35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت دوم)

35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت دوم)

24 شهریور 1401

هیچ چیز شبیه بهترین دوست نیست شما در خوشی و ناخوشی به یکدیگر چسبیده‌اید، روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید و روزهای خوب را نیز جشن گرفته‌اید. بهترین دوست شما فقط با بودن در کنار شما زندگی را روشن‌تر می‌کند. چه در روز اول مهدکودک ملاقات کردید، چه دوستی خود را در مدرسه کشف کردید یا در بزرگسالی یکدیگر را پیدا کردید، پیوندی است که نمی‌توان آن را شکست. چرا قدردانی خود را از یکدیگر با جوهر مشابه به دنیا نشان نمی‌دهید؟ ایده تتو برای مردان و زنان می‌تواند خاص و معنادار باشد، از این گذشته، خالکوبی‌ها تا آخر عمر باقی می‌مانند درست مانند بهترین دوستان که در کنارمان هستند.

ابتدا بخوانید: 35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت اول)


20. تاتو دوستی قفل و کلید


تتو

در حالی که تاتو قفل و کلید یک انتخاب محبوب برای زوج‌ها است، برای بهترین دوستان نیز مناسب است. به این دلیل که این طرح نشان دهنده دو نفر است که برای یکدیگر ساخته شده‌اند. اگر شما و بهترین دوستتان بهترین‌ها را در یکدیگر به نمایش بگذارید و پتانسیل‌های یکدیگر را باز کنید یک طرح ایده‌آل برای شما است. قفل و کلید همچنین نشان دهنده چیزی است که برای ما با ارزش‌ترین است و ما بیش از همه می‌خواهیم از آن محافظت کنیم. 


21. تاتو دوستی بال


تتو

تاتو بال یک انتخاب جوهر بسیار نمادین است. پرواز نیاز به دو بال دارد که در یک جهت حرکت کنند. برای دو دوست صمیمی، خالکوبی یک بال برای هر کدام می‌تواند به این معنی باشد که یکدیگر را بلند می‌کنید و وقتی با هم هستید غیرقابل توقف هستید. در اسطوره‌شناسی، بال‌ها را نیز باید به دست آورد، بنابراین این خالکوبی‌ها بهترین دوستانی را نشان می‌دهند که روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند. بال‌ اغلب برای نماد یک فرشته استفاده می‌شود، بنابراین این خالکوبی‌ها می‌تواند یادبودی برای دوستی باشد که درگذشته است.


22. تاتو دوستی راه دور


تتو

زندگی ممکن است شما و بهترین دوستتان را به مسیرهای بسیار متفاوتی ببرد و گاهی اوقات شما را در دو طرف دنیا رها کند. یکی از بهترین راه‌ها برای ادای احترام به یکدیگر و اینکه مطمئن شوید که هرگز پیوند خود را فراموش نکنید خالکوبی‌های مشابه است. یک عبارت معنادار، یک نقشه از کره زمین، یا یک هواپیما انتخاب های محبوب برای تاتوهای دور هستند. همچنین می‌توانید مختصات مکان‌های یکدیگر را به عنوان یک ادای احترام ظریف ثبت کنید.


23. تاتو دوستی بی‌نهایت


تتو

یکی از معروف‌ترین جملات تاریخ سینما، عبارت جذاب باز لایت‌یر است، «تا بی‌نهایت، و فراتر از آن!» این عبارت اولین بار در فیلم داستان اسباب بازی گفته شد که همه چیز درباره دوستی است. اگر شما و بهترین دوستتان فیلم و پیام آن را دوست دارید باید در نظر داشته باشید که این خط به یک خالکوبی تبدیل شود. جوهر شما را به دوران کودکی تان متصل می‌کند. در عین حال، پتانسیل و ماجراجویی هایی را که شما و بهترین دوستتان در طول زندگی با هم خواهید داشت را به شما یادآوری می کند.


24. تاتو دوستی پیکان


تتو

فلش‌ها نشان دهنده سفر زندگی هستند، بنابراین آن‌ها خالکوبی مناسبی برای دو نفر هستند که با هم بزرگ شده‌اند. دو فلش متقاطع نماد جهانی دوستی هستند و آن را به طرح ایده‌آل برای بهترین دوستان تبدیل می‌کنند. وقتی صحبت از تطبیق تاتو به میان می‌آید، آن‌ها برای جفت‌ها و گروه‌ها تتو محبوب هستند، زیرا شکستن چند فلش از یک فلش سخت‌تر است. شما به راحتی تاتوهای پیکان خود را با نمادهای دیگر مانند حروف اول، برگ و گل ترکیب کنید یا هنر بدن خود را ساده و ظریف بگذارید.


25. تاتو دوستی پرنده


تتو

اگر شما و بهترین دوستتان به دنبال طرح تاتو کلاسیک هستید، نمی‌توانید از کنار پرندگان بگذرید. یکی از تاتوهای اصلی ملوان، طرح پرستوی نشان دهنده بازگشت به خانه پس از یک سفر طولانی است اگر شما دو نفر دور از هم زندگی می‌کنید یا می‌خواهید دوباره به هم بپیوندید. در همین حال، گنجشک‌ها نشان دهنده وفاداری هستند، بنابراین می‌تواند ایده‌ای عالی برای نشان دادن اینکه شما دو نفر به‌طور باورنکردنی به هم نزدیک هستید و هرگز یکدیگر را ناامید نمی‌کنید. از آنجا که آن‌ها می توانند پرواز کنند، پرندگان نیز با آزادی مرتبط هستند، بنابراین چند دوست آزاده برای تاتو پرندگان مناسب هستند.


26. تاتو دوستی سه نفره


تتو

اگر چندین دوست صمیمی دارید، طرحی را پیدا کنید که به همه شما آن را دوست داشته باشید. برای سه دوست صمیمی، چندین گزینه از جمله انتخاب شخصیت‌های مختلف دیزنی یا انتخاب سه تصویر با هم وجود دارد. مثلاً تاتو ماه و خورشید و ستارگان یا اینکه همه شما تاتو مشابه داشته باشید و یا هر کدام تاتو متفاوتی بزند، که نشان دهنده یک عنصر از طراحی بسیار بزرگتر و دقیق‌تر است. این یک راه شیرین برای جشن گرفتن دوستی و نشان دادن تعهدتان به رابطه است.


27. تاتو دوستی منحصر‌به‌فرد


تتو

چه راهی بهتر از تاتو بهترین دوست برای جشن گرفتن پیوند بین دوستان؟ گزینه‌‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله طرح‌های ساده که برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را به طرح‌های پیچیده و دقیق ترجیح می‌دهند. تصمیم گیری در مورد تاتو مناسب نیز یک تجربه پیوندی خواهد بود، به خصوص اگر قصد دارید تاتوهای مشابه انجام دهید. انتخاب چیزی منحصربه‌فرد که نشان دهنده احساس شما نسبت به یکدیگر باشد، یک انتخاب عالی است.


28. تاتو دوستی دیزنی


تتو

دیزنی با خط داستانی و شخصیت‌های خود الهام بخش بسیاری از مردم بوده است. برای بسیاری، فیلم های دیزنی یادآور دوران شاد و معصومانه‌ای هستند و آن‌ها را به دوران کودکی خود بازمی‌گرداند. اگر دوست دوران کودکی یا شخصی دارید که احساس می کنید عمیقاً با او در ارتباط هستید، می‌توانید این پیوند را با خالکوبی ارج نهید. تاتو دوستی دیزنی یک گزینه عالی است و شخصیت‌های زیادی بسته به فیلم مورد علاقه شما وجود دارد. برخی از گزینه های شیرین عبارتند از Lilo and Stitch، Timon and Pumbaa، و Lumiere و Cogsworth. هر یک از این دوستی‌ها منحصر‌به‌فرد است و به شما امکان می‌دهد دوستی را انتخاب کنید که دوستی شما را به بهترین شکل منعکس کند.


29. تاتو دوستی باب اسفنجی


تتو

برخی از به یاد ماندنی‌ترین دوستی‌ها بین شخصیت‌های کارتونی است. اگر شما و بهترین دوستتان عاشق باب اسفنجی شلوار مربعی هستید، پس چه طرحی بهتر از تاتو پاتریک و باب اسفنجی؟ در مجموعه کارتونی، این دو شخصیت بهترین دوستان هستند و این می‌تواند یک راه زیبا و دلپذیر برای جشن گرفتن ارتباط شما باشد. این طرح از نظر رنگی عالی به نظر می‌رسد و جزئیات کارتون را به نمایش می‌گذارد. همچنین ممکن است بخواهید نقل قول‌های مورد علاقه خود را از این مجموعه اضافه کنید.


30. تاتو دوستی بی‌نهایت


تتو

نماد بی‌نهایت ساده است اما بیانیه‌ای قدرتمند دارد. این مفهوم مفهوم ابدیت را نشان می‌دهد و بسیاری از مردم این را به عنوان عشق و تعهد ابدی تفسیر می‌کنند. این می‌تواند یک طرح عالی برای تاتو دوستی شما ایجاد کند و سادگی طرح به شما امکان قرار دادن آن را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد حتی کوچکترین قسمت‌هایی مانند انگشت یا پشت گوش را جوهر کنید. طرح خالکوبی بی‌نهایت مطابق با اولویت شما سازگار می‌شوند و افکار و احساسات شما را منعکس کنند، این کار را با اضافه کردن نقل قول‌ها و تصاویر دیگر مانند پرنده، فلش یا پر به آن‌ها انجام دهید.


31. تاتو دوستی


تتو

تاتو یک راه عالی برای احترام به پیوندی است که با کسی به اشتراک می گذارید و اغلب برای جشن گرفتن زندگی یکی از عزیزان که درگذشته است خالکوبی می‌شوند. اگر یکی از نزدیکان خود را از دست داده‌اید، طرحی مناسب ممکن است این احساس را در شما ایجاد کند که انگار بخش کوچکی از او همیشه با شماست. خالکوبی می‌تواند بیانیه ای قدرتمند باشد و در عین حال می‌تواند آرامش و شادی را برای شما به ارمغان بیاورد. هنگامی که به بهترین دوست خود احترام می‌گذارید، سعی کنید طراحی خود را تا حد امکان منحصربه‌فرد کنید، از جمله تصاویری که برای شما معنی دارند. از جمله حیوان مورد علاقه آن‌ها، گل، نقل قول یا چیزی باشد که نمادهای بزرگی با آن مرتبط است.


32. تاتو دوستی روی پا


تتو

تاتو پا مکانی عالی برای طراحی بهترین دوست شماست. پا یک مکان همه کاره است زیرا می‌توان آن را به راحتی پوشاند و این را به گزینه‌ای محتاطانه تبدیل می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند هنر بدن خود را پنهان نگه دارند یا در محیط‌های محافظه کار کار می‌کنند ایده‌آل است. طرح‌های کوچک و ساده به بهترین شکل روی پا به نظر می‌رسند و می‌توانید آن را در بالای پا یا کناره قرار دهید. نقطه ضعف خالکوبی در اینجا این است که به دلیل حساسیت ناحیه و غلظت بالای انتهای عصبی، بسیار دردناک است. کمبود ماهیچه، پوست نازک و نزدیکی به استخوان نیز این ناراحتی را افزایش می‌دهد.


33. تاتو دوستی روی مچ پا


تتو

اگر به دنبال یک مکان همه کاره برای خالکوبی بعدی خود هستید، مچ پا انتخابی برای شماست. تاتو مچ پا یک گزینه عالی است زیرا آن را هر موقعی که بخواهید نشان می‌دهید، اما به راحتی پنهان می‌شوند. این منطقه بزرگ نیست، بنابراین طرح‌های ساده‌شده اغلب در اینجا بهترین کار را دارند، اما می‌توانید در مرحله بعد با گسترش آن برای پوشاندن ساق پا یا پا، جزئیات بیشتری را به طرح خود اضافه کنید. تاتو مچ پا به دلیل پوست نازک و نزدیکی به استخوان دردناک در نظر گرفته می‌شود، بنابراین طرح خود را عاقلانه انتخاب کنید تا ناراحتی را به حداقل برسانید.


34. تاتو دوستی لنگر


تتو

طرح‌های کمی با نماد لنگر وجود دارد. تاتو لنگر با ثبات، قدرت و انعطاف پذیری مرتبط است. این یک یادآوری است که بدون توجه به چالش‌هایی که در زندگی با آن روبرو هستید، قوی باشید و ثابت قدم باشید. اینکه می‌توانید حتی بر چالش‌برانگیزترین موقعیت‌ها غلبه کنید و قدرتمند و مصمم هستید. طراحی لنگر شما همچنین راهی برای احترام به دوستی شما با بهترین دوستتان باشد. اگر احساس می‌کنید آن‌ها به شما کمک می‌کنند که در آب‌های متلاطم حرکت کنید، این یک انتخاب عالی برای شما است.


35. تاتو دوستی موسیقی


تتو

موسیقی می تواند به شما انگیزه ببخشد. ایده تاتو موسیقی برای مردان زنان می‌تواند واقعاً جذاب باشد. اگر شما و بهترین دوستتان یک آهنگ مورد علاقه دارید، با اشعاری که رابطه شما را خلاصه می‌کند یا به شما احساس قدرت بدهد، پس هیچ گزینه‌ای بهتر از تاتو موسیقی وجود ندارد. شما می توانید یک طرح منطبق ایجاد کنید، یا اینکه دو تاتو متفاوت اما مکمل را انتخاب کنید. زیبایی تتوهای موسیقی این است که بسیار متنوع هستند و در تکنیک‌های مختلف ایجاد می‌شود. از طرح‌های ساده و مینیمالیستی گرفته تا خالکوبی‌های دقیق تر و پیچیده تر.


سوالات متداول درباره تاتو دوستی


نماد بهترین دوستان چیست؟
نمونه‌های محبوب نمادهای بهترین دوست شامل دو فلش متقاطع، قلب‌های در هم تنیده یا نمادهای بی‌نهایت و یین و یانگ است. با این حال، اگر خالکوبی می‌کنید تا نماد دوستی خود با بهترینتان باشد، باید نشان دهنده رابطه شما باشد. انتخاب چیزی که برای هر دو شما اهمیت زیادی دارد یا نشان دهنده بخشی از سفر شما با هم باشد. تصاویر منطبق، مانند موارد دو قسمتی، مانند خورشید و ماه یا قفل و کلید، عالی هستند.
چه حیوانی نماد دوستی است؟
دلفین‌ها حیواناتی هستند که دوستی را به تصویر می‌کشند. آن‌ها با معانی چون برازنده، بازیگوش و وفادار بودن مرتبط هستند. آن‌ها در بین دختران بسیار محبوب هستند. اگر دلفین انتخاب شما نیست، اما دوست دارید که رابطه شما توسط قلمرو حیوانات نشان داده شود، سگ و خرس نیز گزینه‌های خوبی هستند. سگ‌ها وفادار، نجیب و وفادار هستند، هر چیزی که از یک دوست می‌خواهید را دارند. خرس‌ها نیز نشان دهنده دوستی ملایم و همچنین شجاعت و سرسختی هستند.
چه عددی به معنای دوستی است؟
با توجه به affinitynumerology.com، 173 عدد برای دوستی است. انرژی عدد شناسی آن تماماً در مورد همراهی، درون نگری و دوستی است. همچنین به شماره 2 کاهش می‌یابد که نشان دهنده کار تیمی، روابط و دیپلماسی است. اگر به دنبال نمادهای ریاضی دیگری برای دوستی هستید، بی‌نهایت یکی دیگر از گزینه‌های محبوب است که یک رابطه ابدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: تتو سه بعدی برای مردان

مطالب مرتبط