12 رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت‌ بلوند شگفت‌انگیز

12 رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت‌ بلوند شگفت‌انگیز

01 آبان 1399

در طول چند دهه گذشته، موهای قهوه‌ای و بلوند، همواره مورد توجه بوده و افراد بیشماری این رنگ مو را برای خود انتخاب کرده‌اند. طی سال‌های متمادی شعار "موی بور بیشترین جذابیت را دارد" سر و صدای زیادی به وجود آورده و رنگ موی بلوند به عنوان یکی از پرطرفدارترین رنگ مو در جهان مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر، افرادی که دارای موهاي خرمايي يا مشكي هستند، به شدت با رقبای بلوند خود در حال رقابت هستند. در ادامه ما قصد داریم با دادن ايده‌ها و طرح‌هاي نوين، دهه جدید را با انفجاری برای افرادي با رنگ موي تيره شروع کنیم! اگر هر دو رنگ را دوست دارید و نمی‌توانید یکی را به جای دیگری انتخاب کنید، ما برای شما یک پیشنهاد داریم و آن موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند می‌باشد. این ترکیب رنگ دوست‌داشتنی به موهای شما عمق، حرکت و جنبش و کنتراست بیشتری نسبت به آنچه فکر می‌کنید، را ایجاد می‌کند. آیا به دنبال رنگ موهای قهوه‌ای با مدل هایلایت بلوند هستید که در سال جدید، در تمام محافل باعث درخشیدن شما باشد؟ ما شما را با 12 مدل از این رنگ‌ها آشنا می‌کنیم که دیدن آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد.


بهترین موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند که اکنون باید آن را امتحان کنید


رشته‌ی نازک بلوند

اگر به دنبال یک روش جسورانه برای ترکیب رشته‌های بلوند در رنگ موی تیره خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم که یک رشته‌ی نازک از موی خود را به رنگ بلوند تغییر دهید. این نوع رنگ مو با ویژگی‌های صورت شما هم‌خوانی داشته و شما را جذاب‌تر می‌کند. یک رشته‌ی نازک بلوند به موی شما سرزندگی می‌بخشد.

رنگ موی تیره با هایلایت ظریف بلوند

رشته‌های ظریف بلوند

اگر شما قصد داريد كه موهایتان را به تازگي هایلایت کنید، رشته‌هاي ظريف بلوند مي‌تواند بهترين انتخاب براي داشتن نتيجه‌ي مورد پسند شما باشد. مي‌توانيد امتحان كنيد. با روشن كردن قسمت‌هاي كوچكی از موهایتان، متناسب با ساختار صورت خودتان، بدون هیچ‌گونه نگراني، از زيبايي و لطافت اين هايلايت بهره‌مند شده و استفاده كنيد.

رنگ موی تیره با هایلایت ظریف بلوند جلوی سر

میدلایت‌های کاراملی

اگر موهای شما مجعد و حالت‌دار هستند و دوست دارید که موهایتان را هایلایت کنید، باید سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که به حالت طبیعی موي شما نزدیک‌تر باشد. برای این کار شما نیاز به تکنیک میدلایت دارید. این تکنیک رنگ مو، برای اولین بار توسط هنرمند مشهور Matt Rez به کار برده شد که با ترکیب هایلایت با رنگ پایه شما به صورت رشته رشته و یک در میان،  باعث از بین بردن برجستگی‌های stripey می‌شود.

هایلایت کاراملی با تکنیک میدلایت‌

بالیاژ شنی و ماسه‌ای معکوس

بالیاژ معکوس بسیار شبیه به بالیاژی است که می‌شناسید و مورد علاقه شماست. از رنگ‌های تیره نزدیک ریشه و در سرتاسر موهایتان استفاده کنید تا به ظاهر شما عمق ببخشد. حال می‌توانید رشته‌هایی از موهایتان را با رنگ قهوه‌ای بلوند یا خاکستری رنگ کنید. با تیره نگه داشتن ریشه‌ها مو، هایلایت‌های بلوند شما واقعاً این فرصت را پیدا می‌کنند که در مرکز دید و توجه قرار بگیرند.

رنگ موی قهوه‌ای با هایلایت شنی و ماسه‌ای

هایلايت خاکستری دودی

برای داشتن این رنگ، نیازی نیست که هایلایت پلاتینه را انتخاب کنید. اگر موي سر شما به صورت طبیعی خاکستری شده و قصد دارید که موهایتان را هایلایت کنید، بهتر است که از آرایشگر خود بخواهید که موهایتان را به رنگ هایلایت‌های خاکستری دودی رنگ‌آمیزی کند.

هایلايت خاکستری دودی

هایلایت شکلاتی و شامپاینی

اگر رنگ موی قهوه‌ای طبیعی شما خیلی تیره است و به ریشه‌های با رنگ مشکی محدود می‌شود، می‌توانید به هایلایت‌های بلوند اعتماد کنید تا به ظاهر خود عمق و ابعاد دهید. برای این کار، از آرایشگرتان بخواهید که ترکیبی از هایلایت‌های بلوند و قهوه‌ای شکلاتی را برای هرچه دلپذیرتر بودن رنگ‌تان، برای شما به کار ببرد.

هایلایت شکلاتی شامپاینی روی موی قهوه‌ای تیره

قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت‌های کاراملی

به رنگ قهوه‌ای شکلاتی طبیعی خود، با هایلایت‌های کاراملی، حرارت و ته رنگ طلایی ببخشید.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت‌ کاراملی

قهوه‌ای شنی با رشته‌های بلوند پلاتین

اگر موهایی به رنگ قهوه‌ای شن و ماسه‌ای روشن دارید، از رنگ‌کار خود بخواهید که چند رشته بلوند پلاتینی را لابه‌لای موهای شما کار کند. نتیجه نهایی کار چطور است؟ هایلایت‌های نازک و با ظاهری طبیعی، که درخشش یکپارچه‌ای را ایجاد کرده و موی شما را با ظرافت خاصی تغییر می‌دهد.

رنگ موی قهوه‌ای شنی با هایلایت بلوند پلاتینی

رنگ موی قهوه‌ای عقیقی با هایلایت‌های طلایی

در نگاه اول، این هایلایت‌ها ممکن است کمی قهوه‌ای‌تر (تیره‌تر) از بلوند به نظر برسند، اما با پایه قهوه‌ای به رنگ عقیق، و هایلایت‌های طلایی، کنتراست لازم را در موهای شما ایجاد می‌کنند.

رنگ موی قهوه‌ای عقیقی با هایلایت‌ طلایی

قهوه‌ای شنی با هایلایت‌های بلوند خاکستری

اگر می‌خواهید موهای تیره خودتان را به رنگ‌های بور تغییر دهید، برای این کار رنگ پایه قهوه‌ای شنی روشن و هایلایت‌های بلوند خاکستری را امتحان کنید. نتیجه نهایی کار این می‌شود، بدون اینکه از موهای قهوه‌ای تیره خود فاصله گرفته باشید، در عین حال به موهای بور هم رسیده‌اید.

رنگ موی قهوه‌ای شنی با هایلایت‌ بلوند خاکستری

شکلاتی تیره و بالیاژ عسلی

ترکیبی خوشمزه‌تر از شکلات تلخ و عسل را ذکر کنید. 

رنگ موی شکلاتی تیره با بالیاژعسلی

هایلایت‌های شکلاتی شیری و روبان طلایی

هایلایت‌های حجم‌دار دوباره مورد توجه قرار گرفته است. با این هایلایت‌های روبان طلایی، مد دخترهای دهه 90 را دوباره زنده كنيد.

هایلایت‌ شکلاتی شیری


روش مراقبت از موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند


ما عاشق استفاده از دو رنگ متضاد مانند قهوه‌ای و بلوند در كنار هم هستيم، اما موهاي مشكي يا خرمايي و پلاتینه نیازهای متفاوتی دارند. چگونه می‌توانید بدون فراموش كردن يكي از رنگ‌ها، از اين تركيب رنگ مو مراقبت کنید؟ بايد از شامپو و نرم‌كننده‌هاي مخصوص استفاده كنيد. شامپو و نرم‌کننده حاوي رنگ‌دانه‌هاي آبی، باعث از بين رفتن كدري و تاري موهايتان شده، درخشش و شفافيت را به موهای قهوه‌ای روشن شما برمي‌گرداند. براي اين كار لازم است كه شامپو و نرم‌كننده‌تان را با سیستم شامپو و نرم‌کننده مخصوص موهای رنگ شده عوض کنید و هفته‌ای یک الي دو بار از اين سيستم استفاده كنيد تا زماني كه رنگ موي شما به نوک موهايتان برسد. همه مواردي كه بايد براي داشتن موهاي قهوه‌اي درخشان بدانيد، را مورد بررسي قرار داديم. اگر به موهای قهوه‌ای با هایلایت‌هاي بلوند علاقه دارید، مي‌توانيد برای رزرو نوبت در نزديك‌ترين سالن آرايش به خود، از مکان‌یاب سالن ما استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 10 روش برای هایلایت قهوه‌ای تیره

مطالب مرتبط