30 مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند (قسمت  اول)

30 مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند (قسمت اول)

14 دی 1401

مدل موی مناسب چیزی بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد انجام می‌دهد. این احساس خوبی به شما می‌دهد. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تغییر مدل مو و ایجاد چیزی تازه و مدرن، افزودن چتری به آن است، و گزینه‌های زیادی به زیبایی و همه‌کاره بودن چتری‌های کناری وجود ندارد. همانطور که از نام آن پیداست، آن‌ها به یک طرف صورت حالت داده می‌شوند یا با جداسازی از هم جدا می‌شوند. این یک رویکرد فوق‌العاده زیبا برای مدل موهای حاشیه‌دار است زیرا صورت را قاب می‌کند و ویژگی‌های تیز را نرم می‌کند.چتری محبوب‌ترین مدل موی سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود است و برای خانم‌ها در هر سنی بسیار زیبا به نظر می‌رسند و به راحتی می‌توان آن‌ها را مطابق با ترجیحات شما منطبق کرد، چه بخواهید آن‌ها را بلند و چند لایه یا صاف بزنید. گزینه‌ای وجود دارد که مناسب همه باشد. 


1. مدل موی چتری بلند


مدل چتریمدل چتری

چتری‌ها افزودنی عالی برای هر مدل موی هستند زیرا حتی ساده‌ترین مدل‌ها را نیز جذاب و مدرن جلوه می‌دهند. بسته به رنگ مورد نظر، می‌توانید چتری‌هایتان را در طول‌های مختلف کوتاه کنید، اما مدل بلندتر اغلب همه‌کاره‌تر است. چتری‌های بلند کناره راهی عالی برای قاب کردن صورت و نرم کردن اجزای چهره شما خواهد بود. همچنین ظاهری زیبا و زنانه دارد که مکمل تمام بافت‌ها و انواع مو است.


2. مدل موی چتری کناری با موهای بلند 


مدل چتری

چتری‌های کناری فوق‌العاده کاربردی و همه‌پسند هستند و می‌توان آن‌ها را با تمام طول‌های مو پوشید. روی موهای بلند، می‌توانید ظاهر متفاوتی را تجربه کنید، از جمله اضافه کردن لایه‌هایی در سراسر مو برای ایجاد بافت، موهای بلند را می‌توان به راحتی حالت داد تا بافت خود را به نمایش بگذارد. ست کردن آن با چتری‌های کناری ظاهری جوان و شاداب به شما می‌دهد. حتی ساده‌ترین مدل موها را می‌توان با افزودن چتری جذاب‌تر کرد.


3. مدل موی چتری کناری با موهای کوتاه 


مدل چتری

موهای کوتاه برای خانم‌ها یک انتخاب عالی است زیرا جذاب، کم نگهداری و حالت دادن فوق‌العاده آسانی دارد. که اگر با چتری‌های کناری ترکیب شود موها را بلندتر از آنچه که هست نشان می‌دهد. نحوه افتادن چتری‌ها به یک طرف، صورت را قاب می‌کند که برای خانم‌های جوان یا مسن فوق‌العاده جذاب است. 


4. مدل موی چتری کناری با موهای متوسط 


مدل چتری

موهای با طول متوسط در وسط کوتاه و بلند می‌ریزند و معمولاً در اطراف شانه یا کمی کوتاه‌تر هستند. این یک اندازه عالی است زیرا به شما تطبیق‌پذیری با یک ظاهر طراحی می‌دهد و چندین مدل مو برای انتخاب وجود دارد. در عین حال، نسبت به موهای بلندتر نگهداری کمتری نیاز دارد، اما هنوز هم می‌توانید آن را در حالت آپدیت حالت دهید. چتری‌های کناری برای همه خوب به نظر می‌رسند و شما به راحتی آن‌ها را برای تکمیل فرم صورت و بافت موهای خود تطبیق خواهید داد. می‌توانید چتری را کوتاه، بلند، متلاطم یا صاف بپوشید. انتخاب باشماست.


5. مدل موی چتری کناری با موهای بلند 


مدل چتری

همانطور که از نامش پیداست، موهایی که تا سر شانه است، به اندازه طول شانه پوشیده می شوند. این بهترین هر دو دنیا را در اختیار شما قرار می دهد و به شما امکان می‌دهد از نگهداری کم موهای کوتاه اما از تطبیق‌پذیری موهای بلند لذت ببرید، زیرا فرصت‌های زیادی برای مدل دادن به این طول وجود دارد. صرف نظر از طول یا بافت مو، چتری‌های کناری ظاهر شما را تکمیل می‌کند و می‌تواند ظاهر شما را متحول کند. مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه و ترکیب آن با چتری‌‌های کناری چیزی فوق‌العاده زیبا و منحصر‌به‌فرد ایجاد می‌کند.


6. مدل موی چتری کناری با باب 


مدل چتری

مدل موی باب یک سبک کلاسیک و جاودانه برای زنان در تمام سنین است. این برشی است که بافت موهای شما را تکمیل می‌کند و به راحتی با فرم صورت شما سازگار می‌شود. باب معمولاً با چتری پوشیده می‌شود، اما شما در نحوه انتخاب مدل چتری، از جمله انتخاب چتری‌های جانبی، تطبیق‌پذیری دارید. آن‌ها فوق‌العاده جذاب هستند و برای قاب کردن چهره عالی هستند و ظاهری جوان را ایجاد می‌کنند. آن‌ها نسبت به بسیاری از ظاهرهای حاشیه‌دار نگهداری بسیار کمتری دارند، که آن‌ها را برای افرادی که می‌خواهند برای اولین بار چتری را امتحان کنند ایده‌آل می‌کند.


7. مدل موی چتری جانبی کره‌ای


مدل چتری

سبک بنگ کره‌ای در سال‌های اخیر از لحظات خود در کانون توجهات لذت می‌برد. این به این دلیل است که برای هر خانمی که خواهان یک چتریراحت و کم نگهداری است، یکی از زیباترین ظاهرها است. چتری‌ها از هر طرف سر و در قسمت جلو با استفاده از تیغ کوتاه می‌شوند. آن‌ها به اندازه‌ای بلند هستند که پشت گوش شما حالت داده شوند. این سبک فوق‌العاده جذاب چهره را قاب می‌کند.


8. مدل موی چتری کناری با باب معکوس 


مدل چتری

اگر به دنبال مدل موی جذاب و شیک هستید، باب معکوس انتخاب درستی است. باب معکوس نسخه‌ای از مدل موی باب کلاسیک است که دارای موهای بلندتر در جلوی صورت و کوتاه‌تر در پشت است. تضاد در طول، یک مدل موی بدون دردسر را با لایه‌هایی که در امتداد شکل سر شما منحنی دارند، ایجاد می‌کند. با تمام بافت‌ها و ضخامت‌های مو عالی به نظر می‌رسد. جفت کردن آن با چتری‌های کناری، جذابیت آن را افزایش می‌دهد و با قاب کردن آن و نرم کردن ویژگی‌های شما، توجه را به چهره شما جلب می‌کند.


9. مدل موی چتری کناری با موی پیکسی 


مدل چتری

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی کوتاه برای خانم‌ها، مدل موی پیکسی است. این مدل مو دارای موهای کوتاه در طرفین و پشت با موهای بلندتر در بالا است. این ترکیب ظاهری پر از تاج ایجاد می‌کند که می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد، از جمله در افرادی که موهای نازک‌تری دارند. مدل کات پیکسی دارای حاشیه است و چتری‌های کناری ظاهری عالی برای تکمیل آن هستند. این توهم طول می‌دهد و در عین حال صورت را قاب می‌کند.


10. مدل موی چتری کناری با باب کوتاه 


مدل چتری

برای کسانی که مدل کوتاه‌تری را ترجیح می‌دهند، یک باب کوتاه با چتری‌های کناری برای شما مناسب است. باب کوتاه به گونه‌ای طراحی شده است که بین گوش و خط فک قرار می‌گیرد و برای برجسته کردن گونه‌ها عالی است. ست کردن باب کوتاه با چتری‌های کناری ترکیبی برنده است و به شما امکان می‌دهد شخصیت و استایل خود را نشان دهید. استفاده از چتری‌های کناری نیز صورت را قاب می‌کند.


11. مدل موی چتری کناری با باب لایه‌ای 


مدل چتری

روش‌های زیادی برای پوشیدن مدل موی باب وجود دارد، به همین دلیل است که این مدل مو همیشه مد بود است. همچنین برای زنان در تمام سنین جذاب، نگهداری نسبتاً کم و فوق‌العاده همه کاره است. می‌توانید باب را بلند یا کوتاه بپوشید و آن را با بافت مو و فرم صورت خود تطبیق دهید. شما همچنین می‌توانید آن را با حاشیه دلخواه خود، از جمله چتری‌های کناری، حالت دهید. آن‌ها برای استایل دادن بی‌زحمت هستند و چهره را قاب می‌کنند.


12. مدل موی چتری کناری با لوب 


مدل چتری

مدل موی لوب یکی دیگر از مدل‌های کلاسیک است که بین چانه و ترقوه بریده می‌شود. از نظر ظاهری شبیه باب است و اساساً یک نسخه طولانی‌تر است و گزینه‌های طول و ظاهر بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید لبه را با چتری‌های کناری ست کنید تا صورت را قاب کنید و ظاهری زیبا و زنانه ایجاد کنید. چتری‌های بغل را می‌توان به پهلو بپوشید و از وسط آن را جارو کرد یا از وسط جدا کرد، بسته به ترجیح شما و تفسیر شما از معنای "چتری پهلو". هر دوی این گزینه‌ها جذاب هستند.


13. مدل موی چتری کناری با موهای مجعد


بافت موی مجعد انواع مختلفی دارد، از فرهای نرم گرفته تا موهای گره خورده و فرفری. شما می‌توانید با توجه به بافت موی خود تصمیم بگیرید که چه طولی می‌خواهید چتری‌های خود را کوتاه کنید و چگونه می‌خواهید آن‌ها را حالت دهید، اما چتری‌های کناری گزینه‌ای عالی برای همه است. این به این دلیل است که ظاهر را می‌توان به راحتی به طرق مختلف تطبیق داد و مدل داد. همچنین فوق‌العاده جذاب است و ظاهری جوان را ایجاد می‌کند.


14. مدل موی چتری کناری با موهای موج‌دار


مدل چتری

موهای موج‌دار بافتی است که بین صاف و مجعد قرار می‌گیرد و با امواج طبیعی آن مشخص می‌شود. این یکی از زیباترین بافت‌ها است زیرا نحوه ریزش مو در برابر صورت، مانند چتری‌های کناری، می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و ویژگی‌ها را نرم می‌کند. این چتری‌ها می‌توانند چشم را به سمت پایین بکشند و صورت را لاغرتر نشان دهند. مدل موی کوتاه موج‌دار ظاهری رمانتیک و زنانه ایجاد می‌کنند و می‌توانید برای زیبایی‌شناسی بی‌دقت، به آن‌ها حالتی نامرتب بدهید.


15. مدل موی چتری کناری با موهای صاف


مدل چتری

چتری‌های کناری مدل‌های حاشیه‌ای جذاب هستند. این به این دلیل است که آن‌ها می‌توانند ویژگی‌های شارپ را نرم کنند و افزودنی عالی برای اکثر مدل‌های مو هستند. آن‌ها همچنین با انواع موهای صاف و لخت عالی می‌شوند. چتری‌هایی که به دقت بیشتری نیاز دارند، مانند چتری‌های صاف، روی موهای صاف زیبا به نظر می‌رسند، اما اگر می‌خواهید چیز متفاوتی را امتحان کنید، چتری‌های کناری جایگزین مناسبی هستند. سبک دادن به آن‌ها آسان است، به نگهداری کمتری نیاز دارند و مکمل اکثر اشکال صورت هستند.

بییشتر بخوانید: 30 مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند (قسمت دوم)

مطالب مرتبط