50 طرح تتوی ماه و خورشید

50 طرح تتوی ماه و خورشید

29 مرداد 1401

تتو یک هنر قدرتمند است که می‌تواند افکار و احساسات شما را دربر بگیرد و بیان کند. گزینه‌های کمی با مفهوم زیبای ماه و خورشید وجود دارد. این نشان دهنده دو نیروی متضاد است که برای ایجاد تعادل در کنار هم قرار می‌گیرند. این تتو معنی‌دار می‌تواند به شما یادآوری کند که در همه چیز خوب و بد وجود دارد و یک انتخاب عالی برای افرادی است که یک صفحه از زندگی را بسته‌اند و در حال آماده شدن برای فصل بعدی زندگی هستند. ماه و خورشید انرژی مردانه و زنانه، نور و تاریکی و چرخه زندگی را نشان می‌دهند. برای یک طرح شخصی‌تر، می‌توانید تصاویر دیگری را به طرح اضافه کنید یا یک نقل قول، نام یا تاریخ معنی‌دار اضافه کنید. از تتو‌های زوج زیبا گرفته تا طرح‌های قابل تأمل و تتو تاریخ، ما تمام ایده‌هایی که شما نیاز دارید را داریم.


1. تتو ماه و ستاره و خورشید


ماه، ستاره‌ها و خورشید گزینه‌های عالی برای تتو هستند. این طرح‌ها نماد جهان است و می‌تواند به طرز باورنکردنی الهام بخش باشد، نماینده نیروهای متضاد در کنار هم و رسیدن به تعادل در زندگی است. معنای این طرح قابل تفسیر است و بسته به ترجیح شما راه‌های مختلفی برای ترکیب تصاویر وجود دارد. این ترکیب همچنین می‌تواند برای ارج نهادن به پیوندی که با خانواده خود به اشتراک می‌گذارید، با ماه و خورشید که نماینده والدین و ستارگان فرزندان هستند، ترکیب شود. بسته به تعداد فرزندتان تعداد ستاره‌ها را انتخاب کنید.


2. تتو ساده ماه و خورشید


لازم نیست همه خالکوبی‌ها بزرگ و دقیق باشند و برخی از طرح‌ها در عین سادگی زیبا به نظر می‌رسند. اشکال ماه و خورشید اساسی و آسان هستند و زمانی که سبک بر عناصر اساسی طراحی تمرکز می‌کند، با حداقل جزئیات و بدون سایه، عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید جوهر رنگی را انتخاب کنید، اما محبوب‌ترین و همه کاره‌ترین گزینه جوهر سیاه است. تتوهای ساده را در مقیاس کوچکتر جوهر می‌شود. این به شما امکان می‌دهد آن‌ها را در هر نقطه از بدن از جمله مچ دست یا انگشت تتو بزنید. همینطور تکمیل آن‌ها زمان کمتری می‌برد و درد کوتاه مدت خواهد بود.


3. تتو کوچک خورشید و ماه


خالکوبی‌های کوچک برای کسانی که خواهان طراحی زیبا یا شیک هستند، جذاب است. ‌جوهر شما را می‌توان در هر جایی از بدن، از جمله پشت گوش در کنار گردن، خالکوبی کرد و اغلب دردناک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. همه خالکوبی‌ها وقتی در مقیاس کوچکتر ایجاد می‌شوند خوب به نظر نمی‌رسند. با این حال، سادگی شکل ماه و خورشید، این را به یک انتخاب عالی برای یک تتو کوچک تبدیل می‌کند. این طرح همچنین راهی زیبا برای جشن گرفتن پیوندی که با یکی از عزیزانتان دارید با انجام خالکوبی‌های مشابه است.

 


4. تتو ماه و خورشید ماندالا


تتو ماندالا در سال‌های اخیر به دلیل ظرافت و زیبایی بسیار محبوب شده است. آن‌ها نشان دهنده تعادل، هماهنگی و تقارن هستند و می‌توانند آرامش بخش باشند. ماندالا به معنای زبان باستانی سانسکریت است و به «دایره» ترجمه می‌شود و بیشتر طرح‌ها از دایره‌ها و اشکال تشکیل شده‌اند تا یک الگوی زیبا و پیچیده ایجاد کنند. با هنر بدن، ماندالاها می‌توانند هر شکلی به خود بگیرند، از جمله طرح‌های ماه و خورشید که در عین حال طرح‌های نمادین هستند که نشان دهنده انرژی‌های مردانه و زنانه و روشنایی و تاریکی هستند. می‌تواند معنایی الهام بخش داشته باشد و به شما یادآوری کند که در زندگی به تعادل برسید. یا اینکه با وجود چالش‌هایی که ممکن است با آن روبرو شوید، روز جدیدی فرا خواهد رسید. تتو ماه و خورشید ماندالا یکی از محبوب‌ترین تاتوهای معنی‌دار در بین مردان است.

 


5. تتوهای مطابق با ماه و خوشید


تتوهای تطبیق یک راه عالی برای جشن گرفتن پیوندی است که با یک عزیز شریک می‌شوید. این می‌تواند بهترین دوستی باشد که در تمام سختی‌ها در کنار شما بوده است یا کسی که عاشقش هستید و نمی‌توانید زندگی خود را بدون او تصور کنید. انتخاب طرح مناسب با هم تجربه‌ای به یاد ماندنی ایجاد می‌کند و ماه و خورشید انتخاب ایده‌آلی است. تطبیق پذیری طراحی و همچنین نمادگرایی غنی این طرح را به یک تتو جذاب تبدیل کرده است. ماه و خورشید با تعادل و تقارن مرتبط هستند. آن‌ها دو نیروی متضاد هستند که در کنار هم قرار می‌گیرند و نور و تاریکی، زنانه و مردانه و تعادل و عدم تعادل را نشان می‌دهند. معنی آن قابل تفسیر است و به شما اجازه می‌دهد قطعه‌ای بسازید که افکار و احساسات شما را منعکس کند و به درستی نشان دهنده پیوند شما باشد.

 


6. تتو طرح کلی ماه و خورشید


تتوهای طرح کلی به دلیل سادگی جذاب هستند. آن‌ها بر عناصر اساسی طراحی تمرکز می‌کنند و بدون سایه ایجاد می‌شوند. طرح‌های کلی می‌توانند ساده و مینیمالیستی باشند یا جزئیات داشته باشند. انتخاب باشماست. ماه و خورشید یک انتخاب عالی برای تتو طرح کلی است و می‌تواند بزرگ یا کوچک ایجاد شود.

 


7. تتو یین یانگ ماه و خورشید


ماه و خورشید نمایانگر دو نیروی متضاد هستند که در کنار هم قرار می‌گیرند و بیانیه‌ای قدرتمند در مورد دستیابی به تعادل و ارتباط همه چیز با هم می‌دهد. ماه و خورشید نمایانگر روشنایی و تاریکی، زنانگی و مردانگی، زیبایی و قدرت و حتی خوب و بد هستند. نماد یین و یانگ معنای مشابهی با آن دارد همینطور یکی از پرطرفدارترین طرح تاتو‌های مردانه است. در فلسفه چینی با یین نشان دهنده ماه و یانگ نماد خورشید است. این یک توضیح ساده از یک نماد زیبا و معنادار است که یک تتو فوق‌العاده دقیق و جالب را ایجاد می‌کند.


 8. تتو جفت ماه و خورشید 


تتو زن و شوهری راهی زیبا و عاشقانه برای جشن گرفتن رابطه شماست. طرح‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما ماه و خورشید یکی از زیباترین و معنادارترین آن‌ها هستند. دریافت این طرح به عنوان یک زوج به این معنی است که احساس می‌کنید بدون یکدیگر کامل نیستید یا اینکه برای رسیدن به تعادل باید با هم باشید. شما می‌توانید تتوهای مشابه را انتخاب کنید یا یکی با ماه و دیگری با خورشید خالکوبی شود. ماه با زنانگی همراه است و اغلب توسط خانم‌ها انتخاب می‌شود، در حالی که مرد‌ها خورشید را تتو می‌زنند، همچنین می‌توانید با اضافه کردن نام‌ها، تاریخ‌های خاص یا سایر جزئیاتی که برای شما معنی دارد، تتو خود را شخصی‌سازی کنید.


 9. تتو بهترین دوست ماه و خورشید


پیوند بین دوستان می‌تواند ناگسستنی باشد و شاید این شخص برای شما حکم برادر یا خواهر را داشته باشد. آن‌ها در تاریک‌ترین دوران  در تکیه‌گاه شما بوده‌اند و به عشق و حمایت بی‌دریغ خود ادامه دادند و در بهترین لحظات ایستاده برای شما کف زده‌اند. راه‌های بسیار خوبی برای احترام به رابطه‌تان وجود دارد، اما تصمیم‌گیری در مورد تتو بهترین دوست، بیانیه دائمی‌تر عشق و قدردانی شماست. انتخاب طرح ماه و خورشید با هم می‌تواند به تجربه پیوند افزوده شود و طرحی را انتخاب کنید که برای شما معنی دارد. این می‌تواند شامل نام شما، عبارتی که به یکدیگر می‌گویید یا تاریخ خاصی باشد.


10. تتو ماه و خورشید کامل


معانی مختلفی در ارتباط با تتو ماه و خورشید وجود دارد و تصاویری که برای اضافه کردن به طرح یا فاز ماه انتخاب می‌کنید می‌توانند بر این موضوع تأثیر بگذارند. تتو ماه و خورشید کامل می‌تواند بیشتر در مورد ماوراطبیعی باشد و با جادو، رمز و راز مرتبط شود. این راهی عالی برای علامت گذاری یک دوره گذار در زندگی شما باشد. یا اینکه یادآور قدرت درونی یا سازگاری شما با تغییر و تحولات حاکم بر زندگی باشد. طرح شما می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید ساده یا ظریف باشد و در اندازه کوچک یا بزرگ جوهر شود.


11. تتو ماه و خورشید و ستاره معنی‌دار


ماه و خورشید یکی از معنی‌دارترین طرح‌هایی هستند که می‌توانید برای تتو خود انتخاب کنید. تتوهای معنادار برای هر فرد متفاوت است، اما باید بتواند آن‌ها را به حرکت درآورد، الهام ببخشد یا انگیزه دهد. باید طرحی باشد که بتوانید به آن نگاه کنید و دلیل خالکوبی آن را به یاد بیاورید، ماه و خورشید طرح‌های فوق‌العاده قدرتمند و سرشار از نمادگرایی هستند. شما همچنین می‌توانید ستاره‌هایی را به تتو خود اضافه کنید به معنا و مفهوم آن عمق و ژرفای بیشتری ببخشید تا با جهان مرتبط شوید و  نماد چرخه زندگی، مرگ و تولد دوباره باشد.


12. تتو خورشید و ماه روح‌خوار


طرفداران انیمیشن ممکن است به طرحی از خورشید و ماه روح‌خوار برای تتو خود کشیده شوند. مجموعه مانگا توسط Atsushi Ohkubo نوشته و تصویرسازی شده است و اگرچه ماه و خورشید شخصیت‌های اصلی نیستند، اما به دلیل حالات صورتشان قابل تشخیص هستند. تصاویر با طراحی استاندارد ماه و خورشید شما متفاوت هستند. آن‌ها نماینده دو نیروی متضاد و مبارزه بین خیر و شر باشند. خورشید نمایانگر قهرمان‌ است و ماه با آنتاگونیست‌ها همراه است و می‌تواند نمادی از حالات آن‌ها باشد. اگر می‌خواهید زبان بدنتان علایق و احساسات شما را منعکس کند این طرح برای شماست!


13. تاتو ماه و خورشید روی ران


تتو روی ران یکی از جذاب‌ترین جاهاهایی است که می‌توان روی آن تتو زد. معمولاً تتو روی ران درد کمتری دارد زیرا در نمودار مقیاس درد خالکوبی به دلیل پوست، ماهیچه و چربی ضخیم در این ناحیه حساسیت کمتری دارد، همچنین یک منطقه نسبتاً بزرگ است که امکان طراحی پیچیده و دقیق را فراهم می‌کند و به شما فضایی برای خلاقیت می‌دهد. هر زمان که دوست اشتید تتو خود را نشان دهید در غیر این صورت به راحتی پوشانده می‌شود به علاوه یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن در نظر گرفته می‌شود و جذابیت تتو شما را دو چندان می‌کند.


14. تتو ماه و خورشید روی ستون فقرات


محل خالکوبی شما به اندازه طراحی مهم است. شما باید چند مورد را قبل از جوهر زدن در نظر بگیرید، از جمله درد تتو و محلی که آن را می‌زنید. ستون فقرات یک انتخاب عالی برای کسانی است که می‌خواهند تتو خود را پنهان کرده و در زمانی که می‌خواهند نشان دهند. طرح‌ها نیز در اینجا جذاب‌تر به نظر می‌رسند و ماه و خورشید انتخابی عالی برای تتو ستون فقرات هستند. همچنین می‌توانید با انتخاب فازهای مختلف ماه که نشان‌دهنده چرخه زندگی، مرگ و تولد دوباره است، جزئیات بیشتری را به آن اضافه کنید. تنها نکته منفی تتو ستون فقرات درد آن است. در جدول مقیاس درد به دلیل نزدیکی به استخوان و کمبود ماهیچه و چربی در ناحیه دردناک هستند. همچنین در صورت نیاز به جراحی کمر یا تزریق مانند اپیدورال، باید خطر بالقوه تتو ستون فقرات را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: 26 محل مناسب خالکوبی برای مردان


 15. تتو ماه و خورشید منحصربه‌فرد


تتو ماه و خورشید در عین سادگی جذابیت مشخصی وجود دارد. با این حال، می‌توانید با ترکیب خلاقانه تصاویر، یا افزودن به آنها برای شخصی‌تر کردن طرح، چیز دقیق‌تر و منحصربه‌فردی را انتخاب کنید. این را می توان به روش‌های مختلفی انجام داد، از جمله افزودن یک نقل قول، نام، یا تاریخ. همچنین بسته به قصد و معنایی که می‌خواهید با آن مرتبط شوید، می‌توانید ماه و خورشید را با تصاویر دیگر ترکیب کنید. اگر معما و جادو را دوست دارید، چشم، گربه سیاه یا حتی کلاه جادوگر را اضافه کنید. یا اینکه طرح خود را طوری خالکوبی کنید که انگار خورشید ماه را می‌بلعد. انتخاب‌های زیادی وجود دارد، بنابراین اجازه دهید خلاقیت در وجودتان شکوفا شود.


16. تتو هلال ماه و خورشید


متداول‌ترین عکس‌های جوهر‌شده از ماه و خورشید ، هلال ماه را نشان می‌دهند. این انتخاب فراتر زیبایی آن است و هلال ماه نشان دهنده تغییر و امید است. این انتخاب ایده‌آلی برای کسی است که دوران چالش برانگیزی را پشت سر می‌گذارد و می‌خواهد به خود یادآوری کند که چقدر پیشرفت کرده است. تتو هلال ماه و خورشید نشان دهنده این است که شما در حال پیشرفت هستید یا اینکه از تغییر نمی‌ترسید. همچنین برای طرح‌های کوچک و ساده عالی است، اما می‌توان آن را با جزئیات با الگوها یا نمادهای پیچیده ساخت.


 17. تتو ماه و خورشید مینیمالیستی 


برای کسانی که رویکرد مینیمالیستی به هنر بدن دارند، یک تتو ساده که بر عناصر اساسی طراحی تمرکز دارد، انتخاب جالبی است. تتوهای مینیمالیستی بزرگ یا کوچک هستند یا اینکه بر مفهوم نهفته در طرح تمرکز دارند. برای تتویی به قدرتمندی ماه و خورشید، برای این کار گزینه‌ای عالی است. تتو بسته به تفسیر شما معانی مختلفی را در برمی‌گیرد، مثل زنانگی و مردانگی، خیر و شر، روشن و تاریک، و زندگی و مرگ و  تمام افکار و احساسات درونیتان را منعکس می‌کند، یا در زمان‌های چالش برانگیز، انگیزه و الهام بخش خواهد بود.

 بیشتر بخوانید:  50 طرح خالکوبی بی‌نهایت


18. تتو ماه و خورشید ناروتو


ناروتو یکی از محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین سریال‌های مانگا است که توسط ماساشی کیشیموتو نوشته و تصویرگری شده است. برای طرفداران تتوهای انیمه و سریال، گزینه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله ماه و خورشید ناروتو و ساسوکه. این برای نشان دادن این بود که آنها در اختیارات مشترک بودند و پس از اینکه کاگویا را مهر و موم کردند انجام شد. این طرح احساسات و علایق درونیتان را منعکس می‌کند.


 19. تتو ماه و خورشید در پشت


تتو پشت یک انتخاب عالی برای طراحی ماه و خورشید شما است. جذابیت پشت به بزرگ بودن این ناحیه است و به شما امکان می‌دهد اندازه و جزئیات زیادی را امتحان کنید. تتو شما می‌تواند کوچک و ساده باشد یا تمام پشت را بپوشاند. پشت کمر در جدول مقیاس درد متوسط است زیرا پوست، ماهیچه و چربی ضخیم در ناحیه وجود دارد که باعث ایجاد بالشتک می‌شود. هرچه به ستون فقرات یا استخوان‌های لگن نزدیک‌تر شوید، درد بیشتری را تجربه خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید به راحتی پشت خود را بپوشانید و در صورت تمایل طرح خود را به نمایش بگذارید.

 


20. تتو ماه و خورشید روی انگشت


تتو روی انگشت برای کسانی که می‌‌خواهند نظرها را به خود جلب کنند، ایده‌آل است. آن‌ها با طرح‌های کوچک و ظریف و جذاب و شیرین به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای هنر بدن تبدیل شده‌اند. تاتو روی انگشت به دلیل حساسیت ناحیه و حضور انتهای عصبی بسیار دردناک است. ماهیچه و چربی کمی  دارد که باعث افزایش ناراحتی می‌شود. تتو روی انگشت سریع‌تر از جاهای دیگر محو می‌شود. این به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و تعداد دفعات استفاده از دستانمان است. با این حال، مکان ایده‌آلی برای هنرهای بدن معنادار، مانند خالکوبی ماه و خورشید است.


21. تتو ماه و خورشید روی پا


اگر به دنبال یک مکان محتاطانه برای تتو بعدی خود هستید، پا را در نظر بگیرید. تتو روی پا به دلیل پوست نازک و نزدیکی به استخوان بسیار دردناک است. در طول دوره بهبودی نیز چالش برانگیز است زیرا نمی‌توانید جوراب یا کفش بپوشید. ماه و خورشید طرح‌های بسیار خوبی برای پا هستند زیرا می‌توان هر یک از آن‌ها را روی یک پا تتو بزنید. برای انتخاب طرح کلی ماه و خورشید خلاق باشید، نقل قول‌ها، نام‌ها یا تاریخ‌های خاص را برای معنایی عمیق‌تر اضافه کنید.


22. تتو ماه و خورشید قبیله‌ای


تتوهای قبیله‌ای اهمیت زیادی برای استفاده کنندگانش دارند و چیزهای زیادی را در مورد اینکه چه کسی هستند نشان می‌دهند. هنر بدن برای تشخیص وضعیت تأهل، سلسله مراتب و اهداف تزئینی یا ایجاد ترس در دیگران استفاده می‌شده است. طرح‌هایی منحصربه‌فرد برای قبایل خاص وجود دارد، اما می‌توانید نسخه مدرن‌تری از تتو قبیله‌ای را نیز انتخاب کنید که با خطوط ضخیم، سیاه و بدون سایه ایجاد می‌شود. طرح تتو می‌تواند یک الگوی پیچیده باشد یا اینکه بر عناصر اصلی ماه و خورشید تمرکز کند.


23. تتو ماه و خورشید روی سینه


ترکیب طرح ماه و خورشید به دلیل نمادگرایی غنی بیانیه‌ای قدرتمند است. تتو شما دو نیروی متضاد را نشان می‌دهد که برای رسیدن به تعادل و هارمونی با هم کنار می‌آیند. طرح‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد و محل‌های مختلفی روی بدن برای جوهر زدن هست، از جمله سینه که یکی از محبوب‌ترین‌ها است. تتو روی سینه برای مردان و زنان ضعیف مناسب نیست و یکی از دردناک‌ترین نقاط بدن است. این یک منطقه زیبا برای برجسته کردن با خالکوبی شما است، و همچنین تطبیق پذیری را ارائه می دهد. سینه به اندازه کافی بزرگ هست که جزئیات تتو خود را محدود نکنید.


24.  تتو ماه و خورشید شکم


تاتو دقیقاً در زیر سینه زده می‌شود و به دلیل پوست نازک و کمبود ماهیچه و چربی برای ایجاد بالشتک می‌تواند دردناک باشد. همچنین تعداد بالایی از رشته‌های عصبی وجود دارد. جذابیت این است که توجه را به یکی از جذابترین قسمت های بدن جلب می‌کند. اغلب به طرح‌هایی اختصاص می‌یابد که برای صاحب آن معنادار است زیرا آن را به نزدیک قلبش نگه می‌دارد.


25. تتو ماه و خورشید آزتک


آزتک‌ها تمدنی باستانی هستند که در قرن 14 تا 16 در مکزیک مرکزی زندگی می‌کردند. آن‌ها جامعه‌ای متخاصم بودند، اما از نظر دستاوردهای تکنولوژیکی و دیدگاه‌هایشان در مورد کشاورزی، پزشکی و نجوم جامعه‌ای پیشرفته بودند. خورشید برای آنها اهمیت زیادی داشت زیرا به عنوان یک خدا پرستش میشد. بدون خورشید زندگی وجود ندارد، و این چیزی است که آزتک‌ها آن را درک می‌کردند و در مرکز جهان آن‌ها قرار داشت. Coyolxauhqui نیز مهم بود و توسط برادرش، خدای خورشید Huitzilopochtli شکست خورد که سر او پرتاب شد و به ماه تبدیل گردید. انتخاب یک تاتو آزتک با طرح ماه و خورشید راهی برای نشان دادن احترام شما به فرهنگ‌ها است. همچنین نماد قدرت و چرخه زندگی یا نشان دهنده خیر و شر است.


26. تتو رویای‌گیر ماه و خورشید


شکارچی رویا از فرهنگ بومیان آمریکا است و یک طلسم محافظ است که برای محافظت از افراد در برابر انرژی منفی و رویاهای بد استفاده می‌شود. دست بافته است و اغلب پرها و مهره‌هایی در آن گنجانده شده است. زیبایی و نمادین بودن این شی باعث محبوبیت آن در سراسر جهان شده است و الهام طرح‌های بیشماری بوده است. ترکیبی از تتو شکارچی رویایی و ماه و خورشید، طراحی دقیق و معنی‌داری را ایجاد می‌کند که  برای محافظت از پوشنده و اظهار نظر در مورد زندگی و مرگ، خالکوبی می‌شود. جزئیاتی که در این طرح وجود دارد به این معنی است که برای یک ناحیه بزرگتر روی بدن مانند ران یا بازو مناسب است.

 


27. تاتو رخ ماه و خورشید


ماه و خورشید را می‌توان به روش‌های مختلفی ایجاد کرد. الگوها ، تکنیک‌ها و رنگ‌های مختلفی برای امتحان وجود دارد ترکیب آن‌ها با یکدیگر چیز جالبی می‌شود مثلاً ماه و خورشید را با چهره‌ای به تصویر بکشید که احساسات درونی شما را منعکس می‌کند. گزینه دیگر این است که فقط به ماه چهره بدهید، زیرا ماه به طور جزر و مدی به زمین متصل شده است، به نظر می رسد که دارای دو «صورت» است. تاتو ماه و خورشید فوق‌العاده معنی‌دار است و بیانیه‌ای قدرتمند در مورد افکار و احساسات شما می‌دهد که در طرح تتو منعکس شده است.


28. تتو ماه و خورشید روی شانه


تتو روی شانه جذاب و جالب است و یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن انسان را برجسته می‌کند. این یک مکان محبوب برای هنر بدن است زیرا در نمودار درد کم تا متوسط در نظر گرفته می‌شود. این به دلیل پوست، ماهیچه و چربی ضخیم در ناحیه است که باعث ایجاد بالشتک می‌شود. شانه به اندازه کافی بزرگ هست تا فضایی برای خلاقیت در طراحی به شما بدهد و به راحتی با لباس پوشانده شود.


29. تتو ماه و خورشید روی مچ


تتو روی مچ دست مکانی ایده‌آل برای کسانی است که خواهان طرح‌های زیبا و ظریف هستند. همچنین به دلیل قابل مشاهده بودن آن جذاب ویژه‌ای  دارد، به شما اجازه می‌دهد هر روز به تتو خود نگاه کنید و نمادهای مرتبط با آن را به یاد آورید. ماه و خورشید طرح‌های قدرتمندی هستند که نمایانگر چیزهای زیادی مثل تعادل، خرد، روشنایی و تاریکی، راز و جادو و زندگی و مرگ هستند. در مورد افکار که در مورد این موضوعات دارید اظهار نظر می‌کند. تتو روی مچ دست به دلیل نزدیکی به استخوان و پوست نازک و کمبود ماهیچه و چربی دردناک است. با این حال، طرح‌ها اغلب کوچک و ساده هستند و باعث می‌شود که ناراحتی کوتاه مدت باشد.


30. تاتو نیمه ماه و خورشید


یکی از محبوب‌ترین طرح‌ها برای تتو ماه و خورشید ، ترکیب دو تصویر به‌گونه‌ای است که دو نیمه یک تصویر را تشکیل می‌دهند. این یک راه عالی برای نشان دادن معنای تتو و اهمیت آن برای ایجاد تعادل است. ماه و خورشید دو نیروی متضاد هستند و نشان دهنده رشد و دستیابی، انرژی‌های مردانه و زنانه، روشنایی و تاریکی، و خیر و شر هستند. بسته به تفسیر شما معانی زیادی وجود دارد. این یک انتخاب عالی برای کسی است که در حال گذراندن یک کشمکش دررونی یا یک دوره سخت زندگی است.


سوالات متداول تتو ماه و خورشید


تتو ماه نماد چیست؟
ماه با انرژی، رشد و تغییر زنان مرتبط است. مراحل مختلف ماه نیز نمادهای مختلفی دارند. به عنوان مثال، ماه کامل با جادو و رمز و راز همراه است و یادآور قدرت درونی یا سازگاری شما با تغییر است. در حالی که هلال ماه با تغییر و خلاقیت همراه می‌باشد. همچنین نشان دهنده امید، باروری و مادری است.
نماد ماه و خورشید چیست؟
ماه و خورشید را می‌توان به روش‌های مختلفی با هم ترکیب کرد، بسته به ترجیح و سلیقه شما و معنایی که می‌خواهید با آن‌ها مرتبط شود. می‌تواند شامل ستاره‌ها، نقل‌قول‌ها و تاریخ‌ها باشد یا به یک رؤیاپرداز اضافه شود. این نمادها در تاریخ مورد استفاده قرار گرفته‌اند، از جمله نشان دهنده امپراتوری عثمانی است.
 

بیشتر بخوانید: تتو سه بعدی برای مردان

مطالب مرتبط