20 تا از بهترین مدل موی قد متوسط برای مردان در سال 2022

20 تا از بهترین مدل موی قد متوسط برای مردان در سال 2022

16 شهریور 1401

برای مدت طولانی، مدل‌های موی با قد متوسط، پس‌زمینه دنیای مو بود، که به ندرت فراتر از مردانی دیده می‌شد که سعی می‌کردند یک وزوز پرپشت را به مدل موی دهه هفتادی تبدیل کنند. اما ظهور مدل‌های موی مانند پامپادور باعث شده است که آن‌ها از حالت ناهنجار بین مرحله‌ای به سبکی با حسن‌نیت تبدیل شوند که مستقیماً از کتاب آرایش خارج شده‌اند.
فرقی نمی‌کند موهایتان را بلند کنید یا کوتاه، اگر نمی‌خواهید به کوتاهی شدید متعهد شوید، یا به روشی برای تغییر حالت نیاز دارید، هیچ کمبودی برای مدل‌های موی کلاسیک و محبوب مردان برای انتخاب امسال وجود ندارد. چه مدل موهای شما صاف باشد، چه مجعد و چه آفرو، نوع مدل موی قد متوسط که انتخاب می‌کنید به عواملی مانند استایل کلی، فرم صورت و نوع موی شما بستگی دارد.
هر کدام را که انتخاب کنید، دیگر نیازی به گیر افتادن در حد وسط با این طول نیست. اگر به ایده بیشتری نیاز دارید، در اینجا برخی از بهترین مدل‌های مو وجود دارد تا هرگز موهایتان را کوتاه نکنید.


1. موی موج دار با طول متوسط


مدل موی موج دار با طول متوسط

موهای سفید شده و ژولیده، موج سواری تجسم واقعی یک روح آزاد است. با این حال، برای دستیابی به یکی از بی دردسرترین مدل‌های مو با طول متوسط، نیازی به ضربه زدن به امواج مو ندارید. پوماد‌مات یا غبار نمک دریایی به دستیابی به بافت نامرتب و ناهموار مورد نیاز برای ایجاد این ظاهر کمک می‌کند.


2. موهای لایه‌ای با طول متوسط


موهای لایه ای با طول متوسط

مدل‌های موی مردانه با طول متوسط برای موهای نازک‌تر ایده‌آل است. لایه‌ها را حجم می‌دهند و لایه‌های ضخیم‌تر و کامل‌تری را ایجاد می‌کنند. بنابراین درباره مدل مو با آرایشگر خود صحبت کنید تا به نتیجه‌ای برسید که برای شکل صورت شما بهترین کار را دارد. لایه‌های موی خود را با یک محصول مات ثابت کنید تا استایل به مدت 24 ساعت ثابت بماند.


3. موهای مجعد با طول متوسط


مدل موهای مجعد با طول متوسط

انتخاب رام کردن بافت طبیعی یا پذیرفتن آن برای بسیاری از مردان با موهای مجعد معضل است. تجلیل از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و درخشش آن‌ها هرگز مرسوم‌ نبوده است، بنابراین اتوها و شانه‌های صاف را کنار بگذارید. در عوض، مدل‌هایی با طول متوسط برای مردان انتخاب کنید که فرهای شما را قابل کنترل نگه می‌دارند، اما همچنان ستاره‌ی نمایش هستند.


4. موهای صاف با طول متوسط


مدل موهای صاف با طول متوسط

یک صورت تراشیده شده همراه با مدل موی صاف، ظاهری براق و حرفه‌ای برای مردانی است که می‌خواهند ظاهری ساده مرتب و شیک داشته باشند. تعداد زیادی مدل موی با طول متوسط برای آقایان وجود دارد که می‌توانند انتخاب کنند. موهای صافی که به عقب فشار داده شده، شانه شده یا حالت دادن به موهای صاف؛ مطمئن باشید این مدل مو به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند.


5. DREADLOCKS با طول متوسط


Dreadlocks با طول متوسط

وقتی به مدل موی درید فکر می‌کنید، ممکن است تصویری که در ذهن دارید مربوط به مو‌های بلند و تا کمر باشد، اما مدل مو می‌تواند یکی از شیک‌ترین مدل‌های مو با طول متوسط باشد. dreadlockها را به پشت ببندید و آن‌ها را با یک آندرکات جفت کنید تا تفسیری جدید و مدرن از این سبک قدرتمند داشته باشید. 


6. مدل مو فرق از بغل


مدل موی فرق از بغل

کوتاهی موی مردانه با طول متوسط بسیار شیک است و قسمت بالای مو باعث می‌شود که ظاهری زیبا و حرفه‌ای داشته باشید. دارای یک خط تمیز تراشیده شده تا پوست سر است و کناره‌ها و بالای موها را از هم جدا می‌کند. برای ایجاد این مدل مو می‌توانید قسمت بالای موهای خود را روی پهلو بپوشید. از اصلاح مجدد و نگهداری منظم این نوع مدل مو اطمینان حاصل ‌کنید که همیشه مرتب و زیبا به نظر می‌رسد.


7. مدل مو گوجه‌ای


مدل مو گوجه ای

شما ممکن است موهای بلند نداشته باشید، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید موهای بلندی داشته باشید. برای ایجاد یک موی نیمه مردانه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیمه بالایی مو را به سمت بالا بکشید و بقیه را شل کنید. کت واک مردانه یا آندروژنی، یک سبک مشخص کننده ویژگی است.


8. مدل مو کفال


مدل مو کفال

مدل موی مردانه با طول متوسط می‌تواند به اندازه مدل‌های بلندتر جسورانه باشد. با این حال، بهتر است، اگر اعتماد به نفس دارید، یک کفال مدرن ظاهری کم هزینه است که با اکثر اشکال صورت، نوع مو و بافت مناسب است. برای ایجاد کنتراست، آن را در بالا و پهلوها کوتاه و در پشت متوسط نگه دارید. آیا می‌دانید درباره مدل موی کفال چه می‌گویند؟! کفال در جلو  به معنی تجارت است و از عقب مهمانی.


9. مدل مو FRINGE


مدل مو FRINGE

از پهلو گرفته تا بافت‌دار، زاویه‌دار و بیشتر، فر یکی از متحول کننده‌ترین استایل‌ها برای ترکیب مدل مو با طول متوسط است. استخوان گونه‌ها را برجسته می‌کند، چشم‌ها را بیرون می‌آورد و خطوط ناخواسته پیشانی را پنهان می‌کند. این یک راه ایده‌آل برای مدل موها با طول متوسط برای مردان است.


10. مدل مو شلخته


مدل مو شلخته

وقتی نوبت به مدل موها با قد متوسط برای پسران می‌رسد، مدل‌های شلخته  بسیار جذاب هستند. برای اینکه این ظاهر را متمایز کنید، از آرایشگر خود بخواهید که موها را در قسمت بالا و کناره‌ها  لایه لایه کند و آن‌ها را با مقداری نامرتب حالت دهید. آن را برای کار معمولی نگه دارید، یا آن را تکان دهید و در سمت وحشی قدم بزنید.


11. شانه شده به یک طرفه


مدل مو شانه شده به یک طرف

وقتی صحبت از مدل مو با طول متوسط می‌شود، شانه یک گزینه مد روز است. کلاسیک، جلا و بی‌انتها؛ این ظاهری عالی برای آقایان امروزی است. این برش ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید. پوماد را روی موهای مرطوب بمالید، از یک شانه برای پیدا کردن قسمت کناری استفاده کنید و موها را به طرفین برس بزنید.

بیشتر بخوانید: 7 روش اثبات شده برای رشد سریع‌تر ریش


12. BRO FLOW


مدل مو BRO FLOW

اگر در مرحله ناخوشایند رشد موهای خود هستید و نمی‌دانید با آن چه کاری انجام دهید، جریان رشد مو را در نظر بگیرید. این مدل موی با طول متوسط کم نگهداری است و اغلب توسط بازیگران لیست A بین نقش‌ها پوشیده می‌شود. از آرایشگرتان بخواهید نوک‌ موهایتان را کوتاه کند، اما طول آن 5 تا 6 اینچ باقی بماند، سپس موها را به عقب فشار دهید و اجازه دهید به‌طور طبیعی بریزند.


13. POMPADOUR


مدل مو قد متوسط POMPADOUR

مدل موی مردانه با طول متوسط در حال افزایش است. پمپادور ظاهری رترو با نسبت‌های جسورانه است. می‌توانید موهای کوتاه یا محو شده را با یک تاپ پشتی بلند جفت کنید. در حالی که این ممکن است بسیار شبیه به یک کودک به نظر برسد، اما پمپادور ارتفاع و حجم بیشتری دارد و با یک محصول یک ظاهر براق در جای خود قرار می‌گیرد.


14. SLICK BACK WITH TAPER FADE


مدل مو قد متوسط SLICK BACK WITH TAPER FADE

پشتی صاف با سبک محو شدن مخروطی، برداشتی مدرن از تیپر کلاسیک است. مخروطی به تدریج از طرفین به سمت بالا یا پایین محو می‌شود اگر این مدل را دوست داشته باشید گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. پشت صاف به طور یکپارچه با محو شدن مخروطی جفت می‌شود تا یکی از داغ‌ترین مدل موهای با طول متوسط برای مردان ایجاد شود.


15. HARD PART WITH QUIFF


مدل موHARD PART WITH QUIFF

مدل موهای قد متوسط مردانه دائماً در حال تغییر است، که هرگز درست‌تر از مدل مو نیست. اگر می‌خواهید سر و شانه‌ها بالاتر از بقیه بایستید، کویف اصلی خود را با یک قسمت بالا جفت کنید. قسمت بالای موی خود را کمی به پهلو بپوشید تا از این استایل نهایت استفاده را ببرید.


16. آندرکات UNDERCUT 


مدل مو قد وسط آندرکات UNDERCUT 

آندرکات یکی از پرکاربردترین مدل‌های موی با طول متوسط مردانه است. تنها چیزی که نیاز دارید موی با طول متوسط در بالا است که کناره‌ها و پشت سر کاملاً تراشیده شده باشد. به مدل موی فاکس هاواک فکر کنید. می‌توانید قسمت بالایی مو را به روش‌های مختلف، صاف، با کش مردانه، با پمپادور و موارد دیگر حالت دهید.


17. طراحی مو


مدل مو قد متوسط طرحی مو

با طراحی موی الهام بخش به مدل موی با طول متوسط مقداری تند اضافه کنید. این الگوهای هنری با استفاده از قیچی یا تیغه‌های اسکالپل روی موهای تراشیده شده بریده می‌شوند و تنها محدودیت، تخیل شما و مهارت‌های حرفه‌ای آرایشگر شما است. انتزاعی، سه بعدی، هندسی یا حتی لوگوی برند مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما آماده باشید که مورد توجه قرار بگیرید.


18. BOWL CUT


مدل مو BOWL CUT

برش‌های کاسه‌ای دهه شصت را فراموش کنید، ما بیشتر در مورد امروز جاستین بیبر صحبت می‌کنیم. مدل امروزی یک مدل موی با طول متوسط برای مردان است. این یک سبک است که مرزهای برش کاسه را جابه‌جا می‌کند. بنابراین اگر موهای بلندی دارید، آن را مستقیماً به سمت جلو بپوشید، قسمتی از کناره موها را کمی از صورت یا فرهای کامل دور کنید.


19. دراپ فاید DROP FADE


 مدل مو دراپ فاید DROP FADE

یک قطره از پشت به خط گردن، به دنبال شکل سر، باریک می‌شود. پشت گوش می‌ریزد و قوس ایجاد می‌کند. رنگ پریدگی‌های بلند، متوسط یا کم، مکمل بسیاری از مدل‌های مو با قد متوسط است. دراپ فاید یک انتخاب شیک برای مردانی است که می‌خواهند ظاهری تیز داشته باشند و نمی‌خواهند در میان جمعیت محو شوند.


20. فرنچ کراپ FRENCH CROP


مدل مو  فرنچ کراپ

برای اینکه یک فرنچ کراپ تمیزتر احساس شود، موها را با یک قسمت فرهای برجسته روی طول متوسط نگه دارید. از ریشه شروع کنید، و با استفاده از مقدار کمی پوماد، آن را روی موهای خود بمالید، و در حین حرکت، آن را نامرتب نگه دارید. از طرف دیگر، آن را با یک شانه صاف برای یکی از مدل‌های موی با طول متوسط که برای دفتر کار آماده‌تر هستند، ست کنید.


سؤالات متداول درباره مدل‌های مو با قد متوسط


چگونه می‌توان به یک سبک با طول متوسط دست یافت؟
برای رسیدن به ظاهر، ابتدا باید مطمئن شوید که موهایتان در وضعیت خوبی هستند. اگر آن را از سبک کوتاه‌تر رشد دهید، این به معنای رفتن منظم به آرایشگاه برای اصلاح انتهای آن است. در کنار نگهداری، شما این فرصت را دارید که با آرایشگر خود در مورد اینکه کدام قد و استایل مناسب شماست مشورت کنید.
خوشبختانه برای اکثر مردان، موهایی که از نظر ضخامت و همچنین طول به نقطه وسط می‌رسند، سناریوی ایده‌آلی هستند. استیو رابینسون از سالن‌های زنجیره‌ای Electric که برنده چندین جایزه شده است، می‌افزاید: «حدود 80 درصد موهایی که قد متوسط دارند رشد آن بهترین راه برای تقویت بافت طبیعی آن است.»
چگونه به مدل موهای نامرتب مردانه با قد متوسط بسازیم؟
وقتی نوبت به مدل‌های موی مردانه با قد متوسط می‌رسد، مدل‌های نامرتب باید در صدر فهرست قرار گیرند. آن‌ها برای مردانی که زمان یا انگیزه بلند کردن موهای خود را ندارند ایده آل هستند. برای استفاده حداکثری از مدل موهای نامرتب با طول متوسط، یک محصول موی نسبتاً قوی را بین موها بمالید و اجازه دهید تا موها به طور طبیعی بریزند.
بهترین مدل موی قد متوسط برای مردان چیست؟
یک مدل موی با طول متوسط وجود ندارد که مناسب همه اشکال صورت، نوع مو و بافت باشد. با این حال، برخی از ظاهرهای عالی برای انتخاب از بین آن کارها عبارتند از: شانه کردن، محو شدن، پمپادور و صاف کردن. این ایده خوبی است که در مورد مدل موهای مردانه با طول متوسط صحبت کنید که ممکن است با موهای شما و سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد.
هر چند وقت یکبار باید موهای با طول متوسط را شامپو بزنید؟
اینکه هر چند وقت یکبار باید موهای با طول متوسط را بشویید به ضخامت موهای شما، میزان چربی آن و اینکه آیا از پوست سر خشک رنج می‌برید بستگی دارد. یک مرد معمولی با موهای معمولی می‌تواند با استفاده از یک شامپو و نرم کننده با کیفیت خوب هر 2 تا 3 روز از آن روزهای بد مو جلوگیری کند. برخی از مدل‌های موی با طول متوسط ممکن است به مراقبت بیشتری نسبت به بقیه نیاز داشته باشند، بنابراین اگر موهایتان چرب به نظر می‌رسد یا پوست سرتان خارش دارد، وقت شامپو کردن است.

بیشتر بخوانید: 10 مدل ریش‌های وایکینگی برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط