32 ایده وسوسه‌ کننده رنگ موی آبی و بنفش

32 ایده وسوسه‌ کننده رنگ موی آبی و بنفش

16 شهریور 1399

فرقی نمی‌کند که شما در حال گذراندن روزهای سخت زندگیتان باشید یا مشتاق جشن گرفتن، تغییر کامل رنگ مو می‌تواند حال و هوایتان را عوض کند. به جای اینکه تمام روز یک کلاه گیس روی سرتان بگذارید، روی صندلی آرایشگاه مورد علاقه‌تان بنشینید و موهایتان را زیبا کنید. با رنگ موی آبی و بنفش، شروع جدیدی برای رنگ موهایتان خواهید داشت. آیا دوست دارید موهایتان را به روشی زیبا و کاملاً جدید تغییر دهید؟ آماده باشید که ما در این مقاله تعداد زیادی ایده برای الهام دادن به شما داریم تا با استفاده از آن‌ها رنگ موی خاصی داشته باشید. 


چگونه باید از رنگ موی آبی و بنفش مراقبت کنید؟


افراد حرفه‌ای سری محصولات ویتامینه لورآل L'Oréal Professionnel’s Serie Expert Vitamino A-OX را پیشنهاد می‌کنند که می‌توانند به شما در درخشنده نگهداشتن رنگ موی آبی  و بنفش کمک کنند. از شامپو و کاندیشنر روزانه این سری محصولات جهت مراقبت منظم موها استفاده کنید تا به موهای شما محافظت کافی بدهد. آیا آماده هستید تا رنگ موی آبی و بنفش را امتحان کنید؟ 


 ایده‌های منحصربفرد از رنگ موی آبی و بنفش


بادمجونی

به لطف آزادی و قدرتمندی رنگ بنفش، هنگامی که نوبت به رنگ موی بادمجونی می‌رسد، هیچ قانونی وجود ندارد! به آرایشگر خود در این مورد توضیح دهید که چه رنگی برای شما مناسب‌ترین است: به موهایتان رنگی جسورانه بزنید تا ظاهر موهایتان را مانند گروه موسیقی راک درخشنده کنید. با دادن انعکاس تناژ بادمجونی به سبک بالیاژ به موهایتان می‌توانید رنگ آنها را ملایم‌تر نگه دارید. 

رنگ موی بادمجونی

نیلی سیر

چرا رنگ موی نیلی سیر را فقط برای موهای کوتاه و استایل‌های پسرانه نگه داریم؟ این رنگ موی تقریباً مشکی را روی موهای بلند نیز امتحان کنید، رنگ مویی تیره و نمایشی برای خودتان درست کنید. اگر موهایتان مشکی طبیعی باشد، شانس خیلی زیادی دارید که بتوانید از زیر چند جلسه تمدید رنگ اضافه در سالن زیبایی در بروید.

رنگ موی نیلی سیر

بنفش

در حالی که واقعاً ترندها می‌آیند که بروند اما مطمئن باشید که رنگ بنفش آلویی آمده است تا بماند. مهم نیست که در چه ماهی از سال هستیم، همه از موهای خوش رنگ شما شگفت‌زده خواهند شد.

رنگ موی بنفش

قرمز آلویی

همانطور که طعم زغال اخته طرفدارن بسیاری دارد، رنگ قرمز آلویی یا همان زغال اخته‌ای می‌تواند توجه بسیاری را به خودش جلب کند. هاله قرمز این رنگ مو برای انواع رنگ پوست در تمام فصول سال مناسب است.

رنگ موی قرمز آلویی

یاقوت ارغوانی

مانند سنگ گران بهای آمیتیست، این رنگ مو هم بسیار دیدنی است. یاقوت ارغوانی نسخه سرزنده‌تر رنگ موی آلویی است که با پوست‌های روشن معرکه به نظر می‌رسد.

رنگ موی یاقوت ارغوانی

شکلاتی با هایلایت آلویی

اگر شما با تغییر ناگهانی موهایتان احساس راحتی نمی‌کنید، این رنگ موی شکلاتی که با هایلایت آلویی پوشیده شده است را در نظر بگیرید. اضافه کردن هایلایت بنفش به موهای قهوه‌ای تیره می‌تواند رنگ مویی ملایم اما چشمگیر به شما بدهد.

رنگ موی شکلاتی با هایلایت آلویی

طاووسی

طاووس‌ها به دلیل پرهای جواهری رنگ و راه رفتن جذاب و با تکبر خود در قلمرو حیوانات افسانه‌‌ای به حساب می‌آیند. اگر به دنبال رنگ مویی هستید که خیره کننده باشد این رنگ موی آبی، بنفش و سبز را امتحان کنید که قطعاً توجه‌های زیادی را به شما جلب می‌کند.

رنگ موی طاووسی

پری دریایی

اشتباه نکنید سبک رنگ موی پری دریایی متعلق به دنیای کودکان نیست. در حالی که ممکن است تصور کنید که هر چیزی که به گونه‌ای به جادویی بودن ارتباط دارد شامل یک عالمه زرق و برق و اکلیل می‌شود، ما باید به شما بگوییم که این رنگ مو به طور شگفت‌انگیزی قابل استفاده است.

رنگ موی پری دریایی

رنگین کمانی

سال‌هاست است که خانم‌های در جست و جوی رنگ موی چشمگیر هستند و موهایشان را به رنگ‌های قرمز، آبی و ارغوانی در می‌آورند، چرا فقط یکی از آنها را انتخاب می‌کنید وقتی که می‌توانید همه آنها را با هم داشته باشید.

رنگ موی رنگین کمانی

آبی آسمانی

به جای رنگ‌های بلوند یا تیره، رنگ مویی را انتخاب کنید که یادآور آسمان صاف و بی‌‌ابر تابستان است. این رنگ پاستیلی قطعاً رنگ آبی یا سبز چشمان شما را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد.

رنگ موی آبی آسمانی

آبی تیره

رنگ موی آبی هرگز شکست نمی‌خورد. هر چند این رنگ می‌تواند نیاز به مراقبت‌های بسیاری داشته باشد اما در عین حال می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای خانم‌هایی باشد که رنگ موهایشان به صورت طبیعی تیره است. یک استایلیست حرفه‌ای می‌تواند محصولات خاصی را برای روتین مراقبت از مو به شما معرفی کند تا رنگ موی جدید خود را همیشه درخشنده نگه دارید.

رنگ موی آبی تیره

آندرلایت

آندرلایت مدت کوتاهی بعد از پدیدار شدن رنگ موی رنگین کمانی به دنیای مد و فشن راه پیدا کرد. هدف آن کاملاً مشخص بود: اگر موی چند رنگ دوست دارید اما نمی‌خواهید که اولین چیزی باشد که مردم در ظاهرتان می‌ببینند، بهتر است رنگ فانتزی را زیر لایه رویی موهایتان امتحان کنید.

رنگ موی آندرلایت

سبز آبی

نه آبی است و نه سبز. سبز آبی رنگی خاص است که بسیار گران قیمت به نظر می‌رسد و رنگ پوست‌های متوسط و زیتونی را زیباتر می‌کند. این رنگ را با مدل موی باب امتحان کنید تا در یک زمان هم شیک و هم وسوسه‌ کننده به نظر برسید.

رنگ موی سبز آبی

عقیقی

ظاهرتان را با این رنگ موی ملایم که دارای رنگ‌های منعکس کننده هستند امتحان کنید که رنگی عقیق مانندی به موهایتان می‌دهد.

رنگ موی عقیقی

یاسی

این رنگ مو به طور واضحی فریاد می‌زند: «به من خیره شوید» این رنگ موی یاسی تیره که رنگ موی صورتی را درون خودش دارد، بسیار هیجان‌انگیز است. خانم‌هایی که موهای کوتاه دارند، حتماً این رنگ مو را در ذهن خود داشته باشند زیرا این رنگ روی مدل موهای پیکسی و باب بسیار چشمگیر می‌شود.

رنگ موی یاسی

بنفش روی پایین مو

شما می‌توانید تنها با رنگ کردن پایین موهایتان به رنگ بنفش، بدون نیاز به مراقبت زیاد، از مزایای رنگ موی پُررنگ برخوردار شوید. اگر از آن خسته شدید به راحتی می‌توانید پایین موهایتان را کوتاه کنید و مدل مویی کوتاه و شیک داشته باشید که این روزها خیلی پرطرفدار هستند.

رنگ موی بنفش پایین مو

آبی آسمانی کمرنگ

همیشه رنگ مویی جیغ و پُررنگ زیباترین انتخاب نیستند. گاهی، زیبایی در سادگی است. با استایلیست خود به جای رنگ مویی جیغ یا چند رنگ در مورد رنگ مویی کمرنگ و فانتزی صحبت کنید.

رنگ موی آبی آسمانی کمرنگ

سبز

آیا احساس می‌کنید که فردی نوآور هستید؟ نوآوری در موهایتان را با انجام چند هایلایت ظریف به رنگ‌های سبز متفاوت شروع کنید.

رنگ موی سبز

کهکشانی

ما در دوران طلایی سبک‌های علمی تخیلی زندگی می‌کنیم پس چرا علاقه خودمان را به آن با تغییر رنگ موهایمان نشان ندهیم؟ این رنگ مو گرفته شده از سبک علمی تخیلی قطعاً می‌تواند چشمگیر باشد.

رنگ موی کهکشانی

صورتی پشمکی

وقت اعتراف می‌شود که پشمک در واقع آنقدرها هم خوشمزه نیست. چسبناک است و ممکن است در آخر به موهایمان بچسبد. به جای اوردوز کردن با شکر، ما ترجیح می‌دهیم که روی صندلی سالن زیبایی بشینیم و رنگ صورتی پشمکی را امتحان کنیم. ترکیب کردن رنگ‌های آبی، بنفش و صورتی به شما رنگ مویی می‌دهند که یادآور اسباب بازی کودکان و روزهای گرم و بلند تابستان است. از استایلیست خود بخواهید که رنگ‌هایی با تناژ سرد را برایتان در نظر بگیرد تا رنگ مویتان دقیقاً همان چیزی شود که دنبالش بودید.

رنگ موی صورتی پشمکی

موی اسب تک شاخ

به رنگ موی اسب تک شاخ به عنوان رنگ موی صورتی پشمکی با شکر زیاد فکر کنید. این رنگ مو ارتقاء یافته فستیوال‌ها است که رنگ‌های روشن با تناژ سرد از جمله سبز و زرد با آن ترکیب شده است. اگر شما همیشه می‌خواستید رنگ مویی رنگین کمانی داشته باشید اما هیچوقت نتوانستید کاملاً با آن کنار بیایید، به رنگ موی اسب تک شاخ یک فرصت بدهید.

رنگ موی رنگین کمانی

موی ژنود

تا الان، دیگر مطمئن هستم که سنگ ژنود را در سراسر شبکه‌های اجتماعی دیدید. سنگ‌های به ظاهر معمولی شکافته می‌شوند تا فضای داخلی خیره کننده و جواهر رنگ خود را نشان دهند. اگر شما انجام تزئینات را با این سنگ‌های خارق‌العاده در نظر دارید، پس چرا از آن به عنوان رنگ موی خودتان استفاده نکنید؟ خانم‌های مو قهوه‌ای! این رنگ مو برای شماست. از رنگ‌کارتان در سالن زیبایی بخواهید تا رنگ ریشه موهایتان را شکلاتی تیره نگه دارد و رنگ آن را به آرامی تبدیل به آبی تیره، بنفش و سبز کند.

رنگ موی ژنود

گلکسی

هنگامی که نوبت به انتخاب کردن رنگ موی بعدی می‌رسد، کمی خاص و غیرمعمولی فکر کنید. برای اینکار به خارج از این کره خاکی و کهکشان راه شیری فکر کنید. این روش از رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و ارغوانی روی زمینه تاریک و سیاه فضا الهام گرفته شده است. برای داشتن این رنگ مو، از استایلیست خود بخواهید تا انواع رنگ‌های جیغ را به یک اندازه با یکدیگر ترکیب کند. هیچ دسته یا تکه‌ای از مو نباید از باقی دسته‌ها بزرگ‌تر باشد. در حالی که ممکن است این رنگ مو به مراقبت زیادی نیاز داشته باشد اما ظاهر چنین مویی کاملاً از دنیای دیگر آمده است.

رنگ موی گلکسی

طاووسی ملایم

آیا دلتان می‌خواهد ظاهرتان را هیجان انگیر کنید اما رنگ‌های پررنگ و جیغ شما را می‌ترسانند؟ پس خوش شانس هستید، زیرا شما می‌توانید موهای طاووسی رنگ اما با رویکردی ملایم‌تر را روی موهایتان داشته باشید. ما عاشق تنوع این رنگ مو هستیم. با نگه داشتن رنگ طبیعی موهایتان برای ریشه و اضافه کردن تکه‌های رنگی، استایلیستتان می‌تواند از این ترند برای بخشی از موهایتان استفاده کند. 

رنگ موی طاووسی ملایم

پری دریایی آبی

رنگ موی پری دریایی، آبی طاووسی را با ترکیب آبی‌های پررنگ و رگه‌هایی از سبز و بنفش را در خودش دارد. از استایلیست خود بخواهید تا به شما کمک کند که این ترکیب معرکه از رنگ‌های آبی، بنفش و سبز را روی موهایتان ایجاد کند. 

رنگ موی ترکیبی از آبی، بنفش و سبز

طاووس ارغوانی

هنگامی که به طاووس فکر می‌کنید، ممکن است به طور خاص رنگ‌های آبی و سبز را روی پرهای او تصور کنید. اینجا در استایلی، ما دوست داریم پیشرو باشیم. به همین دلیل می‌خواهیم اجازه دهیم تا ارغوانی در این رنگ مو ستاره مجلس باشد. اضافه کردن هایلایت یا حتی آمبره از رنگ‌های موجود در پرهای طاووس به زمینه ارغوانی راهی عالی برای پیشرو بودن است.

رنگ موی طاووس ارغوانی

طاووس آبی

اگر می‌خواهید هر کسی که از کنارتان می‌گذرد را مجذوب خودتان کنید، رنگ موی آبی را امتحان کنید. اگر موهای شما به صورت طبیعی تیره است، استایلیستان موهایتان را قبل از رنگ کردن روشن می‌کند تا به رنگ مو رویایی برسید. هر چند دکلره کردن باعث آسیب زدن به مو می‌شود اما رنگ‌کار شما می‌تواند به گونه‌ای اینکار را انجام دهد که بهترین، درخشان‌ترین و سالم‌ترین ظاهر مو را ذاشته باشید.

رنگ موی آبی طاووسی

طاووس آندرلایت

گاهی رنگ کردن تمام مو انتخابی عملی و امکان پذیری نیست، به همین دلیل است که ما طرفدار این روش رنگ طاووسی آندرلایت هستیم. این روش به دیگران اعلام می‌کند که اول رنگ مو سپس رنگ زیر مو خیلی مهم است. با نگه داشتن لایه‌ی رویی موهایتان به رنگ طبیعی، می‌توانید لذت رنگ کردن مو را بدون عوض کردن رنگ کل مو تجربه کنید.

رنگ موی آندرلایت طاووسی

براق و فریبنده

بخاطر داشته باشید که موی براق همان موی چرب نیست. رنگ موی براق و فریبنده برای آن دسته از خانم‌هایی با موهای تیره مناسب است که می‌خواهند موهایشان را بدون دکلره هیجان انگیز کنند که در نتیجه آسیب کمتری به موهایتان می‌زند. این ترند به استایلیست‌ها اجازه می‌دهد تا از زمینه تیره موها به عنوان بومی خالی برای رسیدن به رنگ مویی رنگین کمانی استفاده کنند.

رنگ موی رنگین کمانی

بلوند طاووسی 

اگر موهای شما به صورت طبیعی بلوند است، شما نسبت به دیگران برای داشتن این رنگ موی شاداب و پر از رنگ برتری دارید. این بالیاژ رنگ موهای جواهر رنگ را به کار می‌گیرد تا چنین رنگ موی ترکیبی چند رنگ و نفسی‌گیری را برایتان فراهم کند. همه کاری که باید انجام دهید این است که از استایلیست خود بخواهید تا از رنگ‌های طاووسی پاستیلی برای این رنگ مو استفاده کند.

رنگ موی بلوند طاووسی

طاووسی کله غازی

به رنگ موی آبی خود تنوع بدهید و به آن مقداری تناژ کله غازی اضافه کنید. اینکار راهی عالی برای جلوه دادن به موهایتان است. 

رنگ موی طاووسی کله غازی

طاووس کهکشانی

قطعاً این سبک رنگ مو از دنیای دیگری آمده است. این نسخه از رنگ موی طاووسی به لطف زمینه سیاه و تاریکش کاملاً در مورد حال و هوای رنگ موی کهکشانی است. ترکیب کردن چنین رنگ موی پر از رنگی در چنین زمینه تیره‌ای این رنگ مو را چشم‌گیرتر می‌کند.

رنگ موی طاووسی کهکشانی

بیشتر بخوانید: تا حالا به رنگ آبی تیره واسه موهات فکر کردی!

مطالب مرتبط