تتو سه بعدی برای مردان

تتو سه بعدی برای مردان

23 مرداد 1401

اگر به دنبال سبک مدرن‌تری از هنر خالکوبی هستید شاید طرح‌های تتو سه بعدی نظرتان را جلب کند. بسیاری از هنرمندان خالکوبی ماهرانه با طرح‌ها و خط کشی‌های خاص هنر خود را به رخ می‌کشند و تتوهای سه بعدی شاهکاری را تتو می‌زنند.
در حالی که برخی به دنبال تتوی معنی‌دار  هستند  برخی دیگر چیزی خاص و مدرن را می‌خواهند در گذشته همه‌ی خالکوبی‌ها دوبعدی بودند اما حالا تتو تصاویر سه بعدی بعد جدیدی به هنر جوهر زدن می‌بخشد و طرح‌های کاملاً واقعی و چشم نوازی را ایجاد می‌کند.
تتو سه بعدی یک ایده حماسی است که دیگر به یک ترند و مد تبدیل شده است. شما می‌توانید هر طرح و سبک و مفهومی را از تتوهای سه بعدی ساده و کوچک گرفته تا طرح‌های بزرگ و پیچیده روی پوست خود خالکوبی کنید. این روزها تتو سه بعدی در ایران بسیار پرطرفدار شده است و ما در اینجا 9 مورد از بهترین ایده‌ی طرح‌های تتو سه بعدی مردانه را گردآوری کرده‌ایم تا شما به راحتی ایده مناسب سبک و سلیقه خودتان را بیابید.


1. تتو سه بعدی معنی‌دار مردانه


هنر خالکوبی یک هنر همیشگی است و طرح‌ها و نوشته‌هایی را که به آن باور دارید و نشانه‌ای از شخصیت و و اعتقادات شماست را در بر دارد حالا با تتوهای سه بعدی به معنا و مفهوم آن بعد و عمق بیشتری بدهید تا تأثیر بیشتری داشته باشد و همه افکار و احساسات شما را به ذهن بسپارند. 


2. تاتو سه بعدی رنگی


اگر تصمیم به زدن یک طرح سه بعدی دارید چرا با یک تاتو سه بعدی رنگی جذابیت کار را بالا نمی‌برید! تاتو سه بعدی رنگی در سطح دیگری از زیبایی و جذابیت قرار می‌گیرند و طرح‌های واقع‌گرایانه‌تر و منحصر‌به‌فرد‌تری به شما می‌دهند. این روزها جزء ترندهای داغ اینستاگرامی هستند که می‌توانند هر کسی را برای زیر سوزن رفتن وسوسه کنند. برای داشتن یک تتو سه بعدی رنگی به تتوکار ماهر و متخصص نیاز دارید پس خوب تحقیق کنید و درست‌ترین انتخاب را انجام دهید.


3. تاتو سه بعدی روی دست


اگر فرد جسور و بی‌پروا‌یی هستید و از این که دنیا افکار و احساسات شما را ببیند و بفهمد نمی‌ترسید تاتو سه بعدی  مردانه روی دست بهترین گزینه است. یک طرح که مناسب سبک و سلیقه شماست را انتخاب کنید و به هنرمند تتوکار مورد اعتمادتان تماس بگیرید و یک تتو منحصر‌به‌فرد و سورئال را روی دستانتان بیاورید. اگرچه که تتو سه بعدی روی دست برای محل کار اداری مناسب نیست اما اگر مجبور به پوشاندن آن نیستید این انتخاب را انجام دهید، البته لازم به ذکر است دست به خاطر پوست نازک و ظریفی که دارد و تمرکز سیستم عصبی در این ناحیه به یکی از دردناکترین ناحیه‌ها برای خالکوبی تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تتو دست برای مردان ضعیف و ترسو نیست!


4. تاتو سه بعدی روی سینه


تتو یک هنر منحصر‌به‌فرد است و پوست شما یک بوم نقاشی شما می‌توانید هر طرح که خواستید در هر کجایی که برایتان جذابیت بیشتری داشت را انتخاب کنید. یکی از محل‌های مناسب خالکوبی برای مردان روی سینه است و به راحتی پوشانده می‌شود بنابراین هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید آن را نشان دهید از طرح‌های کوچک و مینیمالیستی گرفته تا طرح‌های بزرگ و پیچیده برای انتخاب طرح تتو روی سینه محدودیتی ندارید.


5. تاتو سه بعدی رخ


یکی دیگر از جذاب‌ترین طرح‌ها برای خالکوبی، تاتو سه بعدی رخ است می‌توانید آن را به نشانه یک عزیز که دوست دارید همیشه عکس او را به همراه داشته باشید تتو کنید یا صرفاً برای سرگرمی طرحی را که نظرتان را جلب کرده روی بدنتان جوهر کنید.


6. تاتو سه بعدی پرتره


اگر طرفدار دو آتیشه یکی از سلبریتی‌ها هستید و دوست دارید به روشی عشق خود را به آن‌ها ابراز کنید و از طرف دیگر یک تتو سه بعدی خفن می‌خواهید حتماً روی تاتو سه بعدی پرتره فکر کنید برای اینکار یک هنرمند تتو ماهر پیدا کنید زیرا تاتو سه بعدی به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد.


7. تتو سه بعدی انیمیشن


یکی از تتو‌های محبوب در بین نسل جدید طرح‌های انیمیشنی هستند‌. در این جا چند تاتو انیمه جالب برای طرفداران انیمه آورده شده است.


8. تاتو سه بعدی گرگ


همیشه یکی از محبوب‌ترین ایده‌های تتو برای مردان تاتو گرگ بوده است. در فرهنگ‌های مختلف معانی و مفهوم‌های متفاوتی دارد اما معمولاً گرگ نماد وفاداری و اتحاد و رابطه خوب و عمیق با اعضای خانواده است همینطور مفهوم قدرت را تداعی می‌کند و استقامت و پایداری افراد را در ناملایمات و سختی‌های زندگی نشان می‌دهد. 


9. تاتو سه بعدی شیر 


اگر فرد جسور بی‌باک و شجاعی هستید این روحیه خود را با یک خالکوبی شیر به دنیا نشان دهید تتو سه بعدی شیر این حس و حال را زنده‌تر و واقعی‌تر می‌کند. شیر همیشه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها برای ایده‌های تتو در بین مردان بوده است که می‌توانید برای مفهومی‌تر شدن آن را در ترکیب با دیگر طرح‌ها تتو کنید.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط