230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

19 خرداد 1401

آیا به دنبال ایده برای تتو زدن هستید؟ این‌ها بهترین خالکوبی‌های مردانه است که مطمئناً شما را زیر وسوسه می‌کند!

زیبایی ممکن است در عمق پوست باشد، اما دلایل تتو زدن می‌تواند بسیار عمیق‌تر باشد. خالکوبی بازتاب شخصیت مردی است که در زیر این هنر نهفته است.

بوم زنده، هنر بدن، مد و موارد دیگر، خالکوبی ابزار بیان انسان مدرن است.

در حال تصمیم‌گیری برای زدن یک تتو یا چند علامت هستید، اگر این طور است مجموعه مابیشتر از  230 تا از بهترین خالکوبی‌های مردانه را بررسی می‌کند.

ایده‌های خالکوبی برای مردان


1. تتو کوچک


تتو کوچک

یکی از رایج‌ترین ایده‌های خالکوبی برای مردان، طرح‌های کوچک هستند. این طرح‌ها تقریباً در هر جایی از بدن ظاهر خوبی دارند و به راحتی پنهان می‌شوند. تتو شما برای بیان یک مفهوم نیازی به اندازه بزرگ ندارد، از نقل قول معنی‌دار روی سینه گرفته تا طراحی روی مچ دست همگی می‌توانند جذاب باشند.


2. تتو ساده


تتو ساده

خالکوبی‌های ساده از خطوط واضح و پالت رنگی کم استفاده می‌کنند. طرح‌های ساده یک ایده جالب خالکوبی برای مردانی است که خود را باکلاس می‌دانند.


3. تتو ببر


تتو ببر

خالکوبی ببر برای مردان نماد یک شخصیت خشن و شجاع است. برای مردانی که به قدرت درونی خود می‌بالند، این گربه بزرگ ممکن است به شکل طرح سنتی و قدیمی یا سبک ژاپنی باستانی باشد.


4. تتو پرنده


تتو پرنده

تتو پرنده در 2000 سال پیش از میلاد مسیح در بین مصریان باستان محبوب بود. به سرعت به دهه 1700 رسیدیم و ملوانان خالکوبی پرستو را به عنوان نمادی برای مهارت‌های دریایی خود می‌زدنند. امروزه خالکوبی‌ طرح‌های پرنده تنوع بیشتری دارد ققنوس، عقاب و جغد تنها چند نمونه هستند که معانی منحصر به فردی برای هر مردی که عاشق تتو زدن است را دارد.


5. تتو گرگ


تتو گرگ

گرگ حیوانی است که به محافظت از خانواده خود مشهور است. در فرهنگ بومیان آمریکا، گرگ معنای معنوی عمیقی دارد و نماد روابط نزدیک خانوادگی، وفاداری و محافظت است. طرح‌های خالکوبی گرگ، تتو جالبی برای مردانی که به ارزش‌های خانوادگی قوی خود افتخار می‌کنند، می‌سازد.


6. تتو قطب نما


تتو قطب نما

در گذشته دریانوردان معتقد بودند که تتو قطب‌نما یک سفر موفقیت‌آمیز و ثروت را با خود به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند تا با خیال راحت به خانه هدایت شوند. به همین ترتیب، طرح‌های قطب‌نما یک ایده خالکوبی جالب برای مردانی است که علاقه زیادی به ماجراجویی و سفر دارند. همیشه به شمال اشاره می‌کند، این تتو به فردی که آن را می‌زند کمک می‌کند که در مسیر درست بماند.


7. تتو فرشته


تتو فرشته

فرشته موجودی است که آسمان و زمین را به هم پیوند می‌دهد، یک شخصیت راهنما و تجسم امید پاکی است. خالکوبی فرشته نباید همیشه واقعی باشد. بال‌های فرشته یا هاله می‌توانند جای عزیزی را که غایب است گرامی بدارند. یک فرشته نگهبان نمادی از محافظت است، یا در ترکیب با یک چهره تیره‌تر، می‌تواند نشان دهنده مبارزه درونی بین خیر و شر باشد. طرح‌های فرشته ایده‌ی معنی‌داری برای مردان است.


8. تتو صلیب


تتو صلیب

این طرح ایده عالی برای مردان مذهبی، تتو صلیب معنای قدرتمندی دارد. صلیب اغلب بخشی از یک طرح پیچیده است که شامل دانه‌های تسبیح یا بال‌های فرشته است. این طرح‌ها برای تتوهای بزرگ روی سینه، پشت و بازو عالی هستند. برای تتوهای کوچک‌تر، مچ دست و پشت گوش مناسب است.


9. تتو پیکان


تتو پیکان

طرح‌های فلش یک خالکوبی جالب برای مردان است. آن‌ها می‌توانند یک طرح تک خطی باشند یا روی یک ساق دست یا بازو با اندازه بزرگ‌تر زده شود. پیکان ارتباط نزدیکی با فرهنگ بومی آمریکا دارد. در اینجا، دو فلش متقاطع نشان دهنده اتحاد است، در حالی که یک فلش که از وسط شکسته شده نماد صلح است.


10. تتو جمجمه


تتو جمجمه

بسیاری از مردم بر این باورند که خالکوبی جمجمه نشان دهنده مرگ است. با این حال، در بسیاری از موارد، معنای دیگری دارند. این طرح اغلب به صاحب خود یادآور می‌‌شود که از مرگ نترسد و از هر روز نهایت لذت را ببرد.


11. تتو اژدها


تتو اژدها

خالکوبی اژدها تقریباً در هر سبک خالکوبی در سراسر جهان برجسته است. در فرهنگ چینی، آن‌ها نشان دهنده قدرت، اقبال خوب، خرد و عنصر مردانه یانگ هستند. این موجودات افسانه‌ای به اندازه‌ای محبوب هستند که تقریباً در هر جایی از بدن تتو می‌شوند و این طرح را به خالکوبی‌های جالبی برای مردان بدل می‌کند.


12. تتو شیر


تتو شیر

شاه محبوب جنگل، شیرها، از باشکوه‌ترین موجودات در قلمرو حیوانات هستند. خالکوبی شیر برای مردان به عنوان یک پیام قدرتمند به جهان است که صاحب خالکوبی فردی نترس، شجاع است و مردی برای به چالش کشیدن نیست.


13. تتو نقل قول


تتو نقل قول

برخی از مردان می‌خواهند تتو آن‌ها سرگرم کننده باشد. در حالی که برخی دیگر خواهان طرح‌هایی هستند که معنای عمیق‌تری را نشان دهد. در هر صورت، خالکوبی نقل قول روشی قابل تأمل برای به نمایش گذاشتن شخصیت شماست، خواه نقل قول‌ها روی کلمات ساده برای سبک زندگی باشد. یک نقل قول را به تنهایی تتو کنید یا آن را با طراحی مکمل جفت کنید. فقط مطمئن شوید که کلمات جوهری معنا و مفهوم شخصی دارند.


14. تتو خانوادگی


تتو خانوادگی

میراث خود را با انتخاب آثار هنری که نمایانگر نزدیک‌ترین افراد به شما هستند، ارج نهید. یکی از رایج‌ترین خالکوبی‌های خانوادگی برای آقایان این است که یادداشت خاصی را که توسط یکی از اعضای خانواده نوشته شده را توسط هنرمند با دستخط عزیز شما تتو کنند.


15. تتو ستاره


تتو ستاره

تفسیر خالکوبی ستاره به روش‌های مختلفی امکان پذیر است. ستاره شمالی نماد سفر است. یک صورت فلکی می‌تواند یک علامت خاص را نشان دهد، و ستاره دریایی نشان دهنده قطب‌نمایی است که ملوانان از آن برای حرکت در دریاها استفاده می‌کنند. وقتی صحبت از ایده‌های خالکوبی ستاره برای مردان می‌شود، آسمان واقعاً بی‌‌انتها است.


16. تتو جغد


تتو جغد

جغد نماد دانش، خرد و رمز و راز است. در داستان‌های مدرن مانند هری پاتر، جغد پلی است بین دنیای انسان و دنیای جادویی و به عنوان یک همراه وفادار برای اربابان خود هستند. خالکوبی جغد در ترکیب با درختان یا شاخه‌ها یک خالکوبی بسیار جذاب برای مردان است.


17. تتو عقاب


تتو عقاب

عقاب نماد رسمی ایالات متحده است. این نشان دهنده شجاعت، آزادی و توجه به هدف نهایی است. خالکوبی عقاب شما را به عنوان  مردی شجاع، باهوش و قدرتمند نشان می‌دهد.


18. تتو اسم


تتو اسم

خالکوبی کردن اسم در هر قسمت از بدن شما معنادار است. این می‌تواند پدر یا مادر، فرزند یا عزیزی باشد، چه زنده و چه از دست رفته. محبوب‌ترین جا برای خالکوبی نام برای مردان ساعد است. می‌توانید هر جایی این اثر هنری مهم را تتو کنید.


19. تتو ساعت


تتو ساعت

زمان پیش می‌رود، و یک خالکوبی ساعت وجود دارد تا به ما یادآوری کند که هر لحظه ارزشمند است. ایده‌ی خالکوبی جالبی برای مردانی است که می‌خواهند لحظه‌ای خاص در زندگی را رقم بزنند، به یک دستاورد احترام بگذارند یا به اهمیت استفاده از روز اعتقاد داشته باشند!


20. خالکوبی گل رز


خالکوبی گل رز

خالکوبی گل رز معنای خاصی دارد. رنگ قرمز را به عنوان نماد عشق و اشتیاق، یا سیاه برای سوگواری و از دست دادن. هنر بدن می‌تواند هزاران کلمه را بیان کند، و این تتو عمیقاً شخصی است. خالکوبی‌های رز برای مردان محبوب هستند، زیرا بهترین راه برای بیان احساسات درونی از طریق هنر هستند.


21. تتو درخت


تتو درخت

درخت خالکوبی جالبی برای مردانی است که ریشه‌های آن‌ها در خانواده محکم کاشته شده است. آن‌ها طرح‌های خالکوبی جاودانه و کلاسیک هستند که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. بگذارید سینه یا پشت شما به بوم این اثر هنری استثنایی تبدیل شود و مطمئن شوید که تتو شما داستانی را بیان می‌کند.

بیشتر بخوانید: 23 طرح تتو روی سینه برای مردان


22. تتو جمینی


تتو جمینی

صورت فلکی جوزا به اسطوره یونانی و رومی برادران ناتنی دوقلوی کاستور و پولوکس مربوط می‌شود. پس از شکست کاستور در نبرد، پولوکس با زئوس معامله کرد تا او را به زندگی بازگرداند. زئوس به این آرزو پاسخ داد که دوقلوها نیمی از زمان خود را در زمین و نیمی را در میان ستارگان بگذرانند. نماد Gemini نشان‌دهنده رفاقت و یک پیوند ناگسستنی است و خالکوبی Gemini را به ایده‌ای منحصر به فرد برای مردان تبدیل می‌کند.


23. تتو ابری


تتو ابری

بسته به دیدگاه شما نسبت به زندگی، خالکوبی ابری می‌تواند نمایانگر یک پوشش نقره‌ای مثبت یا یک طوفان باشد. سبک طراحی ابر تعیین می‌کند که خالکوبی شما در مورد شما چه می‌گوید.


24. تتو ثور


تتو ثور

صورت فلکی ثور نشان دهنده داستان زئوس خدای یونانی و پرنسس اروپا است. این اسطوره می‌گوید که چگونه زئوس برای جلب محبت اروپا خود را به گاو نر تبدیل کرد و او را از دریا به کرت برد. نماد ثور نماد عشق و استقامت است. خالکوبی برج ثور یک خالکوبی ایده آل برای مردان متولد شده در این علامت ستاره است.


25. تتو مسیحی


تتو مسیحی

دست‌های دعا، فرشتگان، صلیب‌ها، آیات کتاب مقدس، و تصاویر عیسی مسیح، همگی خالکوبی‌های مسیحی برای مردانی هستند که ارادت به قدرتی بالاتر را گرامی می‌دارند. با طرح‌های بسیار زیاد خالکوبی برای انتخاب، می‌توانید به راحتی یک تتو مسیحی برای هر قسمت از بدن پیدا کنید.


26. تتو عقرب


تتو عقرب

عقرب هشتمین علامت صورت فلکی است. نماد آن شبیه حرف "M" با دمی نوک فلش است. عقرب‌ها پرشور، عمیق و وفادار هستند. اگر شما مرد سرسختی و  کمی کنترل‌گر هستید، انتخاب خود را برای تتو به یک هنرمند خالکوبی نسپارید. درعوض، ایده‌های خالکوبی عقرب برای مردان را قبل از رفتن زیر سوزن تتو بررسی کنید.


27. تتو GRIM REAPER


 

تتو GRIM REAPER

 

این خالکوبی برای مردان نشان دهنده دایره زندگی است. این خالکوبی‌ها به ما یادآوری می‌کنند که زندگی و مرگ اجتناب‌ناپذیر هستند. آن‌ها می‌گویند که صاحب آن‌ از ملاقات با خالق خود هراسی ندارد. با این حال، این یک طراحی تیره و تار نیست و در مورد استفاده از هر لحظه و لذت بردن از هر روز به گونه‌ای است که گویی آخرین لحظه است صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری تاتو بدن در منزل بدون نیاز به تتوکار!


28. تتو سلتیک


تتو سلتیک

با یک خالکوبی سلتیک، جنگجوی درونی خود را آزاد کنید. از صلیب‌های پیچیده گرفته تا گره‌های دقیق، اگر می‌خواهید به میراث خود احترام بگذارید، این طرح برای شما مناسب است. اگرچه جنگجویان سلتیک برای ترساندن دشمنان خود از خالکوبی‌های آبی رنگ استفاده می‌کردند، خالکوبی‌های محبوب امروزه برای مردان اغلب سیاه و سایه‌های خاکستری است.


29. تتو جنگ ستارگان


تتو جنگ ستارگان

خالکوبی جنگ ستارگان برای مردان یک راه سرگرم کننده و خلاقانه برای دوستداران این فیلم است تا اشتیاق خود را نسبت به این شخصیت‌های بین کهکشانی به اشتراک بگذارند. یک طرح رنگارنگ یودا یا یک دارث ویدر شرور، ممکن است این نیرو با شما باشد!


30. تتو سه بعدی


تتو سه بعدی

با یک خال کوبی سه بعدی از طرح‌های سنتی فراتر بروید. طرح‌های تتو سه‌بعدی در رنگ‌های روشن با تم‌های فانتزی به خوبی کار می‌کنند و خالکوبی‌های جالبی برای مردانی است که شخصیت یک بعدی ندارند.


31. تتو بیومکانیکال


تتو بیومکانیکال

طرح‌های رباتیک منحصر به فرد هستند و زمانی که با چرخ‌دنده‌ها، سیم‌ها و فولاد ترکیب می‌شوند بدن را به ماشین‌های زنده تبدیل می‌کنند تا ظاهری هاردکور برای مرد هزاره ایجاد کنند.


32. تتو موسیقی


تتو موسیقی

برای بسیاری از ما، تاتو موسیقی معنی زیادی دارد، ما را به یاد یک خاطره زیبا آرامش بخش می‌اندازد. و به ما کمک می‌کند تا بهترین لحظات را جشن بگیریم. این طرح‌ها می‌توانند آهنگ، هنرمند (مانند الویس) یا ساز مورد علاقه خود را به یاد بیاورند و برای مردانی که عاشق ساختن موسیقی هستند خالکوبی‌های معنی‌دار ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه از خالکوبی جدید خود مراقبت کنیم؟ (اقدامات احتیاطی و ایمنی)


33. تتو پر


تتو پر

پر یک پرنده نماد آزادی و سفر است، در حالی که پر فرشته می‌تواند نشان دهنده‌ی ادای احترام به یک عزیز از دست رفته باشد. در دوران سلتیک، پرها دارای قدرت عرفانی بودند. در حالی که برای مصریان، آن‌ها نماینده خدایان و الهه‌ها بودند. هر سبکی که انتخاب کنید، طرح‌های پر ایده‌های خالکوبی منحصربه‌فردی را ایجاد می‌کنند.


34. تتو تاج


تتو تاج

این سرپوش قدرتمند نشان دهنده شکوه، قدرت، سلطنت و جاودانگی است. خالکوبی تاج برای مردان به معنای فردی است که قوانین خود را تعیین می‌کند.


35. تتو پادشاه و ملکه


تتو پادشاه و ملکه

طرح‌های پادشاه و ملکه یک گزینه محبوب برای خالکوبی زوج‌ها است. زوج‌ها با تاج و متن‌های مشابه و نمادین را بر بدنشان تتو می‌کنند. در هر صورت، این‌ها خالکوبی‌های عاشقانه و جالب برای مردانی هستند که جفت خود را پیدا کرده‌اند.


36. تتوجنگجوی سامورایی


تتوجنگجوی سامورایی

جنگجویان ماهر ژاپنی با پیشینه‌ی شریف که وظیفه دفاع از فرمانده خود در برابر دشمنان را بر عهده داشتند. سامورایی‌ها یک نیروی جنگی خشن با قوانین اخلاقی والا بودند. روحیه جنگجوی خود را با خالکوبی سامورایی که نشان دهنده شرافت، شجاعت، قدرت و افتخار است، تقویت کنید.


37. تتو اشکال انتزاعی


تتو اشکال انتزاعی

این هنر پوست در مورد استعداد هنری و شخصیت صاحب آن صحبت می کند. اشکال و خطوط ایده‌ای از یک شی یا شخص را ایجاد می‌کند. خیلی بیشتر از یک خالکوبی ترند است، یک شکل هنری خلاقانه برای افرادی با روحیات متفاوت است.


38. تتو حیوانات


تتو حیوانات

از حیوانات وحشی گرفته تا حیوانات خانگی، این باور قدیمی وجود دارد که انسان و حیوانات از نظر معنوی به هم مرتبط هستند. بنابراین صرف نظر از اینکه طرح سگ یا نقش پلنگ و شیر را تتو می‌کنید، خالکوبی حیوانات ایده‌ی پرطرفداری در بین مردان است.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

 

مطالب مرتبط