30 ایده رنگ مو قهوه‌ای خاکستری برای سال 2023

30 ایده رنگ مو قهوه‌ای خاکستری برای سال 2023

07 اسفند 1401

تمام نکاتی که باید در مورد این رنگ سرد با پایه خیلی تیره بدانید!
رنگ موهای قهو‌ه‌ای خاکستری از پرطرفدارترین رنگ‌ها در جهان است. اگر فکر می‌کردید قهوه‌ای خاکستری رنگ جذابی نیست، آماده باشید تا از این رنگ همه‌کاره غافلگیر شوید. از قهوه‌ای کدر و قهوه‌ای نقره‌ای تا قهوه‌ای دودی رنگ قهوه‌ای خاکستری برای همه شما با هر رنگ مویی وجود دارد! خبر خوب این است که می‌توانید با دکلره کردن موهای خود خداحافظی کنید زیرا رنگ موها کاملاً روشن نمی‌شود. این بهترین راه برای تغییر موی شما از تیره به روشن بدون آسیب رساندن به مو است. قهوه‌ای خاکستری درخشش کمی به گیسوان شما می‌بخشد. اما، قبل از اینکه بخواهید رنگ موهای خود را تغییر بدهید، نکات طلایی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. در ادامه مطلب شما را با این نکات طلایی آشنا می‌کنیم.
قبل از شروع

  • قهوه‌ای خاکستری رنگ گرم طبیعی موهای شما را از بین می‌برد.
  • موهای خود را با آب سرد بشویید تا رنگ آن ماندگار شود.
  • در بین شستشوها از شامپوی خشک استفاده کنید تا موهای قهوه‌ای خاکستری خود را تمیز و بدون چربی نگه دارید.

آنچه باید در مورد موهای قهوه‌ای خاکستری بدانید
اگر موهایتان بلوند است، تبدیل کردن موها به رنگ قهوه‌ای خاکستری فقط نیاز به رنگ کردن موهایتان دارد. از آنجایی که رنگ موهای شما در حال حاضر روشن است، تیره‌تر کردن موهایتان آسان است. در واقع، اگر موهای خود را در خانه رنگ می‌کنید، رنگ روی جعبه همان رنگی است که موهای شما در صورت استفاده از آن طبق دستورالعمل داده شده، به خود می‌گیرد. اگر موهای قهوه‌ای دارید، بسته به روشن یا تیره بودن موهایتان، باید مقداری اکسیدان و رنگ خاکستری را تغییر دهید. موهای قهوه‌ای تیره ممکن است نیاز به کمی دکلره کردن و سایه خاکستری تیره داشته باشند. قهوه‌ای متوسط و روشن فقط به رنگ قهوه‌ای مایل به انتخاب شما نیاز دارد.
موهای مشکی باید دکلره شوند زیرا رنگ آنها تیره است. اما نگران نباشید، لازم نیست آن را زیاد روشن کنید، زیرا فقط از مشکی به قهوه‌ای تغییر می‌کنند و نه بلوند. اگر موهای خود را در خانه رنگ می‌کنید، از شما می‌خواهم نکات ایمنی را رعایت کنید. هنگام استفاده از رنگ از دستکش لاستیکی استفاده کنید. وازلین را در تمام طول خط موی خود بمالید تا رنگ پوست شما را لکه نکند. لباس‌های کهنه‌ای را بپوشید که لکه‌دار شدنشان مشکلی ندارد و دستورالعمل‌ها را دقیقاً دنبال کنید.
اگر مطمئن نیستید که کدام رنگ مو با رنگ پوست شما مناسب است، با یک آرایشگر صحبت کنید. گرفتن نظر حرفه‌ای همیشه خوب است. بهترین بخش در مورد قهوه‌ای خاکستری این است که رنگ‌هایی مانند رزگلد، آبی دودی و عنابی تیره وقتی برای هایلایت استفاده می‌شوند واقعاً می‌درخشند. قهوه‌ای خاکستری که یک رنگ همه کاره است، جلوه دودی را به هر رنگ مویی که با آن جفت می‌شود اضافه می‌کند. همچنین به خوبی با سایه‌های پاستلی کار می‌کند. اگر موهای کوتاه‌تری دارید، سایه قهوه‌ای مشکی و خاکستری خیره‌کننده به نظر می‌رسد و نگهداری آن نیز بسیار آسان است.
حالا بیایید به قسمتی که همه منتظرش بودید برسیم. در اینجا 32 مورد از بهترین رنگ موهای قهوه ای خاکستری آورده شده است.


32 مورد از رنگ موی قهوه‌ای خاکستری


1.یاسی بنفش 

آیا مایل به امتحان کردن رنگ‌های فانتزی هستید؟اگر بله موهای تیره خود را یاسی کنید. سایه پاستلی کاملاً با موهای قهوه‌ای خاکستری شما ترکیب می‌شود و رنگ خنثی را گرم می‌کند.

2.بلوند صدفی

هایلایت‌های زرد روشن در لایه‌های جلویی قاب صورت، موهای تیره خاکستری مایل به قهوه‌ای را روشن می‌کند. زیبایی خیره‌کننده و جلوه‌ای طبیعی به موها می‌دهد.

3.بالیاژ قهوه‌ای خاکستری

برای به دست آوردن این رنگ مو ، از آرایشگر خود یک بالیاژ قهوه‌ای خاکستری را بخواهید. بالایاژ تکنیکی است که برای رنگ کردن موهای شما به جای برس، از دست به تنهایی استفاده می‌شود.

4.قهوه‌ای خاکستری روشن

قهوه‌ای خاکستری می‌تواند بافت و حجم را به موهای شما اضافه کند. برای دستیابی به این ظاهر، برخی از هایلایت‌های قهوه‌ای خاکستری روشن به موهای خود اضافه کنید. موهای خود را موج‌دار حالت دهید تا زیبایی آن‌ها چندین برابر شود.

5. موهای قهوه‌ای خاکستری کاپوچینویی

رنگ روشن و تیره در حال کنار هم زیبایی خاصی به چهره شما می‌بخشد. رنگ قهوه‌ای خاکستری کدری را انتخاب کنید که به رنگ روشن کدر محو می‌شود تا این موهای خیره‌کننده را ایجاد کنید.

6. قهوه‌ای خاکستر تیره براق

خانم‌ها همیشه دوست دارند موهایشان درخشان به نظر برسد. اگر موهای نازکی دارید، با رنگ موی قهوه‌ای خاکستری کمی حجم به آن بدهید.

7.قهوه‌ای خاکستری صورتی

آیا تا به حال لباسی با رنگ خنثی پوشیده‌اید و رژ قرمز رنگی به لب زده‌اید. تا متوجه شوید که ظاهری عالی پیدا کرده‌اید؟ این ترکیب قهوه‌ای خاکستری صورتی نیز همینطور است. رنگ بلوند صورتی روی موهای قهوه‌ای خاکستری تمام چیزی است که برای روشن‌تر کردن موهایتان نیاز دارید.
بهتره این نکته را هم در نظر داشته باشید که هایلایت‌های قهوه‌ای خاکستری را به نیمه پایینی موهای خود اضافه کنید تا تضاد بین ریشه و انتهای مو را نشان دهید.

8. مخلوط قهوه‌ای خاکستری با رنگ گرم

یک آمبره تیره تا بلوند نباید خسته‌کننده باشد. برای انتقال از ریشه قهوه‌ای تیره به انتهای بلوند، مقداری بلوند خاکستری دودی اضافه کنید. این رنگ برای زمستان عالی به نظر می‌رسد. تن گرم با رنگ‌هایی مانند نارنجی، زرد و طلایی به خوبی کار می‌کند.

9. قهوه‌ای خاکستری روشن

اگر در تمام عمرتان موهای قهوه‌ای داشته‌اید و می‌خواهید به بلوند تبدیل شوید، با این رنگ مو شروع کنید. این سایه روشن از قهوه‌ای خاکستری شبیه یک سایه بلوند تیره است که یکی از ترند روز رنگ‌های بلوند است.

10. قهوه‌ای خاکستری طلایی

این رنگ طلایی ترکیب شده با قهوه‌ای خاکستری سلطنتی به نظر می‌رسد. موهای شما را نیز جذاب و زیبا نشان می‌دهد.

11. سایه‌های تیره قهوه‌ای

ما می‌دانیم که سایه‌های قهوه‌ای زیادی وجود دارد قهوه‌ای خاکستری، قهوه‌ای خاکستری متوسط، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای صورتی را فراموش نکنیم. این رنگ ترکیبی از چندین سایه رنگ قهوه‌ای خاکستری است و موهای شما را پرپشت‌تر نشان می‌دهد.

12. خاکستری قهوه‌ای کلاسیک

رنگ خاکستری اضافه شده به موهای قهوه‌ای ظاهر شما را دودی می‌کند. در حالت ایده‌آل، رنگ قهوه‌ای دودی کلاسیک تناژ سردی دارد، اما می‌توانید رنگ‌های گرم را نیز به آن اضافه کنید تا با ته‌رنگ پوستتان مطابقت داشته باشد.

13. قهوه‌ای خاکستری تیره

اگر موهای قهوه‌ای شما تیره است، ناامید نشوید! قهوه‌ای خاکستری تیره به طرز هوشمندانه‌ای مرموز است. افزودن رنگ خاکستری به موهای قهوه‌ای تیره می‌تواند به موهای شما ظاهر درخشان‌تری بدهد که به نوبه خود شکل و ویژگی‌های صورت شما را برجسته می‌کند.

14. آمبره قهوه‌ای خاکستری

مدتی است که آمبره ترند پیشرو مدل‌های مو بوده است. چه زمستان سرد باشد و چه تابستان گرم، می‌توانید با آمبره کردن انقلابی در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید در تعطیلاتتان ظاهری بی‌نقص داشته باشید، این آمبره‌ی قهوه‌ای خاکستری را امتحان کنید.

15. خاکستری کدر قهوه‌ای

این رنگ کمترین تغییر رنگ را به چهره شما می‌بخشد. رنگ مو قهوه‌ای خاکستری بسیار خارق‌العاده است. انتخاب این رنگ برای پاییز ایده‌آل است.

16.بالیاژ قهوه‌ای خاکستری روشن

این یک واقعیت شناخته‌شده است که حالت دادن مو به صورت موج‌دار می‌تواند موهای شما را حجیم کند. آن را با این ترکیب دوست داشتنی قهوه‌ای خاکستری روشن ترکیب کنید و ظاهری عالی به خود هدیه دهید. تعجب‌آور است که ترکیب سه رنگ مانند قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای خاکستری و قهوه‌ای تیره چه کاری می توانند برای موهای شما انجام دهند! دیدنی به نظر می رسد، اینطور نیست؟

17. موهای قهوه‌ای خاکستری با تناژ طلایی

این رنگ حس خوب برگشتن از یک تعطیلات تابستانی را به هر ببینده‌ای القاء می‌کند. بهترین انتخاب برای یک تابستان گرم انتخاب این رنگ است.

18.ترکیب زمستانی قهوه‌ای خاکستری

این رنگ در کنار اضافه کردن کمی رنگ قهوه‌ای به موهای شما گرمی لذت بخشی را به موهای شما می‌دهد و ترکیب رنگی خوبی برای فصل زمستان است.

19.قهوه‌ای خاکستری یخی

آیا تا به حال جنگل را در زمستان دیده‌اید؟ می توانید رنگ قهوه‌ای تنه درخت را ببینید که از زیر برف به چشم می‌خورد. خود درختان سایه‌های مختلفی دارد. من مطمئن هستم که این چیزی است که الهام‌بخش این ترکیب موهای قهوه‌ای خاکستری دوست‌داشتنی است. خیره‌کننده، اینطور نیست؟

20.بالیاژ قهوه‌ای خاکستری شامپاینی 

شامپاین نماد جشن و زرق و برق است. این ترکیب رنگی از قهوه‌ای تیره و بلوند شامپاینی با رنگ‌های قهوه‌ای خاکستری درخشان است. به‌خصوص با آرایش طلایی و برهنه عالی به نظر می‌رسد.

21.قهوه‌ای خاکستری از تیره به روشن

به این ترکیب رنگ مو نگاه کنید قهوه‌ای خاکستری روشن و تیره با هم ترکیب می‌شوند تا به موهای شما بافت و حجم دهند. ریشه‌های تیره حجم مو را بیشتر برجسته می‌کند و صورت شما را باریک و بلند نشان می‌دهد. این رنگ باعث می‌شود چهره شما ملیح شود.

22. قهوه‌ای خاکستری پلاتینی

 

ظاهر قهوه‌ای خاکستری که با هایلایت‌های بلوند پلاتینی برجسته شده است برای زمستان عالی است. هایلایت‌های بلوند پلاتینی باعث درخشش رنگ تیره می‌شود. لایه‌های قهوه‌ای روشن به موهای شما گرما می‌بخشد.

23. دودی خاکستری

این رنگ با ظاهر دودی خود به موهای شما جذابیت می‌بخشند و از بهترین رنگ موهای دودی برای خنثی کردن رنگ‌های گرم هستند. این رنگ، رنگ طبیعی موهای شما را برجسته می‌کنند. اگر می‌خواهید رنگ مویی را امتحان کنید که خیلی روشن است، مقداری خاکستری به آن اضافه کنید.

24. قهوه‌ای خاکستری زنجبیلی

موهای قهوه‌ای خاکستری رنگ کسل‌کننده‌ای نیست و جذاب به نظر می‌رسد و برای برجسته کردن رنگ‌های دیگر مانند قهوه‌ای زنجبیلی که در اینجا می‌بینید، به خوبی کار می‌کند. خیره‌کننده!

25. بالیاژ بلوند

برای آدمی با رنگ موی تیره، تبدیل به موها به رنگ بلوند یک خطر بزرگ است. شما باید موهای خود را دکلره کنید که به نوبه خود به آن آسیب می‌رساند. دکلره کردن مو در ریشه واقعاً می‌تواند به فولیکول‌های شما آسیب برساند. بسیاری از زنان به این دلیل ریزش مو را تجربه کرده‌اند. در اینجا یک جایگزین وجود دارد. به جای اینکه کاملاً دکلره کنید، یک آمبره بلوند را انتخاب کنید که با تکنیک بالیاژ انجام می‌شود. این باعث می‌شود که ریشه‌های شما آسیب نبینند. به جای دکلره کردن ریشه‌ها، فقط مقداری خاکستری اضافه کنید تا رنگ قهوه‌ای محو شود.

26. دودی

افزودن هایلایت‌های بلوند خاکستری به موهای قهوه‌ای می‌تواند واقعاً به نفع شما باشد. با این‌کار نه تنها جلوه بیشتری به موهای خود می‌دهید، بلکه به موهای خود نیز حجم می‌بخشید که به فرم دادن به صورت شما کمک می‌کند. رنگ موی دودی رنگ پوست و رنگ چشم شما را برجسته می‌کند.

27. قهوه‌ای خاکستری براق

رنگ موهای قهوه‌ای خاکستری تیره موهای شما را پرپشت و شاداب نشان می‌دهد. بهترین قسمت در مورد آن این است که به موهای شما اجازه می‌دهد وقتی روغن یا کف روی آن می‌زنید درخشندگی بیشتری پیدا کند و موهای شما را براق کند و ظاهر طبیعی به موهای شما ببخشد.

28. موهای قهوه‌ای خاکستری 

اگر موهایتان قهوه‌ای روشن است و می‌خواهید با رنگ‌های پاستلی که دنیا را فراگرفته است، این مدل مو را امتحان کنید. مقداری خاکستری به موهای قهوه‌ای روشن خود اضافه کنید تا ظاهری دودی گرم به آن ببخشید. این ظاهر پاستلی فانتزی حال و هوای قهوه‌ای پاستلی را ایجاد می‌کند.

29. بالیاژ قهوه‌ای خاکستری تیره

آرایش صورت با این بالیاژ قهوه‌ای خاکستری تیره تمام چیزی است که برای تبدیل شدن به یک فرد جدید نیاز دارید.

30. قهوه‌ای نقره‌ای

موهای نقره‌ای یکی از شیک‌ترین رنگ موهای متالیک و رنگ سرد است و در عین حال فوق‌العاده براق است. با انتخاب یک آمبره قهوه‌ای نقره‌ای درخشندگی را به موهای خود هدیه دهید. ریشه سایه قهوه‌ای جلوه زیبایی به این ظاهر می‌بخشد.

بیشتر بخوانید:
 

مطالب مرتبط