34 مدل موی ترند تابستانی برای نوجوانان

34 مدل موی ترند تابستانی برای نوجوانان

20 فروردین 1402


تابستان فصل گرما و فصل امتحان کردن مدل موهای جدید تابستانی است.
اگر تینیجر هستید و به دنبال ترندهای موی تابستانی هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین مدل موهای تابستانی آشنا کنیم.
چه در حال تفریح در طبیعت و چه در حال رفتن به یک پارتی دخترانه باشید مطمئناً این مدل موهای تابستانی برای شما قابل استفاده است. دیگر لازم نیست هر بار که هوا خیلی گرم می‎شود موهایتان را به صورت موی ساده ببندید. برای بررسی انتخاب‎های برتر ما در ادامه مقاله با ما همراه باشید!

 


34 مدل موی آسان برای روزهای گرم تابستان


 


1.مدل موی دم اسبی صاف با چتری 


آیا نمی‎د‎انید با موهای چتری خود چه استایلی بزنید؟ چتری با موهای دم اسبی بلند ظاهری شیک و دخترانه به شما می‎بخشد.
شما می‎توانید این استایل مو را با یک شلوارک جین و یک تی شرت یا یک لباس شب زیبا ست کنید و در هر دو حالت عالی به‎نظر برسید.

 


2.مدل موی دم اسبی پایین یک‎طرفه


این مدل موی شیک، مرتب و ساده برای آماده شدن سریع شماست و برای روزهایی که حوصله صرف وقت برای آماده شدن ندارید بهترین گزینه است. اگر موهایتان در یک سمت بلندتر است، یک دم اسبی کم روی یک طرف شانه خود ببندید. موها را به کمک سنجاق سر محکم کنید، درست مانند ابی در فیلم مدرن فامیلی اگر می‎خواهید ظاهر خودتان را مجلسی‎تر کنید، به سادگی از یک گل‎سر در کنار سر خود استفاده کنید تا ظاهر خود را زیباتر کند.

 


3.مدل موی باب با فرق یک‎طرفه


مدل موهای باب این تابستان همه جا هستند! تنها راه برای متفاوت نشان دادن مدل موهای باب خود درست کردن آنها مانند گریس واندروال است. موهای خود را در ابتدا پشت سر خود ببندید. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری موس و یک  شانه است. همچنین اگر موی کج را مورد علاقه شما نیست، این مدل مو را با فرق وسط امتحان کنید.


4.مدل موی باب بسته


مدل موی بسته یا چتری دو طرف بلند از سبک سنتی ژاپن سرچشمه می‎گیرد. این مدل مو در انیمه ها بسیار پرطرفدار است. این یک ظاهر بسیار جذاب برای ورزش کردن در تابستان است.


5.مدل موی باب فر


فرهای ساده درشت بسیار زیبا به نظر می‎رسند. آنها به موهای شما بافت و حجم می‎بخشند. اما مهمتر از همه، آنها یک پیچ و تاب خیره‎کننده در تابستان برای مدل موی معمولی شما ایجاد می‎کنند. برای رسیدن به این ظاهر، انتهای موهای خود را به صورت فرهای بزرگ فر کنید.
یک بابلیس با سر درشت بهترین گزینه برای شما است. سپس یک اسپری حجم دهنده را روی موهای مرطوب خود اسپری کنید و در آخر اسپری مو نگهدارنده خود را روی موهای فر شده خود اسپری کنید. یک نکته طلایی این است که هرگز چتری ها را با این مدل مو فر نکنید


6.مدل موی باب یک‎طرفه صاف


در فصل گرمای تابستان می‎توانید با این مدل مو موهای کوتاه خود را با شکوه تمام به رخ بکشید! موهای خود را از یک طرف جدا کنید و یک سنجاق سر ساده به آن اضافه کنید تا ساده‎ترین و در عین حال شیک‎ترین مدل موی همه‎ی دوران ها را ایجاد کنید.


7.مدل موی باب با فرق از وسط


مدل موی باب برای نوجوانان تابستان امسال عالی است. این مدل مو استایل ساده و شیکی دارد و به دلیل طول کوتاهش از عرق کردن موهای شما جلوگیری می‎کند و ظاهری آزاد و رها به شما می‎بخشد با این حال، برای اینکه این مدل مو مرتب به نظر برسد، باید موهای خود را تمیز نگه‎دارید و شانه کنید.


8. مدل موی باب رو به بیرون


وقتی صحبت از مدل مو به میان می‌آید، جزئیات کوچک بسیار تاثیرگذار هستند. با یک برس گرد، موس و سشوار کمی به موهای خود حالت دهید. فقط انتها را به سمت بالا و بیرون برگردانید تا حالتی خیره‎کننده به ظاهر خود بیافزایید. استفاده از این روش یک راه حل سریع برای رسیدن به ظاهری عالی برای شما است.


9.مدل موی کوتاه پیکسی


موها با لایه‎های نرم به این مدل موی پیکسی حسی از زنانگی می‎بخشد. انتهای موها رو به بیرون حالت نرمی گرفته است و حالت تیزی ندارد، بنابراین لایه‎ها خیلی خشن نیستند. این نرم بودن نوک موها توجه را به خط فک جلب می‎کند. حتی چتری ها نیز کج شده‌‎اند و روی هم قرار گرفته اند تا ظاهر یکدستی به‎وجود آوردند.
به این سبک در دنیای آرایش مو، مدل گیمی نیز گفته می‎شود. کوتاه کردن این مدل مو با تیغ انجام می‎شود و به شدت لایه لایه است. هنگامی که از حمام آمدید موهای مرطوب خود را ژل بزنید و با دست حالتی که می‎خواهید را به موهای خود بدهید. اجازه دهید موها خود به خودی خود خشک شوند  بعد از خشک شدن موها متوجه خواهید شد که لبه‎ها و بافت آن بسیار طبیعی به چشم می‎خورند.


10. مدل موی باب آشفته


مدل موی باب نامرتب یک ظاهر تابستانی عالی برای نوجوانان است. طول کوتاه موها و لایه های آشفته‎ی آن حال و هوای بی‎دغدغه‎ بودن را ایجاد می‎کند که مخصوص دوره‎ی نوجوانی است. در حین انجام تفریح‎های خارج از منزل مثل طبیعت‎گردی، نیازی به پیدا کردن کش‎های متفاوت برای بستن موهایتان نیست.


11.مدل موی موج‎دار انگشتی


قبل از اینکه از این مدل مو تعجب کنید، ادامه مقاله را بخوانید تا از این انتخاب هوشمندانه استقبال کنید. مراسم جشن و رقص مدرسه نیاز به مدل موی رسمی دارد و مدل موی موج‎دار انگشتی مدل موی مناسبی برای چنین رویدادهایی هستند. علاوه بر این، می‌توان آن‌ها را با شلوار جین و تیشرت سفید اسپرت استایل کرد و ظاهری باورنکردنی داشت.
برای دستیابی به مدل موج‏‎دار انگشتی ابتدا باید بدانید این مدل مو روی موهای مرطوب ایجاد می‎شود، این مدل برای کسانی که موهای کوتاه و لایه لایه دارند، جذاب به نظر می‎رسد. دو شانه کوچک برای ایجاد موج استفاده می‎شود . یک شانه را به جلو بکشید و یک شانه دیگر را به عقب بکشید. این حرکت باعث ایجاد هلال می‏‎شود و می‎توان از سنجاق سر برای ثابت نگه داشتن موج‎ها استفاده کرد. برای خوش حالت ماندن موها می‎توانید از اسپری نگهدارنده مو استفاده کنید.


12. مدل موی پیکسی شیک


این پیکسی برای نوجوانان با موهای نازک مناسب است. ظاهری شیک و جذاب به شما می‎بخشد. به‌علاوه، اگر زمانتان کم است و می‎خواهید در کمترین زمان ممکن به موهای خود ظاهری عالی ببخشید می‌توانید با دست موهای خود را به صورت برش‏‎های درهم و برهم در آوردید. با این مدل مو بازی کنید تا با حال و هوای شما مطابقت داشته باشد. موهای صاف برای این مدل مو بهتر عمل می‎کنند. با یک اسپری حالت دهنده به آن حالت دهید و ظاهر خود را تکمیل کنید.


13.مدل موی کلاسیک بسته


اگر اینستاگرام گردی کنید ، متوجه روندی خواهید شد که در آن دختران جوان می‌خواهند بالغ‌تر به نظر برسند. این مدل موی مناسب برای این کار است. علاوه بر این، تابستان امسال گرم خواهد بود، پس چرا موهایتان را به شکل قدیمی ببندید وقتی
می‎توانید شبیه شاهزاده خانمی که هستید به نظر برسید؟


14. مدل موی باب لایه لایه‎ای


مدل موی باب بلند شده بد به نظر نمی‎رسد، اما ممکن است نامرتب به نظر برسد. افزودن لایه‎ها به مدل موی باب شما می‎تواند ظاهر موی نامرتب شما را بدون بد جلوه دادن آن برجسته کند. همچنین حال و هوای ساحلی به آن می‎بخشد. این باب کاملاً شیک است زیرا بخشی از موها شانه شده و قسمتی به شکل لایه لایه بلند است. این لایه‎ها زیبایی فوق العاده‎ای را به انتهای مو اضافه می‎کنند.


15. مدل موی پیکسی جدا شده


اگر به استایل‎های تند علاقه دارید، این برش پیکسی جدا جدا برای شما مناسب است. چتری‎های نوک تیز فرم صورت شما را برجسته می‎کند. با این حال، اگر گونه‎های پهن یا خط فک خشن دارید، من این پیکسی را توصیه نمی‎کنم. این یک سبک بسیار جذاب است، اما اگر کسی نمی‎خواهد موهای خود را کوتاه کند، می‎تواند با استفاده از کلاه گیس این مدل مو را امتحان کند. چتری‎ها را با ژل می‎توانید حالت دهید تا استایلتان را کامل کنید.


16. مدل موی دم اسبی بافت


دم اسبی بافت در دنیا طوفان به پا کرده است! برای این مدل مو اگر موهای بلندی دارید می‎توانید از موهای خود استفاده کنید و موهای خود را به دسته‎های کوچک تقسیم کنید و جدا از هم ببافید و در آخر موهایتان را بالا ببندید و یکی از دسته موهای بافته شده‎ی خود را دور کش بپیچید تا استایلی شیک و مرتب داشته باشید.


17. مدل موی دم اسبی گره خورده 


شگفت انگیز است که زنان و دختران آفریقایی موهای طبیعی خود را نشان قدرت می‎دانند و اصل و نسب خود را با این دم اسبی گره خورده خیره کننده نشان می‎دهند. این مدل مو مناسب دختران با موی فر است و راحت‎ترین و در دسترس‎ترین مدل مو برای این موها است.


18. مدل موی شینیون بسته


این مدل مو بیشتر مناسب دختران با موهای فر است. این مدل مو را می‎توانید در مجالس امتحان کنید. برای رسیدن به این مدل موی عالی می‎توانید موهای خود را بالا سمت راست ببنید و اکستنشن مو را با استفاده از سنجاق سر روی موهای خود قرار دهید و دیگران نگران کوتاهی موهای خود نباشید. اکستنشن ها یک راه عالی برای محافظت از موهای طبیعی شما هستند. آن‎ها همچنین به موهای شما حجم، طول و حالت می‎دهند.


19. مدل موی باب ساده و صاف


وقتی صحبت از مدل موی تابستانی به میان می‎‎آید، اکسسوری‎ها خیلی کمک می‎کنند. یک سنجاق سر تزئینی می‎تواند مدل موهای معمولی شما را به ظاهری زیبا و شایسته تغییر دهد. امروز می‌توانید سنجاق‎سر‌های طراح‎دار را نیز تهیه کنید که با هر ظاهری کار می‌کنند.


20. مدل موی باب حالت‎دار


امواج درهم و برهم موها نشان دهنده‎ی آشفتگی است. موهای خود را با موج‎های ملایم و با استفاده از اتو فر کنید. اگر نمی‎خواهید از ابزار حالت‎دهنده حرارتی استفاده کنید، پس از شستن موها را ببافید و بگذارید یک شب بماند. صبح روز بعد موهای بافته شده را باز کنید تا موهای موج‎دار فوق العاده خود را نمایان کنید. شما همچنین می‎توانید از این مدل مو زمانی که می‎خواهید موهای خود را از حالت همیشگی در لحظه آخر در بیاورید استفاده کنید. با استفاده از یک بابلیس فرهای بزرگ درست کنید، می‎توانید فرهای کوچک و بزرگ درست کنید. هنگام انجام این کار، فقط به یاد داشته باشید که هرگز سر بابلیس را زیر انتهای موهای خود نچرخانید.


21. مدل موی شینیون باز و بسته


می‎خواهید در این تابستان در عین سادگی بدرخشید؟ مدل موی مناسب شما اینجا است. این مدل مو، موهای شما را به رخ می کشد و شما را بدون تلاش زیاد شیک نشان می‎دهد. دستیابی به آن نیز واقعاً آسان است. فقط موهای خود را به صورت موج‎های نامرتب حالت دهید، مقداری اسپری نگهدارنده روی موهای خود اسپری کنید و آن را به صورت نیمه دم اسبی شل ببندید.


22. مدل موی باز با فر درشت


اگر موهای بلندی دارید این مدل مو مناسب شما است. برای این مدل مو کافی است که موهای خود را با بابلیس فر درشت کنید و آن‎ها را شانه بزنید در نهایت موهایتان را روی شانه‎هایتان بریزید و از جذابیت بی حد مرز موهای خود لذت ببرید.


23. مدل موی گوجه‎ای باز و بسته


اگرچه این مدل موی گوجه‎ای ساده است، اما بسیار شیک و مناسب برای یک ظاهر تابستانی روزمره است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نیمی از موهای خود را در یک کش در قسمت تاج سر بپیچید و آن را با یک کش مو محکم کنید. می‎توانید از گل سرها نیز استفاده کنید. بقیه موهای خود را شانه کنید و با اتومو صاف کنید تا مدل موی شما تکمیل شود. 


24. مدل موی شینیون آناناسی


موی آناناسی یک مدل موی طبیعی سریع و آسان برای دختران با موهای فر است. فقط کافی است موهای خود را به سمت جلو برگردانید و همه آنها را در قسمت تاج سر جمع کنید و آن را با یک کش ببندید. اگر این مدل مو را در شب با روسری بپیچید، از موخوره جلوگیری می‎کند.


25. مدل موی یک طرفه فر


اگر این ایده به ذهنتان خطور کرده که موهای خود را با ماشین بزنید اما از طرفی نمی‌خواهید موهایتان را بتراشید، می‌توانید با محکم بستن موهای یک طرف سر، ظاهری مصنوعی ایجاد کنید. هرچه موهای شما بلندتر باشد، این مدل بهتر به نظر می‎رسد.
عدم تقارن در اینجا کلیدی است، یک طرف را طبیعی بگذارید، در حالی که طرف دیگر را محکم بافته یا ببندید.


26. مدل موی چتری کلاسیک ساده


انکار نکنید که این مدل مو زیبا است. موهایتان را به صورت چتری صاف کوتاه کنید و انتهای آن را با کمک اتو فر کنید. آنها را شانه کنید تا طبیعی‎تر به نظر برسند. موها را در قسمت تاج کمی تافت بزنید و با شانه حجم دهید. برای کسانی که موهای بلند و چتری دارند عالی است. در صورت نیاز می‎توان مقداری چتری‎ها را اتو کرد تا به ظاهر عالی و بی‎نقصی برسید.


27. مدل مو با هایلایت پاستلی


در تابستان امسال کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید این تغییر را می‎توانید از موهای خود شروع کنید. تابستان تماماً مختص به رنگ‎های روشن است. رنگ‎های پاستلی مثل یاسی و صورتی کمرنگ رنگ‎های پرطرفدار برای تینیجرها است. شما می‎توانید با هایلایت یاسی ظاهری دخترانه و در عین حال جذاب و لطیف داشته باشید.


28. مدل موی گوجه‎ای دوطرفه


شما با این مدل مو حالت دخترانه خود را حفظ کردید و شیطنت را به استایل خود اضافه کرده‎‎اید. دستیابی به این مدل مو نیز بسیار آسان است. فرق از وسط باز کنید و به سادگی موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را به صورت یک گوجه‎ی کوچک دربیاورید و در نهایت با کش آن را ببندید. برای رسیدن به ظاهری فوق‎العاده نیاز به اسپری کردن مقدار زیادی اسپری مو براق دارید.


29. مدل موی بافت کف سر هلندی


باز هم ستاره تینجر فیلم چیزهای عجیب و یک مدل موی پرطرفدار دیگر، این مدل مو مناسب کسانی است که گونه‌های پهنی دارند، این افراد با بالا بستن موهای خود باعث می‎شوند گونه‎هایشان بیشتر از حد معمول به چشم بیاید و این باعث می‎شود صورتشان حتی گردتر به نظر برسد. ساده‎ترین و بهترین راه حل برای این مشکل این است که تمام موهای خود را در سه بافت هلندی (یکی در مرکز و یکی در هر دو طرف) تا پشت گردن ببافید، سپس تمام موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید. اگر دقت کنید، موها در واقع به‌صورت چرخشی سه رشته‌ای شروع می‌شوند تا زمانی که به اندازه کافی ضخیم شوند. 


30. مدل موی موج دار 


موهای موج‎دار برای دورهمی‎های دخترانه بهترین گزینه است. برای کنار ساحل این مدل مو بهترین گزینه است. روآن بلانچارد همیشه موهای فر عالی دارد. دستیابی به این مدل مو بسیار ساده است. موها خود را با اتومو فر کنید سپس از یک اسپری نگهدارنده استفاده کنید. همچنین می‌توان این کار را با گذاشتن بیگودی در طول روز یا در طول شب انجام داد و بعد از آن بسته به زمانی که می‎خواهید این مدل مو برای شما بماند، آن‌ها را باز کنید و در نهایت از اسپری نگهدارنده روی موها اسپری کنید تا ماندگاری مدل موی خود را بالا ببرید.


31. مدل موی ساده حالت‎دار


جوان بودن به این معنی است که می‎خواهید همیشه چیز جدیدی را امتحان کنید. بنابراین، این مدل موی ساده را امتحان کنید! دستیابی به آن بسیار آسان است و بافت موهای شما را به خوبی نشان می‎دهد. فرق یک طرفه نامرتب نیز یک مدل موی بی‎عیب و نقص برای ظاهر روزمره است.


32. مدل موی گوجه‎ای بافت


دستیابی به این مدل مو بسیار آسان است. ابتدا موهای خود را شانه بکشید و با کش موهای خود را بالای سر خود ببندید. موی خود را ببافید حالا موی بافته شده‎ را دور کش به صورت دایره‎ای بچرخانید در نهایت با سنجاق سرها موی بافته شده را روی سر خود محکم کنید.


33. مدل موی بافت آفریقایی آبشاری یک‎طرفه


موهای آفریقایی مشکی و موج دار هستند و بافتن بخش بزرگی از مدل موهای آفریقایی است. اگر از داشتن موهای مشکی فر برخودار هستید، این مدل مو مختص شما است. ازیک طرف سر خود شروع کنید به بافتن موها به صورت تقسیم بندی‎های کوچک سپس همه‎ی موهای بافته شده را از یک سمت سر به طرف دیگر برگردانید و با سنجاق سر موها رو روی سر سنجاق کنید.


34. مدل موی فر درشت یک‎طرفه


ابتدا موهای خود را با فر درشت فر کنید بعد موهای خود را به پهلو سنجاق کنید. مقداری اسپری نگهدارنده مو بپاشید تا موها گره نخورند و به هم نریزند.فصل تابستان به خاطر گرما، گرد و غبار، آلودگی و عرق می‎تواند موهای شما را خراب کند. بنابراین در این فصل باید مراقبت بیشتری از موهای خود داشته باشید. 

بیشتر بخوانید: 52 ترند رنگ مو برای سال 2023

مطالب مرتبط