52 ترند رنگ مو برای سال 2023

52 ترند رنگ مو برای سال 2023

26 بهمن 1401

موهای خود را در سایه‌های خیره‌کننده‌ای رنگ کنید که هر کسی را که از کنار آن عبور می‌کنید مجذوب خود کند. آب نبات، گیلاس آلو، شراب، و کارامل نه، ما اینجا در مورد غذا و نوشیدنی صحبت نمی‌کنیم! این‌ها برخی از بزرگترین ترندهای رنگ مو هستند که در صنعت زیبایی غوغا به‌پا کرده است! همه ما عاشق امتحان رنگ مو هستیم. اما هر رنگی چندین سایه دارد. بنابراین، چگونه یکی را انتخاب می‌کنید که دوست دارید و شیک است؟ ما پشت شما هستیم! ما دور و بر را نگاه کردیم و لیستی از بهترین رنگ‌های مو را برای شما تهیه کردیم. به خواندن ادامه دهید تا بدانید کدام 52 رنگ موی برتر دنیا را دیوانه کرده است! بنابراین، برای انتخاب مورد علاقه خود به پایین بروید.
قبل از اینکه شروع کنید

  • رنگ موهای قرمز و صورتی و پاستلی مانند یاسی، ته رنگ‌های سرد پوست را تکمیل می‌کنند. افرادی که ته رنگ گرم دارند ممکن است به سراغ رنگ‌های شرابی، قهوه‌ای کاراملی و طلایی بروند.
  • دو روز قبل از رنگ کردن موهای خود را شامپو بزنید تا روغن‌های طبیعی از موهای شما در برابر مواد شیمیایی موجود در رنگ محافظت کنند.
  • بعد از رنگ مو از شامپوها و نرم‌کننده‌های محافظ رنگ استفاده کنید. شامپو و نرم‌کننده بنفش برای روشن نگه داشتن سایه‌های بلوند، نقره‌ای و پلاتین ضروری است.
  • یک تکنیک رنگ مو را انتخاب کنید. بالیاژ و هایلایت فریمینگ صورت برای موهای ظریف مناسب است. تیره، لولایت و آمبر برای موهای مجعد، موج‌دار و ضخیم مناسب است.

 


52 ترند رنگ موی نفس‌گیر که دردنیا طوفان کرده است


1.  رنگ مو آمبره قهوه‌ای تا خاکستری

موهای خاکستری دیگر تنها با مشکلات مو و پیری مرتبط نیست! آمبر قهوه‌ای تا خاکستری منحصر‌به‌فرد و جذاب است و مناسب همه رنگ‌های پوست است! به دلیل روشن بودن، پوشیدن خاکستری به تنهایی می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما ست کردن آن با سایه‌ای عمیق مانند قهوه‌ای تیره، کنتراست لذت بخشی را ایجاد می‌کند.

2. رنگ مو آمبره بنفش سفید

رنگ مو ترند

یک آمبره سیاه و سفید معمولی برای شما مفید نیست؟ اگر می‌خواهید ظاهرتان را جذاب کنید، این آمبره سیاه-خاکستری-سفید با انتهای بنفش را انتخاب کنید. رنگ بنفش زنده به خوبی با این هایلایت‌های ترکیبی تضاد دارد. ته رنگ‌های سرد به زیبایی این طرح رنگ را تکمیل می‌کند.

3. رنگ مو رزگلد

رنگ مو ترند

بیایید با رنگی شروع کنیم که دنیا را طوفانی کرده است. این سایه موی رزگلد دوست‌داشتنی با تمام رنگ‌های پوست کار می‌کند، اما به خصوص در رنگ‌های پوست گرم فوق‌العاده به نظر می‌رسد. ایده‌آل برای خانم‌های خاص پسند!

4. رنگ مو صورتی رژگونه

ایده جالب رنگ مو صورتی مطمئناً زندگی شما را زنده می‌کند. این رنگ موی صورتی رژگونه، ته رنگ گرمی دارد و به همین دلیل با رنگ‌های پوست گرم به خوبی کار می‌کند. اگر چشمان فندقی، سبز، خاکستری یا آبی دارید، این رنگ مطمئناً آنها را برجسته می‌کند.

5. رنگ مو مشکی-بنفش-نقره‌ای

رنگ مو ترند

چه کسی هیجان رمز و راز را دوست ندارد؟ این چیزی است که این ترکیب رنگ‌ها در مورد آن است! ریشه‌های سیاه به جریان‌های بنفش تبدیل می‌شوند که با نوک‌های یخ‌زده خاتمه می‌یابند و به آن نشانه ایده‌آلی از فتنه می‌دهند. هنگامی که شروع به خیره شدن به رنگ مو بنفش می‌کنید، نمی‌توانید متوقف شوید!

6. رنگ مو آلویی

رنگ مو ترند

اجازه دهید صادقانه باشد. همه ما از نوجوانی دوست داشتیم این آلبالویی را امتحان کنیم. پرجنب و جوش و بازیگوش، آلبالویی چشم‌های قهوه‌ای و سبز را برجسته می‌کند.
اعتقاد بر این است که سایه آلویی گیلاسی برای همه رنگ‌های پوست بسیار مناسب است، زیرا تأثیر بالایی دارد و موها را درخشان نگه می‌دارد.

7. رنگ مو سیاه و سفید

رنگ مو ترند

مایکل جکسون آن را درست خواند. فرقی نمی‌کند سیاه پوست باشید یا سفید! بنابراین، چرا هر دو را انتخاب نمی‌کنید؟ طرح‌های تک رنگ بر جهان حاکم است و ما آن‌ها را دوست داریم. تارهای مو سیاه و سفید برای ایجاد یک روند رنگی جسورانه که باید آن را امتحان کنید به هم می‌رسند.

8. رنگ مو آب نباتی

رنگ مو ترند

صورتی آب نباتی و اسطوخودوس پاستلی رنگ‌هایی هستند که احتمالاً به آن‌ها فکر می‌کنید. این آمبره صورتی تا اسطوخودوس به طور ایده‌آل در آن چرخش‌های کامل مو طراحی شده است و آن را به یک آبشار مسحورکننده تبدیل می‌کند.

9. رنگ مو قرمز

رنگ مو ترند

"آتشین" کلمه است! موهای خرمایی بهترین رنگ گرم برای درخشان کردن زمستان یا آن آبی های روزمره است. جای تعجب نیست که ما بازیگران زن زیادی را می‌بینیم که آن را امتحان کرده‌اند! با این سایه زیبای قرمز، الهه درونی خود را بیرون بگذارید. 

10. رنگ مو بالایاژ قهوه‌ای

رنگ مو ترند

آه، شکلات! این واقعاً بهترین چیز در جهان است. اگر من یک بیگانه بودم، شکلات دلیل حمله من به زمین بود. این غنای لطیف را نیز به موهای خود اضافه کنید. موهای شکلاتی تیره با هایلایت‌های جزئی شکلات شیری موهای شما را شاداب و پرپشت نشان می‌دهد.

11. رنگ مو یاسی

رنگ مو ترند

شادی و آرامش این چیزی است که یاس نماد آن است. با توجه به این تصویر، من کاملاً موافقم. یاس بنفش دنیا را گرفته است. این لحن سرد باعث می‌شود که چشم‌های سبز ظاهر شوند. این یک راه عالی برای اینکه موهای شما نرم و در عین حال شاداب به نظر برسد.

12. رنگ مو فیروزه آمبره

رنگ مو ترند

چشمان خود را ببندید و بهترین نقطه تعطیلات را تصور کنید. من می‌توانم صدای بلند آن امواج آبی را بشنوم. حالا آن را روی موهایتان تصور کنید! خیلی عالیه، درسته؟

13. رنگ مو سبز و مشکی

رنگ مو ترند

چشمان خود را ببندید و بهترین نقطه تعطیلات را تصور کنید. من می‌توانم صدای بلند آن امواج آبی را بشنوم. حالا آن را روی موهایتان تصور کنید! خیلی عالیه، درسته؟
سبز چنین رنگی پررنگ و قوی است. جای تعجب نیست که هالک و مجسمه آزادی سبز هستند! موهای سبز بهترین رنگ موی شورشی با علت است. اگر موهای مشکی دارید، باید این ترکیب زیبا را امتحان کنید. قطعاً در لیست من است.

14. رنگ مو بنفش و آبی

رنگ مو ترند

من یک فراپوچینوی تک شاخ روی موهایم می‌خواهم، لطفاً! بنفش پرجنب و جوش، همراه با آبی ملایم، ترکیب شیرین و ترش ایده‌آل برای تغییر استایل شما است.

15. رنگ مو بروند نقره‌ای

رنگ مو ترند

متوجه شدم که چرا "قاشق نقره‌ای" اکنون یک عبارت است! نقره‌ای رنگی غنی و سلطنتی است. فقط زمانی بهتر می‌شود که مخلوط براند را در آن بریزید. این بالیاژ بروند نقره‌ای راهی عالی برای گرم کردن روزهای سرد با استایل شماست.

16. رنگ مو جین آبی آمبره

رنگ مو ترند

جین یکی از ترندهایی است که برای سال ها وجود داشته است و هرگز از مد نمی‌افتد. متخصصان رنگ پا را فراتر گذاشته‌اند و به ما این امکان را می‌دهند که این وسواس جین را به موهایمان منتقل کنیم. و ما آن را دوست داریم!

17. رنگ مو شرابی

رنگ مو ترند

این رنگ شراب فریبنده باعث می‌شود با آندره چلیسشف موافق باشم، که گفت: «شیطان واقعاً پینو نوآر را ساخته و من می‌توانم احساس کنم وسوسه پیروز شد.» اگر فکر نمی‌کنید تغییر کامل به شراب برای شما مناسب باشد، نکات برجسته شراب را در نظر بگیرید. آن‌ها یک راه عالی برای برجسته کردن سایه طبیعی موهای شما هستند.

18. رنگ مو آبی

رنگ مو ترند

آیا می‌دانستید که اولین طراح داخلی در جهان اولین زنی بود که موهای آبی را به نمایش گذاشت؟ لیدی السی دی ولف مندل در سال 1924 موهای خود را آبی رنگ کرد. درست است، موهای آبی مدت زیادی است که وجود داشته است و کاملاً درخشان است.

19. رنگ مو آبی اقیانوسی

رنگ مو ترند

این رنگ موی آبی اقیانوسی شما را شبیه یک پری دریایی خیره‌کننده می‌کند. برای به دست آوردن این سایه آبی، باید موهای خود را دکلره کرده و سپس آن را آبی اقیانوسی رنگ کنید. آن را با بافت دم ماهی یا دم اسبی بلند ببافید و آماده هستید که همه را در کف بگذارید.

20. رنگ مو آمبره بنفش

رنگ مو ترند

این آمبره بنفش پر جنب و جوش و شاداب است. از طریق این تصویر می توانید حال و هوای بازیگوش را احساس کنید. این آمبره که از ریشه تیره می‌شود، رنگ را در انتها از بین می‌برد تا نوک سفید شده را پشت سر بگذارد. این آمبره بنفش یک مدل موی تابستانی عالی است.

21. رنگ مو بنفش الکتریک

رنگ مو ترند

رابرت فراست زمانی گفت که آزادی در جسور بودن است. و هیچ چیز مثل این سایه موی الکتریک بنفش فریاد نمی‌زند! با این رنگ زیبا به موهای خود حالتی سلطنتی ببخشید.

22. رنگ مو موی آکوامارین

رنگ مو ترند

هیچ چیز منحصربه‌فردتر از یک سنگ قیمتی آکوامارین نیست. اگر عاشق فضای باز هستید، این سایه برای شما مناسب است. با چنین موهایی، مطمئناً همه چشمان شما به سمت شما خواهد بود.

23. رنگ مو رز صورتی

رنگ مو ترند

دو عنصر زنانه رز و رنگ صورتی را با هم ترکیب کنید. چه چیزی نصیبت می‌شود؟ این معجون رنگ موی باورنکردنی این ترکیب موهای رز عمیق شبیه هیچ رنگ دیگری سرگرم‌کننده است.

24. رنگ مو برونده

رنگ مو ترند

این پاسخ به آن سوال غیرقابل حل است بلوند یا سبزه؟ با ترکیب بروند با کنتراست بالا بهترین‌ها را از هر دو دنیا دریافت کنید. ریشه‌های تیره موهای بلوند را برجسته می‌کند و در عین‌حال صورت شما را کاملاً فریم می‌کند.

25. رنگ مو تونی توپاز

رنگ مو ترند

لحظه‌ای که تونی توپاز در ریوردیل ظاهر شد، زنان در همه جا عاشق موهای صورتی او شدند. صورتی همیشه با زنانگی همراه بوده است. در عین اینکه ملایم و بازیگوش است، خشن نیز هست. در مجموع، بهترین راه برای توصیف یک زن است.

26. رنگ مو نقره‌ای متالیک

رنگ مو ترند

در کودکی همیشه دوست داشتم که با من مانند یک بزرگتر رفتار شود. می‌خواستم همه باور کنند که من بالغ هستم. لحظه‌ای که به یک زن بالغ فکر می‌کنید، به فردی پیر با موهای سفید فکر می‌کنید. خوب، این رنگ نقره‌ای عمیق نسخه هزار ساله آن ظاهر است.

27. رنگ مو سایه‌های شب

رنگ مو ترند

آیا این کار رنگی به نظر نمی‌رسد که آسمان شب چند ستاره را از دست بدهد؟ شما می‌توانید آرامش ناشی از آن را احساس کنید. خوب، به همین دلیل است که این بالیاژ مد روز است. این برای مسافر در شما عالی است.

28. رنگ مو رزگلد

رنگ مو ترند

لذت یک لیوان رز در دست است. حالا تصور کنید این لذت را به موهایتان ببرید! خیلی عالی به نظر می‌رسد، اینطور نیست؟ این سایه مو قطعاً در لیستی است که باید امتحان کنم.

29. رنگ مو آمیتیست بنفش

زنان به سمت سایه‌های بنفش مانند آمیتیست جذب می‌شوند. نه تنها رنگ سلطنتی است، بلکه نمادی از انرژی زنانه است. با این سایه زیبا به موهای خود یک آرایش سلطنتی بدهید.

30. رنگ مو نیمه شب

رنگ مو ترند

سایه‌های آبی رنگ شده به سبک بالیاژ این پرده آرام نیمه شب را تشکیل می‌دهد. این ترکیبی عالی از کژوال و رسمی است، چیزی که هر زن به آن نیاز دارد.

31. رنگ مو یاسی روشن

رنگ مو ترند

به نظر می‌رسد این سایه روشن یاسی همه چیز را از دکوراسیون داخلی گرفته تا نوشیدنی‌ها را در بر گرفته است. بنابراین، به نظر می‌رسد که اکنون به موهای ما رسیده است. با این رنگ موی یاسی جذاب، جوان و آزاد به نظر برسید.
می‌توانید ترکیب‌های مختلفی از یاسی روشن مانند یاسی و صورتی، یاسی آمبره، بالیاژ خاکستری و یاسی، یاس بنفش یخی و یاس بنفش را تجربه کنید.

32. رنگ مو پیکسی

رنگ مو ترند

پیکسی‌ها موجودات افسانه‌ای هستند که عاشق رقصیدن و خوش گذرانی هستند. این ترکیب صورتی و بنفش با رنگ‌های نارنجی، انرژی پیکسی را به خوبی جمع می‌کند.

33. رنگ مو بنفش پاستلی

رنگ مو ترند

موهای بنفش به وضوح در این لیست به دنبال پیروزی هستند. این رنگ بنفش روشن یک حس گرانج دارد که برای که برای خانم‌های خاص پسند ایده‌آل است.

34. رنگ مو بلوند سفید

رنگ مو ترند

تصور کنید در ساحل هستید. می‌توانید امواج را بشنوید و شن و ماسه را زیر پای خود احساس کنید. شما لباس شنا و صندل عالی دارید. اما در مورد موهای شما چطور؟ موهای بلوند دکلره شده رنگ شده سفید رنگ موی ساحلی ایده‌آل است. از آنجایی که این سایه روشن است، در نور خورشید سورئال به نظر می‌رسد.

35. رنگ مو شرابی ارغوانی

رنگ مو ترند

بنفش نشان‌دهنده انرژی زنانه است در حالی که شراب زمان خوبی را به وجود می‌آورد. آن‌ها را با هم ترکیب کنید، و ظاهر مویی که ایجاد می‌کند، گیلاس روی آن است! شخصیت شما از این کار رنگ مو بیرون می‌آید، و این فوق‌العاده است.

36. رنگ مو آمبره صورتی اسطوخودوس

رنگ مو ترند

برخی از زنان احساس می‌کنند که شخصیت بسیار بزرگی دارند و رنگ موی ساده آن‌ها را برآورده نمی‌کند. من موافقم، به همین دلیل است که من برای شما آمبره صورتی اسطوخودوس را آورده‌ام. این کار رنگی نیرویی است که باید با آن حساب کرد.

37. رنگ مو آمبره آبی مشکی

رنگ مو ترند

اگر می‌خواهید تصویر عالی به نظر برسید، در اینجا یک نکته وجود دارد به سراغ ریشه‌های تیره بروید. آن‌ها رنگی را که با آن جفت شده‌اند برجسته می‌کنند. ریشه‌های سیاه در اینجا باعث می‌شود موهای آبی روشن مانند نیرویی از طبیعت ظاهر شوند. عالی!

38. رنگ مو صورتی پاستلی

رنگ مو ترندرنگ مو ترند

این رنگ را مطمئناً را در همه جا خواهید یافت. این یک رنگ با طراوت و زنده است. این بهترین عملکرد را با پوست‌های با رنگ سرد انجام می‌دهد و هنگامی که با چشم‌های خاکستری همراه است خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

39. رنگ مو مشکی

رنگ مو ترند

باکلاس، پیچیده و کاملاً شیک آن چیزی جز رنگ مو مشکی نیست. هرگز از شیک بودنش دست نمی‌کشد. موهای مشکی همه رنگ‌ چشمی را برجسته می‌کند و مکمل هر چیزی است که می‌پوشید.

40. رنگ مو هایلایت تیره

رنگ مو ترند

هایلایت‌های تیره با افزودن وضوح به صورت شما به قاب بندی آن کمک می‌کند. هنگامی که با موهای روشن جفت می‌شوند، می‌توانند به تعیین خط فک شما کمک کنند. آن‌ها همچنین راهی عالی برای نشان دادن رنگ موهای طبیعی شما هستند.

41. رنگ مو آبی دریایی

رنگ مو ترند

زیبایی در سادگی نهفته است. هیچ چیز آبی سرمه‌ای را بهتر توصیف نمی‌کند. این یک رنگ همه کاره و پر جنب و جوش است که دارای پیچیدگی است. این تطبیق‌پذیری را به موهای خود ببرید و شما را ناامید نخواهد کرد.

42. رنگ مو بلوند کثیف

رنگ مو ترند

موهای بلوند کثیف حال و هوای کامل موهای ساحلی را ایجاد می‌کند. جلوه‌ای آفتاب‌ی را می‌دهد. موهای خود را موج‌دار حالت دهید تا مانند یک بچه ساحلی بی‌عیب و نقص به نظر برسید. دست پایین، این یک مدل مو است که باید امتحان کنید!

43. رنگ مو ققنوس آتشین

رنگ مو ترند

ققنوس یک جانور افسانه‌ای است که از خاکستر خود متولد شده است. وقتی احساس می‌کنید موهایتان وحشتناک به نظر می‌رسند و می‌خواهید آن‌ها را کوتاه کنید، در عوض با این ترکیب از نارنجی، صورتی و قرمز به آن‌ها حالتی آتشین بدهید. شجاع باش، جسور باش!

44. رنگ مو بلوند

رنگ مو ترند

اگر موهایتان به طور طبیعی تیره است، بهترین راه برای تغییر ظاهرتان بلوند شدن است. در حالی که این یک تغییر مو است که نیاز به تفکر جدی دارد، اما کاملاً سرگردان است. با یک آرایشگر صحبت کنید تا بدانید کدام رنگ بلوند بیشتر به شما می‌آید. به یاد داشته باشید، بلوندها زندگی مهمانی هستند!

45. رنگ مو خاکستر

رنگ مو ترند

معمایی با کمی درام، این چیزی است که این آمبره خاکستری را توضیح می‌دهد. با مقداری آرایش چشم اسموکی جلوه چشمگیر را افزایش دهید و می‌توانید هر چیزی را که در راه است را از بین ببرید.

46. رنگ مو بالیاژ آبی نقره‌ای

رنگ مو ترند

این بالیاژ آبی نقره‌ای به همان اندازه ممکن جذاب و خفن است. به خوبی با رنگ پوست‌های سرد و خنثی می‌آید. ریشه‌هایتان را تیره کنید، بقیه موهایتان را سفید کنید. نیمه بالایی موهای خود را با سایه بنفش نقره‌ای و نیمه پایینی را با رنگ آبی روشن رنگ کنید.

47. رنگ مو آمبره بلوند تیره تا پلاتینیوم

رنگ مو ترند

ریشه‌های تیره با موهای بلوند پلاتینی انتخابی محبوب است. ریشه‌های تیره صورت شما را بلندتر می‌کند در حالی که بند‌های پلاتین نیمه پایینی صورت شما را باریک می‌کنند. این ترکیب رنگی خط باریکی را بین کژوال و رسمی طی می‌کند.

48. رنگ مو هایلایت کاراملی

رنگ مو ترند

کارامل طعم عالی را به شکلات و قهوه می‌بخشد. جای تعجب ندارد که می‌تواند موهای شما را نیز متحول کند. هایلایت‌های کاراملی روی موهای طبیعی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. موهای خود را موج‌دار حالت دهید تا جذابیت آن دوچندان شود.

49. رنگ مو آمبره بلوند تیره به روشن

رنگ مو ترند

من عاشق سبک لوسی هیل هستم. این بسیار بی‌دردسر و زیبا است درست مانند آمبره بلوند تیره تا روشن او. با آن رنگ لب قرمز باورنکردنی و ژاکت چرمی ست می‌شود، و کل ظاهری است که باید برای آن بمیرید.

50. رنگ مو آبی پلاتینیوم

رنگ مو ترند

آبی پلاتینیومی بهترین رنگ مو برای مدل گرانج است. اگر چشمان مشکی، فندقی، آبی یا خاکستری دارید، این رنگ برای شما مناسب است. این رنگ روی پوست‌های سرد و روشن به خوبی جواب می‌دهد.

51. رنگ مو هایلایت بلوند

رنگ مو ترند

اگر به دنبال یک تغییر ساده هستید، این همان است. هایلایت‌های بلوند راهی عالی برای نشان دادن تارهای مو تیره طبیعی شماست. هایلایت‌های بلوند در نزدیکی صورت باعث می‌شود صورت بلند و کشیده به نظر برسد.

52. رنگ مو قرمز

رنگ مو ترند

قرمز رنگ عشق و خطر در یک زمان است. این توصیف عالی برای یک زن نیز هست. دقیقاً همان دلیلی که همه زنان موهای قرمز را دوست دارند. این رنگ موی اصلی زنانه است.


حرف آخر


ما فقط یک بار زندگی می‌کنیم، پس بهتر است هر چه که دوست داریم امتحان کنیم و از زمان زندگی خود لذت ببریم. اگر به دنبال ایده گرفتن از رنگ مو بوده‌اید، این لیست گسترده گزینه‌های زیادی برای شما دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. دیگه چی؟ این ترندهای شگفت‌انگیز رنگ مو هرگز از مد نمی‌افتد! اما چه رنگ‌های مشکی-بنفش-نقره‌ای، آب نباتی، آمبره فیروزه‌ای، آمیتیست بنفش یا هر چیز دیگری از لیست بالا را امتحان کنید، مطمئن شوید که از موهای رنگ شده خود به خوبی مراقبت کنید تا از موهای خشک و شکننده دور بمانید. سالم غذا بخورید، مقدار زیادی آب بنوشید، خوب بخوابید و موهایتان را به طور منظم چرب کنید تا از ریزش مو جلوگیری کنید.


سوالات متداول


چه رنگ موی جذاب‌تر است؟
گرچه گرایش‌های رنگ موی زیادی وجود دارد که می‌تواند شما را از بقیه متمایز کند، اما اینکه کدام رنگ برای شما جذاب‌تر به نظر می‌رسد بستگی به رنگ پوست و رنگ موی اصلی شما دارد.
کمیاب‌ترین رنگ مو کدام است؟
وقتی صحبت از موهای طبیعی می‌شود، قرمز نادرترین رنگ مو است.
چه چیزی جایگزین بالیاژ می‌شود؟
فراستینگ مو یک روند رنگ مو است که جایگزین بالیاژ می‌شود.

بیشتر بخوانید: 20 هایلایت فیس فریم مو ترند 2022

مطالب مرتبط