ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

ما به شما میگیم چه رنگ مویی به پوست‌های روشن میاد

21 مهر 1399

در حالی که همیشه هنگام رفتن به سالن آرایشگاه هدف نهایی شما داشتن رنگ مویی رویایی است اما واقعیت باید گفته شود، انتخاب کردن رنگ مو به میزان بسیار زیادی بستگی به شانس شما دارد. هیچ راه مطمئنی وجود ندارد که خوب بودن رنگ مو جدید شما را تضمین کند اما هنوز هم شما باید به آرایشگر خود اعتماد کنید تا او بتواند رنگ مویی برای شما درست کند که به صورت کاملاً بی‌نقص با چهره شما هماهنگ باشد. در حالی که شما در حال گشتن در شبکه‌های اجتماعی برای پیدا کردن رنگ مو جدید خودتان هستید، ممکن است از این قسمت مهم انتخاب رنگ مو مناسب که در نظر گرفتن رنگ پوستتان است غفلت کنید. اگر رنگ پوستتان روشن است و به دنبال رنگ مویی مناسب برای آن هستید، نگران نباشید! دنیای رنگ موهای مناسب برای رنگ پوست شما بسیار وسیع است و اگر به کمی کمک برای انتخاب یکی از آنها نیاز دارید، ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم. از رنگ بلوند خاکستری گرفته تا موهای قهوه‌ای تیره و قرمز جیغ، شما می‌توانید بهترین رنگ موهای مناسب برای پوست‌های روشن را در این مقاله پیدا کنید.


چگونه رنگ مو مناسب با رنگ پوستم را انتخاب کنم؟


پیدا کردن رنگ مو مناسب برای پوست شما به میزان زیادی بستگی به ته‌رنگ پوست شما دارد. اگر پوست شما ته‌رنگ سر دارد، شما باید رنگ‌هایی مانند بلوند خاکستری، قهوه‌ای و رنگ‌های فانتزی را در نظر داشته باشید. اگر رنگ پوست شما بیشتر در دسته ته‌رنگ گرم قرار می‌گیرد، رنگ‌های تیره‌تر مانند بلوند عسلی، مسی و کاراملی به زیبایی با پوست شما هماهنگ می‌شوند. جهت اینکه بیشتر در مورد رنگ موهای مورد علاقه ما برای پوست‌های روشن بدانید، در ادامه نگاهی به 20 رنگ مو مورد علاقه ما بیندازید.


بهترین رنگ موهای بلوند برای پوست‌ روشن


بلوند عسلی

اگر رنگ پوست صورت شما روشن با ته‌رنگی گرم است، شما باید رنگ بلوندی را انتخاب کنید که به بهترین حالت ممکن با ته‌رنگ گرم پوست شما هماهنگ می‌شود. ما به شما توصیه می‌کنیم رنگ مو بلوند عسلی را انتخاب کنید که به رنگ پوست شما درخششی عالی می‌دهد.

رنگ موی بلوند عسلی

بلوند پلاتینیوم

ترکیب بلوند پلاتینه و پوست روشن با ته‌رنگ سرد از بهشت آمده است. رنگ بلوند یخی به زیبایی پوست سفید صورت شما را کامل می‌کند، مخصوصاً اگر چشمانی آبی یا سبز داشته باشید. اگر تصمیم دارید رنگ مو خود را پلاتینه کنید، حتماً خرید شامپویی با خاصیت ضدقرمزی و با کیفیت مانند شامپو بنفش کراستاس در نظر داشته باشید. از آنجایی که آرایشگر شما برای رسیدن به رنگ بلوند پلاتینه روی موهای شما باید آنها را دکلره کند، باید ماسک مویی درمانی و هفتگی برای به حداقل رساندن ظاهر و احساس موهای آسیب دیده انتخاب کنید. ماسک موهای با کیفیت که دارای خاصیت درمانی هستند، واقعاً می‌توانند موهای شما را مغزی و نرم کرده و از آنها در برابر شکننده شدن مراقبت کنند.

رنگ موی بلوند پلاتینیوم

بلوند شامپاینی

در حالی که بلوند قارچی هاله‌ای گرفته‌تر میان دیگر رنگ‌های بلوند دارد اما در رنگ بلوند شامپاینی زندگی موج می‌زند. اگر این رنگ مو درست ترکیب شود، درخشش پرجلوه و کرمی بلوند آن کاملاً وسوسه برانگیز خواهد بود. لازم به ذکر است که این رنگ مو برای انواع رنگ پوست مناسب است.

رنگ موی بلوند شامپاینی

بروند

اگر شما جایی میان نگهداشتن ریشه تیره موهای خود و تمایل خود برای داشتن رنگ موی بلوند گیر افتادید، موهای بروند همیشه ایده‌ خوبی خواهد بود. اگر رنگ تیره موهای طبیعی خود را برای داشتن رنگ مو بروند روشن کردید، ممکن است با مشکل پدیدار شدن هاله قرمز روی موهایتان روبه‌رو شوید. ما به شما توصیه می‌کنیم که شامپو و کاندیشنر آبی مانند محصولات برند ردکن را به مراحل مراقبت از مو خود اضافه کنید. تدریجی وارد کردن رنگدانه به مو روشی ایده‌آل برای جلوگیری و خنثی کردن هاله قرمز هم روی موهای هایلایت شده و هم موهای طبیعی قهوه‌ای است.

رنگ موی بروند

بلوند قارچی

اگر می‌خواهید رنگ موهای خود را روشن‌تر کنید اما همچنان هاله خاکستری موهای خود را نگهدارید، چرا رنگ مو بلوند قارچی را امتحان کنید؟ این رنگ مو بلوند پرجلوه با تناژ سرد می‌تواند روشن‌تر یا تیره‌تر باشد، آن را متناسب با رنگ روشن پوست خود تغییر دهید.

رنگ موی بلوند قارچی

بلوند کرمی

اگر شما به دنبال رنگ مو بلوندی هستید که نه خیلی گرم و نه خیلی خاکستری باشد، بلوند کرمی به خوبی جایی میان این دو قرار دارد. فرقی نمی‌کند که ته‌رنگ پوست شما سرد باشد یا گرم، این رنگ کره‌ای می‌تواند برای کامل کردن پوست روشن صورت شما تغییر کند.

رنگ موی بلوند کرمی

بلوند توت فرنگی

آیا نمی‌توانید تصمیم بگیرید که موهای خود را بلوند نگهدارید یا قرمز کنید؟ بلوند توت رنگی می‌تواند کمی از هر دو این رنگ‌ها را به شما بدهد! در حالی که رنگ مو بلوند توت فرنگی خاص است اما به اندازه کافی طبیعی نیز هست که به انواع رنگ پوست بیاید.

رنگ موی بلوند توت فرنگی


بهترین رنگ موهای تیره برای پوست روشن


قهوه‌ای قارچی

رنگ مو قهوه‌ای خاکستری که در آن نت‌های خاکستری روشن و قهوه‌ای تیره دارد، ترندی است که موجی از رنگ موهای الهام گرفته شده از رنگ قارچی را به راه انداخته است. فرقی نمی‌کند که پوست شما ته‌رنگی سرد، گرم یا طبیعی داشته باشد، قهوه‌ای قارچی به طور قطع در کنار پوست روشن شما چشمگیر به نظر می‌رسد.

رنگ موی قهوه‌ای قارچی

قهوه‌ای کاراملی

خانم‌های با پوست روشن، اگر تنها یک قانون برای رنگ کردن موهای شما وجود داشته باشد، آن قانون چیزی نیست جز اینکه بیش از حد تیره کردن رنگ موهای شما می‌تواند پوست صورت شما را رنگ و رو رفته نشان بدهد. اگر به صورت طبیعی رنگ زمینه موهایتان تیره است، از آرایشگر خود بخواهید که با استفاده از روش بالیاژ هایلایت‌های کاراملی در میان موهای شما در بیاورد. اینکار به شما اجازه خواهد داد تا در حالی که موهای خود را قهوه‌ای تیره نگهداشتید میان آنها هاله‌های کاراملی رنگی داشته باشید که صورت شما قاب گرفته و رنگ پوست شما را زیباتر می‌کنند.

رنگ موی قهوه‌ای کاراملی

قهوه‌ای شکلاتی

درست است که بیش از حد تیره کردن رنگ موها گاهی می‌تواند پوست صورت شما را رنگ و رو رفته نشان دهد اما ما می‌توانیم برای رنگ‌های که به اندزه رنگ قهوه‌ای شکلاتی پرجلوه‌ و لذیذ هستند، استثنا قائل شویم. از آرایشگر خود بخواهید که مقداری رنگ قرمز، عسلی یا طلایی میان رنگ موهای قهوه‌ای شکلاتی شما اضافه کند تا رنگ موهایتان کامل کننده رنگ پوست صورتتان باشد.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

شیر شکلاتی

آیا رنگ مو قهوه‌ای شکلاتی کمی بیش از حد برای شما تیره است؟ رنگ مو شیر شکلاتی را انتخاب کنید که هم روشن‌تر و هم دلنشین است!

رنگ موی شیر شکلاتی


بهترین رنگ موهای قرمز برای پوست روشن


بلوطی روشن

آن دسته از خانم‌هایی که موهایی به رنگ قهوه‌ای روشن دارند، تغییری ملایم برای قرمز کردن رنگ موهای آنها آسان است. از آرایشگر خود بخواهید تا رنگ موهایتان را بلوطی روشن کند، رنگی که ترکیبی بی‌نقص از رنگ‌های تیره و قرمز است و به شما رنگی مویی آتشی می‌دهد که با انواع رنگ پوست سازگار است.

رنگ موی بلوطی روشن

بلوطی تیره

آیا می‌خواهید رنگ بلوطی موهایتان را کمی تیره‌تر کنید؟ زن جسور درون خود را به نمایش بگذارید و از آرایشگر خود بخواهید تا نوع تیره‌تر این رنگ مو آتشین را روی موهای شما امتحان کنید.

رنگ موی بلوطی تیره

بورگاندی

اگر رنگ مو بلوطی کمی بیش از حد برای شما خنثی است، ممکن بخواهید نگاهی به ترکیب رنگ‌های تیره‌تر در قسمت رنگ‌های قرمز داشته باشید. برای داشتن رنگ مویی قرمز که هم تیره و هم جسورانه باشد، رنگ موهای خود را بورگاندی کنید. رنگ مو بورگاندی به همه رنگ‌های روشن پوست می‌آید، پس این رنگ مو همیشه برای شما مناسب خواهد بود. از آنجایی که همه رنگ موهای قرمز را به عنوان رنگی سخت برای نگهداری می‌شناسند، باید کمی تغییر در روتین مراقبت از مو خود ایجاد کنید. مرحله اول این است که شامپو و کاندیشنر معمولی خود را با محصولاتی عوض کنید که مانند شامپو و کاندیشنر برند مانریکس به صورت تخصصی برای مراقبت از موهای قرمز ساخته شدند. این نوع محصولات موهای شما را تمیز و از آنها در مقابل محو شدن رنگ موهایتان مراقبت کرده و شادابی رنگ موهای شما را بیشتر می‌کنند.

رنگ موی بورگاندی

مسی

برای خانم‌هایی که پوست روشن و چشمان آبی دارند، هیچ رنگی مانند مسی هم به رنگ پوست و هم رنگ چشمانشان نخواهد آمد. از آنجایی که نارنجی و آبی دو رنگ متضاد در چرخه رنگ هستند، رنگ مو با هاله نارنجی و چشمان آبی واقعاً ترکیبی بهشتی خواهند شد.

رنگ موی مسی


بهترین رنگ موهای فانتزی برای پوست روشن


زغالی

هیچ رنگ مو فانتزی بیشتری از خاکستری ترند نیست. آیا مطمئن نیستید که کدام رنگ خاکستری برای رنگ پوست شما مناسب است؟ انتخاب ما زغالی است! از آنجایی که خاکستری تیره رنگی با تناژ سرد است، اگر ته‌رنگ پوست شما سرد باشد، این رنگ مو به صورت خاصی برای شما مناسب خواهد بود.

رنگ موی زغالی

یاسی دودی

رنگ موهای دودی اخیراً یکی از ترندهای داغی بوده است که ما در چند سال گذشته دیدیم. ترکیب این ترند با ترند دیگر از رنگ مو مانند یاسی چگونه می‌تواند زیبا نباشد؟ اگر رنگ پوست شما روشن با ته‌رنگ سرد است، این رنگ برای شماست!

رنگ موی یاسی دودی

آبی پاستیلی

از آنجایی در حال صحبت کردن در مورد رنگ‌های پاستیلی برای پوست‌های با تناژ سرد هستیم، نمی‌توانیم به سادگی رنگ مو آبی پاستیلی را نادیده بگیریم. گذشته از همه اینها، این رنگ یخی ترند شده و در هر فصلی از سال قابل استفاده است!

رنگ موی آبی پاستیلی

صورتی

اگر رنگ پوست شما سفید با ته‌رنگ گرم است، وقت آن رسیده است که شروع به فکرکردن در مورد رنگ صورتی کنید، باید بدانید که منظور ما دقیقاً رنگ صورتی است! اگر تصمیم گرفتید که این رنگ صورتی داغ را امتحان کنید، ما به شما توصیه می‌کنیم از شامپو و کاندیشنری استفاده کنید که برای بادوام کردن رنگ موهای فانتزی ساخته شدند.

رنگ موی صورتی

رنگین کمانی

هنگامی که می‌خواهیم پوست روشن را با رنگ موهای جیغ ترکیب کنیم، هیچ محدودیتی وجود ندارد. اگر شما رویای ترکیب کردن رنگ‌های فانتزی را دارید، جسور باشید و این رنگ مو رنگین کمانی را امتحان کنید.

رنگ موی رنگین کمانی

بیشتر بخوانید: رنگ موی هولوگرافیکی برای داشتن ظاهر رنگین کمانی

مطالب مرتبط