35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت اول)

35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت اول)

24 شهریور 1401

هیچ چیز شبیه بهترین دوست نیست شما در خوشی و ناخوشی به یکدیگر چسبیده‌اید، روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اید و روزهای خوب را نیز جشن گرفته‌اید. بهترین دوست شما فقط با بودن در کنار شما زندگی را روشن‌تر می‌کند. چه در روز اول مهدکودک ملاقات کردید، چه دوستی خود را در مدرسه کشف کردید یا در بزرگسالی یکدیگر را پیدا کردید، پیوندی است که نمی‌توان آن را شکست. چرا قدردانی خود را از یکدیگر با جوهر مشابه به دنیا نشان نمی‌دهید؟ ایده تتو برای مردان و زنان می‌تواند خاص و معنادار باشد، از این گذشته، خالکوبی‌ها تا آخر عمر باقی می‌مانند درست مانند بهترین دوستان که در کنارمان هستند.


1. تاتوهای دوستی کوچک 


تتو

حتی یک تتو دوستی کوچک نیز معنای قابل توجهی دارد. جوهر ریز برای کسانی که اولین خالکوبی خود را انجام می‌دهند عالی است زیرا گزینه‌ای کم درد و کم هزینه است. از طرف دیگر، این یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند طراحی سریع و ساده‌ای داشته باشند. خالکوبی کوچک و معنا‌دار برای زنان بیشتر جذابیت دارد. برای استفاده حداکثری از تاتو کوچک خود، یک طرح ساده با جوهر سیاه انتخاب کنید. برخی از ایده‌ها می‌توانند شامل حروف اول، شماره شانس یا اشاره به فیلم، کتاب یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما باشند.


2. تاتو دوستی درخت 


تتو

برخی افراد به اندازه کافی خوش شانس هستند که دو دوست صمیمی داشته باشند! اگر سه نفر شما به دنبال تاتو متمایز هستند، چرا به عدد سه اشاره نکنید؟ یک تتو منطبق که شامل این موتیف است به مردم این امکان را می‌دهد که بدانند شما سه نفر دوستان صمیمی هستید. یک طرح محبوب سه درخت است. اندازه هر درخت نشان دهنده قد یا سن شما است. درختان همچنین نماد رشد، خرد، حفاظت و ابدیت هستند، استعاره‌ای از دوستی که در آزمون زمان مقاومت می‌کند.


3. تاتو دوستی روی انگشت


تتو

تاتو دوستی روی انگشت یک گزینه جالب هنر بدن برای بهترین دوستانی است که جنبه شیرین و بازیگوش یکدیگر را نشان می‌دهند. اگر در کودکی بهترین دوست خود را ملاقات کردید، یک تاتو زیبا می‌تواند راه ایده‌آلی برای نماد رابطه شما باشد. شخصیت کارتونی مورد علاقه دوران کودکی شما، تاتو حیوانات، یا طرح معروف «انگشتان در آغوش گرفتن» همگی جوهرهای شایان ستایشی برای بهترین دوستان دوست داشتنی هستند.


4. تاتو دوستی نماد


تتو

نمادهای زیادی با معانی مختلف وجود دارد، بنابراین مطمئناً یکی وجود دارد که احساسات شما را در مورد یکدیگر خلاصه می‌کند. نمادها همچنین می‌توانند به همان اندازه که می خواهید پیچیده یا ساده باشند، بنابراین چیزی را انتخاب کنید که با هر دو سبک شما کار کند. یک انتخاب جدید مینیمالیستی نماد مثلث دوتایی است. یک مثلث به سمت بالا و دیگری به سمت پایین اشاره می کند. این نماد این است که شما دو نفر متضاد هستید که در سطح عمیقی به هم متصل شده‌اید. بعلاوه، این طراحی نیز شبیه نوردیک رون اینگوز است که نشان دهنده خلاقیت، آغازهای جدید و مرحله جدیدی از زندگی است. اگر شما و بهترین دوستتان در حال شروع یک ماجراجویی یا پروژه هستید، که یک انتخاب عالی برای تاتو دوستی است.


5. تاتو دوستی نقل قول


تتو

تاتو نقل قول برای چندین سال یک انتخاب محبوب در طراحی بوده است. این به این دلیل است که آن‌ها بطور شاعرانه احساسات ما را خلاصه می‌کنند و تضمین می‌کنند که هرگز فراموش نمی‌کنیم. خواه این یک خط از یک نمایشنامه، فیلم، کتاب یا متن ترانه باشد، نقل قول‌ها یک انتخاب معنادار برای هنر بدن هستند. بهترین دوستان ممکن است انتخاب کنند که همان نقل قول را خالکوبی کنند یا یک نفر را با نیمه اول نقل قول و نفر دیگر را نیمه دوم را انتخاب کنند. به این ترتیب، نقل قول تنها زمانی کامل می‌شود که با هم باشید. درست مانند دوستی شما!


6. تاتو دوستی تطبیق


تتو

انجام تاتوهای مشابه یک انتخاب کلاسیک برای بهترین دوستان است. یکی از بهترین تجربیات پیوندی که به اشتراک می‌گذارید، انتخاب چیزی است که به دست می آورید یا حتی ایجاد یک طرح منحصر به فرد با هم. با این حال، مطمئن شوید که جوهرهای نهایی با سبک هنری که هر دو دوست دارید، مناسب هر دوی شما باشد. تتوهای مشابه برای بهترین دوستانی که فوق‌العاده شبیه هم هستند ایده‌آل است. مانند تتوهای زوجی، این جوهرها نشان می‌دهد که شما طرز فکر یکسانی دارید و دنیا را یکسان می بینید. 


7. تاتو دوستی ماه و خورشید


تتو

تتو خورشید و تتو ماه فقط برای زوج‌های عاشق نیست. این طرح برای بهترین دوستانی که متضاد هستند اما شخصیتشان مکمل یکدیگر است. بسیاری از مردم خورشید را با افراد برون‌گرا مرتبط می‌دانند، در حالی که ماه معمولاً نمادی از انواع محتاط‌تر و درون‌گرا است. با این حال، زمین هم به شب و هم به روز نیاز دارد، بنابراین وقتی این دو نماد قدرتمند را کنار هم می‌آورید، نشان‌دهنده وحدت است. در نتیجه، طرح تاتو ماه و خورشید نشان دهنده این است که چگونه دوستی شما کاملاً متعادل است، مهم نیست که چقدر متفاوت باشید.


8. تاتو دوستی یادبود


تتو

یکی از ماندگارترین راه‌ها برای ادای احترام به دوست از دست رفته، تاتو یادبود است. از آنجایی که این یک جوهر شخصی است، طراحی یک تاتو یادبود به عهده هر فردی است. این می‌تواند یک تاریخ تولد ساده باشد، یا به پیچیدگی یک خالکوبی آستین پر از عناصر نمادین باشد. یکی از طح‌هایی که اغلب در این نوع خالکوبی‌ها استفاده می‌شود گل رز است. به این دلیل که این گل نشان دهنده عشق ابدی و جاودانه است که فراتر از مرگ است. رزهای قرمز و سیاه به ویژه با یادبودها مرتبط هستند و گل نشان دهنده امیدهای جدید و آغازهای جدید است.


9. تاتو دوستی ساده


تتو

تتو برای معنی‌دار بودن نیازی به پیچیدگی خاصی ندارد. اگر شما و بهترین دوستتان به دنبال طراحی هنری بدنی هستید که با دوستی آسان شما مطابقت داشته باشد، یک تاتو ساده انتخابی عالی است. بسیاری انتخاب می‌کنند که حروف اول یکدیگر را بگیرند. ایده‌های دیگر شامل اشکال هندسی ساده، خطوط یا نقاط است. محل مناسب خالکوبی برای تاتو‌های ساده شامل مچ دست و انگشتان است، و حتی اگر جوهر آن کوچک است، همیشه می‌توانید آن را ببینید.


10. تاتو دوستی قلب


تتو

یکی از محبوب‌ترین طرح‌های تاتو در تمام دوران، قلب است. این نماد جهانی عشق و محبت است، اما فقط برای زوج‌ها نیست. این خالکوبی‌ها نشان می‌دهد که بهترین دوست شما به قلب شما نزدیک است. همچنین یک طراحی همه کاره است زیرا می‌توانید آن را مطابق با سبک خود سفارشی کنید. یک قلب گل‌دار مناسب بهترین دوستان با استایل زنانه است که عشق آن‌ها به یکدیگر در طول زمان افزایش یافته است. برخی یک قلب تمام رنگی با رنگی که با شخصیت بهترین دوستشان مطابقت دارد انتخاب می‌کنند. به عنوان مثال، زرد رنگ جهانی دوستی است، در حالی که سبز نشان دهنده اعتماد است. هر تصمیمی که می‌گیرید، وقتی خالکوبی قلب می‌کنید احساسی که نسبت به یکدیگر دارید اشتباه نیست.


11. تاتو دوستی خواهرانه


تتو

برخی افراد به اندازه کافی خوش شانس هستند که خواهرانشان بهترین دوستشان باشد. بنابراین اگر خواهر و برادر شما بهترین دوست شما هستند، دلایل بیشتری برای تاتو خواهری با هم دارید! یک ایده جالب این است که طرحی به دست آورید که وقتی دو جوهر را کنار هم قرار می دهید منطقی باشد. این نماد این است که چگونه شما دو نیمه از یک کل هستید و پیوند قوی شما با یکدیگر. همچنین می‌توانید خالکوبی‌های نمادین مشابه مانند گره خواهر سلتیک را انتخاب کنید.


12. تاتو دوستی دختر و پسر


تتو

اگر بهترین دوست شما از جنس مخالف است، مطمئن شوید که طرحی را انتخاب می‌کنید که با هر دو سبک شما سازگار باشد. نمادهای خنثی تضمین می‌کنند که تاتو شما خیلی رمانتیک به نظر نمی‌رسد و نه بیش از حد مردانه و نه فوق‌العاده زنانه است. یک انتخاب محبوب رعد و برق است. اگر هر دو طرفدار هری پاتر هستید، طرح فوق‌العاده‌ای است. لنگرها یا اعداد، مانند روز تولد، تاریخی که ملاقات کردید، یا مختصات مکان خاصی که با هم بازدید کرده‌اید، نیز ایده‌های ترند هستند.


13. تاتو دوستی خنده‌دار


تتو

یکی از بهترین قسمت‌های دوستی خندیدن با هم است. داشتن همان حس شوخ طبعی می‌تواند یک دوستی را تا آخر عمر ادامه دهد. یک تتو خنده‌دار ایده‌ای عالی برای خالکوبی‌های شماست. کارتون‌ها و جوک‌های گستاخانه یا کثیف همه بازی های منصفانه هستند. تنها چیزی که مهم است این است که هر دوی شما هر بار که جوهر خود را می‌بینید، می‌خندید. تاتو خنده‌دار خود را با انتخاب تاتوهایی که دیگران با دیدن آن‌ها با هم انجام می‌دهند، به سطح بعدی ببرید.


14. تاتوهای دوستی باحال


تتو

بهترین دوستان با سبک های منحصربه‌فرد، هنری یا هیجانی باید یک تاتو جالب انتخاب کنند. این جوهرها تماماً در مورد هنر هستند، بنابراین شما باید هنرمندی را انتخاب کنید که طرح‌هایش را هر دو دوست دارید. برای یک تتو جذاب، یک خط مشکی بدون سایه را انتخاب کنید. این جوهرهای مینیمالیستی روی پوست روشن چشمگیر به نظر می‌رسند، و می‌توانید نمادهای معنی‌دار را بدون اینکه طرح خیلی پیچیده یا گیج کننده شود، ترکیب کنید. یک محل ترند برای خالکوبی، پشت بازو است. اگر می‌خواهید جوهر خود را در آنجا قرار دهید، به خاطر داشته باشید که بدون استفاده از آینه جوهر خود رانمی‌بینید. با این حال، بهترین دوست شما همیشه آن را می‌بیند!


15. تاتو دوستی پروانه


تتو

پروانه‌ها نمادی از دگرگونی هستند زیرا از کرم به یک حشره بالدار زیبا تبدیل می‌شوند. آن‌ها همچنین با طبیعت و آزادی همراه هستند. در نتیجه، بهترین دوستانی که با این ایده‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، می‌توانند مدل تاتو پروانه را در نظر بگیرند. در دین مسیحیت، پروانه‌ها نشان دهنده رستاخیز هستند. اگر شما و بهترین دوستتان در روزهای تاریک به یکدیگر کمک کرده‌اید، تاتو‌های مشابه با این نماد می‌تواند انتخاب مهمی برای شما باشد.


16. تاتو دوستی گل


تتو

گل معانی زیادی دارد. بنابراین، هنگام انتخاب تاتو گل کامل با بهترین دوست خود، نه تنها ظاهر، بلکه نماد گل را نیز در نظر بگیرید. گل رز نشان دهنده عشق ابدی است، در حالی که زنبق با شیرینی و شادی همراه است. در همین حال، هر ماه از سال یک "گل تولد" و همچنین یک سنگ تولد دارد. شما و بهترین دوستتان می توانید گل های تولد یکدیگر را جوهر کاری کنید. 


17. تاتو دوستی یین و یانگ


تتو

نماد دیگری که نشان دهنده دو فرد متفاوت و در عین حال مکمل است، علامت یین و یانگ از فلسفه چین باستان سرچشمه می‌گیرد. یین نماد انرژی زنانه و آرام است، در حالی که یانگ با قدرت فعال مردانه مرتبط است. این دو با هم نشانه‌ای از تعادل و هماهنگی هستند. درست مانند دو دوست صمیمی، هنگامی که تاتو یین و یانگ خود را خالکوبی می‌کنید، می توانید طرح را با عناصر دیگر سفارشی کنید. ماندالا گاهی به یین یانگ اضافه می‌شود زیرا نمادی از وحدت، یکپارچگی و تعادل کامل است.


18. تاتو دوستی ابدی


تتو

چه چیزی بهتر از نماد تتو بی‌نهایت نشان دهنده دوستی ابدی است؟ این یک انتخاب عالی برای کسانی است که سال‌ها بهترین دوستان بوده‌اند، زیرا پیوند شما می‌تواند در آزمون زمان مقاومت کند. در حالی که می توانید نسخه ساده علامت را انتخاب کنید، می‌توان آن را با نمادهای دیگر نیز سفارشی کرد. یک انتخاب محبوب تبدیل بی‌نهایت به یک فلش است. معنای پشت این تتو فلش این است که به هر سمتی که در زندگی بروید، دوستی شما ابدی خواهد ماند. برای بهترین دوستانی که ممکن است راه خود را از هم جدا کنند. به عنوان مثال، اگر یکی از شما در حال نقل مکان به نقطه دیگری از کشور است طراحی فلش بی‌نهایت معنادار است.


19. تاتو دوستی 1/2


تتو

یک تاتو ساده و در عین حال قدرتمند بهترین دوست نیم نماد است. به معنای واقعی کلمه، به این معنی است که شما هر دو نیمی از یک کل هستید و زمانی که با هم هستید کامل هستید. وقتی از هم جدا هستید، می‌توانید به جوهر خود نگاه کنید و به یاد داشته باشید که یکی از این دو نفر هستید، شما هرگز واقعا تنها نیستید. این طرحی است که مناسب بهترین دوستانی است که برای یکدیگر ارزش جهانی دارند. از آنجایی که طراحی بسیار ساده است، وقتی کوچک طراحی شده باشد، بهترین به نظر می‌رسد. در نتیجه، برای جا‌هایی مانند انگشتان، مچ پا یا پشت گوش مناسب است.

بیشتر بخوانید: 35 ایده طرح تاتو دوستی (قسمت دوم)

مطالب مرتبط