18 مدل موی جذاب فاکس هاواک یا شاهینی برای مردان در سال 2022

18 مدل موی جذاب فاکس هاواک یا شاهینی برای مردان در سال 2022

08 خرداد 1401

مدل مو faux hawk  نسب به سایر مدل موهای سنتی‌ شیک‌ و جوان پسند‌تر است که زیاد جلف و زننده نیست. اگر به دنبال مدل مویی‌ هستید که برای آخر هفته و کافه رفتن عالی به نظر برسد، در عین حال برای فضای رسمی محل کار نیز مناسب باشد مدل مو faux hawk گزینه خوبی است. اگر هنوز به آرایشگاه نرفته‌اید، کمی صبر کنید ابتدا مدل موی مناسب خود را پیدا کنید. ما به شما در تصمیم‌گیری و انتخاب مناسب کمک می‌کنیم. در این جا چند مدل موی faux hawk  جذاب برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است.

مدل موهاوک در مقابل مدل مو فاکس هاوک

Mohawk در دو طرف سر مو تراشیده شده و خط مو ایجاد شده است که از جلوی سر به سمت عقب کشیده شده، یک faux hawk  برداشتی از مدل موهاوک است که کمتر جلب توجه می‌کند. موهای کناره‌ سر کوتاه‌تر از موهای سر شما هستند، اما تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود ندارد.


1. فاکس هاوک‌ کوتاه


فاکس هاوک‌ کوتاه

فاکس هاوک کوتاه از مدل‌های بلندتر این مدل مو راحت‌تر استایل می‌شود. می‌توانید به موهای خود کمی واکس مو اضافه کنید و با حوصله موهای خود را استایل دهید.


2. فاکس هاواک بلند


فاکس هاواک بلند

در مدل فاکس هاواک بلند، موها بلندتر از مدل موهاوک است و آرایشگر نباید زیاد از کناره‌ها بزند. برای نگهداری هر چه بیشتر از این مدل مو در طول روز بهتر است از محصولات مراقبتی مو استفاده کنید. مدل‌های زیادی وجود دارند اما با آزمون و خطا می‌توانید بهترین مدل را برای خود پیدا کنید. با انگشتان خود به موهایتان استایل دهید.


3. مدل مو فاکس هاوک مخروطی محو


مدل مو فاکس هاوک مخروطی محو

مدل فاکس هاوک مخروطی برای این که به چهره شما بیاید انعطاف‌پذیر است. ترفند اصلی برای این که مدل مو به بهترین شکل با صورت شما جور در بیاید آن است که بدانید موها با چه اندازه‌ای و با ویژگی‌های متناسب چهره شما است. به این شکل متوجه می‌شوید حجم و اندازه‌ی مو برای چهره شما مناسب است یا خیر.


4. Faux Hawk Mid Fade 


Faux Hawk Mid Fade 

برای موی فاکس هاوک نیمه محو حتماً باید موها شانه شوند و مرتب باشند. از آن جایی که موها در قسمت پایینی کوتاه‌تر هستند، کمی‌ براق شدن برای نیمه محو بودن مدل مو تأثیر گذار است. از ژل و موس استفاده کنید و موهایتان را حالت دهید.  


5. Curly Faux Hawk


Curly Faux Hawk

برای کسانی که موهای فرفری دارند، فاکس هاوک مجعد روشی برای پرحجم نشان دادن بافت طبیعی مو شما است، به خصوص اگر موهای ضخیم و غیر قابل کنترلی دارید. این مدل برای آقایانی که موهای موج‌دار دارند بهترین است. از موس یا روغنی استفاده کنید که برای موهای فر شما مناسب است. برای ماندگاری بیشتر فر مو خود را به گونه‌ای با سشوار خشک کنید که فرم مجعد کاملاً از دست نرود.


6.  Faux Hawk Undercut


 Faux Hawk Undercut

نزدیک‌ترین نسخه به موهاک مدل آندرکات فاکس هاک است و بر اساس تفاوت زیاد بین کناره‌ها و قسمت مرکزی فاکس هاوک متکی است. هدف کلی شما باید کم کردن شدت آندر کات باشد که موجب می‌شود قسمت مرکزی مو زیاد به چشم نیاید.


7. مدل مو فاکس هاواک دیوید بکهام


مدل مو فاکس هاواک دیوید بکهام

استایل همیشگی دیوید بکهام مدل مو فاکس هاواک می‌باشد البته در طول سال‌ها تغییرات جزئی داشته است. بکهام در سال‌های اولیه حضور در فوتبال استایل مدرن‌تری از این مدل مو داشت و مدل موی خود را متناسب با فرم صورتش نگه‌ می‌دارد.


8. Brushed Back Faux Hawk


Brushed Back Faux Hawk

مدل موی فاکس هاواک برس خورده خیلی خفن به نظر می‌رسد اما از موهاک رسمی‌تر است. نکته حائز اهمیت این مدل آن است که با هر سلیقه و بافت مویی جور در می‌آید. مدل Brushed Back Faux Hawk برای افرادی که می‌خواهند موهایشان پر حجم‌تر به نظر برسد. زمانی که با آندرکات محو ترکیب شود استایل فوق‌العاده‌ای می‌سازد. این مدل برای تمام بافت موها مناسب است اما برای کسانی که موهای فر دارند بسیار جذاب‌تر است.


9. Faux Hawk Braids


Faux Hawk Braids

بافت مو برای مردان خفن و جذاب است. برای انواع مدل موی وایکینگ می‌توانید موها را در کنار سر بافت بزنید و بالای موها را بلندتر نگه دارید که کنتراست جالبی می‌سازد. اگر می‌خواهید مدل موی خلاقانه در عین حال شیک و مدرنی داشته باشید این گزینه خوبی است.


10. Faux Hawk High Fade


Faux Hawk High Fade

فاکس هاواک محو بالا، استایلی جذاب و خیره‌کننده به شما می‌دهد و فرم صاف و بدون وز و مرتبی ایجاد می‌کند همین طور موها را پرپشت‌تر و پرحجم‌تر نشان می‌دهد. این مدل برای همه بافت موها مناسب است. می‌توانید آن را با هر اندازه مو، بسته به این که چقدر مایل به دیده‌ شدن هستید امتحان کنید.


11. Faux Hawk Drop Fade


Faux Hawk Drop Fade

مدل موهاک با تراشیدن کامل موهای طرفین سر و موی بلند قسمت وسطی مشخص می‌شود که استایلی جسورانه و چالش برانگیز است و برای همه فرم صورت‌ها مناسب نیست. در عوض مدل فاکس هاواک مدلی کاربردی‌تر و مدرن‌تر است. می‌توانید آن را با مدل موی انتخابی خود ست کنید. مدل موی Drop Fade یکی از مدل‌های قابل توجه است که با ظاهر کمانی شکل آن مشخص می‌شود. این گزینه‌ای عالی برای افرادی است که می‌خواهند توجه را به موهای بالای سر خود جلب کنند است.


12. فاکس هاواک با حاشیه


فاکس هاواک با حاشیه

فاکس هاواک فرصتی عالی برای مدل دادن به موهای فر است که ظاهری جوان پسند داشته باشد. برای دستیابی به مو پر حجم و پر پشت کمک می‌کند. کناره‌های کوتاه این مدل را بیشتر به چشم‌ می‌آورد و کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند. می‌توانید حاشیه‌ای کوتاه و نامرتب را برای ظاهری بازیگوش انتخاب کنید یا برای ظاهری دراماتیک‌تر، حاشیه‌ای بلند را امتحان کنید.


13. Faux Hawk Skin Fade


Faux Hawk Skin Fade

فاکس هاواک مدل موی محبوبی است زیرا به روش‌های زیادی می‌توان آن را استایل کرد و به شما آزادی عمل برای مدلی که طبق سلیقه شماست و برای بافت و نوع مو شما مناسب است می‌دهد. مدل Faux Hawk Skin Fade مدلی چشمگیر است که دقیقاً تا پوست پشت گردن کاهش می‌یابد. این باعث ایجاد کنتراست بیشتری می‌شود. بسته به اینکه می‌خواهید ظاهرتان چقدر دراماتیک باشد، می‌توانید اندازه موی مختلفی را آزمایش کنید. موهای بلندتر جلوه بیشتری دارند و پرحجم به نظر می‌رسند، در حالی که موهای کوتاه ظاهر ترکیبی‌تری ایجاد می‌کند و برای هر روز ایده آل است.


14. Faux Hawk with Volume


Faux Hawk with Volume

برای کسانی که مدل موی تأثیر گذار می‌خواهند مدل موی فاکس هاواک پرحجم گزینه جالبی نیست. به طور کلی مدل موی فاکس هاواک رویکرد مدرنی به موهاک است و جوان پسند و چشم نواز است بدون این که زیاده روی کرده باشد، به جای تراشیدن مو در کناره‌ها، کنتراست کمتری وجود دارد و تنها تفاوت اندکی در طول موهای بالا و پشت و کناره‌ها وجود دارد. با این حال در این مدل پرحجم با بلندتر کردن موها نسبت به مدل فاکس هاواک سنتی، ارتفاعی در بالای سر خود ایجاد می‌کنید که ظاهری آرام با جذابیت مردانه را به همراه دارد، آن را طوری طراحی کنید که نامرتب به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: 15 مدل ریش خطی برای داشتن زوایه فک متمایز


15. Messy Faux Hawk


Messy Faux Hawk

یک فاکس هاوک نامرتب یک راه عالی برای دستیابی به ظاهری جذاب است و می‌تواند حجم مو را افزایش دهد. این یک گزینه عالی برای افرادی است که می‌خواهند بافت موهای خود را نشان دهند، بسته به این که می‌خواهید چقدر مدل موی چشمگیر داشته باشد، می‌توانید با اندازه‌های مختلف مو این مدل را آزمایش کنید. موهای بلندتر بیشتر جلب توجه می‌کنند. موهای نامرتب نیز می توانند بسیار جذاب به نظر برسند. کوتاه نگه داشتن مو در طرفین و پشت نیز به ایجاد کنتراست کمک می‌کند و باعث می‌شود موهای قسمت بالایی پرتر به نظر برسد.


16. Mullet Faux Hawk


Mullet Faux Hawk

مدل موی Mullet Faux Hawk‌ یکی از جذاب‌ترین مدل موها است و برای کسانی که مدل موی می‌خواهند که هم برای مهمانی مناسب باشد و هم برای محل کار، ایده آل است. این مدل به صورت موهای کوتاه در بالا و کناره‌ها و موهای بلندتر در پشت سر تعریف می‌شود. با این مدل مو شوخی‌های زیادی شده اما واقعاً یک مدل مو کاربردی است و برای اکثر فرم چهره‌ها مناسب است و در ترکیب با فاکس هاواک مدل موی منحصر به فردی را می‌سازد و برای مردانی که می‌خواهند متفاوت باشند مناسب است.

بیشتر بخوانید: خمیر ریش خانگی | طرز تهیه کرم اصلاح صورت در ۹ مرحله


17. Neat Faux Hawk


 Neat Faux Hawk

فاکس هاواک نسخه مدرن موهاک است و بسیار جذاب و شیک هم هست، آن را به روش‌های مختلفی بسته به خواست و سلیقه شما ‌می‌توان استایل کرد. این مدل مو برای مردی که می‌خواهد سبک خود را داشته باشد در عین حال ظاهر مرتبی را هم حفظ کند عالی است. برای بیشتر محیط‌ها قابل استفاده است؛ برای Neat Faux Hawk بهتر است موها را کوتاه‌تر نگه دارید و کم حجم‌‌تر باشد یا با رنگ‌های محو یا آندرکات ترکیب کنید تا به مدل موی خود ظاهری مدرن‌تر و به روزتری ببخشید.


18. فاکس هاواک اسپایکی


فاکس هاواک اسپایکی

اگر می‌خواهید ظاهر ساختار شکنی داشته باشید به مدل موی اسپایکی فکر کنید موی سیخ دار عالی است. این موهای سیخی بلند، سفت و سخت نمای پانکی ایجاد می‌کند. موهای سیخ‌دار برای مدل موی نامرتب عالی است و پر‌حجم‌تر به نظر می‌رسد. می‌توانید از این مدل برای بیشتر اندازه موها و انواع بافت مو استفاده کنید. برای رسیدن به چنین استایلی از واکس مو استفاده کنید بهتر است از چسب مو و ژل استفاده نشود مگر آن که بخواهید پانکی درون خود را فرا بخوانید و استایل دهه 90 داشته باشید.

سوالات متداول در کوتاهی فاکس هاواک

چگونه فاکس هاواک تلفظ می‌شود؟

تلفظ این کلمه به صورت foe-hork است.

آیا مدل مو فاکس هاواک هنوز هم مد است؟

مدل مو فاکس هاواک همیشگی و کاربردی است شما می‌توانید با آن آخر هفته‌ها در مهمانی خوش بگذرانید و یا موهای خود را طوری حالت دهید که در طول هفته با این سبک به دفتر کار بروید در عین حال شیک و به‌روز هم باشید.

مدل موی فاکس هاواک چگونه است؟

وقتی برای استایل موی فاکس هاواک به آرایشگاه می‌روید از آن‌ها بخواهید که کناره موها را محو کنند ولی خیلی کوتاه نشود، سپس 2 و 3 سانت بالاتر قسمت جلویی سر، موها بلندتر و حجیم‌تر باشد. و اگر از مدل مویی خوشتان آمده است آن را به آرایشگر نشان دهید تا مدل مو دلخواه خود را بدست آورید.

آیا فاکس هاواک یک مدل موی حرفه‌ای است؟

فاکس هاواک مدل موی سنتی حرفه‌ای در نظر گرفته نمی‌شود. با این حال، رویکرد صحیح می‌تواند ظاهری مرتب به شما بدهد. نکته کلیدی، کوتاه نگه داشتن مو و به حداقل رساندن حجم آن است همچنین می‌توانید آن را با رنگ محو یا آندرکات ست کنید تا ساختار بیشتری به مدل مو بدهید.

چگونه یک فاکس هاواک درخواست می‌کنید؟

هنگامی که از آرایشگر خود می‌خواهید که مدل فاکس هاواک بزنید، می‌تواند موهای پشت و طرفین را کوتاه نگه دارد و قسمت بالای موی شما بلندتر بماند و حالت فری داشته باشد. توصیه می‌شود برای اطمینان از این که از نتایج ناامید نشوید، عکسی از سبکی که می‌خواهید به همراه داشته باشید؛ مدل موی فاکس هاواک نیز فوق‌العاده کاربردی است. نسخه‌های زیادی وجود دارد، بنابراین آنچه که دقیقاً می‌خواهید را به آرایشگر خود نشان دهید تا هر گونه سردرگمی را از بین ‌برود.

بیشتر بخوانید: ریش محو شده، مدل ریش امروزی و باکلاس

مطالب مرتبط