موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!

موهای بلوند با تكنيك لولايت: ازش ایده بگیر!

03 آبان 1399

اگر موهای بلوند دارید، به احتمال زیاد شما با هایلایت غریبه نیستید. اما آیا تا به حال به لولايت فکر کرده‌اید؟ اگر احساس می‌کنید رنگ بلوند شما کمی يك‌دست است، تكنيك لولايت یکی از بهترین راه‌ها برای متنوع كردن رنگ موي شماست كه به آن نیاز داريد. مطمئن نیستید کدام لولايت برای شما مناسب است؟ براي دانستن اين موضوع مكان درستي را انتخاب كرده‌ايد. ما 16 مدل رنگ موي بلوند را با لولايت براي شما معرفي مي‌كنيم که می‌توانید با آنها خيره‌كننده ديده شوید. چه موهای بلوند پلاتینی داشته باشید و چه مش‌های بلوند خاکستري، لولايت اينجاست تا رنگ شما را به بهترين شكل ممكن نشان دهد.


لولايت چيست؟


ساده‌ترین راه برای توضیح لولايت این است که آنها کاملاً برعکس هايلايت‌ها هستند. در هایلایت‌ها شما كل موهايتان را رنگ نمي‌كنيد و فقط لابه‌لاي موهايتان چند رشته از موهايتان را دو تا سه درجه روشن‌تر مي‌كنيد، اما در لولايت، آرايشگر رنگ شما قسمت‌های کوچکی از مو را با یک یا دو درجه تیره‌تر از رنگ طبيعي مو، رنگ می کند تا لولايت را براي شما ایجاد کند.

آیا می‌توانید روی موهای بلوند از تکنیک لولایت استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید موی بلوند شما پرپشت و حجيم به نظر برسد، چيزي كه به آن نياز داريد این است که رنگ شما صاف و يك‌دست باشد. به همین دلیل است که بسیاری از آرايشگران، برای ایجاد رنگي طبیعی، همراه با عمق و بُعد و کنتراست، لولايت را روی موهای بلوند توصیه می‌کنند.

آیا لولايت به مو آسیب می‌رسانند؟

در حالی که هایلایت و لولايت روش‌های عالی برای ایجاد بُعد به رنگ مو هستند، برخلاف هایلایت‌ها كه به سفیدکننده و مواد دكلره (كه باعث آسیب رسيدن به مو مي‌شوند) نیاز دارند، اما در لولايت نيازي به استفاده از سفیدکننده و مواد دكلره نيست. به همين دليل موهای شما لطافت خود را از دست نمي‌دهد و بعد از استفاده از اين تكنيك به نگهداری کمتری نیاز دارد.

آیا لولايت می‌تواند موهای خاکستری را پوشش دهد؟

اگر می‌خواهید موهايتان كه به طور طبيعي سفيد شده‌اند را پنهان نگه دارید، براي اين كار استفاده از تكنيك لولايت گزینه مناسبي است. اضافه كردن لولايت متناسب با رنگ پایه طبیعی شما می‌تواند به مخلوط و پنهان کردن یکپارچه موهای سفيد شما کمک کند. استفاده از تكنيك لولايت به شما اين امكان را مي‌دهد كه فاصله بين قرارهاي ملاقاتتان با آرايشگر مويتان را كمي بيشتر كنيد.

آیا می‌توانید به طور همزمان از تكنيك هايلايت و لولايت استفاده کنید؟

اگر وقت آن رسیده که به سراغ رنگ‌كار موي خود بروید، مي‌توانيد از آرايشگر رنگتان ترکیبی از هايلات و لولايت را بخواهید. اين در حالی است که هایلایت‌ها موي شما را روشن و درخشان نشان مي‌دهد، و لولايت می‌توانند عمق و بُعد بیشتری را به ظاهر شما بدهند و رنگ موي شما را طبیعی‌تر نشان دهند. لولايت همچنين می‌تواند به شما كمك كند تا موهايتان با حجم‌ زياد اما طبيعي نشان داده شود.


روش‌هاي مراقبت از موهای بلوند با لولایت


اگر به تازگي موهایتان را بلوند و لولايت كرده‌ايد، بهترين وقت است كه مراقبت از موهای خود را اصلاح کنيد و از مواد و محصولاتي استفاده كنيد كه براي محافظت از رنگ جدید شما مناسب هستند. براي اين كار مي‌توانيد از يك سيستم شامپو و نرم‌کننده مناسب براي موهاي رنگ شده شروع کنید. اين شامپوها با مواد آبرسان برای درخشش طبیعی موها فرموله شده است تا به درخشان‌تر شدن موهای هايلايت شما کمک کند. براي درمان آسيب‌هاي رنگ مو مي‌توانيد از ماسک‌هاي ترمیم‌کننده مو استفاده كنيد. براي مراقبت و محافظت از موهايتان مي‌توانيد تركيبي فوق‌العاده از يک ژل شیری اسطوخودوس حاوي ذرات بنفش تهيه كنيد كه استفاده از اين سيستم برای هر موي بلوند شده‌اي ضروری مي‌باشد. هفته‌ای یک یا دو بار، از شامپو با ذرات فرابنفش استفاده کنید. ذرات آبي و رنگین کمانی این شامپوی عمیق، باعث کاهش كدر و مات بودن رنگ و  رنگ آبی و بنفش برای درخشان‌تر شدن و از بين بردن ته‌رنگ‌ موجود در زمينه موهاي شما مي‌شود. براي مقابله با آسیب قابل توجهی از مواد سفیدکننده مو، راه‌كار مناسب چيست؟ شامپویی را انتخاب کنید كه جبران‌کننده و تقویت‌کننده برای موهای بسیار حساس و آسیب‌دیده هستند. با استفاده از اين شامپوها، لطافت و درخشش را حتي در یک بار استفاده مي‌توانيد احساس كنيد. وقتی می‌خواهید موهای آسیب‌دیده را ترمیم کنید، استفاده از شامپوي مناسب به تنهایی کافی نیست. شما همچنین به روشي نياز داريد كه موهايتان درمان شوند. يك روش شستشو وجود دارد كه در این شستشو فوراً منافذ مو بسته مي‌شوند و اين باعث مي‌شود كه لطافت و شفافيت خاصي به موها بخشيده شود. براي داشتن موهاي بلوند لازم است كه هر شش تا هشت هفته یک بار به سالن برويد تا رنگ خود را به بهترين صورت ممكن دربیاورید. در حالی که استفاده از تكنيك لولايت باعث می‌شود که رنگ بلوند شما بیشتر حفظ شود و مدت زمان قرارهاي ملاقات شما با آرايشگرتان بيشتر شود.


بهترین موهای بلوند با تكنيك لولايت را ببينيد


بلوند عسلي با لولايت کاراملی

برای ایجاد يك تغییر اساسی، لولايت‌ها ما نبايد خيلي تيره باشند. ما عاشق روشی هستیم که لولايت‌هاي کاراملي را با رنگ بلوند عسلی تکمیل می‌کنند، و باعث می‌شود موهاي ما از همیشه روشن‌تر و براق‌تر به نظر برسند.

رنگ موی بلوند عسلي با لولايت کاراملی

بلوند خاکستري با لولايت شير شکلاتي

موهای بلوند خاکستري یکی از پرطرفدارترين رنگ‌هاي مو مي‌باشد كه اين روزها ترندي شده است و براي اين ادعا دلیل خوبی وجود دارد، چون از نظر همه کاملاً خیره‌کننده است. اگر می‌خواهید موهاي بلوند خاکستری خود را به سطح بالاتري برسانید، مي‌توانيد اضافه کردن برخی از هايلايت‌هاي شير شکلاتي را در نظر بگیرید. اگر موهاي طبيعي شما تيره يا خرمايي هستند، سايه شكلاتي، رنگ موي بلوند خاکستري شما را تکمیل می‌کند و به ترکیب ریشه‌های تيره‌رنگ موي شما کمک می‌کند تا در رنگ موي شما كاملاً محو شوند.

رنگ موی بلوند خاکستري با لولايت شير شکلاتي

بلوند یخی با لولايت‌ خرمايي تيره

اگر به دنبال راه جديدي براي نشان دادن جذابيت خود می‌گردید، موهای بلوند یخی با تكنيك لولايت خرمايي تيره برای شما مناسب است. این رنگ‌های متضاد باعث می‌شود که هر دو رنگ در نهايت برای بهتر ديده شدن، برجسته باشند.

رنگ موی بلوند یخی با لولايت‌خرمايي تيره

بلوند گرم با لولایت‌ کرمی قهوه‌ای

لولايت معمولاً رنگ موي شما را تیره نشان مي‌دهد، و ما اين را نمي‌خواهيم. اگر به لولايت علاقه دارید اما نمی‌خواهید رنگ مويتان را بیش از حد تیره کنید، یک بلوند گرم با لولایت‌های کرمی قهوه‌ای را انتخاب کنید. اين لولايت باعث مي‌شود كه به موهاي شما بُعد و عمق داده شود، و با اين حال تارهای بلوند شما گرمتر به نظر می‌رسند.

رنگ موی بلوند گرم با لولایت‌ کرمی قهوه‌ای

بلوند پلاتینه با لولايت‌ زغالی

داشتن موهای بلوند پلاتینه ما را وادار مي‌كند كه مرتباً براي رسيدگي به رنگ ريشه‌ي موهايمان به آرايشگاه مراجعه كنيم. اگر می‌خواهید رنگ پلاتینه شما کمتر نياز به رسيدگي داشته باشد، به اين فکر کنید که لولايت‌هاي زغالی را به کار خود اضافه کنید. از آرايشگر رنگتان بخواهید تا لولايت زغالي را در نزدیکی ریشه‌های شما متمرکز کند و بيشترين زمان را براي مراجعه بعدي شما به آرايشگاه به شما بدهد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولايت‌ زغالی

بلوند سفید با لولايت‌ قهوه‌ای

استفاده از لولايت مي‌توانيد تغییرات چشم‌گیري در موي شما ایجاد كند. اگر می‌خواهید بدون اينكه رنگ مويتان را کاملاً تغيير دهيد، کمی لولايت به رنگ قهوه‌اي، به موهای بلوند سفید خود اضافه كنيد، و مي‌توانيد با اين رشته‌هاي ظريف قهوه‌ای روشن، گرما و حرارت را به رنگ مات خود برگردانيد.

رنگ موی بلوند سفید با لولايت‌ قهوه‌ای

بلوند پلاتینیوم با لولايت‌های خاکستری

اگر عاشق ترند رنگ بلوند خاکستري هستید و در عين حال دوست ندارید تمام موهاي خود را به رنگ خاکستری درآورید، مي‌توانيد لولايت خاکستري را در نظر بگيريد. اضافه كردن كمي لولايت به شما اين امکان را می‌دهد كه اين ترند رنگ مورد علاقه‌تان را امتحان كنيد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولايت‌ خاکستری

بلوند خاکستری با لولايت زغالی

اگر به دنبال یک ظاهر خاص با موهای بلوند و لولایت هستید، چیزی بهتر از بلوند خاکستری و لولایت زغالی پیدا نمی‌کنید. لولایت‌های زغالی دو کار انجام می‌دهند: هم کمک می‌کنند که دسته‌های لولایت موهایتان تیره به نظر برسند، و هم باعث می‌شوند بلوند دودی زمینه موهایتان روشن‌تر به نظر برسد.

رنگ موی بلوند خاکستری با لولايت زغالی

بلوند کرمي با لولایت‌ خاکستري

برای پذیرش ترند رنگ موی خاکستري لازم نیست که سرتاسر رنگ موي خود را تغییر دهید، کافی است چند لولايت خاکستري را در موي بلوند کرمی خود اضافه كنيد.

رنگ موی بلوند کرمي با لولایت‌ خاکستري

بلوند کرمي با لولایت‌های قهوه‌ای روشن

اگر عاشق ظاهري با رنگ موهای بلوند هستید اما می‌خواهید كه رنگ شما بیشتر به سمت بلوند تيره و خرمايي باشد، این بلوند كرمي با لولايت‌هاي قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید.

رنگ موی بلوند کرمي با لولایت‌ قهوه‌ای روشن

بلوند طبيعي همراه با لولايت خاکستری

همواره بلوند طبيعي جزو رنگ‌هاي افسانه‌ای مو به شمار مي‌آيد: نه خیلی تیره، نه خیلی روشن، فقط واقعي. با اضافه كردن چند لولايت خاکستری به رنگ موهای بلوند طبيعي خود عمق و بُعد بدهید.

رنگ موی بلوند طبيعي با لولايت خاکستری

بلوند كاهي با لولايت رشته‌اي

اگر می‌خواهید لولایت‌هایتان در یک ناحیه از موهایتان متمرکز باشند، از لولایت‌های ریشه‌ای استفاده کنید که کم‌کم در رنگ موهای زمینه‌ایتان محو مي‌شوند.

رنگ موی بلوند كاهي با لولايت رشته‌اي

بلوند پلاتینه با لولايت‌ رنگ طبيعي

اگر خیلی موهای بلوند را دوست دارید و نمی‌خواهيد از رنگ دیگری در موي خود استفاده كنيد، لولايت‌هاي با رنگ طبيعي را انتخاب کنید. لولايت‌هاي رنگ طبيعي، گرما و بُعد مورد نیاز در بلوند پلاتینه یخی شما را اضافه خواهند کرد.

رنگ موی بلوند پلاتینه با تکنیک لولایت

بلوند پلاتینیوم با لولایت طلایی

آیا می‌خواهید یک رنگ طلایی به رنگ بلوند پلاتین خود اضافه کنید؟ لولايت‌هاي طلایی واقعاً در برابر رشته‌های سفید شما خيره‌كننده ظاهر می‌شوند.

رنگ موی بلوند پلاتینه با لولایت‌ طلایی

بلوند طلايي با لولايت‌ بلوطی

بلوند طلايي یکی از خیره‌کننده‌ترین رنگ‌های مو در همه جاست، مي‌توانيم با دادن عمق و بُعد کافی به آن، يك رنگ كامل و بي‌نقص داشته باشيم. لولايت‌هاي بلوطي‌رنگ عمق و حجم مورد نیاز را براي ما ایجاد می‌کنند و اين در حالی است که به موي بلوند شما جلوه‌ای جذاب می‌بخشد.

رنگ موی بلوند طلايي با لولايت‌ بلوطی

بلوند تيره با لولایت‌ کاراملی

برای اينكه شما يك رنگ موي بلوند داشته باشید، لازم نيست كه رنگتان خيلي روشن باشد. این بلوند تيره با ظاهر لولايت کاراملی، ترکیبی خیره‌کننده از رنگ‌های بلوند تیره است.

رنگ موی بلوند تيره با لولایت‌ کاراملی

بیشتر بخوانید: این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

مطالب مرتبط