35 مدل موی مردانه جدید 2022 (قسمت دوم)

35 مدل موی مردانه جدید 2022 (قسمت دوم)

04 آبان 1401

مدل موی شما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیتتان بگوید و ظاهر مناسب فرم صورت شما را تکمیل می‌کند، ویژگی‌های صورت را برجسته می‌کند و به شما اجازه می‌دهد بافت موهای خود را نشان دهید. چند دهه پیش، مدل موی مردانه بسیار استاندارد بود، و به جرأت می‌توان گفت کسل‌کننده بود، اما این مدل‌ها تکامل یافته‌اند و به شما اجازه می‌دهد به راحتی ظاهر خود را برای تکمیل فرم صورت و مطابق با سلیقه خود تطبیق دهید. طیف گسترده‌ای از کوتاهی‌های از جمله سبک‌های کلاسیک و مدرن و آن‌هایی که سرگرم کننده و رسا هستند وجود دارد. مدل‌هایی که می‌توانند شما را عاقل‌تر از سال‌هایتان جلوه دهند یا برای کسانی که می‌خواهند ظاهری جوان‌تر داشته باشند جذابیت داشته باشند. اگر می‌خواهید تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید، این‌ها 35 مورد از بهترین ایده کوتاهی مو آقایان آورده شده است.

ابتدا بخوانید: 35 مدل موی مردانه جدید 2022 (قسمت اول)


19. مدل موی Low Fade


مدل مو مردانه

محو شدن را می‌توان به اکثر مدل‌های مو اضافه کرد و راهی برای شخصی سازی ظاهر شماست. آن‌ها کنتراست را با موهای بالا ایجاد می‌کنند، که می‌تواند توهم موهای پرتر و ضخیم را ایجاد کند. چندین سبک محو شده برای انتخاب وجود دارد، اما کم رنگ شدن یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند یک مدل ظریف اما شیک داشته باشند. این محو شدن در یک یا 5 cm از خط مو باریک می‌شود و نسبت به سایر محو شدن‌ها کمتر چشمگیر است.


20. مدل موی Mid Fade


مدل مو مردانه

همانطور که از نام آن پیداست، مدل موی میانی در وسط سر، اطراف شقیقه و گوش‌های شما محو می‌شود. محو شدن محسوس‌تر از مدل قبلی است و با موهای بالای سر تضاد ایجاد می‌کند. این یک ظاهر ایده‌آل برای مردان جوانی است که می‌خواهند یک مدل موی جذاب و خفن داشته باشند.


21.مدل مو High Fade


مدل مو مردانه

محو شدن بالا دارای طرف تراشیده و پشت است که محو می‌شود محو شده بالا به این به این معنی است که از بالای سر، در میانه راه بین شقیقه‌ها و بالای گوش شروع می‌شود. این یک گزینه عالی برای ایجاد کنتراست با موهای بالا است. همچنین به ظاهر شما شفافیت می‌بخشد و ظاهری مرتب ایجاد می‌کند. برای مردان جوانی که می‌خواهند استایلی مدرن داشته باشند، این راه ایده‌آل برای انجام آن است.


22. مدل مو Drop Fade


مدل مو مردانه

برای ظاهری رسا و جذاب، مدل موی دراپ فاید انتخاب ایده‌آلی است. همچنین به دلیل ظاهر قوس مانندی که در پشت گوش فرو می‌رود، یکی از برش‌های محو شده‌تر است. محو شدن برای ایجاد کنتراست با موهای طرفین و پشت سر و موهای بلندتر در بالای سر بسیار عالی است. این می‌تواند موهای شما را پرتر و پرپشت‌تر نشان دهد.


23. مدل مو Half Up Half Down


مدل مو مردانه

مدل موی نیمه رو به بالا به شما تطبیق‌پذیری بیشتری نسبت به مدل‌های سنتی می‌دهد، زیرا برای بلند کردن آن به طول کمتری نیاز دارید. این مدلی است که موها را از صورت شما دور می کند و ظاهر شما را باز می‌کند، اما بافت شما را نیز به نمایش می‌گذارد. این ظاهر برای مردان جوان عالی است زیرا ظاهری جوان دارد.


24. مدل مو Spiky Hair


مدل مو مردانه

برای نشان دادن بافت، موهای سیخ‌دار بهترین گزینه است. می‌توان آن را با موهایی با تمام بافت‌ها و طول‌های مختلف تطبیق داد، اما حالت دادن به موهای کوتاه یا متوسط آسان‌تر است، زیرا نیازی به نگه‌داشتن زیاد ندارید. رویکرد دهه 90 حالت میخ‌های سفت داشت، اما برای یک ظاهر مدرن، بهتر است حالتی طبیعی‌تر با میخ‌های کرکی داشته باشد.


25. مدل مو Mop


مدل مو مردانه

مدل موی موپ برای اولین بار در دهه 60 رایج شد، اما همچنان مرتبط است زیرا برای مدل دادن و ایده‌آل بودن آن بی‌دردسر است و می‌تواند برای تمام بافت‌های مو سازگار شود. با این حال، برای کسانی که دارای موج‌دار یا بافت فرفری هستند، مناسب‌تر است. موپ ظاهری آرام و عمداً درهم و برهم دارد که فوق‌العاده جذاب است.


26. مدل مو Curtains


مدل مو مردانه

مدل موی Curtains یکی از محبوب‌ترین مدل های دهه 90 است که در سال‌های اخیر در رسانه های اجتماعی مرسوم بوده است. ظاهر با مدل موی حاشیه‌دار مشخص می‌شود که در وسط آن قسمتی وجود دارد که به قاب شدن صورت کمک می‌کند. این یک ظاهر عالی برای جلب توجه به ویژگی‌ها است و می‌تواند برای موهای با بافت ها و اندازه‌های مختلف سازگار شود. جذابیت مدل موی پرده‌ای این است که جوان و فوق‌العاده جذاب است.


27. مدل مو Man Bun


مدل مو مردانه

مدل موی مردانه یک روش مد روز برای پوشیدن موهای متوسط یا بلند است. این یک ظاهر بدون دردسر است که عملی است و موها را از گردن و دور از صورت نگه می‌دارد. این استایل فوق‌العاده همه‌کاره است و با تمام بافت‌های مو کار می‌کند و می‌توان آن را به روش‌های مختلف، از جمله ظاهری براق و مرتب یا ظاهری نامرتب و درهم، مدل داد.


28. مدل مو Shag


مدل مو مردانه

مدل موی شگ با لایه‌های ناهموار مشخص می‌شود و ظاهری عمداً نامرتب و بدون ساختار دارد. این یک سبک عالی برای حرکت و فرم دادن به موهای شما است و می‌تواند برای تمام بافت‌های مو سازگار شود. در حالی که شگ یک مدل موی مناسب برای محل کار اداری نیست، اما در اکثر فرم‌های صورت جذاب است و می‌تواند ظاهری بسیار جوان داشته باشد.


29. مدل مو French Crop


مدل مو مردانه

فرنچ کراپ ساده و در عین حال شیک، یک مدل موی همه کاره است که با طول نسبتاً یکسان مو در سرتاسر و یک حاشیه مشخص می‌شود. ظاهر حاشیه‌دار برای جلب توجه به چهره عالی است و به شما امکان می‌دهد ظاهر را تطبیق دهید و به شما امکان می‌دهد طول و استایل را امتحان کنید. 


30. مدل موی Two Block


مدل مو مردانه

مدل موی دو بلوکی در رسانه های اجتماعی محبوب شده است و به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مردان جوان تبدیل شده است. این سبک ابتدا در کره محبوبیت پیدا کرد و با داشتن دو شکل بلوک مشخص، یکی در بالای سر که بلندتر است و دیگری در پشت و پهلوها تعریف می‌شود. این برشی است که این روزها ترند و مد روز است و همچنین با رنگ‌های روشن عالی به نظر می‌رسد.


31. کوتاهی موی Rockabilly


مدل مو مردانه

مدل موی راکابیلی حالتی رترو دارد و یک گزینه عالی برای مردان جوانی است که خواهان ظاهری جذاب و حجیم هستند. برش در بالا و کناره ها طولانی‌تر نگه داشته می‌شود، در حالی که پشت کوتاه‌تر است. قفل جلویی را می‌توان به عقب برگردانید یا به صورت پومپادور یا گیره درآورید و راهی عالی برای جلب توجه به صورت شما است.


32. مدل مو Bro Flow


مدل مو مردانه

برای کسانی که می‌خواهند مدل موی آرامی داشته باشند که به نظر برسد به تازگی از رختخواب بیرون آمده اید یا روز را در ساحل گذرانده‌اید، Bro flow برای شما مناسب است! این یک عامل جذاب و خفن غیرقابل انکار دارد و برای مردان با موهای متوسط یا بلند ایده‌آل است و به ویژه با بافت‌های موج‌دار یا مجعد کار می‌کند. حالت دادن ساده است، فقط باید موها را به عقب برس بزنید و بگذارید تا به شکل طبیعی خود بیفتند.


33. مدل مو Line Up


مدل مو مردانه

مدل موی لاین آپ افزودنی عالی برای مدل موی شماست، زیرا به شما امکان می‌دهد خود را ابراز کنید و ظاهری شخصی‌سازی کنید. این ظاهر با یک شکل متمایز روی خط موی طبیعی مشخص می‌شود که می‌تواند مانند خطوط مستقیم ساده باشد یا می‌تواند زوایای تیز باشد. این کار برای تقویت خط مو انجام می‌شود اما همچنین می‌تواند ساختار و کنتراست ایجاد کند.


34. مدل مو Ponytail


مدل مو مردانه

مدل موی دم اسبی ساده و کاربردی است، اما می‌تواند فوق‌العاده شیک نیز باشد. می‌توانید آن را برای مجالس رسمی تنگ و براق بپوشید، یا برای تنظیمات غیررسمی‌تر آن را نامرتب بگذارید. محبوب‌ترین روش برای مردان جوان با موهای متوسط تا بلند، حالت دادن به موهای کم پشت برای داشتن زیبایی آرام و آرام است. دم اسبی یک مدل شیک است که با تمام بافت‌های مو عالی می‌شود.


35. مدل مو Edgar


مدل مو مردانه

مدل موی ادگار یک نسخه مدرن و بدون دردسر از مدل موهای کلاسیک سزار است. طول موها در اطراف سر یکسان است، اما این ظاهر همچنین دارای محو شدن پوست است. محو شدن به موها ساختار می‌دهد، اما کنتراست ایجاد می‌کند و این یک راه عالی برای ایجاد یک استایل برجسته و جسورانه است. این یک ظاهر عالی برای مردان جوان است و مکمل کسانی است که فرم صورت بلند، زاویه‌دار و بیضی دارند.


سوالات متداول 


چه مدل موهایی برای مردان جوان مرسوم است؟
مردان جوان با مدل‌های موی خود تطبیق‌پذیری دارند و بسته به ترجیح شما، ظاهر شیک زیادی وجود دارد. این شامل آثار کلاسیک مانند مدل سزار به سبک‌های پرحاشیه‌تر مانند شگ متلاطم می‌شود. برخی از ظاهرهایی که در رسانه های اجتماعی مرسوم هستند عبارتند از چتری پرده‌ای و مدل موی دوبل. این ظاهرها را می‌توان به راحتی مطابق با ترجیحات شما تطبیق داد و اغلب گویا و سرگرم کننده است و به خوبی خود را به رنگ‌های روشن وامی‌دارد.
مدل موی مناسب برای مردان جوان چیست؟
برای ظاهری ساده و کلاسیک که به خوبی برای همه تنظیمات مناسب باشد، مدل موهای کوتاه یا متوسط عالی هستند. این‌ها شامل ظاهر کلاسیک، کوتاه کردن خدمه، Ivy League و مدل موهای نظامی است. نگهداری از این مدل‌ها آسان است و می‌توان آن‌ها را متناسب با تمام بافت‌های مو تطبیق داد.

بیشتر بخوانید: 100 ایده کوتاهی مو آقایان (قسمت اول)

مطالب مرتبط