40 ایده جالب رنگ مو بنفش که باید در سال 2022 امتحان کنید

40 ایده جالب رنگ مو بنفش که باید در سال 2022 امتحان کنید

29 تیر 1401

موهای بنفش بسیار شیک هستند. رنگ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از رنگ روشن و تیره گرفته تا هر چیزی که بین آن‌ها وجود دارد، به راحتی می‌توانید رنگ متناسب با ترجیح خود پیدا کنید و رنگ پوستتان را تکمیل کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب یکی از تکنیک‌های مختلف، در مورد نحوه اضافه کردن رنگ بنفش به موهای خود خلاق باشید. این می‌تواند شامل هایلایت‌هایی باشد که نیاز به توجه دارند یا بالیاژ ظریفی که با مو ترکیب می‌شود. موی بنفش رسا و سرگرم کننده است و به شما این امکان را می‌دهد که جنبه بازیگوش خود را نشان دهید و به دنیا بفهمانید که شما فردی هستید که ریسک می‌کنید. اگر به دنبال تغییر ظاهر خود هستید، این ایده‌های سرگرم کننده رنگ موی بنفش را امتحان کنید.


1. رنگ مو نقره‌ای و بنفش


رنگ مو نقره‌ای و بنفش

نقره‌ای و بنفش دو رنگی هستند که به خوبی با هم کار می‌کنند و مکمل هم هستند. این ترکیب رنگ‌ها باعث ایجاد یک روکش فلزی می‌شود؛ و باعث می‌شود موهای شما درخشان شوند. همچنین پوشیدن این رنگ آسان‌تر است زیرا تیره‌تر است.


2. رنگ مو بنفش اسطوخودوس


رنگ مو بنفش اسطوخودوس

اسطوخودوس یک رنگ بنفش متوسط با تن‌های صورتی است و رنگ زیبایی است که با ظرافت، آرامش و فداکاری همراه است. انتخاب رنگ کردن موهای خود با این رنگ می‌تواند راهی عالی برای تجلیل از زنانگی شما و آنالیزه کردن این ویژگی‌ها باشد. اسطوخودوس همه کاره است و می‌توان آن را به موهایی با هر طول و بافت اضافه کرد و به شما مدل موی شیکی می‌دهد که فوق‌العاده بازیگوش است.


3. رنگ مو بنفش پر جنب و جوش


رنگ مو بنفش پر جنب و جوش

این قطعه از دهه 90 وجود داشته است، اما در ماه‌های اخیر بازگشته است، زیرا بسیار عالی است. این رنگ فقط در اطراف خط مو متمرکز شده است و برای روشن کردن ظاهر و ایجاد یک جلوه قاب چهره عالی است. در حالی که با ایجاد رنگ‌های طبیعی ظریف است، استفاده از سایه روشن مانند بنفش تضاد ایجاد می‌کند.


4. رنگ مو بنفش پاستلی


رنگ مو بنفش پاستلی

رنگ‌های پاستلی اغلب برای رنگ مو مورد علاقه هستند، زیرا ظاهری روشن و شسته شده دارند و پوشیدن آن‌ها را آسان‌تر می‌کنند و برای اکثر افراد جذاب می‌شوند. لطافت رنگ به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود که روتین آرایش خود را به شدت تغییر دهید و کنتراست کمتری نسبت به سایه‌های اشباع شده ارغوانی ایجاد کنید.


5. رنگ مو بالایاژ بنفش


رنگ مو بالایاژ بنفش

اگر می‌خواهید رنگ بنفش را به طور طبیعی و ظریف به موهای خود اضافه کنید، این کار را با بالیاژ انجام دهید. بالیاژ یک تکنیک رنگ آمیزی است که با رنگ کردن روی مو ایجاد می‌شود و جلوه‌ای فراگیر ایجاد می‌کند. با رنگ‌های پررنگی مانند بنفش، این یک راه عالی برای بلند دیده شدن موهای شما است.


6. موهای موج‌دار بنفش


موهای موج‌دار بنفش

موهای موج‌دار به طور طبیعی بافت دارند و برای نشان دادن رنگ عالی هستند. موهای بنفش مفرح و گویا هستند و می‌توان آن‌ها را به تمام بافت‌های مو اضافه کرد، اما قفل‌های مواج بسیار عالی هستند زیرا حرکت طبیعی دارند و هایلایت را به رخ می‌کشند. همچنین پنهان کردن علائم آسیب و خشکی روی موهای موج‌دار راحت‌تر از موهای صاف است.


7. رنگ مو بنفش مایل به خاکستری


رنگ مو بنفش مایل به خاکستری

رنگ بنفش مایل به خاکستری نسبت به بسیاری از سایه‌های بنفش دیگر کمتر پر جنب و جوش است، و پوشیدن آن را آسان‌تر می‌کند و رویکردی ظریف‌تر برای رنگ‌آمیزی موهایتان به رنگ بنفش در حالی که موهای خاکستری و نقره‌ای را حفظ می‌کند. همچنین متوجه خواهید شد که این رنگ همه کاره است و به بهترین وجه مکمل رنگ‌هایی با ته رنگ سرد است.


8. موهای مجعد بنفش


موهای مجعد بنفش

موهای مجعد یک راه عالی برای نشان دادن رنگ جدید هیجان انگیز شما هستند زیرا از نظر بافت جالب هستند. بنفش روشن و پررنگ است و توجه را به موهای شما جلب می‌کند و فرها را تقویت می‌کند. بسته به ترجیح شما، سایه‌های مختلفی از بنفش برای انتخاب وجود دارد؛ که به شما این امکان را می‌دهد رنگی را پیدا کنید که به بهترین شکل پوست شما را تکمیل می‌کند.


9. رنگ مو مشکی با رگه بنفش


رنگ مو مشکی با رگه بنفش

برای اینکه به موهای مشکی خود ظاهری مدرن ببخشید، یک رگه بنفش اضافه کنید. به جای تمرکز روی رنگ در سراسر مو، می‌خواهید فقط یک رگه اضافه کنید. این یک تضاد ظریف ایجاد می‌کند، اما همچنین روشی کم هزینه برای رنگ کردن مو است. اگر می‌خواهید با موهای طبیعی شما ترکیب شود، رنگ تیره را انتخاب کنید یا اگر می‌خواهید بیشتر به چشم بیاید، سایه روشن‌تر را انتخاب کنید.


10. رنگ مو آبی و بنفش


رنگ مو آبی و بنفش

آبی و بنفش ترکیب‌های قابل توجهی هستند که به راحتی پوشیده می‌شوند زیرا دو سایه مشابه و مکمل یکدیگر هستند. شما می‌توانید رنگ‌ها را به روش‌های مختلف اضافه کنید، به شما اجازه می‌دهد خلاق باشید و ظاهر خود را آزمایش کنید. به عنوان مثال، برای اینکه به مو عمق و بعد ببخشید، هایلایت اضافه کنید یا آن را به نوک مو اضافه کنید.


11. چتری‌های بلانت بنفش


چتری‌های بلانت بنفش

چتری‌های بی‌رنگ برای افرادی که می‌خواهند که توجه چشمان شما را جلب کند، انتخابی عالی است. برش مستقیم این چتری‌ها آن‌ها را قابل توجه می‌کند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را بنفش رنگ کنید تا این حالت را بهتر کنید. می‌توانید رنگ را فقط روی چتری‌ها متمرکز کنید تا تضاد ایجاد کنید یا کل سر خود را رنگ کنید. انتخاب باشماست.


12. موی صاف بنفش


موی صاف بنفش

موهای صاف با نداشتن الگوی فر مشخص می‌شوند و اغلب براق و سالم به نظر می‌رسند. رنگ کردن موهای صاف با رنگ بنفش یک راه عالی برای نشان دادن رنگ است. ترکیب مناسب به موها عمق و بعد می‌بخشد. اطمینان حاصل کنید که موهایتان به خوبی مرطوب شده است تا توجه را به خشکی یا آسیبی که ممکن است در طول فرآیند رنگ کردن یا سفید کردن رخ داده باشد جلب نکنید.


13. Split Dye E-Girl Purple Hair


Split Dye E-Girl Purple Hair

ترند موهای E-Girl رنگ آمیزی تقسیم شده برای آزمایش رنگ‌های مختلف سرگرم کننده است. این یکی از برجسته‌ترین جلوه‌های رنگ آمیزی است که رنگ را در وسط سر تقسیم می‌کند تا هر طرف متفاوت باشد. این می‌تواند دو سایه مصنوعی باشد یا می‌توانید رنگ طبیعی خود را حفظ کنید.


14. رنگ مو مشکی با بالیاژ بنفش


رنگ مو مشکی با بالیاژ بنفش

موهای مشکی با رگه‌های بنفش فوق‌العاده است و کنتراست ظریفی ایجاد می‌کند. رنگ بنفش می‌تواند به موها عمق و بعد ببخشد و بسته به میزان قابل توجهی که می‌خواهید آن را به صورت تکه‌های نازک یا رگه‌های بزرگ اضافه کنید. همچنین می‌توانید رگه‌ها را به گونه‌ای استراتژیک قرار دهید که صورت را قاب کنند.


15. رنگ مو بنفش محو شده


رنگ مو بنفش محو شده

برای امتحان این ترند رنگ سرد، نیازی به انتخاب یک سایه غنی از بنفش نیست و بنفش محو شده نیز به همان اندازه شیک است. همچنین پوشیدنی‌تر است، زیرا رنگ کمتر اشباع می‌شود و پوشیدن آن راحت‌تر است، و مکمل تمام بافت‌ها و انواع مو است و برای اکثر چهره‌ها مناسب است.


16. رنگ مو پیکابو بنفش


رنگ مو پیکابو بنفش

موهای پیکابو به زیر موها زده می‌شود و لایه بالایی رنگ طبیعی شما را حفظ می‌کند. این یک گزینه فوق ‌العاده برای افرادی است که می‌خواهند با ظرافت بیشتری موهای خود را آزمایش کنند زیرا می‌توان آن‌ها را به راحتی پنهان کرد. موها باید بلند شوند تا بتوانید بنفش را ببینید.


17. موهای بافته بنفش


موهای بافته بنفش

روش‌های زیادی برای حالت‌دادن به موهای بنفش وجود دارد که به شما امکان می‌دهد مدل موهای شیک را آزمایش کنید و توجه را به موهای خود جلب کنید. همچنین می‌توانید مدل موی بافته شده را انتخاب کنید و موهای خود را از قبل در سایه مورد علاقه خود رنگ کنید. این برای جلوگیری از آسیب و خشکی موهای طبیعی شما ایده آل است.


18. رنگ مو Ombre بنفش


رنگ مو Ombre بنفش

Ombre یک راه فوق‌ العاده برای امتحان چندین رنگ به طور همزمان است. این تکنیک دو یا چند رنگ را با سبکی متفاوت ترکیب می‌کند و جلوه‌ای مدرج ایجاد می‌کند. برای ظاهری ظریف، می‌توانید رنگ بنفش را به انتهای موهای تیره اضافه کنید، یا می‌توانید چندین رنگ مصنوعی را امتحان کنید تا موهای زرق و برق‌داری با الهام از پری دریایی بسازید.


19. رنگ مو بنفش با ریشه‌های تیره


رنگ مو بنفش با ریشه‌های تیره

موهای بنفش زمانی که با موهای تیره طبیعی جفت شوند عالی به نظر می‌رسند و می‌توانند جلوه بسیار ظریف‌تری داشته باشند زیرا تضاد کمتری دارند. آن را به چند روش به مو اضافه کنید، از جمله تمرکز آن در نوک و تیره ماندن ریشه‌ها این یک رویکرد کم تغییر است؛ که بدون دردسر شیک است.


20. رنگ مو بنفش تیره


رنگ مو بنفش تیره

انتخاب رنگ بنفش بسیار تیره راهی عالی برای آزمایش رنگ بدون پررنگ بودن آن است. این رنگ نزدیک به موهای مشکی است و وقتی به موهای تیره طبیعی با هایلایت یا  Ombreاضافه شود، عالی به نظر می‌رسد. هنگامی که تصمیم می‌گیرید کدام سایه بنفش را انتخاب کنید، رنگ چهره و رنگ موهای فعلی خود را در نظر بگیرید.


21. هایلایت‌های بنفش


هایلایت‌های بنفش

راه‌های زیادی برای افزودن رنگ بنفش به مو وجود دارد، از جمله هایلایت. هایلایت یک راه عالی برای عمق و ابعاد مو و رویکردی ظریف‌تر برای آزمایش رنگ‌های مختلف است. بسته به رنگ موی طبیعی خود، می‌توانید سایه بنفش مناسب خود را پیدا کنید. سایه‌های روشن‌تر مکمل موهای بلوند هستند، در حالی که سایه‌های تیره‌تر روی موهای تیره عالی به نظر می‌رسند.


22. رنگ مو بنفش و صورتی


رنگ مو بنفش و صورتی

بنفش برای کسانی که می‌خواهند از بین مردم متمایز شوند و موهایشان مورد توجه قرار گیرند، ایده‌آل است. همچنین می‌توانید آن را با رنگ‌های مصنوعی برای یک روکش روشن و جسورانه ترکیب کنید، و موهای بنفش و صورتی یا رزگلد رویکردی شیک و زنانه است. این دو رنگ مکمل هم هستند اما تضاد ایجاد می‌کنند.


23. رنگ مو بنفش و سبز


رنگ مو بنفش و سبز

موی بنفش و سبز ترکیبی چشمگیر است و بین رنگ‌ها تضاد ایجاد می‌کنند. این یک راه عالی برای عمق و ابعاد مو است. همچنین یک ترکیب رنگ بازیگوش است که به شما امکان می‌دهد رنگ را آزمایش کنید و لذت ببرید. راه‌های مختلفی برای افزودن آن وجود دارد، از جمله رنگ اسپلیت یا ombre.


24. موهای بلوند با نوک بنفش


موهای بلوند با نوک بنفش

چرا رنگ بنفش را امتحان نمی‌کنید تا موهای بلوند خود شما به زودی هیجان انگیز شوند. تمرکز رنگ در انتهای مو یک راه عالی برای جلب توجه به مدل موی شما است و روشی کم هزینه برای لذت بردن از رنگ بنفش است. بنفش روشن بودن بلوند را در تضاد قرار می‌دهد، و شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید واضح باشد با سایه بنفش که انتخاب می‌کنید. رنگ‌های تیره‌تر نمای قابل توجه‌تری ایجاد می‌کنند.


25. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بنفش


موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بنفش

می‌توانید هایلایت‌های بنفش را اضافه کنید تا به موهایتان عمق و ابعاد ببخشید و در عین حال آن‌ها را سرزنده‌تر و خنک‌تر نشان دهید. رنگ بنفش را می‌توان به تمام بافت‌ها و رنگ‌های مو از جمله موهای قهوه‌ای اضافه کرد. سایه‌ای از بنفش را انتخاب کنید که مکمل سایه قهوه‌ای شما باشد تا ظاهری ظریف‌تر داشته باشد، یا رنگی پررنگ با رنگ‌های متضاد را انتخاب کنید.


26. رنگ مو یاسی


رنگ مو یاسی

یاسی یک رنگ بنفش کم رنگ است که فوق العاده همه کاره است و افزودن آن به موهایتان ظاهری نرم و رمانتیک ایجاد می‌کند. می‌توانید تمام موهای خود را به رنگ بنفش درآورید. از طرف دیگر، شما می‌توانید یک پوشش ombre را انتخاب کنید. یاس بنفش برای اکثر افراد زیبا به نظر می‌رسد، اما برای اینکه رنگ به درستی گرفته شود، به موهای روشن طبیعی یا سفید کردن موهای تیره قبل از رنگ کردن آن‌ها به یاسی نیاز دارید.


27. رنگ مو نعنایی و بنفش


رنگ مو نعنایی و بنفش

موی نعنایی و بنفش ترکیبی هیجان انگیز و برای ایجاد تضاد عالی است. راه‌های مختلفی برای افزودن آن به مو وجود دارد، اما یکی از برجسته‌ترین آن‌ها تمرکز رنگ بنفش در ریشه و نعناع به سمت انتهای مو است. بسته به ترجیح خود، می‌توانید بلوک‌های رنگی جامد یا رویکرد ombre را انتخاب کنید.


28. مدل موی رنگین کمانی بنفش


مدل موی رنگین کمانی بنفش

چرا وقتی می‌توانید چندین رنگ داشته باشید، یک رنگ را انتخاب کنید؟ مدل موی رنگین کمانی یک سبک زیبا و رسا است. رنگین کمان با امید، روشنایی و شمولیت همراه است و می‌تواند درباره افکار و احساسات شما اظهار نظر کند. این نیز یک راه خلاقانه برای ترکیب رنگ بنفش در مو است.


29. بافت بنفش و سبز


بافت بنفش و سبز

برای یک رویکرد سرگرم کننده و پرانرژی به رنگ موهای خود، به دنبال بافت‌های بنفش و سبز نباشید. ترکیب رنگ، ظاهری بازیگوش و روشن ایجاد می‌کند و بافت‌های شما را بیشتر به چشم می‌آورد. موهای بافته شده شیک و کاربردی هستند و می‌توانند زمان استایل روزانه را کاهش دهند. همچنین روشی برای آزمایش موهایتان است زیرا مدل‌های بافته شده زیادی برای انتخاب وجود دارد.


30. ریشه‌های بنفش با موهای بلوند


ریشه‌های بنفش با موهای بلوند

راه‌های زیادی برای امتحان کردن موهای بنفش وجود دارد که به شما این آزادی را می‌دهد تا آزمایش کنید و ظاهری را پیدا کنید که به بهترین وجه مطابق با ترجیح شما باشد. برای اینکه موهای بلوند خود را شیک و به روز کنید، می‌توانید سایه بنفش انتخابی خود را روی ریشه‌ها متمرکز کنید. کنتراست توجه را می‌طلبد، اما همچنین یک راه ساده و آسان برای آزمایش رنگ است.


31. رنگ موی بنفش مشکی


رنگ موی بنفش مشکی

افزودن یک شوینده بنفش به موهای مشکی خود یک راه عالی برای روشن کردن آن و درخشان کردن ظاهر شما است. تضاد ظریفی ایجاد می‌کند و به موها عمق و بعد می‌بخشد. چندین رنگ برای انتخاب وجود دارد، از جمله آلویی و بادمجانی، و هر چه بنفش تیره‌تر باشد، در نتیجه ظریف‌تر است.


32. رنگ مو بنفش با انتهای قرمز


رنگ مو بنفش با انتهای قرمز

راه‌های مختلفی برای تغییر شکل موهایتان وجود دارد، اما هیچ کدام به اندازه بنفش با انتهای قرمز جذاب نیستند. ترکیب قرمز و بنفش چشمگیر است و در حالی که این رنگ‌ها تضاد ایجاد می‌کنند، مکمل هم هستند و پوشیدن آن‌ها را آسان می‌کنند. تمرکز رنگ قرمز در انتهای آن، مدل موی شما را برجسته می‌کند.


33. رنگ مو بنفش گرم


رنگ مو بنفش گرم

بسته به ترجیح شما، سایه‌های بنفش زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای کسانی که خواهان سایه‌ای پر جنب و جوش و گرم از بنفش هستند، این رنگ برای جلب توجه رنگ ایده‌آل است. بنفش رنگی سرگرم کننده و گویا برای موهای شماست و راهی عالی برای نشان دادن این موضوع به دنیا که از ریسک کردن نمی‌ترسید.‌


34. موهای بنفش ظریف و شیک


موهای بنفش ظریف و شیک

برای تغییر رنگ موهای خود نیازی به تغییر رنگ جسورانه ندارید و ساده ترین روش اغلب شیک‌ترین است. اگر موهای تیره‌ای دارید، با انتخاب یک سایه بنفش تیره می‌توانید به این کار دست پیدا کنید تا تضاد را به حداقل برسانید و با موهای بلوند سایه روشن را انتخاب کنید. رنگ را با چراغ‌های کودک اضافه کنید تا ظاهری ظریف و کم‌رنگ داشته باشید.


35. رنگ موی بنفش


رنگ موی بنفش

بنفش سایه روشنی از موی بنفش است که برای اکثر افراد جذاب و فوق‌ العاده همه کاره است. شما می‌توانید به روش‌های مختلف، از جمله هایلایت‌های ظریف و لایه‌هایی با قاب استراتژیک برای فریم کردن صورت، رنگ به مو اضافه کنید. یا می‌توانید کل موها را به رنگ بنفش رنگ کنید تا ظاهری تند و بی‌دردسر داشته باشید. همچنین زیبا و زنانه است.


36. رنگ مو بنفش کمانی


رنگ مو بنفش کمانی

برای کسانی که می‌خواهند از میان جمعیت متمایز شوند و موهای پری دریایی را در آغوش بگیرند، می‌توانند با موهای بنفش کمانی به این کار دست پیدا کنند. درخشش رنگ‌ها توجه را به مو جلب می‌کند و بافت و مدل موی شما را برجسته می‌کند. با وجود پررنگی رنگ، حس لوکسی نیز دارد و شما را به یاد مروارید می‌اندازد.


37. رنگ مو بنفش روشن و تیره


 رنگ مو بنفش روشن و تیره

ترکیب دو سایه بنفش، یکی روشن و دیگری تیره، یک راه عالی برای رسیدن به عمق و بعد در مو است. شما می‌توانید آن را به روش‌های مختلف به موهای خود اضافه کنید، یا با هایلایت در سرتاسر و یا با انتخاب جلوه‌های مدرج مانند تکنیک رنگ آمیزی ombre.

بیشتر بخوانید: چگونه یک روال مراقبت روزانه از موی سالم را حفظ کنیم؟


38. رنگ مو بنفش با ریشه آبی


رنگ مو بنفش با ریشه آبی

بنفش و آبی ترکیب رنگی هستند که به خوبی با هم ست می‌شوند. این دو رنگ مکمل یکدیگرند و اگرچه تضاد ظریفی ایجاد می‌کنند، اما رنگ‌ها با هم برخورد نمی‌کنند و پوشیدن آن‌ها را راحت‌تر و همه‌کاره‌تر می‌کنند. به عنوان مثال، رنگ موی آبی را روی ریشه متمرکز کنید و بقیه موهای خود را بنفش کنید تا ظاهری بازیگوش داشته باشید.


39. رنگ مو بنفش با موهای رزگلد


رنگ مو بنفش با موهای رزگلد 

موهای بنفش سرگرم کننده و گویا هستند، اما لازم نیست تمام سر خود را رنگ کنید تا بیانیه‌ای داشته باشید. همچنین می‌توانید رنگ را در قسمت جلوی مو متمرکز کنید و مدل موی مد روزی را انتخاب کنید که همه دختران باحال دوست دارند. مدل موی Money Piece با موهای نگهدارنده گل رز به طور جهانی شیک است، صورت را قاب می‌کند و ویژگی‌های شما را برجسته می‌کند.


40. نکات رنگ مو بنفش


رنگ مو بنفش

بنفش رنگی است که با تجمل و ثروت همراه است و سایه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که به راحتی می‌توانید رنگی را پیدا کنید که به بهترین وجه رنگ شما را تحسین می‌کند. اگر رویکرد ظریف‌تری را برای رنگ کردن مو ترجیح می‌دهید، انتخاب عالی این است که فقط انتهای مو را رنگ کنید. این کار باعث می‌شود چشم به انتهای مو کشیده شود و طول و برش آن برجسته شود.


سوالات متداول موهای بنفش


بنفش به چه رنگی محو می‌شود؟

رنگ موی بنفش شما به تدریج به رنگ بنفش روشن‌تری محو می‌شود. بسته به رنگ اولیه، ممکن است رنگ آبی، صورتی یا قرمز نیز داشته باشد.

آیا رنگ بنفش روی مو هنوز مد است؟

موهای بنفش هنوز هم مد روز و فوق‌العاده همه کاره هستند. رنگ‌های مختلفی وجود دارد، از روشن تا تیره، و بنفش را می‌توان به راحتی با رنگ‌های طبیعی مو یا رنگ‌های مصنوعی ترکیب کرد. بسته به ظاهری که می‌خواهید به آن برسید، تکنیک‌های مختلفی نیز وجود دارد، از بالیاژ و هایلایت گرفته تا رنگ‌های اسپلیت این به شما کمک می‌کند تا ظاهر خود را مطابق با ترجیحات خود بسازید، رنگ پوست شما را تکمیل کند و به شما اجازه می‌دهد احساسات خود را ابراز کنید.

موی بنفش چه رنگ پوستی مناسب است؟

رنگ‌های بنفش مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین پاسخ به این که چه رنگ پوستی مناسب است، متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، بنفش روشن مانند اسطوخودوس یا پاستل برای افراد روشن عالی به نظر می‌رسد، در حالی که بنفش تیره و پر رنگ برای رنگ‌های تیره‌تر مناسب‌تر است.

چه رنگی با موهای بنفش بهتر می‌شود؟

بنفش رنگی همه کاره است و می‌توان آن را به موهای بلوند، سبزه و مشکی اضافه کرد. نکته کلیدی انتخاب رنگ بنفش مناسب برای تکمیل رنگ و رنگ مو است. بنفش همچنین با رنگ آبی یا صورتی به خوبی جفت می‌شود تا یک روکش تکمیلی داشته باشد. برای لباس، از رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا موهایتان کانون ظاهر شما باشد. یا رنگ را در آغوش بگیرید و زرد، سبز و نارنجی بپوشید تا رنگی با کنتراست بالا ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: 16 موی هولوگرافیک بسیار زیبا

مطالب مرتبط