35 ایده جالب برای کوتاهی مدل دو بلوک برای مردان

35 ایده جالب برای کوتاهی مدل دو بلوک برای مردان

01 تیر 1401

مدل موی دو بلوک در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است. اگرچه ممکن است برای بسیاری از افراد تازگی داشته باشد، اما این مدل مو در کره جنوبی بسیار محبوب است و توسط گروه‌های KPop معروف شد. مدل موی دوبلوکی با دو "بلوک" متمایز تعریف می‌شود. موهای قسمت بالا بلندتر نگه داشته می‌شوند در حالی که پشت و پهلوها کوتاه‌تر هستند. تضاد جالبی که به دست می‌آورد فوق‌العاده جذاب است و ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهد. جذابیت این مدل مو به تطبیق پذیری آن است و می‌توان آن را به طرق مختلف فرم داد و با تمام بافت‌های مو سازگار کرد. این مدل مو به شما این امکان را می‌دهد که یک مدل مد روز را امتحان کنید، چه بخواهید مرتب به نظر برسید یا فشن دلیلی وجود ندارد که مدل موی دوبلوک را دوست نداشته باشید، بنابراین به خواندن مقاله ادامه دهید تا بدانید که چرا این مدل مو برای همیشه باقی می‌ماند!


1. مدل موی دوبلوکی آشفته


مدل موی دوبلوکی بافت‌دار

حالت دادن به موهایتان به گونه‌ای که عمداً نامرتب و باز شده به نظر برسند، می‌تواند فوق العاده جذاب باشد و ظاهری جذاب‌تری به شما بدهد. برای ایجاد یک استایل آرام و در عین حال بازیگوش عالی است. ویژگی تعیین کننده مدل موی دوبلوکی، نحوه تقسیم مو به دو بلوک است که قسمت بالایی آن بلندتر و پایین و پهلوها کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. بسته به ترجیح شما تفاوت در اندازه‌های مو می‌تواند چشمگیر یا ملایم باشد، از آن جایی که موهای بالای آن بلندتر است، این مدل از رویکرد موهای نامرتب بهره می‌برد.


2. مدل موی دوبلوکی مجعد مسی


مدل موی دوبلوکی بافت‌دار

موهای مجعد یکی از پرطرفدارترین مدل موها هستند زیرا بافتی جالب دارد و حتی ساده‌ترین مدل‌های مو را نیز عالی جلوه می‌دهند. مدل موی دوبلوک را می‌توان برای تمام بافت‌های مو تطبیق داد و از آنجایی که این مدل موها را در بالا بلند‌تر و در پایین و کناره‌ها کوتاه‌تر نگه می‌دارد، می‌تواند به موها حالت بدهد. این می‌تواند راهی عالی برای کاهش حجم فر موهای شما باشد. این کوتاهی با تمام رنگ‌های مو نیز عالی به نظر می‌رسد، اما می‌توانید رنگ‌های مد روز مانند مسی را برای یک ظاهری بهتر امتحان کنید. مس یک رنگ مصنوعی و ترکیبی از رنگ‌های برنز و قرمز است. جسور، روشن و راهی عالی برای جلب توجه به موهای شماست.


3. مدل موی دو بلوکی دهه 90


مدل موی دو بلوکی دهه 90

دهه 90 دهه جالبی بود و سبک‌های به یاد ماندنی زیادی از جمله گرانج بیرون آمد. می‌توانید مدل موی دهه 90 را با مدل موی دوبلک خود ترکیب کنید. برای انجام این کار موهایی با اندازه متوسط را انتخاب کنید و آن‌ها را با چتری‌ ترکیب کنید. قسمت بالای موها را بلندتر و پشت و پهلوها را کوتاه‌تر نگه دارید تا شکل دوبلوکی متمایز را حفظ کنید. چتری‌‌های ترکیب فوق العاده برای بسیاری از مدل‌های مو است و برای برجسته کردن ویژگی‌های صورت عالی است.


4. کوتاهی موی دوبلوکی چند لایه


کوتاهی موی دوبلوکی چند لایه

کوتاه کردن مدل موی دوبلوک به گونه‌ای که لایه‌های کوتاهی داشته باشد، راهی عالی برای حجم دادن به مو و حرکت آن است. این سبک می‌تواند شما را بدون دغدغه، سرد و بی‌خیال نشان دهید. مدل موی دو بلوکی کاربردی است. این مدل به شما کمک می‌دهد تضادی را که می‌خواهید بین طول مو در بالا و پایین به دست آورید را امتحان کنید. برای داشتن ظاهری متین با نگهداری راحت و در عین حال شیک، موهای پشت و کناره‌ها را کوتاه کنید تا فقط کمی کوتاه‌تر از موهای بالا باشد.


5. مدل موی دوبلوکی فرفری


مدل موی دوبلوکی فرفری

جذابیت مدل موی دوبلکی به تطبیق پذیری آن است. این مدل مو با تمام بافت‌های مو از جمله موهای مجعد عالی از آب در می‌آید. اگر می‌خواهید موهای فر خود را به رخ بکشید، می‌توانید موهای جلو سر را با یک بابلیس حالت دهید. موهای مجعد می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و تارهای مویی که روی صورت ریخته است، خیره‌کننده و زیبا به نظر می‌رسد و ویژگی‌های شما را تحسین می‌کند و توجه را به صورت شما جلب کنند همینطور ویژگی‌های شما، به ویژه خط فک و گونه‌های شما را برجسته کنند. می‌توانید یک حاشیه کوتاه را برای یک رویکرد ظریف یا یک حاشیه بلند را برای استایل جسورانه‌تر انتخاب کنید.


6. مدل موی دوبلوکی بافت‌دار


مدل موی دوبلوکی بافت‌دار

مدل موی دو‌بلوکی در اصل یک مدل موی کره‌ای است که با کوتاه کردن موها به دو قسمت به دست می‌آید. طول در بالا بلندتر است، در حالی که موهای پشت و پهلو کوتاه‌تر هستند. این ترکیب به شما آزادی زیادی در نحوه مدل دادن به موهایتان می‌دهد، دوبلوکی مدلی است که به خوبی به رنگ‌های مختلف جلوه می‌دهد. برای داشتن ظاهری جذاب و با نگهداری آسان، حاشیه‌ای بافت‌دار ایجاد کنید که توجه را به ویژگی‌های صورت شما جلب کند. تار‌های مویی که روی چشمان شما می‌ریزند به‌طور باورنکردنی جذاب هستند.


7. مدل موی دوبلوکی سیخ‌ با قد متوسط


مدل موی دوبلوکی سیخ‌ با قد متوسط

مدل موی دوبلوکی به این صورت است که بالای مو بلندتر از مو‌های پشت سر است. این بدان معناست که موهای بالای آن اغلب با اندازه‌ی متوسط نگه داشته می‌شوند در حالی که پشت و پهلوها کوتاه‌تر هستند. هر چه طول بالای آن بیشتر باشد، به شما تطبیق پذیری بیشتری در نحوه مدل دادن به آن می‌دهد و یک گزینه عالی برای موهای سیخ هستند. این مدل به شما ظاهری با بافت سبک می‌دهد که زیبایی بی‌دغدغه و آرامی به شما می‌دهد.


8. مدل موی دوبلوکی متوسط


مدل موی دوبلوکی متوسط

ویژگی بارز مدل موی دوبلوکی این است که مو در دو بلوک ظاهر می‌شود. قسمت بالای مو بلندتر نگه داشته می‌شود در حالی که قسمت پایین و کناره‌ها کوتاه‌تر است. این مدل مویی است که با موهایی با طول متوسط بهترین استایل را دارد و راهی عالی برای برجسته کردن بافت طبیعی موهای شما است. مدل موی دوبلوک نیز تضاد ایجاد می‌کند و توجه را به موهای بالای مو جلب می‌کند و آن را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. می‌توانید موها را به دلخواه خود حالت دهید، مثلاً آن‌ها را فر کنید. فر برای اکثر مدل‌های مو عالی و به‌طور باورنکردنی جذاب هستند و ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهند.


9. مدل موی دو بلوکی پلاتینیوم


مدل موی دو بلوکی پلاتینیوم

موهای پلاتینیوم ساخته شده‌اند تا مورد توجه قرار بگیرند. دستیابی به این رنگ چشمگیر وقت گیر و پرهزینه است و به طرز باورنکردنی نگهداری زیادی نیاز دارد، اما به دلیل این که موهای پلاتینی نیاز به توجه دارند، مورد علاقه است. این یک راه عالی برای جلب توجه به مدل موی شما است و به وضوح تمایز بین این دو بلوک را نشان می‌دهد. نحوه مدل دادن به مدل موی دوبلوک پلاتینی به شما بستگی دارد. جذابیت مدل موی دوبلکی این است که انتخاب با شماست، بنابراین آن را شخصی سازی کنید تا منعکس کننده بهترین استایل شما باشد.


10. مدل موی دوبلوکی با فرم کاسه‌ای


مدل موی دوبلوکی با فرم کاسه‌ای

مدل موی دوبلکی با دو بلوک متمایز مو مشخص می‌شود که قسمت بالایی آن بلندتر از قسمت پایین و کناره‌ها به نظر می‌رسد. استایل بالای آن را می‌توان با توجه به ترجیح شما با رنگ‌های مختلف، قسمت‌ها یا حاشیه‌ها، تطبیق داد. همچنین می‌توانید از مدل موی مورد علاقه خود برای ایده گرفتن استفاده کنید و عناصر این دو سبک را با هم ترکیب کنید. می‌توانید یک مدل کاسه‌ای را برای یک رویکرد مد روز و جوان پسند امتحان کنید. نسخه مدرن این مدل مو به مراتب کاربردی‌تر است و موها با اندازه یکسان در اطراف سر و یک حاشیه کوتاه تعریف می‌شوند. جفت کردن آن با محو یا آندرکات می‌تواند به مدل مو ساختار بیشتری بدهد و جلوه دوبلوکی را به دست آورد.


11. مدل موی دوبلوکی وسط


مدل موی دوبلوکی وسط

مدل موی شیک و جذاب، مدل موی دوبلوک در حال تبدیل شدن به یکی از داغ‌ترین ترندها است. همچنین راه‌های زیادی برای داشتن این مدل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد آن را مطابق با اولویت خود شخصی‌سازی کنید. این می‌تواند شامل حالت دادن به مو با قسمت وسط باشد. جداسازی وسط می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما گزینه‌ای عالی برای کادربندی صورت و برجسته کردن ویژگی‌های شماست. با تمام بافت و اندازه مو کار می‌کند و مکمل مدل موی دوبلوک خواهد بود. نقطه ضعف این است که جدایی در تمام اشکال صورت تملق آمیز نیست و البته برای افرادی که دارای ویژگی‌های نامتقارن صورت هستند مناسب نیست و توجه را به نقص آن‌ها جلب می‌کند.


12. مدل موی دوبلوکی با موهای موج‌دار


 مدل موی دوبلوکی با موهای موج‌دار

موهای موج‌دار مدل مویی خارق العاده است که اغلب باعث می‌شود موها پرپشت‌تر به نظر برسند. این بافت به خوبی برای اکثر مدل‌های مو، از جمله مدل موی دوبلکی، مناسب است. موهای با اندازه متوسط را برای نشان دادن موج‌های خود انتخاب کنید، در این مدل به وضوح بین بلوک مو در بالا و پایین تمایز ایجاد می‌شود. نکته مهم در مورد مدل موی دوبلکی تطبیق پذیری آن است. برای این که فرم بهتری به موها بدهید، برای قسمت پایینی موها را انتخاب می‌کنید. حالت دادن به موهایتان در قسمت میانی یا کناری نیز می‌تواند راهی برای جلب توجه به بافت و در عین حال برجسته کردن ویژگی‌های صورت شما باشد.


13. مدل موی دوبلوکی با حاشیه بلند


مدل موی دوبلوکی با حاشیه بلند

فرها فرمی عالی برای مدل موی دوبلوک هستند و می‌توانند توجه را به چهره شما جلب کنند و ویژگی‌های صورت شما را برجسته کنند. اندازه لبه‌ها بسته به این که می‌خواهید چقدر قابل توجه باشد، می‌تواند متفاوت باشد، و این مدل برای کسانی است که می‌خواهند برجسته باشند. مدل موی حاشیه بلند بسیار جذاب است و توجه‌ها را به چشم‌ها جلب می‌کند و فوق العاده جذاب است، ویژگی‌های شما را برجسته کرده و درخشش جوانی را می‌دهد. نقطه ضعف حاشیه بلند این است که نگهداری بیشتری نیاز دارد، اما نتیجه‌ای که حاصل می‌شود ارزش زحمتش را دارد.


14. مدل موی دوبلوکی شیک


مدل موی دوبلوکی شیک

مدل موی دوبلوک خفن و جذاب است و به ویژه در بین مردان جوان محبوبیت بسیاری دارد. همچنین یک کوتاهی همه پسند است که به شما امکان می‌دهد تا با حالت‌های مختلف استایل شخصی خود را داشته باشید و سبکی را بیابید که بهترین ویژگی‌های صورت شما را تکمیل کند. یکی از این گزینه‌ها حالت دادن به قسمت بالای مو با یک قسمت کناری است. جدایی فوق العاده جذاب است و در اکثر فرم‌های صورت عالی به نظر می‌رسد. همچنین توجه را به چهره شما جلب می‌کند و ویژگی‌های صورت را برجسته می کند. قسمت کناری نیز می‌تواند حسی از حرفه‌ای بودن را به ظاهر شما بیافزاید و موها را مرتب و براق نشان دهد.


15. مدل موی دوبلوکی برش خورده


مدل موی دوبلوکی برش خورده

مدل موی دو بلوک همه پسند است، و یکی از دلایلی است که در همه جا محبوبیت پیدا کرده است. داشتن مدل مویی که بتواند طول و بافت موی شما را تکمیل کند مهم است. راه‌های زیادی برای استایل دادن به این مدل وجود دارد، از جمله افزودن لایه‌ها برای ایجاد یک روکش ناهموار و بافت. این یک راه عالی برای افزایش عمق و بعد به موهای بالای سر است. هنگامی که با موهای کوتاه‌تر در بلوک پایین جفت می‌شود، این یک تضاد جزئی ایجاد می‌کند.


16. مدل موی دوبلوکی آبی با اندازه متوسط


مدل موی دوبلوکی آبی با اندازه متوسط

موهای با اندازه متوسط یک انتخاب عالی برای مدل موی دوبلوک است و به شما در نحوه حالت دادن به موها کمک می‌دهد. یکی دیگر از مواردی که مدل مو را تکمیل می‌کند، رنگ‌های روشن و جسورانه است. موهای آبی برای مردانی جالب است که می‌خواهند توجه را به مدل موهایشان جلب کنند و در عین حال به دنیا نشان دهند که از ریسک کردن یا منحصربه‌فرد بودن نمی‌ترسند. رنگ با آرامش و تعادل همراه است، اما در عین حال هیجان انگیز و سرگرم کننده است. طیف‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، از جمله آبی روشن که جذاب‌تر است و برای همه خوب به نظر می‌رسد یا رنگ‌های تیره‌تر و جسورانه‌تر را انتخاب کنید همه این‌ها به سلیقه شما بستگی دارد.


17. مدل موی دوبلوکی بلوند سفید


مدل موی دوبلوکی بلوند سفید

نمی‌توان انکار کرد که موهای بسیار روشن و بلوند سفید برجسته است. این یک رنگ عالی برای برجسته کردن مدل موی شما است و می‌تواند تمایز بین مدل موی دو بلوکی را برجسته کند. شما باید مطمئن شوید که موهایتان همیشه در بهترین حالت ممکن نگهداری می‌شوند زیرا موهای روشن‌تر آسیب و خشکی را بیشتر نشان می‌دهند. اگر موهای شما به طور طبیعی روشن است، اینجاست که تلاش‌ها متوقف می‌شود، اما برای کسانی که موهای تیره‌ای دارند، فرآیند دستیابی به این رنگ روشن می‌تواند زمان‌بر، پرهزینه و آسیب زننده باشد. برای رسیدن به رنگ پایه روشن، باید موها را دکلره کنید.


18. موهای دوبلوکی نارنجی سوخته


موهای دوبلوکی نارنجی سوخته

جذابیت مدل موی دوبلوک این است که تینیجری است و آن را به یک انتخاب ایده آل برای مردان جوان تبدیل می‌کند، اگرچه همه می‌توانند آن را داشته باشند. این مدل فوق العاده جذاب و همه کاره است و به شما امکان می‌دهد آن را شخصی سازی کنید تا سبک خود را منعکس کند. می‌توانید این کار را با یک رنگ پررنگ انجام دهید تا مدل مو خودش را نشان دهد. هیجان انگیزتر از رنگ پرتقال سوخته نیست. نارنجی سوخته رنگی پر جنب و جوش با رنگ‌های نارنجی، مرجانی و مسی است. این یک رنگ گرم یک راه تضمینی برای جلب توجه‌ها به استایل شما است.


19. مدل موی دوبلوکی با حاشیه بافت


مدل موی دوبلوکی با حاشیه بافت

مدل موی دو بلوکی دارای دو بخش مجزا در مو است که قسمت بالایی بلندتر و پایینی کوتاه‌تر به نظر می‌رسد. طول اضافه شده در بالا به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه مدل دادن به موهای خود را امتحان کنید، کوتاه کردن مدل موی دوبلوک به گونه‌‌ای که بافتی داشته باشد، یک انتخاب عالی است. موهای لایه‌دار و بافت‌دار باعث می‌شود. موها پرتر و ضخیم‌تر نشان دهند.


20. مدل موی دوبلوکی با هایلایت‌های قهوه‌ای


مدل موی دوبلوکی با هایلایت‌های قهوه‌ای

مدل موی دو‌بلوکی می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن بافت موی شما باشد. این سبک به شما امکان می‌دهد رنگ مو و تکنیک‌های مختلف رنگ را امتحان کنید. این مدلی است که می‌تواند برای تمام بافت‌های مو سازگار شود و در رنگ‌های مصنوعی و طبیعی باورنکردنی به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید موهای تیره خود را روشن کنید، می‌توانید این کار را با هایلایت‌های قهوه‌ای انجام دهید. این روشی ظریف‌ برای روشن کردن موها نسبت به حالتی است که رگه‌های بلوند را انتخاب می‌کردید، اما به موهایتان حالتی ظریف می‌دهد. هایلایت همچنین می‌تواند عمق و بعد را اضافه کند.


21. مدل موی دوبلوکی با محو کردن


مدل موی دوبلوکی با محو کردن

مدل موی دوبلکی را می‌توان به روش‌های مختلفی مدل داد، اما ویژگی بارز این است که مو دو بلوک مجزا دارد. قسمت بالای مو بلندتر است، در حالی که قسمت پایین و کناره‌ها کوتاه‌تر است. این یک تضاد ایجاد می‌کند، اما این که چه اندازه تضاد می‌خواهید به دست آورید به شما بستگی دارد. مدل دوبلکی ظاهری مدرن و مردانه به استایل شما می‌بخشد، در این مدل به تدریج کناره‌ها و پشت موها را کوتاه می‌کند و موهای بالا سر را بلند‌تر می‌گذارند. این باعث شود که موهای بالای آن ضخیم‌تر، پرتر و سالم‌تر به نظر برسند.


22. مدل موی دوبلوکی لایه‌ای


مدل موی دوبلوکی لایه‌ای

مدل موی دوبلوک با هر رنگ مویی، چه رنگ طبیعی یا مصنوعی، عالی به نظر می‌رسد. این یک مدل فوق العاده همه کاره است، بنابراین شما آزادی زیادی در نحوه استایل آن دارید. اگر می‌خواهید به موهای خود فرم دهید، یک راه عالی برای رسیدن به این هدف لایه‌بندی مو است. می‌توانید لایه‌های متلاطم را برای افزودن بافت یا لایه‌های نرم و ظریف برای افزایش حجم انتخاب کنید. لایه‌بندی استراتژیک همچنین می‌تواند موهای نازک را ضخیم‌تر نشان دهد و مقداری از موهای ضخیم را حذف کند.


23. مدل موی دوبلوکی کرکی


مدل موی دوبلوکی کرکی

موهای کرکی از نظر ظاهری سبک و نرم هستند و برای اضافه کردن حجم و بافت به موهای شما ایجاد شده‌اند. می‌توان آن را متناسب با بافت و بلندی موهای شما تطبیق داد نکته مهم در مورد موهای کرکی این است که به خوبی برای مدل‌ موهای مختلف مناسب است. این شامل مدل موی دوبلوک می‌شود و موهای شما را پر از حس زندگی می‌کند. می‌توانید با استفاده از محصولات حالت دهنده مناسب، شامپوها و نرم‌کننده‌های حجم‌دهنده، و حالت‌دهنده، موهای کرکی ایجاد کنید. یک نکته مهم این است که موها را وارونه خشک کنید.


24. مدل موی دوبلوکی دو طرفه


مدل موی دوبلوکی دو طرفه

چه چیزی را در مورد مدل موی دوبلوکی دوست ندارید؟ پاسخ هیچ چیز است این دلیل خوبی برای ترند بودن آن است. به راحتی می‌توان این مدل را مطابق با ترجیح شما تطبیق داد و مدلی راحت و شیک ارائه کرد. این یکی از شیک‌ترین و در عین حال همه‌کاره‌ترین کوتاهی‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید، و به شما امکان می‌دهد که با نسبت‌ها بازی کنید و بهترین زوایای را بدست آورید. مدل کج به دلیل عدم تقارن آن تعریف می‌شود. این معمولاً با کوتاه کردن موها به طوری که یک طرف آن بلندتر باشد به دست می‌آید، اما همچنین می‌توانید جداسازی ناهموار با موهای بیشتر در یک طرف را انتخاب کنید.


25. مدل موی دوبلوکی یکطرفه با موهای قرمز


مدل موی دوبلوکی یکطرفه با موهای قرمز

موهای قرمز جذاب و شاد است و همچنین راهی عالی برای جلب توجه به موهای شماست. چه راهی بهتر از یک رنگ هیجان انگیز برای نشان دادن یک مدل خفن؟ و مدل موی دوبلوکی مد روز است می‌توانید برش را متناسب با بافت و طول موهای خود تطبیق دهید و آن را به گونه‌ای شخصی سازی کنید که منعکس کننده استایل شما باشد. این شامل نحوه حالت دادن موها در بالا می‌شود و جدا کردن از کناره انتخاب فوق‌العاده‌ای است. قسمت کناری برای اکثر فرم‌های صورت مناسب و فوق العاده جذاب است. می‌توانید آن را به گونه‌ای شیک و خفن حالت دهید.


26. مدل موی دوبلوکی پشت برس شده


مدل موی دوبلوکی پشت برس شده

موهای برس خورده پشتی یک راه عالی برای جلب توجه به صورت است، اما در عین حال هوشمند و ظریف به نظر می‌رسند. این امر با برس زدن موها به عقب و دور از خط مو به دست می‌آید. این کار موها را از صورت دور نگه می‌دارد، اما حجم آن را نیز افزایش می‌دهد. این یک روش مدرن و هیجان انگیز برای امتحان کردن مدل موی دوبلوک است و به خوبی برای همه موقعیت‌ها مناسب است.


27. مدل موی دوبلوکی تینیجری


مدل موی دوبلوکی تینیجری

مدل موی دوبلوک یک مدل موی کره‌ای است که در رسانه‌های اجتماعی مرسوم است زیرا خاص و جذاب است. این مدل به دو‌بلوک تقسیم می‌شود که قسمت بالای مو بلندتر، قسمت پایین و پشت و دو طرف کوتاه‌تر است. راه‌های زیادی برای امتحان کردن این مدل وجود دارد. اگر ظاهری تینیجری‌ می‌خواهید موها را به صورت مجعد حالت دهید. یک حاشیه بافتی درست زیر خط ابرو فوق العاده جذاب خواهد بود و راهی عالی برای جلب توجه‌ها به چشمان شما خواهد بود.


28. مدل موی دوبلوکی ساید سوئیپت


مدل موی دوبلوکی ساید سوئیپت

این مدل به گونه‌ای است که موها به یک طرف صورت شانه شود و تمرکز را به یک سمت صورت می‌برد. این می‌تواند فوق العاده خاص و متمایز باشد و راهی عالی برای جلب توجه به ویژگی‌های صورت شما باشد. همین مفهوم را می‌توان برای مدل موی دوبلوک شما نیز به کار برد، اما با ظاهری کمتر دراماتیک، یک جدایی ظریف که همه کاره و شیک است را انتخاب کنید. می‌تواند نظرها را به سمت مو و صورت شما بکشاند. این مدل مو را روی موهایی با بافت طبیعی امتحان تا بهترین نتیجه را بگیرید.


29. مدل موی دوبلوکی با اندازه متوسط


مدل موی دوبلوکی با اندازه متوسط

در مورد مدل موی دوبلوکی چیزهای زیادی وجود دارد و ظاهری جوان و جذاب را می‌سازد. این مدل را می‌توان به راحتی با هر فرم صورتی تطبیق داد و به شما امکان می‌دهد اندازه‌های مختلف مو را در بالا و پایین امتحان کنید. همچنین با تمام بافت‌های مو به خوبی کار می‌کند، مخصوصاً برای موهای موج‌دار و ژولیده جذاب است. این مدل در بالا اندازه متوسطی دارد و فقط کمی با اندازه موی پشت و کناره‌ها متضاد است. اجازه دهید موها به طور طبیعی روی صورت بیافتد و نظرها را به چشمان شما معطوف کند.


30. مدل موی دوبلوکی با آندرکات


مدل موی دوبلوکی با آندرکات

مدل موی آندرکات افزودنی فوق‌العاده برای هر مدل موی است و با تراشیدن پشت و کناره‌های سر و بلند‌تر نگه داشتن موهای بالای سر به دست می‌آید. این مدل بسیار شبیه به مدل موی دوبلوک است اما با کوتاه شدن موها تضاد بیشتری ایجاد می‌کند. آندرکات برای ایجاد ساختار مدل موی شما فوق العاده است و بسته به این که مدل موهای شما چگونه است، می‌تواند مرتب و صاف یا فشن به نظر برسد. همچنین می‌توان آن را برای انواع موها تطبیق داد و برای سبک شدن مو‌های سر ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: 20 مدل ریش و سبیل ترند در سال 2022


31. مدل موی دوبلوکی موج‌دار


مدل موی دوبلوکی موج‌دار

مدل موی دوبلکی با حلقه‌های فر فوق العاده می‌شود، همینطور می‌توانید از یک مدل موی کلاسیک مانند مدل سزار ایده بگیرید تا ظاهری همیشگی و جذاب داشته باشید. این کوتاهی با موهایی که بلندی یکسانی دارند، از جمله در قسمت بالا، پشت و کناره‌ها مشخص می‌شود. در مقابل، مدل موی دوبلوک در پشت و پهلو کوتاه‌تر و در بالا بلندتر است. این یک تضاد ایجاد می‌کند زیرا مو به دو بخش مجزا تقسیم شده است. با این حال، ویژگی بارز مدل سزار، حاشیه کوتاه است، و این چیزی است که می‌توانید به سبک دوبلوک اضافه کنید. لبه آن صاف است و می‌تواند متناسب با بافت مو و اندازه دلخواه شما باشد.


32. مدل موی دوبلوکی با هایلایت آبی


مدل موی دوبلوکی با هایلایت آبی

مدل موی دوبلوک یک مدل موی جذاب و گویا است که مردان جوان‌تر آن را دوست دارند. همچنین سبکی است که به راحتی می‌توان آن را مطابق با سلیقه شما تطبیق داد و وقتی با رنگ‌های روشن ترکیب می‌شود عالی به نظر می‌رسد. اگر دوست دارید رنگ جسورانه‌ای را امتحان کنید، اما احساس می‌کنید رنگ کردن کل موهایتان زمان‌بر، گران و بیش از حد جسورانه است، پس با هایلایت به روند رنگ مو کمک کنید؟  می‌توانید رنگ‌های دلخواهتان را انتخاب کنید، اما آبی گزینه‌ای عالی است. آبی همه پسند است و طیف رنگی زیادی برای انتخاب دارد. و پیدا کردن رنگی که مکمل موهای طبیعی و چهره شما باشد را آسان می‌کند.


33. مدل موی دوبلوکی سخت


مدل موی دوبلوکی سخت

یکی از جذاب‌ترین چیزها در مورد مدل موی دوبلکی این است که می‌توان آن را مطابق با سلیقه شما تطبیق داد، مثلاً اضافه کردن یک قسمت سخت که با ایجاد یک خط تمیز در مو ایجاد می‌شود که با تراشیدن موها تا کف سر با استفاده از تیغ انجام می‌شود. قسمت سخت با موهای کوتاه یا متوسط بهترین کارایی را دارد و برای ایجاد یک تضاد ظریف بسیار عالی است و زمانی که با یک مدل موی دوبلوکی ترکیب شود، در نتیجه مدل موی صاف‌تر و شیک‌تری خواهید داشت.


34. مدل موی دوبلوکی با محو شدن پشت سر هم


مدل موی دوبلوکی با محو شدن پشت سر هم

مدل موی دوبلوک مد روز است، زیرا یک مدل موی شیک و جوان پسند است که برای اکثر مردان مناسب است. همچنین می‌توان آن را به راحتی برای تکمیل بافت، اندازه و سلیقه شما تطبیق داد. برای یک رویکرد به روز و جالب، چرا آن را با محو شدن ست نکنید؟! مدل موی انفجاری یکی از جسورانه‌ترین مدل‌ موها است، زیرا بسیار محسوس است و موهای اطراف گوش و پشت سر باریک می‌شوند. محو شدن با موهای بالای سر تضاد جالبی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود موها ضخیم تر و پرتر به نظر برسند.


35. مدل موی دوبلوکی با چتری‌های پرده


مدل موی دوبلوکی با چتری‌های پرده

چتری‌های پرده‌ای را می‌توان به بسیاری از مدل‌های مو اضافه کرد زیرا بسیار سازگار هستند. آن‌ها همچنین با تمام بافت‌ها و اندازه‌های مو عالی به نظر می‌رسند. این استایل مخصوصاً در ترکیب با مدل موی دوبلک جذاب می‌شود و راهی عالی برای جلب توجه به چهره شماست. این امر به این دلیل حاصل می‌شود که موها در دو طرف صورت می‌ریزند. این مدل را می‌توان برای تکمیل ویژگی‌های صورت شما شخصی سازی کرد.


سؤالات متداول کوتاه کردن مو


مدل موی دو بلوک چیست؟

مدل موی دوبلوک در کره جنوبی پدیدار شد و برای سال‌ها سبک مورد علاقه ستاره‌های KPop بوده است. اخیراً مدل مو در رسانه‌های اجتماعی ترند شده است و به یکی از جذاب‌ترین مدل‌های مو برای مردان جوان تبدیل شده است. دوبلوک یک مدل موی بدون دردسر  است که به نگهداری زیادی نیاز ندارد و نام خود را به این دلیل گرفته است که به دو بلوک تقسیم شده است. قسمت بالای مو بلندتر نگه داشته می‌شود و پشت و پهلوها کوتاه‌تر است. مدل مو را می‌توان متناسب با سلیقه و بافت مو و طول آن تطبیق داد اما با موهایی با اندازه متوسط بهترین کارایی را دارد.

چرا به آن برش دو بلوکی می گویند؟

این مدل مو با نام دوبلوکی مشهور شده است زیرا موها در دو بلوک مجزا در بالا و پایین کوتاه می‌شود. موهای بالا بلندتر نگه داشته می‌شوند در حالی که قسمت پایین کوتاه‌تر است و تضاد جالبی ایجاد می‌کند.

برای مدل دوبلوک به آرایشگرم چه بگویم؟

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این که دفعه بعد که به آرایشگاه می‌روید، مدل موی دوبلاک مورد علاقه خود را داشته باشید، این است که عکس مدل مویی را که از آن ایده گرفته‌اید به آرایشگر خود نشان دهید. همچنین تصمیم بگیرید که موهایی را می‌خواهید در قسمت بالا نگه دارید تا چه اندازه‌ای بلند باشد. اگر به این فکر کنید که آیا می‌خواهید موهایتان از فرق وسط باز شده باشد، بافت مو و فرم صورت خود را در نظر بگیرید، کمک خواهد کرد که درست تصمیم بگیرید. با آرایشگر خود مشورت کنید تا به یک مدل موی دو بلوک که با ویژگی‌های صورت شما تطببیق دارد را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: 18 مدل موی جذاب فاکس هاواک یا شاهینی برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط