20 مدل موی مردانه فید تپر 2023

20 مدل موی مردانه فید تپر 2023

04 دی 1401

مدل موی فید تپر (taper fade) که اغلب به عنوان یک مخروطی از آن یاد می‌شود از چندین جهت با مدل فید کلاسیک متفاوت است. هر دو شامل کوتاه کردن تدریجی پهلو و پشت مو در حالی که قسمت بالایی مو را بلندتر می‌کنند. با این حال، فید تپر کوتاه‌تر می‌شود و منجر به محو شدن تا پوست در هر نقطه می‌شود. ما انواع مختلفی از ایده کوتاهی مو آقایان را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بفهمید کدام مدل برای شما مناسب‌تر است.


1. مدل موی مردانه لو فید تپر 


Low Taper Fade

لو فید تپر کم‌رنگ‌تر از سایر فید شدن‌ها است و از گوش شروع می‌شود و خط موی شما را تا پشت گردن دنبال می‌کند. در حالی که اثر کنتراست بالا مانند سایر محو شدن های مخروطی را ندارد، موهای شما را مرتب و ساختار یافته‌تر نشان می‌دهد. این به این دلیل است که تضمین می‌کند هیچ موهای نامرتب یا ریزشی در اطراف گوش یا گردن شما وجود ندارد. همچنین یک راه عالی برای جلب توجه به استخوان گونه‌ها است.


2. مدل موی مردانه مید فید تپر 


Mid Taper Fade

یک گزینه متعادل که تقریباً برای همه مردان و انواع موها مناسب است، استایل مید فید تپر است. چشمگیرتر از محو شدن کم و شدت کمتر از محو شدن زیاد، شیک و در عین حال غیررسمی به نظر می‌رسد. اگر موهای شما ضخیم یا موج‌دار است، یک محو شدن متوسط، زمان حالت دادن شما را کاهش می‌دهد و موهای شما را قابل‌کنترل‌تر می‌کند، بدون اینکه اجازه دهد روی صورت شما تأثیر بگذارید.


3. مدل موی مردانه های فید تپر 


High Taper Fade

های فید تپر بیشتر از سایر محو شدن‌ها به سمت تاج سر می‌رود زیرا چشم‌ها را به سمت بالا لیفت می‌کند، اگر با مدل موی حجیم مانند پومپادور یا کیف ترکیب شود یک مدل موی عالی است. محو شدن مخروطی بالا همچنین می‌تواند به عنوان یک قاب ظریف برای صورت شما عمل کند و آن را باریک‌تر نشان دهد به خصوص اگر آن را به ریش خود وصل کنید.


4. مدل موی مردانه فید تپر ریگلوشن 


Regulation Cut Taper Fade

گاهی اوقات ساده‌ترین مدل‌های مو جذاب‌ترین مدل‌ها هستند و یک مدل موی منظم برای مردانی که می‌خواهند این مدل موی ‌مراقبتی کم و آسان نیاز دارد. این مدل مو از ارتش الهام گرفته شده است و به دلیل استایل مردانه و مرتب خود شناخته شده است. برای ایجاد یک لبه مدرن و اجازه دهید که مدل مو ترجیحات شما را بهتر منعکس کند.


5. مدل موی مردانه فید تپر فر 


Curly Taper Fade

فید تپر فر یک راه عالی برای ساختار دادن به فرهای شما است. از آنجایی که کناره‌ها و قسمت‌های پشتی آن کوتاه شده‌اند، نیازی به صرف زمان برای حالت دادن به آن قسمت‌ها نخواهید داشت. علاوه بر اینکه این مدل مو نگهداری کمی می‌خواهد، جذاب به نظر می‌رسد. با این حال، محو شدن مخروطی مجعد کناره‌های کوتاه کنتراست بصری تازه‌ای با بخش فرفری بالایی ایجاد می‌کنند.


6. مدل موی مردانه فید تپر فاکس هاواک 


Faux Hawk Taper Fade

یک نسخه ظریف‌تر از مدل موی فاکس هاواک است و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به دست آوردن مدل موی فید فایر است. آرایشگر می‌تواند به جای تراشیدن کناره‌ها تا پوست، جلوه‌ای مدرج ایجاد می‌کند در حالی که قسمت مرکزی بالایی را به طول متوسط می‌گذارد. می‌توانید موهای بلندتر را به صورت یک شاهین مصنوعی استایل دهید. برای برجسته‌تر کردن آن، از برش جدا شده درخواست کنید.


7. مدل موی مردانه فید تپر کام‌آور 


Faux Hawk Taper Fade

یک مدل موی مدرن و در عین حال کلاسیک، شانه محو شده روی آن، حرفه‌ای، پیچیده و بالغ به نظر می‌رسد. از آنجایی که فید تپر بلندتر از فید شدن کلاسیک است. اگر می‌خواهید شانه سنتی خود را تغییر دهید یا از موهای متوسط به کوتاه‌تر می‌روید، عالی است. همچنین اگر موهای شما به طور طبیعی ضخیم باشد، گزینه بسیار خوبی است، زیرا فقط باید قسمت بالایی را حالت دهید.


8. مدل موی مردانه فید تپر آفرو 


Taper Fade Comb Over

فید تپر یک انتخاب عالی برای مردان با موهای افرو است. نگهداری آن نسبت به یک Afro کامل کمتر است و به کادربندی صورت شما کمک می‌کند و باعث می‌شود ویژگی‌های شما واضح‌تر به نظر برسد فید تپر نیز یک مدل موی کاربردی است زیرا می‌توان آن را طوری طراحی کرد که مرتب و حرفه‌ای یا غیررسمی‌تر و آرام‌تر به نظر برسد.


9. مدل موی مردانه فید تپر خدمه


Taper Fade Comb Over

مدل موی مردانه کوتاه خدمه یک مدل موی کابردی است و پوشیدن آن آسان است. موها تا نزدیک به پوست سر کوتاه می‌شوند اما در جلو بلندتر هستند. دور پشت و پهلوها به تدریج کوتاه می‌شود. این استایل به طور طبیعی مکمل فید تپر خواهد بود و می‌توانید بسته به ترجیح خود، موهای کمی بلندتر یا کوتاه‌تر را امتحان کنید. نتیجه یک مدل موی مردانه است که به زمان کمی برای یک استایل شیک و جذاب مردانه است.


10. مدل موی مردانه فید تپر بالد 


Taper Fade Comb Over

بالد که به عنوان فید تپر پوست نیز شناخته م‌ شود، هرگز از مد نمی‌افتد. از آنجایی که بسیار شیک به نظر می‌رسد، مردان در سرتاسر جهان به طور گسترده‌ای استفاده می‌کنند. برای فید تپر بالد آرایشگر دقیقاً موهای شما را در قسمت‌هایی تراشیده شده ترکیب می‌کند و کنتراست قابل توجهی ایجاد می‌کند. برای استایلی جذاب‌تر بر روی موهای کوتاه، قسمت بالای موهای خود را بلندتر، با موج یا فر بگذارید.


11. مدل موی مردانه فید تپر سزار 


Taper Fade Comb Over

سزار یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین مدل‌های موهای مردانه است. این شامل برس زدن موها به سمت جلو به شکل یک حاشیه کوتاه و صاف است که خط مو را می‌پوشاند. سزار که برای مردانی با موهای صاف و لخت دارند مناسب است، جذابیتی کلاسیک و جاودانه دارد. هنگامی که با محو شدن مخروطی جفت می شود، حتی خفن‌تر به نظر می‌رسد.


12. مدل موی مردانه فید تپر تخت 


Taper Fade Comb Over

این مدل مو شامل کوتاه کردن موها است، بنابراین در بالای آن صاف به نظر می‌رسد. در دهه‌های 1950 و 80 محبوبیت زیادی داشت، این مدل مو به طور سنتی با پشت و کناره‌های کوتاه جفت می‌شد. با این حال، با محو شدن مخروطی نیز عالی به نظر می‌رسد، که آن را به یک استایل مدرن تبدیل می‌کند. که راهی عالی برای بلندتر و زاویه‌دار به نظر رسیدن صورت شما است.


13. مدل موی مردانه فید تپر کام‌بک 


Comb Back Taper Fade

اگر مدل موی مردانه کلاسیک را ترجیح می‌دهید به دنبال کام‌بک نباشید. همانطور که از نام آن پیداست، مو از خط مو به عقب شانه می‌شود. این کار باعث پرحجم به نظر رسیدن موها می‌شود و آن‌ها را از صورت دور نگه می‌دارد. این ظاهری است که تمام بافت‌های مو را تکمیل می‌کند اما روی موهای صاف‌تر که دارای طول متوسط هستند راحت‌تر حالت داده می‌شود. با موی بالا تضاد ایجاد می‌کند و آن را پرتر و ضخیم‌تر نشان می‌دهد.


14. مدل موی مردانه فید تپر حاشیه‌ای 


Fringe Taper Fade

برای مردانی که می‌خواهند متمایز شوند، محو کردن حاشیه‌ای یک گزینه عالی است. این ترکیب غیرمنتظره است بهترین‌های هر دو دنیا را به شما می‌دهد حالت دادن سریع موهای کوتاه با ظاهری جذاب و هنرمندانه از فر روش‌های مختلفی برای مدل دادن به لبه‌ها وجود دارد، از چتری فرانسوی گرفته تا چتری بلند یا نامتقارن. یکی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورت شما باشد و ویژگی‌های شما را متعادل کند.


15. مدل موی مردانه فید تپر مجعد بلند 


Taper Fade Long Curly Hair

مانند مدل موی مجعد کوتاه، موهای مجعد بلند نیز زمانی که با محو شدن مخروطی جفت شوند عالی به نظر می‌رسند. ظاهری شیک و چشم نواز، موهای فرفری بلند و فید کاملاً در تضاد است. برای ظاهری دراماتیک و جسورانه، حجم طبیعی فرهای خود را حفظ کنید و آن‌ها را به سمت جلو بکشید تا جلوه‌ای پومپادور ایجاد کنید.


16. مدل موی مردانه بلواوت 


Blowout Taper Fade

بلواوتن یک مدل موی کلاسیک است. ترکیب آن با فید تپر باعث می‌شود مدرن‌تر شود و در عین حال و هوای الویس دهه 50 را حفظ می‌کند. فید شدن باعث می‌شود که قسمت بالایی موهای شما بلندتر و ضخیم‌تر به نظر برسد و برای کسانی که موهای نازک‌تری دارند، انتخابی عالی است. اگر از طرفداران سبک قدیمی هستید، مدل موی مردانه ساده بلواوت می‌تواند بهترین کوتاهی برای شما باشد.


17. مدل موی مردانه فید تپر مکزیکی 


Mexican Taper Fade

ایده جالب برای کوتاهی مدل موی ادگار گاهی اوقات به عنوان مدل موی سزار مکزیکی شناخته می‌شود و مدل مویی است که تند و غیرقابل انکار جذاب است. از نظر ظاهری شبیه به سزار است، با موهای کوتاهی که از بالا کوتاه شده و به همان شکل دور سر است. تفاوت این است که ادگار با محو شدن پوست بالا است. با این حال، این مدل مو مدرن را می‌توان با انتخاب یک فید ظریف‌تر مانند تپر که به تدریج طول موهای پشت و کناره‌ها را کاهش می‌دهد، مطابق با ترجیح شما تطبیق داد.


18. مدل موی مردانه فید تپر هارد 


Hard Part Taper Fade

اگر به دنبال یک راه ساده برای مدرن کردن مدل موی کوتاه خود هستید. مرتب و شارپ این جزئیات به موهای شما جذابیت بیشتری می‌بخشد. یک قسمت سخت شامل تیغ زدن قسمت جدایی شما برای برجسته کردن آن است، در حالی که فید تپر به مدل موی شما ساختار بیشتری می‌دهد.


19. مدل موی مردانه فید تپر مالت 


Taper Mullet Fade

مالت یک سبک بحث برانگیز است که با بالا و کناره‌های کوتاه و طول در پشت تعریف می‌شود. این مدل مو برای افرادی در شرکت کار می‌کنند مناسب نیست، اما جذاب و خفن و به طور شگفت‌انگیزی همه کاره است. مالت برای اکثر فرم‌های صورت مناسب است و ظاهری جوان به شما می‌دهد. می‌توانید ساختار و ابعاد موهای خود را با فید تپری که به تدریج در کناره‌ها کوتاه‌تر می‌شود، بدهید.


20. مدل موی مردانه فید تپر پمپادور 


Mini Pompadou Taper Fade 

مدل موی مردانه جدید مینی پومپادور یک نسخه روزمره و غیررسمی‌تر از پومپادور کلاسیک است که هنوز نگرش و سبک جسورانه خود را حفظ کرده است. یک مینی پامپادور در ترکیب با فید تپر عالی به نظر می‌رسد. فید شدن به آن کمی مدرن‌تر می‌کند. 


سئوالات متداول کوتاه کردن مدل موی مردانه فید تپر


مدل موی فید تپر چیست؟
مدل موی فید تپر دارای موهایی است که به تدریج از بلند به کوتاه تغییر می‌کند و روی پوست کم رنگ می‌شود. انواع مختلفی از محو شدن‌ها وجود دارد، مانند کم رنگ شدن، محو شدن میانی، محو شدن زیاد، دراپ فاید، محو شدن طاس و محو شدن پوست است.
مدل موی فید تپر چگونه به نظر می‌رسد؟
فید تپر فوراً قابل تشخیص است، به لطف سبک طولانی‌تر آن در بالا و کوتاه‌تر در پایین. این مدل موی کلاسیک همه کاره است، اما معمولاً از قسمت میانی سر به تدریج محو می‌شود. این استایل تیز، ظریف و مرتب به نظر می‌رسد، با خطوط تمیز و محو شدن نرم در گردن است.
چقدر طور می‌کشد کوتاهی فید تپر بلند شود؟
بسته به اینکه چقدر فید را ترجیح می‌دهید، معمولاً باید هر دو تا سه هفته یکبار موهای خود را اصلاح کنید. اگر فید شدن را تاحدی که رنگ پوست مشخص می‌شود انتخاب کنید، باید هر شش هفته یکبار به سالن آرایشگاه مراجعه کنید اما اگر آن را بیشتر بگذارید، شیب و طول شروع به محو شدن می‌کند و اثر آن کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: 15 مدل مو پر مدرن برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط