تا حالا به رنگ آبی تیره واسه موهات فکر کردی!

تا حالا به رنگ آبی تیره واسه موهات فکر کردی!

24 مهر 1399

هر وقت به رنگ آبی تیره فکر می­کنم، ذهنم فوراً مرا به روزهای بدخلقی یا هوای ابری می­برد. با این حال، وقتی صحبت از موهای آبی تیره می­شود، من حتماً از طرفداران آن هستم و قطعاً تنها من نیستم که این رنگ را دوست دارم. در حالی که امسال رنگ موی ترندی سال سبز است، اما من در حال حاضر شاهد آن هستم که در رابطه با رنگ آبی، جنجال­‌های زیادی وجود دارد. در حقیقت، یک رنگ آبی پر جنب و جوش به عنوان Pantone’s Color Of The Year برای سال 2020 لقب گرفته است. آیا به این فکر می­‌کنید که یک رنگ مو از طیف آبی تیره را انتخاب کنید؟ از رنگ جین گرفته تا آبی خاکستری، این هم 10 پیشنهاد در مورد رنگ آبی تیره، که باید در مورد آنها بدانید.


بهترین ایده­‌های رنگ موی آبی تیره که در ادامه با هم می­بینیم


آبی کلاسیک

سال 2020 آغاز یک دهه جدید است و رنگ موی آبی کلاسیک، رنگ رسمی Pantone برای سال 2020 می­باشد که نمادی از یک شروع جدید است. برای شروع کار می­‌توانید تمام موهایتان را به رنگ آبی کلاسیک درآورده و یا چند دسته از موهای خود را انتخاب کرده و به رنگ آبی کلاسیک درآورید. با این رنگ آرام آبی تیره، هیچ مشکلی نخواهید داشت.

رنگ موی آبی کلاسیک

آبی تیره با رشته‌­های فیروزه‌­ای

در هر رنگ موی آبی تیره‌­ای می‌­توانید از چند دسته هایلایت با رنگ روشن­‌تر استفاده کنید. اگر از رنگ موی آبی تیره برای همه­‌ی موهایتان خوشتان نمی­‌آید، می­توانید چند دسته هایلایت با رنگ موی فیروزه‌­ای را به لابلای موهای آبی تیره‌­تان اضافه کنید.

رنگ موی آبی تیره با هایلایت فیروزه‌ای

موهای پری دریایی

وقتی که صحبت از موج­‌های آبی می­شود، چه کسی می­‌تواند موهای پری دریایی را فراموش کند؟ درست مثل شاهزاده خانم آکوامارین که همیشه از کودکی دوست داشتید که جای شخصیت شاهزاده خانم باشید. موهای پری دریایی شامل سایه‌­های آبی، بنفش و ارغوانی مایل به قرمز است. اضافه شدن رنگ آبی تیره به هر نوع نمای پری دریایی، عمق و رمز و راز می‌بخشد. با آنکه که هرکسی می‌­تواند موهای پری دریایی را امتحان کند، اما این رنگ مو بیشتر مناسب افرادی است که موهایشان بلندتر است.

رنگ موی پری دریایی

نوک موهای آبی تیره

آیا می‌­خواهید موهای آبی تیره را امتحان کنید، اما نمی‌­خواهید که تمام موهای خود را به رنگ آبی تیره درآورید؟پایین موهای خود را به رنگ آبی تیره درآوردید تا بدون آنکه مجبور به نگهداری از همه موهایتان شوید، از زیبایی سایه آبی تیره بهره­‌مند شوید.

رنگ موی نقره‌ای با پایین آبی تیره

بالیاژ آبی دریایی

در طیف رنگی آبی تیره تنوع بسیاری وجود دارد که این یکی برای شماست! هرچه رنگ آبی تیره شما با رنگ موی پایه تیره شما بیشتر ترکیب شود، طبیعی­تر به نظر می­رسد. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می‌­کنیم که از آرایشگر موی خود یک رنگ موی طبیعی همراه با سایه آبی تیره مانند سرمه‌­ای بخواهید. از آرایشگرتان بخواهید که ریشه‌­های موی شما را طبیعی نگه داشته و از قسمت میانی تا انتهای موهای شما را به رنگ سرمه­ای درآورد تا ظاهری طبیعی و درخشان داشته باشد.

رنگ موی آبی تیره با تکنیک بالیاژ

آبی تیره با رنگ‌های مختلف

آیا رنگ موی آبی تیره به تنهایی به اندازه کافی زیبا نیست؟ به رنگ آبی تیره به تنهایی اکتفا نکنید! اگر رنگ مو با سایه­‌های متنوع را انتخاب کرده‌­اید، می­توانید یک رنگین­‌کمان شیب­دار را در سراسر موهای آبی تیره خود امتحان کنید.

رنگ موی آبی تیره

ریشه­‌های آبی تیره

اگر می­خواهید موهای خود را به رنگ بلوند پلاتین درآورید، ریشه‌­های آبی تیره پیوند عمیقی با رنگ بلوند پلاتینی شما برقرار می­کند. ریشه­‌های آبی تیره برخلاف استفاده از رنگ خنثی، تضاد خیره­‌کننده­ای بین رنگ آبی تیره ریشه و رنگ بلوند موی شما ایجاد می­کند.

رنگ مو با ریشه­‌های آبی تیره

آبی جینی

اگر رنگ شلوار جین مورد علاقه خود را خیلی دوست دارید، چرا از آن به عنوان الهام رنگ موی خود استفاده نمی­کنید؟ این رنگ متالیک غبارآلود در کنار رنگ پوست­­ روشن، خیره­کننده و زیبا به نظر می­رسد.

رنگ موی آبی جینی

آبی و مشکی براق

اگر می­خواهید رنگ موهای خود را تغییر دهید، اما نمی­‌خواهید که رنگ موهای سیاه تیره و یک دستی را داشته باشید، آبی و مشکی براق را امتحان کنید. آرایشگر موی شما رنگ آبی تیره را به رنگ اصلی انتخابی شما که رنگ مشکی می­باشد، اضافه می­کند، تا رنگی با تنوع عمیق ایجاد کند. درست مانند موهای سیاه و سفید سنتی، ترکیب آبی و سیاه هم درخشان به نظر می‌رسد. همین طور به شما توصیه می­کنیم یک روغن موی تقویت­ کننده براق مانند Kerastase L’Huile را به رنگ موی خود اضافه کنید.

رنگ موی آبی و مشکی براق

آبی دودی

رنگ موی آبی تیره و دودی ممکن است با هم یک ترکیب نامناسب به نظر برسد، با این وجود این رنگ موی خاکستری و ملایم، هر حسی به ما می­دهد به جز حالت غمگینی و ناراحتی. اگر دارای رنگ پوستی به رنگ روشن هستید، رنگ موی آبی خاکستری گزینه‌­ی مناسبی برای شما می­‌باشد.

رنگ موی آبی دودی

آیا برای رنگ موی خود، به رنگ موی آبی تیره علاقه­‌مند هستید؟ برای رزرو نوبت در یک سالن نزدیک خود از مکان­ یاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 32 ایده جالب از رنگ موی آبی و بنفش

مطالب مرتبط