25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت دوم)

25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت دوم)

04 اسفند 1401

موهای کوتاه برای خانم‌ها بسیار زیبا است، زیرا بدون توجه به سن شما، مدل دادن به آن آسان است. اما طراحی مدل موی کوتاه با چتری استایل شما را متحول می‌کند و حتی به کلاسیک‌ترین کوتاهی‌ها ظاهری تازه و مدرن می‌بخشد. چه چیزی را نباید در مورد ظاهرهای حاشیه‌ای دوست داشت؟ آن‌ها توجه را به چهره شما جلب می‌کنند، اغلب ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند و برای دستیابی به درخشش جوانی عالی هستند. در ادامه مقاله 25 مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند را جمع آوری کرده‌ایم. اگر به دنبال ایده گرفتن برای به روز کردن تارهای مو خود بوده‌اید یا به فکر کوتاه کردن آن‌ها هستید، این موهای کوتاه با چتری دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

ابتدا بخوانید: 25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت اول)


13. مدل موی کوتاه باب کوتاه بلند با چتری


برخی از زنان مدل موی کلاسیک و زیبا را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر چیزی متفاوت می‌خواهند که مدرن و هیجان‌انگیز باشد. این باب کوتاه تند با چتری، ظاهری عالی برای کسانی است که می‌خواهند موهای کوتاه خود را امتحان کنند و ظاهری چشم‌نواز و سرکش ایجاد کنند. کناره‌ها را بتراشید تا کنتراست و حالتی به آن ببخشید، و با رنگ موی انتخابی خود جسورانه عمل کنید تا ظاهری عالی برای دخترانه داشته باشید.


14. مدل موی کوتاه کره‌ای با چتری


کره جنوبی الهام بخش ترندهای بی‌شماری از مو و زیبایی است و اکنون این مدل موی کوتاه با چتری برای شما نیز جذاب خواهد بود. اگر موهای شما ضخیم و صاف است، این بهترین راه برای حالت‌دادن به آن است و به آن بافت می‌بخشد. نحوه افتادن چتری‌های تکه‌ای بر روی پیشانی فوق‌العاده جذاب است و لطافت و زنانگی را به ظاهر شما می‌بخشد.


15. مدل موی کوتاه مشکی با چتری


تارهای مو کوتاه تمام بافت‌های مو را تکمیل می‌کنند و در رنگ‌های مختلف، از جمله موهای مشکی، زیبا به نظر می‌رسند. این به شما فرصت زیادی می‌دهد تا با مدل موی مناسب خود امتحان کنید و آن را به بهترین نحو منعکس‌کننده درونتان است. چتری یک افزودنی عالی هستند زیرا زیبا هستند و شما را جوان‌تر نشان نمی‌دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند مدل موی شما را متحول کنند و آن را مدرن کنند یا به زیبایی شما بیافزایند.


16. مدل موی کوتاه با چتری بلوند 


موهای بلوند به دلیل روشن بودن یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ها هستند. این برای روشن کردن تار‌های مو ایده‌آل است و مدل موی انتخابی شما را بیشتر به چشم می‌آورد. چه راه بهتری برای نشان دادن موهای کوتاه جدید خود با مدل موی چتری بهتر از رنگ کردن آن‌ها با رنگ بلوند درخشان است؟ از پلاتین برای یک روکش جذاب و جسورانه یا چیزی گرم‌تر مانند رنگ عسلی برای نتیجه طبیعی استفاده کنید.


17. مدل موی کوتاه فر


فرها یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به روز رسانی مدل موی کلاسیک هستند. چتری مناسب ویژگی‌های شما را برجسته می‌کند و ظاهری نرم به شما می‌بخشد. یا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد تا ظاهری هیجان‌انگیز و بی‌دردسر به شما ببخشند که احساسی جسورانه و ماجراجویانه به شما بدهد. با مدل‌های بسیار زیاد، پیدا کردن بهترین گزینه برای تکمیل موهای کوتاه شما آسان است.


18. مدل موی چتری برای پیشانی کوتاه


برای کسانی که پیشانی کوتاهی دارند، نمی‌خواهید آن را با چتری‌های خود بپوشانید. به همین دلیل، چتری‌های ظریف و پرپشت اغلب ترجیح داده می‌شوند، زیرا به شما مزیت داشتن حاشیه را می‌دهند، اما حالت دادن به آن‌ها آسان‌تر است. اگر از یک نسخه کامل‌تر استفاده می‌کنید، رشته‌های خود را برش دهید تا کاملاً صاف نباشند و بافتی داشته باشند. همچنین می‌توانید برای ایجاد توهم پیشانی بلندتر، ظاهرهای جانبی یا فراگیر را امتحان کنید.


19. مدل موی کوتاه و کرکی با چتری


موهای کرکی بافت مطلوبی است زیرا احساس نرمی و حجیم می‌کند. این یک راه عالی برای اینکه تارهای مو سالم و حجیم به نظر برسند و برای همه و تقریباً همه مدل‌های مو خوب به نظر می‌رسد. بعلاوه، بافت و حرکت درخشانی دارد که فوق‌العاده است. ظاهر خود را با چتری‌هایی طراحی کنید که آن را هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر می‌کند.


20. مدل موی کوتاه با چتری صاف 


موهای صاف بافت ایده‌آلی برای چتری‌هایی است که صاف هستند و دقت ظاهر را تکمیل می‌کنند. کوتاه نگه‌داشتن تارهای خود یک راه ساده برای حالت دادن به آن‌ها و مراقبت از آن‌ها آسان‌تر است. یک حاشیه ضخیم و کامل برای یک نتیجه چشمگیر ایجاد کنید، یا برای نرم کردن صورت خود یک مد تکه‌ای را انتخاب کنید. انتخاب با توست عزیزم!


21. مدل موی کوتاه ژولیده


چتری‌های ژولیده بهترین مدل موی دخترانه است زیرا پر‌حجم و حرکت است. روش کوتاه کردن موها لایه‌های مختلفی ایجاد می‌کند که روشی عالی برای بافت تارهای شما است. روکش آرام و بدون ساختار نیز فوق‌العاده دلچسب است و استایل را جذاب می‌کند. اگر می‌خواهید روشی تازه و سرگرم‌کننده برای مدل دادن به مدل موی خود داشته باشید، این همان است!


22. مدل موی چتری‌های بریده بریده 


بافت و تکه‌ای، این چتری‌های بریده بریده به همان اندازه که تصور می‌کنید شیک هستند. این مدل مو با تمام طول‌ها و انواع موها عالی عمل می‌کند، زیرا حالت دادن به آن آسان است حجمی که مورد نظرتان را می‌دهد. اما چرا باید از آرایشگر خود بخواهید تا تارهای مو شما را به این شکل مدل دهد؟ این به این دلیل است که تمام فرم چهره‌ها، از جمله صورت‌های بلند و کشیده است و البته مدل موی کوتاه مناسب برای صورت‌های گرد نیز هست، که آن را بهبود ببخشد.


23. مدل موی باب بلانت 


ما عاشق ست کردن مدل موی کلاسیک باب بلانت با چتری هستیم، ظاهری که بسیار پیچیده به نظر می‌رسد و از ظاهر صیقلی بهره می‌برد. اگر تا به حال مدل موی کوتاهی وجود داشته است که مورد تأیید قرار گرفته باشد، این همان است و نحوه مدل دادن آن، مدل موی شما را برجسته می‌کند. این مدل مو به بهترین وجه با موهای صاف طبیعی ترکیب می‌شود و نتیجه فوق‌العاده است، اما حتی آن‌هایی که موهای فرفری دارند نیز می‌توانند با ابزار مناسب آن را ایجاد کنند.


24. مدل موهای قرمز کوتاه با چتری


برخی از مدل‌های مو برای برجسته‌تر شدن ساخته می‌شوند و این یکی از آن‌هاست. جسور بودن موهای قرمز ترکیب رشته‌های کوتاه با چتری را برجسته می‌کند. به طور طبیعی، این یکی از کمیاب‌ترین رنگ‌ها است که آن را به یک روش تضمینی برای چرخاندن سر تبدیل می‌کند و ظاهر شما را فوراً جلوه می‌دهد.


25. مدل موی کوتاه برای قاب کردن صورت 


مزایای زیادی برای افزودن چتری به موهای کوتاه شما وجود دارد. برای شروع، آن‌ها می‌توانند موهای شما را بلندتر از آنچه که هست نشان دهند، اما برای اینکه مدل موهای شما کمی نگرش بیشتری داشته باشند نیز فوق‌العاده هستند. ظاهر حاشیه‌دار می‌تواند خیره‌کننده باشد و برای قاب‌بندی صورت استفاده شود و ویژگی‌های شما را برجسته کند و توجه شما را جلب کند.


سوالات متداول مدل موی کوتاه با چتری


آیا چتری با موهای کوتاه خوب به نظر می‌رسد؟
چتری‌ها با موهای کوتاه شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند. این یک راه عالی برای اضافه کردن ابعاد و شکل اضافی به تارهای مو برش خورده است و توجه را به چشم‌ها و استخوان‌های گونه شما جلب می‌کند.
چگونه موهای کوتاه را با چتری حالت بدهم؟
روش‌های مختلفی برای حالت دادن به چتری‌های کوتاه بسته به مدل مو، بافت مو و نوع انتخابی شما وجود دارد. برخی از خانم‌ها چتری‌های کامل را ترجیح می‌دهند که به صورت افقی در سراسر صورت بریده شده و برای جلب توجه به ویژگی‌های شما عالی هستند. با این حال، آن‌ها بیشتر تعمیر و نگهداری هستند. دیگران ظاهری را می‌خواهند که نرمی و تعادل صورت شما را به ارمغان بیاورد، مانند چتری‌های پرده‌ای یا چتری‌های صاف که اغلب ساده‌تر و شیک‌تر هستند.
چگونه بفهمم چتری مناسب من است؟
هر کسی می‌تواند چتری را امتحان کند. فقط یک موضوع انتخاب نوع مناسب با فرم صورت شما و متعهد به الزامات استایل است. بهترین راه برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چتری انتخاب درستی است یا خیر این است که فرم صورت خود را مشخص کنید. گزینه‌ها مستطیل، بیضی، مربع، قلب، مثلث، گرد و الماس هستند. هنگامی که این موضوع را مشخص کردید، می‌توانید تعیین کنید که چه مدل چتری برای شما بهترین است. از طرف دیگر، می‌توانید با آرایشگر خود مشورت کنید تا نظر حرفه‌ای را در مورد اینکه چه چیزی بهترین کار را انجام می دهد، دریافت کنید.
چند نوع چتری وجود دارد؟
ده نوع اصلی چتری وجود دارد. که می‌توان از چتری‌های جانبی، کوتاه، ضخیم، مستقیم، فرفری، پرده‌ای، چتری‌های چشم‌گیر، چتری‌های متحرک، صاف و نازک نام برد.
آیا چتری شما را چاق‌تر نشان می‌دهد؟
برخی از چتری‌ها می‌توانند صورت شما را گردتر کنند، به خصوص اگر از قبل صورت گرد یا مربعی دارید. به این ترتیب، انتخاب چتری مناسب برای ظاهر شماست. هرچه لبه صاف‌تر باشد، چشم‌ها را بیشتر روی صورت می‌کشد. برای مقابله با این موضوع، چیزی بلندتر و قاب‌دارتر مانند چتری پرده‌ای انتخاب کنید. این کار باعث کشیده شدن صورت شما برای اثر لاغری می‌شود.
آیا چتری شما را جوان‌تر نشان می‌دهد؟
اگر استایل مناسبی را انتخاب کنید، چتری‌ها می‌توانند شما را جوان‌تر نشان دهند. آن‌ها صورت شما را کوچکتر نشان می‌دهند و می‌توانند خطوط ریز را پنهان کنند و در عین حال توجه را به چشمان شما جلب کنند. طول بیشتری را انتخاب کنید که در اطراف ابروهای شما قرار گیرد، زیرا کوتاهی بیش از حد می‌تواند توجه را به مکان‌های نامناسب جلب کند و بیش از حد طولانی چشمان شما را می‌پوشاند.

بیشتر بخوانید: 35 مدل موی ساده و زیبا برای سال 2022

مطالب مرتبط