بیش از 49 مدل موی مختلف برای موهای فرفری سالم و زیبا

بیش از 49 مدل موی مختلف برای موهای فرفری سالم و زیبا

04 اردیبهشت 1400

پیدا کردن مدل موی مناسب برای موهای فرفری سخت‌تر از آن چیزی است که در وهله اول به نظر می‌رسد. انواع مختلفی از موهای فر وجود دارند و هر کدام از این دسته‌ها، به مراقبت‌های ویژه خود نیاز دارند. مدل‌های مختلف مو برای انواع مختلفی از موهای فرفری مناسب هستند و پیدا کردن مدل موی مناسب موهای شما می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. خوشبختانه، مدل‌های مختلفی وجود دارند که برای انواع مختلف موهای فرفری مناسب هستند؛ اما قبل از آن که مدل موی بعدی‌تان را از میان ترندی‌ترین مدل‌های موی فرفری انتخاب کنید، اول باید بدانید که برای مراقبت از موهای فرفری چه کارهایی را باید انجام دهید.


مدل موی منحصر به فرد و هنری برای انواع مختلف موهای فرفری


 

در کل، مهم‌ترین قسمت از روتین مراقبتی از موهای فرفری آن است که موهایتان را آب‌رسانی کنید. این امر برای کسانی که موهایشان به طور طبیعی فرفری نیست، اهمیت بیشتری دارد. استفاده از مواد شیمیایی و ابزارهای حرارتی برای فر کردن موها، بر روی سلامتی تارهای مو اثر منفی دارد و باعث خشک و وزوزی شدن آن‌ها می‌شود. این امر در مورد موهای رنگ شده یا دکلره شده هم صادق است. علاوه بر نرم‌کننده، شاید بهتر باشد که به روتین مراقبتی از موهایتان یک سرم تخصصی آب‌رسان هم اضافه کنید. همچنین به منظور کسب اطمینان از سلامتی موهایتان باید مطمئن شوید که با توجه به نوع و جنس موهایتان، محصولات مراقبتی مناسبی تهیه کرده‌اید. فرقی ندارد که موهای شما به طور طبیعی فرفری است، یا با استفاده از مواد شیمیایی موهایتان را فر کرده‌اید، و یا از ابزارهای حرارتی برای حالت دادن به موهایتان استفاده می‌کنید، در هر حال مراقبت از موهای فرفری‌تان اولین قدم در داشتن یک مدل موی زیبا به شمار می‌رود. حالا، قدم بعدی پیدا کردن مدل مویی است که به بهترین شکل این پیچ‌وتاب‌ها، فرها و موج‌های مو را به نمایش بگذارد!

1. موهای کوتاه بانمک و پرحجم با موهای فرفری لایه لایه

 

 

این تغییر شگفت‌انگیز در موها را ببینید! همان طور که مشاهده می‌کنید، وقتی موهای فر بلند می‌شوند، سنگینی خود موها باعث می‌شود که فرهای مو کمی باز شوند. کوتاه کردن موها تا حد شانه باعث می‌شود که اثر جاذبه بر روی موها کمتر شود و فرهای مو نمایان‌تر شوند. علاوه بر این، اضافه شدن هایلایت‌های قرمز و قهوه‌ای باعث شده است که این موها با رنگ طبیعی تیره، پرحجم‌تر به نظر برسند.

2. موهای ماجراجویانه فرفری بالای شانه و چتری‌های زیبا

 

این مدل مو از آن مدل‌هایی نیست که هر روز و در همه جا آن را ببینیم. در این مدل، ترکیب موهای فرفری تا بالای شانه و موهای کوتاه‌تری که صورت را قاب گرفته‌اند بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است. این مدل موی پف‌دار، به خوبی گردن و زاویه فک را نمایان می‌کند. هایلایت‌های روشن پیاده‌سازی شده بر روی زمینه تیره موها هم بافت زیبایی به این مدل موی جذاب اضافه کرده است.

3. موهای فرفری شلوغ با هایلایت‌های زیبا

 

در این مدل مو که بلندی آن تقریباً تا حد شانه‌ها است، بر روی موهای با رنگ زمینه تیره، هایلایت‌های آمبره روشن کار شده است. همین قسمت‌های دکلره شده در نوک موها به این موهای فرفری زیبایی خیره‌کننده‌ای داده است. لایه‌های مختلف و بلندی‌های متفاوت دسته‌های مو در این مدل، آن را برای کسانی که موهای با فر ریز دارند بسیار مناسب کرده است.

4. موهای تا حد شانه با فرهای ریز و چتری

 

با استفاده از این مدل جذاب و ساده می‌توانید به راحتی از فرهای طبیعی مویتان بیشترین استفاده را ببرید! این مدل مو در عین حال هم بازیگوشانه است و هم باوقار. در این مدل، بلندتر بودن موی قسمت‌های کنار سر باعث حجیم‌تر به نظر رسیدن موها شده است. این موی تک رنگ که ظاهری طبیعی دارد، با هر تیپ و ظاهری همخوانی داشته و موهای فرفری کوتاه و بلند آن همه زوایای صورت را به خوبی پوشش می‌دهند.

5. موهای موج‌دار جذاب تا پایین شانه

این مدل موی خیره‌کننده که بلندی آن تا زیر شانه‌ها است، حجم، بافت و رنگ‌های دل‌نشین مو را یک جا به نمایش می‌گذارد. در این مدل، رنگ موی شکلاتی تیره ریشه مو به آرامی به رنگ بلوند در نوک موها تغییر می‌کند و لایه‌های بلندتر مو، باعث می‌شوند که لایه‌های کوتاه‌تر بیشتر جلوه‌گری کنند. به یاد داشته باشید که موهای حالت دار وقتی خیس هستند، بلندتر از زمانی به نظر می‌رسند که خشک شده باشند؛ بنابراین در زمان کوتاه کردن مو، باید موها را بلندتر از حد پایین شانه در نظر بگیرید که پس از خشک شدن، اندازه موها تا زیر شانه باشد.

6. موهای فرفری رمانتیک

این مدل موی جذاب روش مناسبی است که کمی حال و هوای رمانتیک به زندگی‌تان اضافه کنید! قسمت‌های کوتاه‌تر مو در بخش میانی سر باعث شده است که ظاهر کلی این مدل مو شبیه به قلب شود. این مدل که برای کسانی مناسب است که بلندی موهایشان تا روی شانه است، برای گذراندن یک شب عالی خارج از شهر ایدئال است. فقط حواستان باشد که قلب کسانی که دلشان را می‌ربایید را نشکنید!

7. مدل موی فرفری «بهار در بهار»

مهم نیست که آن بیرون چه فصلی است، همیشه می‌توانید با این مدل موی فرفری زیبا یک حس بهاری داشته باشید! در این مدل مو هم بافت موهای فر و هم جهت آن‌ها باعث شده است که یک حال و هوای سرخوش و شاد ایجاد شود که در عین حال هم جسورانه است و هم زنانه. با این مدل موی جذاب می‌توانید حتی به تیپ‌های خسته‌کننده و رسمی هم روح زندگی ببخشید.

8. مدل موی فرفری دخترانه برای قاب گرفتن صورت

شما چشمانی دارید که می‌تواند قلب‌ها را به تپش بیندازد و لبخندی دارید که انگار اتاق را روشن می‌کند! این مدل مو به شما کمک می‌کند که توجه دیگران را به خود جلب کنید. این مدل لایه لایه اما راحت که برای افراد با موهای فر ریز و حجیم مناسب است، صورت شما را به زیبایی قاب می‌گیرد و باعث می‌شود آن توجه رمانتیکی را دریافت کنید که شایسته شما است.

9. فرهای بلند و پر غرور

در میان مدل‌های مختلف مو، این مدل موی فرفری قطعاً یکی از آن مدل‌های بسیار تأثیرگذار است! این مدل که هم از نظر ترکیبش جسورانه است و هم از نظر حجمش، به هیچ وجه برای افراد خجالتی که از جلب توجه دیگران می‌ترسند مناسب نیست. با این مدل مو به محض آن که وارد اتاقی می‌شوید، توجه دیگران به شما جلب می‌شود. لایه‌های مختلف موهای فرفری در این مدل مو زیبایی و حجم آن را دو برابر کرده و ظاهر شما را منحصر به فرد می‌کند.

10. موهای فرفری کوتاه و دوست‌داشتنی

این مدل مو برای کسانی مناسب است که دوست دارند با موهای کوتاه، لذت داشتن موهای فرفری را تجربه کنند. فرقی ندارد که از هایلایت در موهایتان استفاده می‌کنید یا نوک موهایتان را روشن‌تر می‌کنید تا موهایتان حجم مورد نظر را به دست بیاورد، به هر حال نتیجه نهایی کار زیباتر از آن چیزی خواهد شد که انتظار آن را داشتید!

11. موج‌های تنبلانه برای روزهای تنبلی

این مدل مو با بلندی متوسط و موج‌های زیبایش بهترین روش برای آن است که یک ظاهر بسیار باب مد و در عین حال، راحت داشته باشید. در این گزینه که برای کسانی که موهای فرفری یا موج‌دار دارند مناسب است، به دلیل سادگی کلی مدل مو، حتی مقدار کمی حرکت در موها به طور طبیعی به شکل اغراق‌آمیزی بیشتر به نظر می‌رسد. مراقبت از این مدل بسیار آسان است و مرتب کردن آن بدون هیچ زحمتی انجام می‌شود. ترکیب این مدل مو و رنگ موی آمبره واقعاً یک ترکیب خیره‌کننده است.

12. موهای فرفری مدوسا الهام گرفته شده از سبک رترو

این مدل موی شگفت‌انگیز از دهه 1990 الهام گرفته شده است. کافی است از مقدار کمی از محصولات حالت‌دهنده مو استفاده کنید تا به سادگی، برای بیرون رفتن از خانه آماده باشید! فرقی ندارد که می‌خواهید امروز یک ظاهر روزمره و راحتی داشته باشید، یا به دنبال آن هستید که یک تیپ امروزی و مدرن داشته باشید، این مدل موی با بلندی متوسط برای هر دو حالت مناسب است. با این حال بهترین گزینه استفاده از مد فانکی در ظاهرتان است، چرا که این مدل مو در اصل برای این تیپ طراحی شده است!

13. موهای فرفری الهام گرفته شده از ستاره‌های راک

آیا دوست دارید بدون آن که زنانگی‌تان را زیر سؤال ببرید، کمی هم ظاهر مردانه را امتحان کنید؟ شاید این مدل موی فرفری تعادلی که خواهان آن هستید را به شما هدیه بدهد! با این مدل مو اجازه می‌دهید که موهای فرفری‌تان تصویر یک ستاره راک را به نمایش بگذارد، و در عین حال، پیچ تاب‌های موهایتان باعث می‌شوند که ظاهر شما همچنان زنانه و دلربا باشد. داشتن این مدل مو یک روش آسان و دل‌نشین برای داشتن یک ظاهر متفاوت و جالب توجه است.

14. موهای آویزان و لایه لایه

موهای بلند و لایه لایه یکی از آن مدل‌هایی است که برای انواع مختلف موهای فرفری و موجدار مناسب است. این مدل مو به شما امکان آن را می‌دهد که موهایتان را به شکل‌های مختلفی مرتب کنید. می‌توانید موهایتان را آزاد و رها بگذارید تا یک ظاهر روزمره و راحتی داشته باشید، و یا بخش‌هایی از موهایتان را با گیر سر یا کش مو جمع کنید تا ظاهرتان رسمی‌تر شود. مهم‌ترین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که این مدل مو برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های مختلفی مناسب است. چه برای حضور در محل کار باشد و چه حضور در یک موقعیت غیررسمی، به راحتی می‌توانید با بالا و پایین کردن این لایه‌های مو، آرایش مدل مویتان را تغییر دهید.

15. مدل موی باب بلند با کمی پیچ و تاب

آیا موهای شما نه فرفری است و نه موج‌دار، فقط کمی پیچ و تاب دارد و صاف نیست؟ این مدل مو به شما اجازه می‌دهد که با استفاده از حالت طبیعی موهایتان و بدون نیاز به تلاش زیاد، یک ظاهر شیک و امروزی ترندی داشته باشید. اگر موهایتان دسته دسته و مرتب نمی‌شوند، هیچ اشکالی ندارد! این امر فقط باعث می‌شود که مدل مویتان منحصر به فردتر شود. با این مدل مو می‌توانید حتی در روزهایی که حوصله مرتب کردن موهایتان را ندارید هم یک ظاهر تأثیرگذار و جذاب داشته باشید.

16. موهای فرفری راک اند رول و راحت!

شما به دنیا آمده‌اید تا آزاد و رها باشید، و موهایتان هم همین طور! داشتن موهای فرفری با بلندی تا روی شانه به شما احساس رهایی و آزادی یک ستاره راک اند رول را می‌دهد و لایه لایه بودن این مدل مو به شما اجازه آن را می‌دهد که بخش سرکش شخصیت درونی‌تان را به نمایش بگذارید. این از آن مدل موهای مخصوص افراد مو فرفری است که باعث می‌شود در هر جمعی بدرخشید!

17. موهای فرفری آبشاری ساده

مدل ساده و بدون پیرایه این موهای فرفری بلند برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون آن که زحمت زیادی داشته باشد، با موهای فرفری‌شان یک ظاهر زیبا داشته باشند. با آن که مدل‌ها و ایده‌های بسیار متنوعی برای موهای فرفری وجود دارد، اما این مدل یکی از آن گزینه‌هایی است که برای هر زمان و حضور در هر مکانی مناسب است. در این مدل مو خبری از لایه‌های متعدد و پیچیده نیست و همه موها با در یک لایه و با یک بلندی، با یک برش منحنی ملایم مرتب می‌شوند.

18. مدل موی راحت و شیک با موهای با فر درشت

استفاده از این مدل مو یک روش خوب و راحت برای آن است که حلقه‌های سنگین مویتان را از روی شانه‌ها و دور گردنتان دور کنید. نگهداری از این مدل موی فر به صرف انرژی اندکی نیاز دارد و این به معنی آن است که برای حاضر شدن برای رفتن به جاهای مختلف و حضور در موقعیت‌های مختلف، نیازی به صرف وقت و انرژی زیادی ندارید. با این مدل مو، حتی با پوشیدن یک تاپ ساده و یک شلوار یوگا هم توجه دیگران را به خودتان جلب می‌کنید.

19. موهای فر کوتاه با یک هرج و مرج کوچک

فقط موهای فر و آشفته‌تان را به مدل باب کوتاه کنید و اجازه بدهید حالت طبیعی خودشان را داشته باشند! استفاده از لایه‌های مختلف در این مدل مو باعث می‌شود که موهایتان پرتحرک‌تر به نظر برسند و کوتاه بودن مدل موی باب، توجه را بیشتر به صورتتان جلب می‌کند که به زیبایی با موهای فرفری کوتاه (و البته اگر دوست داشته باشید با موهای چتری) قاب گرفته شده است؛ و نصف جذابیت این مدل مو در آن است که با داشتن این مدل زیبا و وحشی، می‌توانید به راحتی بگذارید موهایتان حالت طبیعی خودشان را داشته باشند!

20. موهای فر بلند با ظاهری شیرین و شلوغ

این مدل موی دوست‌داشتنی تداعی‌کننده یک ظاهر نوستالژیک از فیلم‌های قدیمی است. فرقی ندارد که در یک نمایش حضور دارید یا در یک تعطیلات تابستانی، به هر حال داشتن این مدهای فرفری و تأثیرگذار به شما یک ظاهر شیرین و دلربا می‌بخشد. فرهای طبیعی و بلندی موها در این مدل باعث می‌شود که ظاهر شما کمی بی‌خیال‌تر به نظر برسد و نرمی و لطافت موهایتان نگاه هر رهگذری را به سوی خود جلب می‌کند.

21. موهای فر ریز رمزآلود و مدرن

با انتخاب این مدل موی شیک و مدرن، ظاهرتان را اساسی تغییر دهید! این موهای فرفری و سیاه رنگ که به زیبایی صورت را قاب می‌گیرند به مخاطب احساس جذابیت و کنجکاوی را القا می‌کنند. با این که لایه‌های این مدل مو بسیار ساده‌اند، اما با آخرین و محبوب‌ترین ترندهای روز دنیا مطابقت دارد. این موهای سیاه رنگ و مرموز باعث می‌شود دیگران نتوانند به سادگی شما را فراموش کنند.

22. موهای فر کوتاه ساده و طبیعی

اگر به دنبال مدل مویی می‌گردید که به سادگی و با استفاده از موهای فرفری طبیعی‌تان ظاهری زیبا داشته باشد، پس شانس آورده‌اید! این مدل مو برای افراد مو فرفری مناسب است که وقت زیادی برای آرایش موهایشان ندارند و خود تحرک و سادگی مدل مو، در کنار حالت طبیعی موهایتان زیبایی نتیجه نهایی را تضمین می‌کند. در این مدل لایه کوتاه‌تر کمی به حجم و تحریک موها اضافه می‌کند، بدون آن که باعث پف کردن و نامرتب شدن موها شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید ظاهرتان در عین حال هم مدرن باشد و هم راحت، این مدل مو یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

23. موهای فر لایه لایه باب روز

کافی است نگاهی به این مدل بیندازید تا تائید کنید که انگار همین الان از کاتالوگ انتخاب شده است، بنابراین خودتان را برای داشتن یک ظاهر باب روز آماده کنید! این مدل بدون آن که نیازمند تلاش زیادی برای مرتب کردن یا حالت دادن موها باشد، ظاهری زنانه و جذاب دارد. لایه‌های مختلف و کوتاه و بلند موها در این مدل باعث می‌شود که فرها و موج‌های مو به زیبایی به نمایش در بیایند و یک ظاهر خلاقانه اما کلاسیک را به شما هدیه می‌دهد. با انتخاب مناسب، حتی می‌توانید لباس‌های راحتی و روزمره را در کنار این مدل موی باب شیک به یک تیپ امروزی و باب مد تبدیل کنید!

24. یک مدل موی ترندی برای موهای با فر ریز

موهای فر لایه لایه هرگز به اندازه این مدل جذاب و امروزی، خیره‌کننده نبوده‌اند! لایه‌های کوتاه‌تر موی فر که به زیبایی در بالای صورت قرار گرفته‌اند، یک ظاهر متفاوت و جالب دارند و انتخاب هوشمندانه رنگ مو هم عمق بیشتری به این فرم و لایه‌های مدل بخشیده است. با این که استفاده از تکنیک‌های رنگ مو جذابیت این مدل را بیشتر می‌کند، اما نباید از امتحان کردن آن بر روی موهای طبیعی و رنگ نشده‌تان بترسید!

25. هرج و مرج هدف‌دار در موهای فر طبیعی

این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که موهای با فر ریز و رنگ مشکی دارند. در این مدل هیچ نیازی نیست که برای آرایش بی عیب و نقص موهایتان کاری کنید، زیرا زیبایی این مدل در اصل به آشفتگی و هرج و مرج هدف‌دارش است. بهترین نقطه قوت این مدل آن است که می‌توانید آن را برای موهای با هر بلندی که دوست داشته باشید پیاده‌سازی کنید. موهای وحشی و آزاد شما بسیار اثرگذارند، پس چه دلیلی دارد که با آن مقابله کنیم؟ بهتر است اجازه بدهید این آشفتگی به زیبایی جلوه‌گری کند!

26. مدل موی فر بدون شکل باب مد

شاید بلندی موی متوسط، سخت‌ترین اندازه برای مدل دادن به موهای فر باشد و این مدل یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند بگذارند موهایشان بلند شود. در این مدل، لایه‌های کوتاه و بلند مو که با چتری همراه شده‌اند، به فرد یک ظاهر هنری و خلاقانه می‌بخشند. با داشتن این مدل مو حتی در روزهایی که احساس می‌کنید موهایتان آشفته است هم ظاهر خوبی خواهید داشت. وقت آن است که به موهایتان کمی آزادی بدهید، فقط حواستان باشد که بلندی لایه‌های مختلف موهایتان با هم تناسب داشته باشند.

27. آبشاری زیبا از موهای فر ریز و مرتب

این مدل مو که بدون تردید یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موی زنانه است، بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهند یک ظاهر دخترانه و شیطنت‌آمیز داشته باشند. با داشتن این مدل موی بلند و فرفری، حجم و بلندی موهایتان به طور کامل به نمایش درمی‌آید و یک ظاهر بی عیب و نقص و طبیعی خواهید داشت. اجازه بدهید موهایتان دور صورتتان بازی کنند و شما را در مرکز توجهات قرار دهند.

28. مدل موی کوتاه و بلند

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از بازیگوشی و شکستن قانون‌های متعارف لذت می‌برید، پس این مدل مو برای شما کاملاً مناسب است! مدل موی پیشنهادی ما ترکیبی از موهای بلند لایه لایه در کنار چتری‌های کوتاه است که به هر کسی که در اطراف شما باشد می‌گوید با کسی روبرو شده است که از چهارچوب‌های سنتی گریزان است. اجازه ندهید دیگران انتخاب‌های شما را محدود کنند. جسور باشید و مدل خودتان را انتخاب کنید!

29. موهای فر بلند با مقدار کمی چتری

تضاد خیره‌کننده بین موهای فرفری بلند و چتری‌های کوتاه در این مدل مو برای کسانی مناسب است که از جلب توجه دیگران نمی‌ترسند. این ترکیب متضاد، ظاهر هر کسی را امروزی و مدرن می‌کند. یک مدل معرکه برای موهای فر بلند!

30. مدل موی باب فرفری هالیوودی

کافی است به این مدل مدرن و باب روز یک کلاه اضافه کنید تا آماده حضور بر روی فرش قرمز باشید! این مدل موی باب فرفری نیازمند صرف توجه و مراقبت زیادی است، اما نتیجه کار چنان خیره‌کننده است که انگار هر دقیقه و هر روز، آماده شده‌اید تا عکس بگیرید. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که عاشق سلفی گرفتن هستند، مکث نکنید و این مدل موی جذاب را امتحان کنید!

31. موهای فر پرحجم مناسب یک ملکه

این مدل مو با ایجاد یک تاج از موهای فرفری و نرم و مرتب باعث می‌شود ظاهری پرافتخار و سلطنتی داشته باشید. بسته به علاقه شخصی‌تان می‌توانید رنگ مویتان را جسورانه انتخاب کنید یا ساده. به هر حال، این مدل مو برای کسانی که موهایشان به طور طبیعی فر است، واقعاً خیره‌کننده و جذاب است. شخصیت درونی‌تان را به نمایش بگذارید و بگذارید همه ببینند که شما در درونتان یک ملکه هستید!

32. موهای بلند فرفری شبیه راپونزل

موهای بلند و فرفری شبیه به این عکس یک اثر هیپنوتیزم کننده دارد. این مدل موی بسیار بلند برای کسانی مناسب است که دوست دارند زیبایی بکر و وحشی طبیعی موهایشان را به طور تمام و کمال به نمایش بگذارند، اما همین بلندی موها شما را مجبور می‌کند که به طور مرتب نوک موهایتان را بچینید. با انتخاب این مدل موی بلند و خیره‌کننده، نشان بدهید که عاشق موهایتان هستید!

33. موهای فرفری باز و لایه لایه

در این مدل موی لایه لایه که با دقت بسیار زیادی کوتاه شده است، موها بلندی متوسطی دارند و این مدل هم برای موهای نازک و هم برای موهای ضخیم مناسب است. اختلاف بلندی در لایه‌های مختلف این مدل باعث می‌شود که حجم موها به درستی تقسیم شود و حتی اگر موهای کم‌حجمی داشته باشید، این مدل زیبایی خود را حفظ می‌کند. با انتخاب این مدل می‌توانید کاری کنید که موهای فر کم‌حجمتان، زیباتر و پرحجم‌تر به نظر برسد.

34. موهای فرفری وحشی و جادویی

این مدل مو که یک جذابیت جادویی منحصر به فرد دارد برای کسانی مناسب است که می‌خواهند خلاقیتشان را به نمایش بگذارند. در این مدل، موهای با فر ریز که بلندی متوسطی دارند آزادانه دور صورتتان رها می‌شوند و همین امر باعث می‌شود ظاهرتان کمی رازآلود به نظر برسد. نگران این نباشید که گاه و بیگاه دسته‌هایی از موهایتان روی صورتتان بریزند، این مدل لایه لایه و در هم ریخته زیاد حرکت می‌کند!

35. موهای کوتاه شیک و مرتب

اگر دنبال یک مدل موی باحال و مدرن می‌گردید که بتوانید با استفاده از آن موهای فرفری‌تان را تحت کنترل داشته باشید، بهتر است این مدل مو را امتحان کنید. این مدل موی کوتاه و مرتب یک گزینه تابستانی عالی است، هم برای موهای فر طبیعی و هم برای موهایی که به طور مصنوعی و با استفاده از مواد شیمیایی فر شده‌اند. لایه‌های این مدل اگر به درستی و متناسب با هم کوتاه شده باشند باعث می‌شوند که موهایتان هر روز ظاهر جدیدی به خود بگیرد. پس مدل‌های قدیمی‌تر را کنار بگذارید و به این مدل موی امروزی و مدرن سلام کنید. راحت باشید و از آفتاب تابستانی لذت ببرید!

36. ظاهر جوان و شاداب

این مدل مو یکی از مدل‌هایی است که توجه همه را به خود جلب می‌کند. جذابیت صورت قاب شده در میان انبوه موهای فرفری پریشان یک ظاهر جادویی به شما می‌بخشد و این مدل را به یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مو برای خانم‌های مو فرفری تبدیل می‌کند. در این مدل مو، جسارت و زیبایی با هم به نمایش درمی‌آیند!

37. موهای فر زیبای وحشی

با انتخاب این مدل مو مطمئن باشید تا مدت‌ها سوژه پچ‌پچ‌های تحسین‌برانگیز اطرافیانتان خواهید بود. با این که می‌توان این مدل مو را بر روی هر موی فر بلندی پیاده‌سازی کرد، اما برای موهای با فر طبیعی و ریز مناسب‌تر است. این مدل برای کسانی ساخته شده که می‌خواهند به بهترین شکل شکرگزار زیبایی طبیعی موهای فرشان باشند.

38. موهای فر نرم بلند و بی‌دردسر

غیرممکن است که کسی با این مدل مو را فراموش کنید! فرقی ندارد که در یک سوپرمارکت در حال خرید باشید و یا در یک سالن مد حضور داشته باشید، این مدل مو به شما ظاهر دراماتیک منحصر به فردی می‌بخشد که شما را در مرکز توجه دیگران قرار می‌دهد. لطافت کلی این مدل مو بی‌نهایت زنانه و کلاسیک است و به راحتی می‌توان آن را بر روی موهای بلند با پیچ و تاب طبیعی پیاده‌سازی کرد.

39. موهای لایه لایه بانمک فرفری

آیا به دنبال یک مدل ترندی برای موهای فر می‌گردید که این روزها پرطرفدار باشد؟ شاید کلید مدل موی مورد نیازتان لایه لایه کوتاه کردن موهای فرفری‌تان باشد! با انتخاب این مدل موهای فر ریزتان حجم و حرکت زیادی خواهند داشت و ظاهرتان تداعی‌کننده یک دختر شاد و پر جنب و جوش و پر از زندگی خواهد بود. اختلاف بین لایه‌های مختلف مو، حجم موهایتان را به زیبایی متناسب می‌کند و همان ظاهر بانمکی را به شما می‌بخشد که می‌خواهید!

40. موهای فرفری کوتاه آسان و سریع

موهای کوتاه یکی از ریسکی‌ترین مدل‌های مو هستند. این ریسک در مورد خانم‌هایی که موهای فر دارند بیشتر هم می‌شود؛ اما این مدل کوتاه و ساده، بدون هیچ تلاش خاصی و تنها با استفاده از فرهای طبیعی موی شما، بهترین ظاهر ممکن را دارد و بسته به حال و هوای هر روزتان، می‌توانید آن را به راحتی با هر تیپ و ظاهری هماهنگ کنید، از لباس‌های شب پر زرق و برق گرفته تا تیپ روزمره و راحت جین آبی. مزیت دیگر این مدل مو آن است که به مراقبت بسیار کمی نیاز دارد و تنها کاری که باید بکنید، مراجعه گاه و بیگاه به سالن آرایشی برای مرتب نگه داشتن موهایتان است.

41. موهای فر درشت کوتاه لایه لایه

در این مدل مو، داشتن فرهای درشت باعث ایجاد عمق و حس حرکت در موها می‌شود. به دلیل شکل کلی لایه‌های مو در این مدل، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که می‌خواهند حجم موهایشان را مرتب کنند. این مدل مو بامزه، زنانه و زیبا است و باعث می‌شود که زیبایی موهای فر درشتتان به بهترین شکل نمود داشته باشد.

42. موهای کوتاه فر طبیعی با چتری

این موهای فرفری کوتاه که بلندی آن تا حدود چانه است، از چتری استفاده کرده تا به بهترین شکل تمام صورت شما را با موهای فر نرم و لطیفتان قاب بگیرد. منحنی نرمی که با این موهای لایه لایه و چتری‌های زیبایش ایجاد شده باعث می‌شود که توجه به صورت و گردنتان جلب شود و یک گزینه ایدئال برای کسانی است که می‌خواهند موهایی کوتاه، اما خیره‌کننده داشته باشند. نگهداری راحت و ظاهر شاداب این مدل مو آن را به یک گزینه بسیار مناسب برای فصل تابستان تبدیل می‌کند.

43. موهای بلند فر با فرم بدون نقص

این مدل مو برای دوره‌هایی از زندگی مناسب است که به یک حس دراماتیک نیاز دارید! این مدل موی بلند که فرم بسیار مرتب و فرهای دقیقی دارد، به نگهداری نسبتاً زیادی نیاز دارد، اما نتیجه نهایی آن قدر زیبا و جذاب است که ارزش صرف کردن این انرژی را دارد. لایه‌های مرتب و متناسب این مدل باعث می‌شوند که حجم موها به درستی تقسیم شود.

44. یک مدل موی فر لایه لایه با ظاهری هنری

برای داشتن این مدل موی تابستانی، کافی است اجازه بدهید دسته‌های موی فرتان هر جا که می‌خواهند باشند! این مدل موی مدرن و امروزی نشان‌دهنده اعتماد به نفس و جسارت شما است و برای کسانی که دوست دارند موهای طبیعی‌شان را رها و وحشی بگذارند، نوید آن را می‌دهد که بدون نیاز به صرف وقت و انرژی آن‌چنانی، موهایتان یک ظاهر باب مد و جذاب داشته باشد.

45. موهای فر آویزان با مدل باب بلند

خانم‌ها! وقت آن است که اجازه بدهید موهایتان با یک مدل باب بلند تا روی شانه‌هایتان رها شوند! نمای این مدل موی بلند و رها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و لایه‌های بلندتر اضافه شده به مدل باب معمولی، باعث می‌شود که این مدل هیجان‌انگیزتر و باب روز تر شود. بلندتر بودن این مدل نسبت به مدل موی باب عادی به شما این امکان را می‌دهد که هر وقت خواستید بتوانید موهایتان را ببندید.

46. موهای فر مرتب و جذاب با بلندی متوسط

لایه‌های ضخیم و پرحجم این مدل موی فر ریز به شما یک ظاهر امروزی و غیرمنتظره می‌بخشد. اگر موهای فرفری‌تان ضخیم و سنگین نیست، با استفاده از این مدل مو می‌توانید به زیبایی به حجم موهایتان افزوده و به مدل‌های همیشگی مویتان تنوع بدهید. لایه‌های مختلف مرتب شده در این مدل مو باعث اثرگذاری آن در نگاه اول می‌شود، پس آماده آن باشید که از این به بعد، هر کسی در همان قرار اول نام شما را به خاطر بسپارد.

47. موهای فر نرم و لطیف با یک ظاهر امروزی و شیک

این مدل با لایه‌های مختلف و فرهای درشت و لطیفش یک ظاهر ترندی دارد که به نظر می‌رسد تا مدت‌ها محبوب و پرطرفدار باشد. این مدل دل‌نشین یکی از آن مدل‌هایی است که بدون نیاز به صرف وقت و انرژی چندان، ظاهری امروزی و جذاب دارد. علاوه بر آن، اگر بخواهید می‌توانید بر اساس تیپ و ظاهر هر روزتان، آرایش موهایتان را هم تغییر دهید.

48. موهای فر مدرن مناسب دیسکو

این مدل موی مفر کوتاه الهام گرفته شده از دهه 70، ما را به یاد تیپ تابستانی با یک اسکیت بورد و شلوارت کوتاه می‌اندازد. لایه‌های زیبای موهای فر نرم بدون نیاز به تلاش زیاد به زیبایی در کنار هم قرار می‌گیرند و به همین دلیل، نگهداری از این مدل مو چه برای کسانی که موهای فر طبیعی دارند و چه کسانی که موهایشان را به طور مصنوعی فر کرده‌اند، کار راحتی است.

49. موهای پریشان در اینجا و آنجا

این مدل موی آزاد و پریشان مناسب فصل تابستان است. راحتی و انعطاف این مدل موی سریع و زیبا، آن را به یک گزینه ایدئال برای تعطیلات آخر هفته، مسافرت‌های تابستانی و حتی رانندگی تفریحی در خارج شهر تبدیل می‌کند. می‌توانید اجازه بدهید که باد در میان موهایتان بپیچد، بدون آن که حتی ذره‌ای نگران به هم ریختن مدل موهایتان شوید!

50. موهای بلند و لایه لایه، یادآور کوهستان

اگر برای مرتب کردن موهای بلند و پرحجم فرفری‌تان به مشکل برخورده‌اید، شاید این مدل مو به شما کمک کند! لایه‌های متعدد و چتری‌های زیبای این مدل مو باعث می‌شود که در عین حفظ بافت طبیعی موها، ظاهر مرتب و جذابی داشته باشید. کافی است لایه‌ها به درستی و با تناسب پیاده‌سازی شوند تا بتوانید موهایتان را آزاد و رها بگذارید!

51. موهای فر بلند منحنی و مرتب

این مدل مو که در آن پایین موها با یک منحنی مرتب از روی شانه تا اواسط پشت کوتاه شده‌اند، می‌تواند ظاهر موهای فر و بلندتان را یک درجه ارتقا دهد. علاوه بر راحتی فوق‌العاده این مدل مو که در آن اجازه می‌دهید موها به راحتی آزاد و رها باشند، بلندی موها به شما امکان آن را می‌دهد که بتوانید موهایتان را با مدل‌های مختلفی مرتب کنید. این موهای فر و بلند هم وقتی آزاد رها هستند ظاهر جذابی دارند، و هم وقتی که آن‌ها را بسته‌اید. انتخاب با شما است!

52. موهای فر کلاسیک خیره‌کننده

صرف از رنگ موهایتان، این مدل موی بلند فر برای هر چهره‌ای جذاب است! دسته‌های بلند مو که در این مدل با دقت و متناسب با هم کوتاه شده‌اند، در نگاه اول خیره‌کننده به نظر می‌رسند و می‌توانید با باز کردن فرق موهایتان از کنار سر، کاری کنید که حجم و عمق موها در یک طرف سرتان بیشتر شود.

53. موهای فر درهم کوتاه

اگر برای پیدا کردن مدل موی مناسب برای موهای فر درشت و درهمتان به مشکل برخورده‌اید، برایتان یک خبر خوب دارم! این مدل موی کوتاه و جذاب شبیه به یک مدل باب امروزی است که موهای درهم ریخته شما را به شکلی باکلاس و باب مد، مرتب می‌کند و قرار گرفتن موها در بالای گردن باعث می‌شود که این مدل برای فصل تابستان بسیار مناسب و خنک باشد. از آشفتگی موهای فرفری‌تان نترسید و اجازه بدهید موهایتان آزادانه جلوه‌گر شوند!

54. موهای فر بلند لطیف و شیرین

آیا دائماً در حال جنگیدن با موهای فر آشفته‌تان هستید؟ مشکلی نیست! این مدل یکی از آن مدل‌های موی مناسب برای زنانی است که موهای آشفته‌ای دارند! با استفاده از این مدل، موهای آشفته‌تان یک ظاهر نرم، ملایم و لطیف به خود می‌گیرد که بسیار زیبا و ترندی است. کافی است موج‌های موهایتان را کمی نرم‌تر کنید و موهایتان را در چندین لایه با بلندی متفاوت مرتب کنید.

55. موهای فر سیم تلفنی باشکوه

حتی اگر فقط می‌خواهید برای قدم زدن از خانه بیرون بروید هم می‌توانید ظاهری مناسب یک سالن مد داشته باشید! این مدل موی مناسب برای موهای فر سیم تلفنی بدون نیاز به صرف هیچ زمان و توجه خاصی، ظاهری امروزی و مدرن دارد و به زیبایی صورتتان را در مرکز توجه قرار می‌دهد. با انتخاب این مدل موی باشکوه الهام‌بخش بسیاری از اطرافیانتان خواهید بود. این مدل شکوه و قدرت نهفته در موهایتان را به زیبایی هر چه تمام‌تر به نمایش می‌گذارد!

ایده‌هایی برای مدل موهای منحصر به فرد و هنری که شما را وادار می‌کنند بایستید و به آن‌ها خیره شوید

اگر بخواهید می‌توانید با انتخاب درست مدل موی فرفری‌تان، استایل منحصر به فرد خودتان را داشته باشید! بافت، حالت و شخصیت موهایتان چیزی است که باید به آن افتخار کنید و از آن نهایت استفاده را ببرید. وقتی که می‌خواهید از میان همه مدل‌های مختلف مو، یکی را برای مدل بعدی موهایتان انتخاب کنید، توجه کنید که از بین همه این لایه‌ها، بلندی‌ها و ایده‌های مختلف، مدلی را انتخاب کنید که با سبک زندگی‌تان همخوانی داشته باشد. اگر زیاد منظم نیستید یا برنامه بسیار فشرده‌ای دارید و سرتان خیلی شلوغ است، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که به نگهداری و توجه زیادی نیاز نداشته باشد؛ و اگر دوست دارید مدل‌های مختلفی را امتحان کنید، بلافاصله موهایتان را خیلی کوتاه نکنید. انتخاب شما هر چه که باشد، مطمئن باشید با انتخاب درست موهای فرفری‌تان شما را در مرکز توجه قرار خواهند داد.

بیشتر بخوانید: 9 روش مختلف برای فر کردن موهای خود بدون حرارت

مطالب مرتبط