15 مدل مو پر مدرن برای مردان در سال 2022

15 مدل مو پر مدرن برای مردان در سال 2022

13 آذر 1401

مدل مو پر برای اولین بار در دهه 70 و 80 محبوب شد و اغلب برای ایجاد جلوه‌ای V شکل روی مو با لایه‌های ظریف کوتاه می‌شود. این مدل مو فوق‌العاده جذاب است و می‌تواند به موهای با اندازه‌های مختلف اضافه شود و مکمل طیف وسیعی از مدل موها خواهد بود. جذابیت یک کوتاهی پر (خرد شده) این است که بدون کوتاه کردن قد مو، حجم آن را زیاد می‌کند. این برای موهای نازک و ظریف ایده‌آل است زیرا باعث می‌شود پرتر و ضخیم‌تر به نظر برسد، در حالی که در موهای ضخیم، حجم و وزن را از بین می‌برد. در مورد این تکنیک مطمئن نیستید؟ خوب، به خواندن ادامه دهید تا از این مدل موی مردانه جدید 2022 ایده بگیرید.


1. مدل مو پر کوتاه (Short Feathered)


مدل مو جدید مردانه

موهای کوتاه مرتب، مردانه و واقعاً جذاب هستند. مدل‌های زیادی برای انتخاب و راه‌هایی برای شخصی سازی ظاهر شما برای تکمیل بافت مو وجود دارد. موی پر یک راه عالی برای حجم دادن و حرکت به مو است و یک مدل موی مدرن و جذاب دارای بافت ایجاد می‌کند. این به ویژه برای مردانی که موهای صاف و لخت دارند جذاب است. همچنین هم برای موهای نازک و هم برای موهای ضخیم ایده‌آل است. موها نازک و ظریف را حجیم نشان می‌دهد در صورتی که حجم و وزن موهای ضخیم را کم می‌کند.


2. مدل مو پر بلند (Long Feathered)


مدل مو جدید مردانه

موهای بلند برای مردان می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و با مدل‌هایی که انتخاب می‌کنید به شما تطبیق‌پذیری می‌دهد. اگر می‌خواهید موهای خود را بلند کنید و حجم و حرکت را بدون از دست دادن طول آن بیافزایید، مدل موهای پر (خرد شده) یک گزینه عالی است. تفاوت بین کوتاهی پر و لایه‌ای در این است که آن‌ها روی انتهای مو تمرکز می‌کنند و تمام مزایایی را که کوتاهی لایه‌‌ای بدون از بین بردن طول مو خواهند داشت، به شما می‌دهند.


3. مدل مو پر دهه 80 (80’ Feathered Hair)


مدل مو جدید مردانه

تکنیک مدل موی پر برای اولین بار در دهه 70 و 80 رایج شد. برای ایجاد حجم و حرکت مو ایجاد شده است. موها دارای لایه‌های ظریفی است که به شکل V بریده شده‌اند، ظاهر لایه‌ها شبیه پرهای پرنده است، به همین دلیل این نام را به خود اختصاص داده است. در دهه 80 اغلب با قسمت‌های کناری یا میانی پوشیده می‌شد و برای کمک به ایجاد بافت به بهترین وجه برای موهای صاف مناسب بود.


4. مدل مو پر متوسط (Medium Feathered)


مدل مو جدید مردانه

موی با طول متوسط گزینه بسیار خوبی است زیرا به شما امکان تطبیق پذیری در حالت دادن می‌دهد و به شما امکان می‌دهد چندین مدل مو را امتحان کنید، اما به اندازه موهای بلند نگهداری نمی‌خواهد. مدل مو پر در کوتاهی متوسط شما عالی به نظر می‌رسند و می‌توانند حرکت و حجم ایجاد کنند. و بهترین مدل موی قد متوسط برای مردان است که می‌توان آن را به اکثر مدل‌های مو اضافه کرد و با تمام بافت‌های مو سازگار کرد. با این حال، این تکنیک برای کسانی که موهای صاف دارند مناسب است.


5. مدل مو پر شگ (Feathered Shag)


مدل مو جدید مردانه

مدل موی شگ یکی از بی‌دردسرترین مدل های مو برای مردان است. با لایه‌های سنگین، با حجم در تاج و نازک شدن به سمت انتها مشخص می‌شود. این یک ظاهر عالی برای مردانی است که می‌خواهند ظاهری عمداً نامرتب و بدون ساختار داشته باشند و می‌توانند فوق‌العاده جذاب باشد و با تمام بافت‌های مو مناسب باشد. به‌جای انتخاب لایه‌های ناهموار، می‌توانید از آرایشگرتان بخواهید که به جای آن یک کوتاهی پر (خرد شده) داشته باشد تا پوششی نرم‌تر داشته باشد.


6. مدل مو پر خدمه (Feathered Crew Cut)


مدل مو جدید مردانه

مدل موی خدمه یک مدل موی عالی با نگهداری کم است و حالت دادن آن راحت و بدون دردسر است. پشت و کناره‌ها کمی کوتاه‌تر از موهای بالا کوتاه‌ می‌شوند، که باعث ایجاد کنتراست و توهم موهای پرتر و پرپشت‌تر می‌شود. موهای بالای آن اغلب تا یک cm و موهای پشت و پهلوها حدود یک چهارم cm نگه داشته می‌شوند. این مدل مویی نیست که به طور معمول از لایه‌ها بهره‌مند شود. با این حال، برای ایجاد حجم، می‌توانید یک مدل مو پر به بخش بلندتر مو اضافه کنید.


7. مدل مو پر درهم و برهم (Messy Feathered)


مدل مو جدید مردانه

کمتر مدل مویی به اندازه موهای نامرتب داغ و جذاب است. موهای نامرتب عمداً بدون ساختار هستند و زیبایی آرامی ایجاد می‌کنند. این آسان‌ترین کار روی موهای با بافت طبیعی است، اما مدل مو پر (خرد شده) به شما این امکان را می‌دهند که ظاهری پر از جهش و حرکت، حتی روی موهای صاف ایجاد کنید. شما همچنین می‌توانید با آرایشگر خود برای ایجاد ظاهری که چهره شما را قاب می‌کند، مشورت کنید و لایه‌های ظریف آن توجه را به ویژگی‌های شما جلب می‌کند.


8. مدل مو پر موج‌دار (Wavy Feathered)


مدل مو جدید مردانه

مدل مو موج‌دار دارای بافت طبیعی هستند و همین امر باعث می‌شود که یکی از پرطرفدارترین بافت های مو باشد و حرکت و حجم طبیعی ایجاد کند. با این حال، اضافه کردن یک کوتاهی پر به موهای موج‌دار می‌تواند به افزایش جلوه کمک کند و ظاهری ایجاد کند که کمی بادگیر و درخشان به نظر برسد. این کوتاهی می‌تواند با موهای کوتاه یا بلند کار کند، به شرطی که بلندی آن را در قسمت بالا بگذارید. کوتاهی خود را با یک مدل فید یا آندرکات ترکیب کنید تا کنتراست و ساختاری برای پرداخت جذاب‌تر شود.


9. مدل مو پر براش جلو (Feathered Brushed)


مدل مو جدید مردانه

مدل موهای پر معمولاً با کوتاه کردن موها به شکل V به دست می‌آیند و ظاهری بافت‌دار ایجاد می‌کنند. این یک گزینه عالی برای مردانی است که می‌خواهند به موهای صاف و لخت خود بافت اضافه کنند یا حرکت و حجم موهای مجعد طبیعی را افزایش دهند. روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به ظاهر پردار خود حالت دهید، از جمله مدل موی جلو برس‌شده. این یک گزینه عالی برای مردانی است که می‌خواهند موهای خود را پرتر و پرپشت‌تر نشان دهند.


10.مدل مو پر فرانسوی (Feathered French)


مدل مو جدید مردانه

افزودن لایه‌های ظریف به مو برای ایجاد حجم و بافت ایده‌آل است. مدل موی پر (خرد شده) که معمولاً با تیغ و به شکل V کوتاه می‌شود، این کار را انجام می‌دهد. این برشی است که می‌توان آن را به مدل‌های مختلف مو اضافه کرد، از جمله چیزی ساده و کم نگهداری مانند مدل فرانسوی. این مدل مو به این صورت است که موها در پشت و کناره‌ها کوتاه و کمی فر هستند. می‌توان آن را با تمام بافت‌های مو پوشید و اغلب وقتی به‌نظر می‌رسد عالی به نظر می‌رسد تا نامرتب و ژولیده به نظر برسد.


11. مدل مو پر نامتقارن (Feathered Fringe)


مدل مو جدید مردانه

انواع مختلفی از مدل موی خرد شده وجود دارد که می‌توانید آن را امتحان کنید، که به شما امکان می‌دهد مدلی را پیدا کنید که مناسب فرم صورت شما شود. حاشیه نامتقارن یکی از جسورانه‌ترین و قابل توجه‌ترین گزینه‌هاست، به طوری که موها در یک طرف صورت کمی بلندتر از طرف دیگر هستند. این یک گزینه عالی برای متعادل کردن صورت است و همچنین می‌تواند ویژگی‌های شارپ را نرم کند.


12. مدل مو حاشیه پردار (Feathered Fringe)

 


مدل مو جدید مردانه

فرهای پردار روشی فوق‌العاده برای امتحان کردن تکنیک مو است و به جلوی موهای شما حجم می‌دهد. این می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و موهای پرتر و پرپشت تر از آنچه که هست نشان دهد. حاشیه‌ها فوق‌العاده جذاب هستند و می‌توان از آن‌ها برای جلب توجه به چهره و تکمیل ویژگی‌ها استفاده کرد. آن‌ها همچنین می‌توانند علائم پیری مانند خطوط ظریف و چین و چروک‌های پیشانی را پنهان کنند و ظاهری جوان به شما می‌دهند.


13. مدل مو پر فید (Feathered Fade)


مدل مو جدید مردانه

در کوتاهی فید موها به تدریج از پشت و پهلوها کوتاه می‌شود و در عین حال طول بالای مو را حفظ می‌کند. یکی از بهترین ایده‌های کوتاهی مو آقایان این یک راه عالی برای ایجاد ساختار است که به شما یک اهر تمیز می‌دهد. با محو شدن، موهای بالای سر طولانی‌تر نگه داشته می‌شوند و تفاوت در طول می‌تواند موهای پرتر و پرپشت‌تر نشان می‌دهد. این را می‌توان با لایه‌های پرهای ظریف برای افزایش حجم و ایجاد حرکت افزایش داد.


14. مدل مو پر موپ (Feathered Mop)


مدل مو جدید مردانه

مدل موی موپ ظاهری جوان‌پسند و جذاب است که برای مردان جوان‌تر عالی است. این مدل برای اولین بار در دهه 60 رایج شد اما همچنان محبوب است زیرا یک مدل موی کم نگهداری است. این بهترین برای موهای با بافت طبیعی است، به همین دلیل است که پر کردن آن را به گزینه‌ای جذاب برای همه تبدیل می‌کند. تکنیک لایه‌های ظریف بافت، حجم و حرکت را به مو می‌افزاید. این ظاهر ایده‌آل برای افرادی است که می‌خواهند ظاهری عمداً نامرتب داشته باشند.


15. مدل مو پر برای موهای خاکستری (Feathered Grey)


مدل مو جدید مردانه

موهای خاکستری برای مردان می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد، و این یک راه عالی برای استقبال از پیری است. بسیاری از مردان پس از یک سن خاص ترجیح می‌دهند موهای خود را کوتاه‌تر کنند زیرا سرعت رشد طبیعی موها کندتر می‌شود. یک مدل مو پر باعث می‌شود که مو پرحجم و پرحرکت باشد و جذاب به نظر برسد. برای بهترین نتیجه، با آرایشگر خود کار کنید تا ظاهری پیدا کنید که ویژگی‌های صورت و بافت طبیعی شما را نیز تقویت کند.


سوالات متداول 


مدل موی پر برای آقایان چیست؟
مدل موی پر با افزودن لایه‌های ظریف به مو برای ایجاد حجم و حرکت ایجاد می‌شود. این‌ها معمولاً با استفاده از تیغ اضافه می‌شوند و موها معمولاً به شکل V کوتاه می‌شوند. این یک راه عالی برای بافت موهای شما است و نگهداری نسبتاً کمی دارد.
تفاوت بین مدل مو پر و لایه‌دار چیست؟
مدل مو پر را می‌توان نوعی لایه‌بندی در نظر گرفت زیرا دارای لایه‌های بسیار نازک و ظریفی است که به مو اضافه شده است. این به گونه‌ای ایجاد می‌شود که به شکل V شکل می‌گیرد و روکش پر اغلب به سمت انتهای مو متمرکز می‌شود در حالی که مدل موی لایه‌ای را می‌توان در اندازه‌های مختلف در سراسر مو کوتاه کرد.
آیا مدل مو پر دوباره مد شده‌‌اند؟
مدل مو پر اولین بار در دهه 70 و 80 رایج بود، اما دوباره به بازگشته است زیرا به حجم موها کمک می کند. می‌توان آن را با هر طول و اندازه‌ای کوتاه کرد.
آیا مدل مو پر نگهداری بالایی دارد؟
کوتاهی پر معمولاً نسبت به تکنیک‌های لایه‌بندی استاندارد کمتر نگهداری می‌شوند زیرا روی انتهای مو متمرکز می‌شوند. وزن انتهای مو را از بین می‌برد که می‌تواند به ایجاد حرکت و جهش کمک کند. با موهای ضخیم می‌تواند حجم را از بین ببرد و با تارهای نازک مو را ضخیم‌تر و پرتر نشان دهد. هر چه موهای شما کوتاه‌تر باشد، نگهداری کمتری خواهد داشت.

بیبشتر بخوانید: 35 ایده جالب برای کوتاهی مدل دو بلوک برای مردان

مطالب مرتبط