطعا آن را زیبا جلوه می‌دهد. ترکیبی از رنگ‌های گرم و سرد برای هر پوستی خوب به نظر می‌رسد.


12. بلوند خاکستری متوسط


بلوند خاکستری متوسط

این بلوند که برای ماه‌های زمستان ایده‌آل است، تناژ خنکی دارد که به خوبی با رنگ‌های تیره و سردی که معمولاً در زمستان استفاده می‌کنید، هماهنگ می‌شود. برای خانم‌هایی با پوست‌های روشن تا متوسط مناسب‌تر است.


13. موهای بلوند با هایلایت


موهای بلوند با هایلایت

اگر شما به طور طبیعی موهای بلوندی دارید و به دنبال تغییر هستید، هایلایت کردن موهایتان بهترین کار است در این صورت شادابی به موهایتان می‌بخشید. در صورت تمایل، می‌توانید سبک‌هایی مانند بالیاژ را امتحان کنید که از قسمت میانی موهای شما شروع می‌شود.


14. موهای مشکی با هایلایت بلوند


موهای مشکی با هایلایت بلوند

برای خانم‌هایی که موهای مشکی دارند و نمی‌خواهند تمام موهای خود را بلوند کنند این بهترین گزینه است. برای آزمایش ابتدا روی چند تکه از موهایتان امتحان کنید. اگر ظاهر آن را دوست داشتید، می‌توانید ادامه دهید.


15. موهای بلوند قرمز


موهای بلوند قرمز

هنگام انتخاب ترکیب قرمز و بلوند بسیار دقت و فکر کنید. در حالی که این ترکیب در طرفی پررنگ‌تر است، می‌توانید در قسمت دیگری از موهایتان روشن‌تر شود، با انتخاب این رنگ مو شما به معنای واقعی کلمه خاص می‌شوید.


16. هایلایت‌های بلوند خاکستری


هایلایت‌های بلوند خاکستری

این یکی دیگر از مدل موهای زمستانی شگفت‌انگیز است که برای پوست‌های سبزه تا متوسط مناسب است.


17. موهای بلوند کامل


موهای بلوند کامل

اگر موهایی دارید که از قبل بسیار روشن هستند، بلوند کردن کامل آن‌ها کم ریسک و راحت‌تر است. این سبک تابستانی عالی است.


18. هایلایت بلوند عسلی


هایلایت بلوند عسلی

رنگ‌های عسلی را با موهای قهوه‌ای گرم ترکیب کنید تا به تناژ هایلایت بلوند عسلی برسید. این ظاهر برای خانم‌هایی با رنگ پوست‌های متوسط تا تیره بسیار خوب است.


19. موهای بلوند خنک


موهای بلوند خنک

این موی بلوند با رنگ سرد بدون شک خیلی شیک به نظر می‌‌رسد و مناسب هر فصل و هر مناسبتی است.


20. رنگ مو بلوند خاکستری تیره


رنگ مو بلوند خاکستری تیره

این سایه‌ی تیره با رنگ سرد برای تمامی چهره‌ها و رنگ پوست‌ها شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید آن را به گونه‌ای رنگ کند که رنگ بلوند در قسمت پایین باشد و به موهایتان ظاهری طبیعی بدهد.


21. بلوند طلایی تیره


بلوند طلایی تیره

بلوند طلایی تیره‌ برای تمامی رنگ پوست‌ها مناسب است. به بیانسه فکر کنید، زیرا کسی است که این رنگ را با کلاس را امتحان می‌کند.


22. بلوند آبی


بلوند آبی

این بلوند آبی که با چند رنگ طلایی مخلوط شده است، رنگی است که به خوبی برای زنان با رنگ‌ پوست‌های روشن تا متوسط مناسب است.


23. موهای بلوند تیره با هایلایت


موهای بلوند تیره با هایلایت

موهای خود را به رنگ بلوند تیره (تقریباً قهوه‌ای روشن) رنگ کنید و آن را با هایلایت‌هایی با سایه روشن‌تر مخلوط کنید.


24. موهای بلوند زرد


موهای بلوند زرد

اگر به دنبال رنگی جسورانه و در مرکز توجه هستید، این رنگ برای شما مناسب است. اگر هیچ یک از تناژهای معمول و طبیعی بلوند را نمی‌خواهید، این زرد کمیک استریپ برای شما مناسب است.


25. رنگ مو بلوند قهوه‌ای


رنگ مو بلوند قهوه‌ای

موی بلوند قهوه‌ای، بلوندی است که در آستانه‌ی قهوه‌ای شدن است. اگر به دنبال تغییری ظریف هستید یا به دنبال سایه‌ی تیره‌تر هستید، این رنگ برای شما مناسب است.


26. موهای بلوند روشن


موهای بلوند روشن

زرق و برق، زرق و برق و زرق و برق، این‌ها کلماتی هستند که وقتی به این رنگ‌مو نگاه می‌کنیم به ذهن خطور می‌کنند. برای خانم‌هایی با رنگ‌های روشن و چشم‌های روشن‌تر،سبز و آبی مناسب است.


27. موهای بلوند وانیلی


موهای بلوند وانیلی

به میشل ویلیامز فکر کنید. برای داشتن موهای بلوند، همانطور که رنگ‌سازان مشهور توصیه می‌کنند، بهتر است موهایتان را کوتاه نگه‌دارید، زیرا ریشه‌ها نیاز به ترمیم منظم دارند. اما کاملاً ارزشش را دارد!


28. رنگ مو بلوند بژ


رنگ مو بلوند بژ

اگر کسی هستید که رنگ بژ را دوست دارد، این رنگ برای شما مناسب است. این سایه در رنگ‌ پوست‌های روشن تا متوسط بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد.


29. هایلایت‌های بلوند کاراملی


هایلایت‌های بلوند کاراملی

اگر نمی‌خواهید تمام موهای شما با این رنگ پوشانده شود، هایلایت سازش خوب است. وقتی با پایه قهوه‌ای شکلاتی ترکیب می‌شود شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 40 ایده جذاب برای رنگ مو کاراملی با هایلایت


30. بلوند کالیفرنیا


بلوند کالیفرنیا

این بلوند کره‌ای شبیه خلقت خورشید کالیفرنیا است. این یک رنگ تابستانی شگفت‌انگیز است. با این رنگ مو فوق‌العاده شبیه به فردی خارجی می‌شوید.


31. رنگ مو بلوند سفید


رنگ مو بلوند سفید

اگر همیشه دراکو را بیشتر از هری دوست داشته‌اید، احتمالاً به خاطر موهای بی عیب و نقص او بوده ‌است. بلوند سفید برای خانم‌هایی با رنگ پوست روشن تا متوسط عالی به نظر می‌رسد.


32. رنگ مو بلوند سفید کننده


رنگ مو بلوند سفید کننده

این رنگ موی خاص بیشتر به موهای کوتاه می‌آید.این رنگ مو را می‌توانید با آرایش‌های غلیظ و رژلب قرمز ترکیب کنید و از زیبایی خود لذت ببرید.


33. رنگ مو بلوند مسی


رنگ مو بلوند مسی

این تن گرم برای تمام پوست‌ها مناسب است. اگر موهای شما به طور طبیعی رنگ گرم و روبه قهوه‌ای دارند، برای رسیدن به این رنگ مو نیازی به تلاش زیادی نخواهید داشت.


34. بلوند زنجبیلی


بلوند زنجبیلی

بلوند زنجبیلی در اصل بلوند توت فرنگی با رنگ‌های گرم‌تر است. این برای خانم‌هایی که می‌خواهند رنگ قرمز را در رنگ موی خود بگنجانند عالی است.

بیشتر بخوانید: چگونه موهایی براق و درخشان داشته‌باشیم


35. بلوند کتان


بلوند کتان

اگر پوست روشن و چشمان روشنی دارید، بهترین گزینه برای انتخاب شما این رنگ است. این رنگ زنانه و ظریف یکی از مواردی است که قطعا عاشق آن خواهیدشد.


36. موی بلوند کره‌ای


موی بلوند کره‌ای

این رنگ مو نشان می‌دهد که شما خانمی هستید که از ریسک کردن و دیده شدن نمی‌ترسید. مناسب برای فصل تابستان و زمستان است و چهره‌ی شما را روشن‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد.


37. رنگ مو بلوند آمبره


رنگ مو بلوند آمبره

تکنیک روشن یا تیره کردن تدریجی رنگ مو برای رنگی مانند بلوند نیز عالی است. موهایتان را به رنگ قهوه‌ای دربیاورید و سپس هایلایت‌های بلوند را به آن اضافه کنید.


38. مو بلوند پلاتین


مو بلوند پلاتین

جذابیت، رنگ مویی که مرلین مونرو را جذاب کرده ‌است، این‌ها کلماتی هستند که وقتی به این تناژ رنگ مو فکر می‌کنید به ذهنتان خطور می کند. آیا لازم است در مورد این رنگ موی بلوند بیشتر بگوییم؟


39. رژگونه مو بلوند


رژگونه مو بلوند

ترکیبی از هایلایت‌های طلایی و ته رنگ قرمز ملایم، بلوند رژگونه انتخابی کاملاً جذاب است. گونه‌های خود را با ته مایل به صورتی سرخ کنید و چشمان خود را به خوبی برجسته کنید تا این رنگ مو خود را بیشتر نشان دهد.


40. رنگ مو بلوند رز


رنگ مو بلوند رز

موهای بلند و براق شده با این رنگ ممکن است برای بسیاری از خانم‌ها یک رویا به نظر برسد. با این حال، مطمئن باشید که حتی خانم‌هایی با موهای کوتاه‌تر هم می‌توانند آن را امتحان کنند.

خوب، این جمع بندی تنها برخی از گزینه‌های متعددی بود که در مورد رنگ موهای بلوند دارید. فقط از مارک‌های رنگ معروف استفاده کنید و از موهای رنگ شده خود به خوبی مراقبت کنید زیرا آسیب پذیرتر هستند.

بیشتر بخوانید: موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!