این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

22 مهر 1399

سال 2020 ممکن است سال رنگ موهای تیره باشد اما چرا باید تمام چیزهای جالب برای آنها باشد؟ گذشته از تمام اینها رنگ مو بلوند به زیبا بودن معروف است و با اینکه ما امسال تمام عشق خودمان را نثار دختران با رنگ موهای تیره کردیم اما دوستان مو بلوند خود را به دست فراموشی نسپاردیم. فرقی نمی‌کند که موهای شما بلوند است و به دنبال ایجاد تغییری کم در موهایتان هستید یا برای اولین بار می‌خواهید خلاقیت به خرج داده و موهایتان را روشن‌تر کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در ادامه مقاله نگاهی خواهیم داشت به هشت رنگ مو بلوند ترند که برای امسال باید آنها را در نظر داشته باشید، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


بهترین رنگ موهای بلوند ترند برای امتحان کردن در سال 2020


بلوند سوخته

آیا به دنبال این هستید که به موهای تیره رنگ خود کمی رنگ روشن‌تر اضافه کنید؟ پس رنگ مو بلوند سوخته را در نظر داشته باشد. در این رنگ زمینه تیره رنگ مو با هایلایت‌ها بلوند به گونه‌ای یک دست ترکیب شده و برای شما رنگ مویی پرجلوه و با مراقبت کم به ارمغان می‌آرود. این رنگ برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که برای اولین بار می‌خواهند رنگ مو خود را تغییر دهند. اگر شما متوجه پدیدار شدن رنگ قرمز روی قسمت‌های روشن مو خود شدید، از شامپو و کاندیشنر آبی با کیفیت مانند محصولات ردکن استفاده کنید. این سیستم متوالی وارد کردن رنگدانه به مو روشی عالی برای جلوگیری و خنثی کردن هاله قرمز هم برای موهای هایلایت شده و هم برای موهایی است که به صورت طبیعی قهوه‌ای هستند.

رنگ موی بلوند سوخته

بلوند عسلی

رنگ موهای سال 2020 در دسته رنگ‌های گرم قرار دارند و اگر تنها یک رنگ باشد که به امتحان آن کردن نیاز داشته باشید آن رنگ چیزی نیست جز رنگ بلوند عسلی. مانند خواهر دو قلویش، یعنی قهوه‌ای عسلی، این رنگ مو با ظاهری آفتاب خورده و پرجلوه برای هر رنگ پوستی مناسب است.

رنگ موی بلوند عسلی

شامپاینی

درست است که از جشن سال نو خیلی وقت گذشته است اما ما لیوان‌های شامپاین خود را تمام طول سال برای موهای بلوند بالا خواهیم آورد. امتحان این رنگ مو که از نوشیدنی الهام گرفته شده است و رنگ بلوند کرمی دارد، در هیچ زمانی از سال اشتباه نخواهد بود.

رنگ موی شامپاینی

بلوند توت فرنگی

در حالی که ما همیشه شیفته رنگ مو بلوند توت فرنگی هستیم اما سال 2020 رسماً همان سالی است که این رنگ مو دارای هاله زجنبیلی آن توجهی که لایقش هست را دریافت خواهد کرد. اگر میان رنگ مو قرمز و بلوند مردد هستید پس رنگ مو بلوند توت فرنگی انتخابی مناسب برای شما خواهد بود.

رنگ موی بلوند توت فرنگی

پلاتینیوم با هاله آبی

در حالی که سال 2020 بیشتر در مورد رنگ موهای گرم است اما شما رنگ‌های پلاتینیوم بسیار اما با اندکی تغییر در شبکه‌های اجتماعی خواهید دید. در چند ماه آینده شما رنگ مو بلوند یخی را با درخشندگی تناژ سرد در اطراف می‌بینید. از آرایشگر خود بخواهید تا کمی رنگ آبی یا بنفش یخی به موهای پلاتینه شما اضافه کند تا رنگ موهایی ترند برای امسال داشته باشید. اگر شما رنگ مویی به اندازه رنگ پلاتینیوم خاکستری و روشن انتخاب کردید پس باید از موهای خود در مقابل محو و قرمز شدن محافظت کنید. شامپو و کاندیشنر بنفش با کیفیت مانند محصولات کراستاس را به روتین مراقبت مو خود اضافه کنید. این محصولات بلافاصله ته‌رنگ قرمز و زرد موهای شما را خنثی کرده و رنگ بلوند سرد موهای شما را زیباتر می‌کنند.

رنگ موی پلاتینیوم با هاله آبی

طوفان شن

طوفان شن اولین رنگ مو بلوندی بود که در میان ترندهای سال 2020 چشم ما را گرفت که البته جای تعجبی ندارد! برای تغییر رنگ موهای شما به رنگ طوفان شنی آرایشگر شما از هایلایت فویلی یا روش بالیاژ استفاده خواهد کرد تا هایلایت‌های بلوند شنی را میان موهای شما اضافه کند. همچنین بیشتر تمرکز او روی موهایی خواهد بود که صورت شما را قاب می‌گیرند.

رنگ موی شنی

بلوند طلایی

بلوند طلایی ما هرگز تو را فراموش نخواهیم کرد! اگر شما به دنبال این هستید که در سال 2020 نگاه‌های زیادی را به سمت خود بچرخانید پس موهای خود را با این رنگ بلوند پرجلوه و براق طلایی کنید.

رنگ موی بلوند طلایی

بلوند دودی

این رنگ برای خانم‌هایی است که شیفته رنگ مو دودی هستند! اگر رنگ موهای بلوند درخشان باب میل شما نیستند، از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ بلوند دودی را روی موهای شما امتحان کند. بلوند دودی جایی میان بلوند خاکستری و طوسی قرار دارد و برای پوست‌های سفید عالی است.

رنگ موی بلوند دودی

بیشتر بخوانید: ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

مطالب مرتبط