45 رنگ موی بلوند دودی که جذاب و وسوسه کننده است

45 رنگ موی بلوند دودی که جذاب و وسوسه کننده است

08 مرداد 1399

پیش رفتن با مد در دنیای مو مانند پیدا کردن محصولات زیبایی جدید است؛ درست زمانی که فکر می‌کنید محصول مورد علاقه‌تان را پیدا کردید، هر بار که به فروشگاه می‌روید با محصول جدیدی روبرو می‌شوید. این قضیه درباره شاخه‌های مختلف رنگ بلوند نیز صادق است. درست زمانی که فکر می‌کنید رنگ مورد علاقه‌یتان را پیدا کردید، در اینستاگرام رنگ موی جدیدی را می بینید. با این حال، رنگ موی بلوند دودی با تناژ سرد همیشه در صدر رنگ‌هایی است که باید امتحان کنید. این رنگ بیشتر از قبل پرطرفدار شده است. 

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  1. رنگ موی بلوند دودی چیست؟
  2. رنگ بلوند دودی برای چه افرادی با چه رنگ پوستی مناسب است؟
  3. چطور موهایم را بلوند دودی کنم؟
  4. چطور از موی رنگ شده مراقبت کنیم؟
  5. بهترین رنگ موی بلوند دودی چیست؟ 

رنگ بلوند دودی چیست؟


همه‌ی ما با رنگ دودی آشنا هستیم اما رنگ موی بلوند خاکستری در واقع چه رنگی است؟ بلوند دودی، رنگی سرد با لایههای رنگ خاکستری و سفید است. انواع رنگ‌های محبوب بلوند مانند رنگ بلوند عسلی و کاراملی تناژ گرم دارند اما رنگ بلوند دودی تناژ سرد دارد.


رنگ بلوند دودی برای چه افرادی با چه رنگ پوستی مناسب است؟


قبل از انتخاب هر رنگ مویی ابتدا باید ببینید آن رنگ با تناژ پوستی شما هماهنگ است یا نه. معمولا رنگ‌هایی با تناژ سرد مثل بلوند دودی برای افرادی با رنگ پوست سفید مناسب است. در حالی که رنگ‌های گرم‌تر معمولا با پوست‌ دارای تناژ سرد هماهنگ نیست، این رنگ موی بلوند دودی کزینه مناسبی برای شما است. با این وجود با کمک یک آرایشگر حرفه‌ای، می‌توان هر رنگ مویی را طوری تغییر داد که مناسب هر رنگ پوستی باشد. تناژ پوستتان را نمی‌دانید؟ کافی است به رنگ رگ‌های بازوی خود دقت کنید. اگر رگ‌ها آبی یا بنفش باشد، تناژ پوست سرد دارید و اگر رگ‌ها سبز باشد، تناژ پوست گرم دارید.


چطور موهایم را بلوند دودی کنم؟


آماده تغییر رنگ موی خود به رنگ بلوند دودی خالص هستید؟ باید توجه داشته باشید که با کمک آرایشگر حرفه‌ای می‌توانید این رنگ را به بهترین شکل داشته باشید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن این رنگ به آرایشگاه مراجعه کنید و اجرای این کار را به فردی حرفه‌ای بسپارید. برای داشتن موهایی با رنگ بلوند دودی، آرایشگر شما قبل از رنگ کردن مو باید از دکلره استفاده کند تا رنگ موی شما روشن‌تر شود. دکلره همیشه به مو آسیب می‌زند اما آرایشگر به شما اطمینان می‌دهد موهای عالی خواهید داشت. آرایشگر معمولا پیشنهاد می‌کند بین هر زمان مراجعه، از براق کننده و تونر مو استفاده کنید تا رنگ موی تیره اصلی لابه‌لای موهایتان پیدا نشود.


چطور از موی رنگ شده مراقبت کنیم؟


بعد از داشتن مویی به رنگ بلوند دودی باید چکار کرد؟ این رنگ بدون روتین مراقبتی مناسب براق و جذاب باقی نمی‌ماند. به همین دلیل استفاده از محصولات مخصوص موهای رنگ شده لازم است. ابتدا شامپوی مخصوص موی بلوند را انتخاب کنید. این شامپو موها را نرم و مرطوب کرده و برای حفظ روشنی مو ناخالصی‌ها را از بین می‌برد. برای جلوگیری از تیره شدن مو باید از شامپو بنفش نیز استفاده کنید. پیشنهاد ما شامپوی Kérastase Bain Ultra-Violet Purple و نرم کننده Cicaflash برای موهای روشن، بلوند با تناژ سرد و خاکستری است. اگر موهای رنگ شده بخاطر دکلره آسیب دیده است، به طور هفتگی از یک ماسک ترمیم مو مانند ماسک L'Oréal Professionnel’s Absolut Repair Resurfacing Golden Masque استفاده کنید. این ماسک با فرمول تایید شده موهای ضعیف را تغذیه و ترمیم کرده و آن را نرم و براق‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از تیره شدن موهای بلوند به روش طبیعی


بهترین رنگ موی بلوند دودی چیست؟


هیچ رنگ موی بلوند دودی که به همه‌ی افراد بیاید، وجود ندارد. مهم نیست چه تناژ پوستی دارید و یا به دنبال چه طیف رنگی هستید، مطمئنا رنگ موی مناسبی برایتان وجود دارد. در ادامه، 45 تا از بهترین رنگ موی بلوند دودی را خواهید دید. 

رنگ بلوند دودی شامپاینی

رنگ موی بلوند شامپاینی برای هر موقعیت و زمانی مناسب است. این رنگ بلوند دودی درخشان، خاص و برای بسیاری از افراد با تناژ رنگ‌های مختلف مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی شامپاینی

رنگ بلوند دودی مایل به صورتی

این روزها رنگ موی صورتی زیاد به چشم می‌خورد. اگر نمی‌خواهید موهایتان را کامل صورتی رنگ کنید، این رنگ موی بلوند دودی گزینه مناسبی است. این رنگ لایه‌های ظریف رنگ موی مورد علاقه‌تان را بین رنگ موی اصلی نشانتان می‌دهد. این رنگ مناسب افرادی با تناژ رنگ متوسط است.

رنگ موی بلوند دودی مایل به صورتی

رنگ بلوند دودی کثیف

اگر به طور طبیعی رنگ موی بلوند تیره دارید، این رنگ گزینه‌ی مناسبی برای شما است.

رنگ موی بلوند دودی کثیف

رنگ قهوه‌ای دودی با رنگ بلوند دودی

با هایلایت بلوند دودی به موهای قهوه‌ای دودی خود درخشش و ظاهری منحصر به فرد بدهید. یک تغییر ظریف تفاوت زیادی را ایجاد می‌کند. 

رنگ موی قهوه‌ای دودی با هایلایت بلوند دودی

رنگ بلوند دودی با مدل پیکسی

برای منحصر به فرد رسیدن رنگ موی بلوند دودی به موهای بلند نیاز ندارید. در واقع، این رنگ با مدل موی پیکسی به همان اندازه زیبا است. ترکیب این رنگ و مدل برای خانم‌های بالا 50 سال عالی است.

رنگ موی بلوند دودی برای مدل موی پیکسلی

رنگ بلوند دودی شنی

رنگ موی بلوند دودی با لایه‌های شنی عالی به نظر می‌رسد. از یک اسپری حالت دهنده برای حالت دادن به موهایتان استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی شنی

رنگ بلوند دودی روشن

اگر سال‌های نوجوانی و جوانی موهایتان را قهوه‌ای رنگ می‌کردید و رنگ بلوند مورد علاقه‌یتان را پیدا نکردید، بلوند روشن مخصوص شماست که رنگ سفید و خاکستری در کنار رنگ بلوند دودی قرار می‌گیرد و رنگ جدیدی از بلوند روشن را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

رنگ موی بلوند دودی روشن

رنگ بلوند دودی خاکستری

حالا که درباره رنگ‌های پرطرفدار صحبت می‌کنیم، باید به رنگ بلوند دودی خاکستری اشاره کنیم. این رنگ جزو رنگ موهای پرطرفدار سال 2019 بوده است. 

رنگ موی بلوند دودی خاکستری

رنگ بلوند دودی هولوگرافیکی

در کنار رنگ موهای پرطرفدار مثل رنگ‌های پاستیلی و رنگین کمانی، رنگ‌های هولوگرافیکی نیز پرطرفدار بودند. به خاطر حفظ ویژگی بازتابی این رنگ، آرایشگرتان باید رنگ را روی شیشه بریزد، این کار درست مانند رنگ آمیزی در قدیم است. در نهایت رنگ موی درخشان دودی بفنش سفید خواهید داشت که کاملا زیبا و مخصوص تابستان است.

رنگ موی بلوند دودی هولوگرافی

رنگ بلوند دودی سفید

زمانی که از رنگ مو با تناژ سفید صحبت می‌کنیم، این مدل جزو پرطرفدارترین‌هاست. این رنگ مانند رنگ پلاتینیومی دخرانه است، به ویژه زمانی که به صورت هایلایت روی موی دودی تیره قرار بگیرد یا همراه با ریشه موی تیره رنگ باشد. تفاوت بین رنگ یخی و ریشه مو تیره چشمگیر است. برای تکمیل ظاهری جذاب تنها به رژ لب مات نیاز دارید. 

رنگ موی بلوند دودی سفید

رنگ بلوند دودی کریستالی

زمانی که به بالیاژ مو اشاره می‌کنیم، دقیقا داریم به رنگ موی کریستالی دودی اشاره می‌کنیم. این رنگ سال گذشته بسیار پرطرفدار بود. قسمت بالای مو قهوه‌ای دودی متوسط و انتهای مو دودی روشن است.

رنگ موی بلوند دودی کریستالی

رنگ بلوند دودی مرواریدی

این با وجود شباهت زیاد به رنگ موی بلوند دودی سفید، بیشتر به شکل سایه درخشانی روی مو دیده می‌شود. رنگ دودی مرواریدی، براق و درخشان است و برای افرادی با تناژ پوست سفید یا روشن مناسب است. دودی مرواریدی رنگ مویی نقره‌ای جذابی است.

رنگ موی بلوند دودی مرواریدی

رنگ بلوند دودی پلاتینیومی

در حالی که رنگ بلوند دودی سفید اغلب به شکل هایلایت، آمبره و بالیاژ دیده می‌شود، این رنگ موی بلوند دودی پلاتینیومی به عنوان رنگ موی کامل شناخته می‌شود. اغلب استفاده از یک رنگ برای کل مو پیشنهاد نمی‌شود اما این رنگ استثنا است. نکته‌ی مهم این است که این رنگ باید براق و روشن بماند بنابراین قبل از ترک آرایشگاه با دقت به توصیه‌های آرایشگرتان توجه کنید.

رنگ موی بلوند دودی پلاتینیومی

رنگ بلوند دودی تیره

ما به این رنگ بلوند دودی تیره می‌گوییم اما ممکن است شما آن را به اسم دودی قهوه‌ای روشن بشناسید. تفاوت کمی بین لایه‌های رنگ وجود دارد و رنگ موی بژ را با رنگ دودی در قسمت بالای سر ترکیب می‌کند.

رنگ موی بلوند دودی تیره

رنگ بلوند دودی خاکی

این رنگ اسم عجیبی دارد اما در واقع به طور قابل توجهی مناسب است. مانند رنگ بلوند دودی تیره، این رنگ هم لایه‌های قهوه‌ای دارد و در عین حال لایه‌های روشن هم در آن دیده می‌شود. این مدل برای افرادی با رنگ پوست سبزه مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی خاکی

بالیاژ بلوند دودی

یکی از دلایل زیبایی رنگ موی بلوند دودی، ترکیب با سایر رنگ‌هاست. به همین دلیل برای بالیاژ بسیار مناسب است. این رنگ به شکل هایلایت جذابیت زیادی به موهایتان می‌دهد.

رنگ موی بلوند دودی با تکنیک بالیاژ

رنگ بلوند دودی توت فرنگی

این رنگ بسیار جذاب از ترکیب رنگ قرمز روشن با بلوند دودی ایجاد می‌شود که برای افرادی با رنگ پوست تیره و نسبتا تیره مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی صورتی

رنگ موی بلوند دودی آبی

اگر موی شما بخاطر دکلره آسیب دیده و سعی می‌کنید بقیه ی مویتان را حفظ کنید، می‌توانید ار رنگ آبی پاستیلی استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی با هایلایت آبی

رنگ موی بلوند دودی صورتی

فکر کردید فقط از یک رنگ پاستیلی صحبت می‌کنیم؟ خیر. این رنگ صورتی روشن زیبا از بهترین رنگ‌های پاستیلی است. 

رنگ موی بلوند دودی صورتی

رنگ بلوند دودی روشن

رنگ بلوند روشن برای همه‌ی افراد به خصوص افرادی که رنگ مو با تناژ سرد دوست دارند، مناسب نیست. در این صورت، این رنگ بلوند دودی شکلاتی گزینه مناسبی است.

رنگ موی بلوند دودی روشن

رنگ بلوند دودی قهوه‌ای

اگر به دنبال امتحان کردن این رنگ مو هستید، آرایشگرتان برای جذاب شدن موهایتان از هایلایت استفاده می‌کند.

رنگ موی بلوند دودی قهوه‌ای

رنگ بلوند دودی عسلی

رنگ موی بلوند عسلی روشن باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن موها می‌شود. بدون تلاش زیاد، موهای پرحجم‌تری خواهید داشت.

رنگ موی بلوند دودی عسلی

رنگ بلوند دودی طلایی

مانند همه‌ی رنگ موهای روشن، رنگ طلایی برای حفظ درخشش به مراقبت نیاز دارد. اگر قبلا رنگ موی بلوند را امتحان کردید، این کار برایتان سخت نیست.

رنگ موی بلوند دودی

آمبره بلوند دودی

اگر به دنبال امتحان کردن یک رنگ موی خاص و متفاوت هستید، این رنگ بهترین گزینه برای شماست.

رنگ موی بلوند دودی با تکنیک آمبره

رنگ موی بلوند دودی خاکستری تیره

خاکستری تیره زمانی که با بلند دودی ترکیب می‌شود، رنگ موی فراموش نشدنی را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

رنگ موی بلوند دودی تیره

رنگ بلوند دودی با پایه رنگ تیره

آیا به دنبال رنگ بلوند تیره هستید اما رنگ مورد علاقه‌تان را پیدا نمی‌کنید؟ ما رنگ آبی پاستیلی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رنگ موی بلوند دودی روی پایه تیره

رنگ بلوند دودی با لولایت قهوه‌ای

اگر به دنبال رنگ مویی برای تابستان هستید اما دوست ندارید رنگ بلوند را به تنهایی انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما لولایت قهوه‌ای است. این رنگ برای افراد با پوست تیره یا برنزه مناسب است. 

رنگ موی بلوند دودی با لولایت قهوه ای

رنگ بلوند دودی طلایی با پایه صورتی کم‌رنگ

در مورد این رنگ دو نکته وجود دارد: یک، ما عاشق این رنگ هستیم و دو، افراد کمی این رنگ را انتخاب می‌کنند. اگر به دنبال رنگ موی متفاوت هستید، این گزینه برایتان مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی با پایه صورتی کم‌رنگ

بلوند دودی شامپاینی

اگر می‌خواهید رنگ موی شامپاینی را امتحان کنید، پیشنهاد می‌کنیم آن را با رنگ دودی روشن یا تیره استفاده کنید. این رنگ قابل تغییر نیست، بنابراین قبل از انتخاب آن مطمئن شوید که دوستش دارید.

رنگ موی بلوند دودی شامپاینی

رنگ بلوند دودی برای افراد با پوست نسبتا تیره

این رنگ موی جذاب برای تابستان مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی برای پوست‌های سبزه

رنگ بلوند برای افرادی با پوست برنزه

اگر پوست برنزه یا نسبتا تیره دارید، از انتخاب این رنگ مو برای پوستتان لذت ببرید. 

رنگ موی بلوند دودی برای پوست‌های برنزه

رنگ بلوند دودی برای افرادی با پوست تیره

استفاده از این رنگ مو با رنگ پوست تیره، مدرن و چشم‌نواز است. 

رنگ موی بلوند دودی برای پوست‌های تیره

رنگ بلوند دودی برای افرادی با پوست زیتونی

از انتخاب رنگ موی بلوند دودی برای پوست زیتونی‌تان لذت ببرید.

رنگ موی بلوند دودی برای پوست‌های زیتونی

رنگ بلوند دودی روی موهای بلند

رنگ موی بلوند دودی روی موهای بلند

رنگ بلوند دودی با هایلایت قهوه‌ای

زمانی که این رنگ با آمبره دودی روشن یا بالیاژ دودی روشن ترکیب شود، رنگ دودی بلوند اما تیره‌تری را برایتان ایجاد می‌کند. 

رنگ موی بلوند دودی با هایلایت قهوه‌ای

رنگ بلوند دودی با تناژ سرد

ما این رنگ را به خانم‌هایی که موهایی تیره ندارند پیشنهاد می‌کنیم. برای حفظ این رنگ باید از محصولات مراقبت از مو استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی با تناژ سرد

رنگ بلوند دودی کاراملی

موی تیره‌تان را به موی کاراملی جذاب تغییر دهید.

رنگ موی بلوند دودی کاراملی

رنگ بلوند دودی روی موهای کوتاه

این رنگ فقط برای موهای بلند نیست. انتخاب این رنگ برای موهای کوتاه هم زیبا است.

رنگ موی بلوند دودی برای موهای کوتاه

رنگ موی دودی سفید با مدل باب

موهایتان را مدل باب کوتاه کنید و برای داشتن ظاهری زیبا از رنگ موی دودی سفید استفاده کنید.

رنگ موی بلوند دودی سفید برای مدل موهای باب

رنگ بلوند دودی با مدل لاب

هایلایت بلوند دودی روی موهای تیره برای زمستان مناسب است.

رنگ موی بلوند دودی برای مدل موی لاب

رنگ موی زغالی

هایلایت بلوند به راحتی به رنگ دودی زغالی تبدیل می‌شود. برای جذابیت بیشتر، زمانی که موهایتان را روشن کردید در مرحله ی بعد رنگ دودی را به آن اضافه کنید.

رنگ موی بلوند دودی زغالی

بالیاژ بسیار روشن

اگر دوست دارید تغییرات زیادی در چهره‌تان ایجاد شود این رنگ مو را انتخاب کنید. 

رنگ موی بلوند دودی روشن با تکنیک بالیاژ

آمبره دودی با موی بسیار بلند

رنگ موی بلوند دودی با تکنیک آمبره برای موهای بسیار بلند

بیشتر بخوانید: این شما و این 8 تا از خوش‌رنگ‌ترین رنگ موهای بلوند

مطالب مرتبط