35 تاتو انیمه جالب برای طرفداران انیمیشن

35 تاتو انیمه جالب برای طرفداران انیمیشن

08 تیر 1401

تتو انیمه روشی زیبا برای نشان دادن علاقه شما به انیمیشن ژاپنی است. شخصیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، چه عاشق یک سریال معروف یا چیزی کمتر شناخته شده و خاص باشید؛ این خالکوبی‌ها می‌توانند ساده باشند و بر روی طرح کلی تمرکز کنند، برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را دوست دارند جذاب به نظر می‌رسد، شخصیت انیمیشن مورد علاقه خود، نماد یا لوگوی سریال، یا نقل قول ارزشمندی را انتخاب کنید که با شما طنین‌انداز شود. خالکوبی‌های انیمه به دنیا نشان می‌دهند که شما چه چیزی را دوست دارید، و طراحی شما در مورد این که چه کسی هستید و علایق و ارزش‌های شما چه چیزی است را نشان دهد.


1. تاتو انیمه مینیمالیستی


تاتو انیمه مینیمالیستی

تتو مینیمالیستی یک انتخاب عالی برای کسانی است که رویکرد ساده‌تری را ترجیح می‌دهند. این قطعه انیمه را می‌توان در مقیاس کوچک یا بزرگ ایجاد کرد و بر روی اصول تمرکز دارد.


2. تاتو انیمه مچ دست


تاتو انیمه مچ دست

جذابیت خالکوبی مچ دست قابل مشاهده بودن آنهاست و جایی است که همیشه نگاه شما به آن می‌افتد. به دلیل پوست نازک و ماهیچه و چربی کمی که در ناحیه مچ دست وجود دارد تتو زدن روی آن دردناک است. بنابراین باید برای طرح‌های معنی‌دار محفوظ شود، دقیقاً همان چیزی است که تتو انیمه است خط داستان و شخصیت‌ها اغلب با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند.


3. تاتو انیمه دست


تاتو انیمه دست

برای کسانی که می‌خواهند هنر بدنشان داستانی را تعریف کند، خالکوبی روی دست یک انتخاب عالی است. طراحی روی بازو و ساق راهی عالی برای خلاقیت در تتو است. می‌تواند چندین شخصیت انیمه مورد علاقه شما را ترکیب کند یا صحنه‌ای از یک سریال را به تصویر بکشد که برای شما معنادار است.


4. تاتو طرح انیمه


تاتو طرح انیمه

خالکوبی Outline به اساسی‌ترین جزئیات طراحی شما تمرکز دارد. آن‌ها اغلب با جوهر سیاه و بدون جزئیات دقیق، کنتراست ایجاد می‌شوند. این سبک به خوبی با انیمه کار می‌کند و با خطوط و تمرکز بر دقت ساخته شده است. خالکوبی طرح کلی برای کسانی که رویکرد مینیمالیستی را به هنر بدن ترجیح می‌دهند جذاب است.


5. تاتو انیمه لورونوآ زورو


تاتو انیمه لورونوآ زورو

رورونوآ زورو که با نام دزدان دریایی شکارچی زورو نیز شناخته می‌شود، یک شخصیت انیمیشنی محبوب از سری One Piece است. شخصیت اصلی این انیمه قوی، باهوش است و توانایی‌های تاکتیکی خود را نشان داده است. ظاهر عضلانی و موهای سبز روشن او را به طرحی چشمگیر برای خالکوبی تبدیل کرده است و بهتر است با جوهر رنگی تتو شود.


6. تاتو انیمه رنگارنگ


تاتو انیمه رنگارنگ

خالکوبی‌های رنگارنگ برای کسانی که می‌خواهند طرح‌هایشان برجسته باشد عالی است. برای خالکوبی انیمه، رنگ‌ها جزئیات و منحصر به فرد بودن هر شخصیت را برجسته می‌کنند و آن را به یک انتخاب جذاب تبدیل کند. نقطه ضعف جوهر رنگی این است که ایجاد آن اغلب وقت‌گیرتر و گران‌تر است. خالکوبی‌های رنگی معمولاً سریع‌تر محو می‌شوند.


7. تاتو انیمه ماه ملوان


تاتو انیمه ماه ملوان

بدون شک یکی از شناخته شده‌ترین شخصیت‌های انیمه Sailor Moon است. انیمه ابرقهرمانی یک انتخاب الهام بخش برای هنر بدن است و ممکن است یک طراحی ظریف و ساده یا چیزی دقیق و جسورانه خلق شود. زیبایی انیمه این است که گزینه‌های متعددی برای انتخاب وجود دارد که به شما امکان می‌دهد تتویی که دارید را مطابق با افکار و احساسات درونی منعکس کند.


8. تاتو انیمه تایتان


تاتو انیمه تایتان

اگر می‌خواهید یک خالکوبی معنادار که نشان دهنده موضوعی باشد که به آن علاقه دارید، شخصیت‌ها و سریال‌های متعددی برای انتخاب وجود دارد، از جمله حمله به تایتان، مجموعه‌ای مانگا توسط Hajime Isayama می‌توانید صحنه‌ای از داستان بسازید یا آثار هنری خود را بر روی شخصیت خاصی مانند قهرمان داستان، ارن یگر متمرکز کنید.


9. تاتو انیمه بازو


تاتو انیمه بازو

خالکوبی بازو به دلیل تطبیق پذیری جای مناسبی برای هنر بدن است به دلیل پوست ضخیم، ماهیچه و چربی زیاد دردناک نیست. بازو ناحیه نسبتاً بزرگی برای خال‌کوبی انیمه است، یا چیزی کوچک‌تر و محتاطانه‌تر را انتخاب کنید.


10. تاتو انیمه نقل قول


تاتو انیمه نقل قول

نه تنها تصاویر انیمه انتخابی عالی برای خالکوبی بلکه دیالوگ‌ها هم فوق العاده هستند. انیمه دارای داستان‌های الهام بخش و معنادار هستند. برای یک تتو متفاوت خاص، می‌توانید از نقل قول شخصیت مورد علاقه‌ انیمه الهام بگیرید.


11. تتو انیمه آبرنگی


 تتو انیمه آبرنگی

خالکوبی آبرنگی یکی از برجسته‌ترین سبک‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. این تکنیک رنگ‌ها را با هم ترکیب می‌کند تا ظاهر رنگ را بر روی بوم تکرار کند، از این رو نام آن به این صورت است. نتیجه، آثار هنری رنگارنگ و بدون جزئیات و اغلب بدون خطوط ضخیم است. این افکت می‌تواند به‌عنوان پس‌زمینه آثار هنری مورد استفاده قرار گیرد.


12. تاتو انیمه پا


تاتو انیمه پا

خالکوبی پا جالب است و محل مورد علاقه مردان و زنان برای تتو زدن زیرا پوشاندن یا نشان دادن آن آسان است. این ناحیه در مقیاس درد کم تا متوسط در نظر گرفته می‌شود زیرا دارای پوست، چربی و ماهیچه ضخیم است. برای طراحی دقیق‌تر، می‌توانید یک ساق پا را انتخاب کنید.


13. تاتو انیمه کوچک


تاتو انیمه کوچک

برای این که معنی داشته باشد نیازی به خالکوبی انیمه بزرگ و دقیق ندارید. خالکوبی‌های کوچک جذاب هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در هر جایی از بدن زد. تاتو کوچک ظریف، زیبا و سریع‌تر تکمیل می‌شوند و درد کمتری دارند.


14. تاتو انیمه ناروتو


تاتو انیمه ناروتو

ناروتو یک مجموعه مانگا از ماساشی کیشیموتو است که به دلیل روایت دقیق و خلاقانه و شخصیت‌های منحصر‌به‌فرد، لشکر طرفداران وفادار را به خود جذب کرده است. شخصیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، اگر به سمت یک آنتاگونیست یا قهرمان داستان جذب می‌شوید، تتو ساده و مینیمالیستی یا یک طرح رنگارنگ و پیچیده از آن را انتخاب کنید.


15. تاتو انیمه پشت کمر


تاتو انیمه پشت کمر

خالکوبی پشت کمر برای طرح‌های کوچک و بزرگ ایده‌آل است و فضای کافی برای خلاقیت در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید تمام پشت خود را با یک طرح انیمه بپوشانید و چندین تصویر مختلف را ترکیب کنید. جذابیت خالکوبی پشت این است که می‌توانید هر زمان که بخواهید تتو‌های خود را به نمایش بگذارید و به راحتی آن را با لباس بپوشانید.


16. تاتو انیمه دراگون بال Z


تاتو انیمه دراگون بال Z

Dragon Ball Z یک انتخاب عالی برای خالکوبی انیمه است زیرا اپیزودها و شخصیت‌های مختلفی برای ایده گرفتن از آن‌ها وجود دارد. یک گزینه عالی برای کسی است که می‌خواهد مفهوم خیر در مقابل شر را به تصویر بکشد، زیرا Goku و Z Warriors به محافظت از زمین و ساکنان آن در برابر کسانی که می‌خواهند آن را نابود کنند اختصاص داده شده است.


17. تتو انیمه Alphonse


تتو انیمه Alphonse

آلفونس الریک شخصیتی از مجموعه مانگای Fullmetal Alchemist است. ظاهر جالب او و روحش به یک زره روح بسته شده است و اندازه بزرگ او یک خالکوبی چشمگیر را ایجاد می‌کند. می‌توانید جوهر خود را در اطراف آلفونس ایجاد کنید یا شخصیت‌های دیگری از مجموعه را برای طراحی دقیق‌تر بگنجانید.


18. تاتو انیمه چشم


تاتو انیمه چشم

خالکوبی چشم با چیزهای زیادی مانند محافظت، راهنمایی، دانش و خرد مرتبط است. بنابراین، انتخاب خالکوبی چشم انیمه یک گزینه معنادار است و از چشمان شخصیت‌ها برای انتقال احساسات استفاده می‌شود. این می‌تواند نشانگر افکار و احساسات درونی شما باشد.


19.تاتو انیمه پا


تاتو انیمه پا

خالکوبی پا به راحتی پوشانده و این ناحیه را به محل مناسب برای خالکوبی انیمه شما تبدیل می‌کند. طرح‌های روی پا زمانی بهترین هستند که کوچک و ساده باشند، اما برای طرح‌های بزرگ‌تر و دقیق‌تر، می‌توانید خالکوبی خود را طوری بزنید که مچ و ساق پای شما را بپوشاند.


20. تاتو انیمه پهلو


تاتو انیمه پهلو

خالکوبی روی دنده برای افرادی که قلب ضعیفی دارند مناسب نیست زیرا این یک ناحیه فوق العاده دردناک است. نزدیکی به استخوان، پوست نازک و ماهیچه و چربی کم باعث می‌شود که تتو زدن در این محل دردناک است. پس آن را برای طرح‌های واقعاً معنی‌دار محفوظ بگذارید. تتو روی پهلو به شما امکان می‌دهد همیشه آن‌ها را در قلب خود نگه دارید.


21. تاتو انیمه انیمیشن کیمیاگر


تاتو انیمه انیمیشن کیمیاگر

یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های مانگا، کیمیاگر تمام فلز است که توسط هیرومو آراکاوا نوشته و به تصویر کشیده شده است. طرحی پیرامون یکی از شخصیت‌های اصلی انتخاب کنید یا نمادی را انتخاب کنید که در این مجموعه وجود دارد، مانند Ouroboros، که نشان‌دهنده یک چرخه زندگی ابدی است.


22. تاتو انیمه کیوت


تاتو انیمه کیوت

سریال‌ها و شخصیت‌های انیمه زیادی برای ایده گرفتن وجود دارد که برخی از آن‌ها بسیار زیبا و کیوت هستند. این طرح‌ها معنی‌دار هستند و دیدنشان نیز عالی است و احتمالاً لبخندی بر لبان شما می‌آورند. جایی را انتخاب کنید که قابل مشاهده باشد که بتوانید هر روز به آن نگاه کنید.


23. تاتو انیمه کاپل


تاتو انیمه کاپل

اگر شما و یکی از عزیزانتان از طرفداران انیمه‌ها، به خصوص یک سریال‌ مشخص هستید، یک گزینه زیبا، خالکوبی زوج‌های مشابه است. این یک راه عالی برای نشان دادن فداکاری خود به یکدیگر و تعهد خود به رابطه‌تان است. تصاویر می‌توانند عاشقانه باشند یا می‌توانند دو چیز متفاوت باشند که یکدیگر را تکمیل می‌کنند.


24. تاتو انیمه بلیچ


تاتو انیمه بلیچ

Bleach یک سریال مانگا است که زندگی ایچیگو کوروساکی را دنبال می کند که قدرت‌های منحصر به فردی دارد و قادر است ارواح را ببیند. اگر از طرفداران آن هستید، این یک گزینه فوق العاده برای خالکوبی بعدی شما است، و بسته به معنایی که می‌خواهید بیان کنید، چندین روش خلاقانه برای طراحی تتو شما وجود دارد.


25. تاتو انیمه سیاه و سفید


تاتو انیمه سیاه و سفید

جوهر سیاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای هنر بدن است و طیف وسیعی از سبک‌های مختلف را تکمیل می‌کند. خالکوبی‌های انیمه می‌توانند با جوهر سیاه فوق العاده زیبا به نظر برسند، و این گزینه اغلب مقرون به صرفه‌تر است و کمتر از خالکوبی‌های رنگی دردناک است.


26. تاتو انیمه کابوی بی‌باپ


تاتو انیمه کابوی بی‌باپ

انیمه علمی تخیلی Cowboy Bebop دارای تعداد زیادی از طرفداران وفادار است و یکی از مشهورترین و شناخته شده‌ترین سریال‌ها است. از هنر بدن ایده گرفته است، به طوری که هر طرح برای استفاده کننده اهمیت دارد. این به این دلیل است که شما احساس می‌کنید با خط داستانی یا ویژگی‌هایی که شخصیت‌ها دارند مرتبط هستید. نکته مهم در مورد هنر بدن این است که علایق،  افکار و احساسات شما را منعکس می‌کند.


27. تاتو انیمه توتورو همسایه من


تاتو انیمه توتورو همسایه من

بدون شک یکی از بامزه‌ترین و الهام بخش‌ترین سریال‌های انیمه My Neighbor Totoro است. به دلیل داستانش که در روستاهای ژاپن پس از جنگ اتفاق می‌افتد، طرفداران زیادی دارد. تصمیم به خالکوبی از این مجموعه می‌تواند نماد دوران کودکی، خوش‌بینی باشد.


28. تتو انیمه توکیو غول


تتو انیمه توکیو غول

خالکوبی انیمیشن سبک ژاپنی انیمیشن است. تصمیم‌گیری برای خالکوبی انیمه برای صاحب آن معنا‌دار باشد، نگاهی اجمالی به علایق و افکار شما می‌اندازد. Tokyo Ghoul یک مجموعه مانگای فانتزی تاریک با شخصیت اصلی پیچیده، کن کانکی است. داستان حول محور مبارزات او با دگرگونی‌اش می‌چرخد، زیرا او تبدیل به یک نیمه غول می‌شود.


29. تتو انیمه Trash Polka


تتو انیمه Trash Polka

تراش پولکا سبکی است که برای برجسته کردن ساخته شده است. در آلمان توسط هنرمندان تاتو Simone Pfaff و Volker Merschky طراحی شده است و با استفاده از جوهر سیاه و قرمز انجام می‌شود. این طرح‌ها دارای عناصر واقع گرایانه و انتزاعی هستند که تضاد خارق العاده‌ای ایجاد می‌کنند و آثار هنری ایجاد می‌کنند که سرکش و جسورانه است. این تکنیکی است که باید برای یک رویکرد منحصر به فرد به خالکوبی انیمیشن خود استفاده کنید.


30. تاتو انیمه دست


تاتو انیمه دست

خالکوبی دست بحث برانگیز است زیرا بسیار قابل مشاهده است. برای برخی، این بخشی از جذابیت است که به شما امکان می‌دهد طرحی را نشان دهید که برای شما معنادار است و نشان می‌دهد که از ریسک کردن نمی‌ترسید‌. اما یک جنبه منفی نیز دارد زیرا خالکوبی هنوز هم یک بارمنفی دارد و ناتوانی در پوشاندن آن می‌تواند بر فرصت‌های شغلی تأثیر بگذارد.


31. تاتو انیمه هندسی


تاتو انیمه هندسی

خالکوبی‌های هندسی با ترکیب اشکال و خطوط برای ایجاد یک الگوی جالب ایجاد می‌شوند. یک عنصر هندسی را می‌توان به اکثر طرح‌ها اضافه کرد، از جمله خالکوبی انیمه، که به آن یک شکل منحصر به فرد می‌بخشد. این طرح‌‌ها با تعادل و تقارن همراه هستند و می‌توانند مجذوب کننده باشند.


32. تاتو نماد انیمه


تاتو نماد انیمه

شما مجبور نیستید هنگام تتو زدن، تصویری دقیق از یک شخصیت انیمه را انتخاب کنید و گاهی اوقات ساده‌ترین رویکرد جذاب‌ترین است. با خالکوبی نماد یا لوگو از مجموعه انیمیشن‌های مورد علاقه خود به این هدف برسید. این باعث می‌شود که تتو مرموزتر شود.


33. تاتو انیمه سینه


تاتو انیمه سینه

خالکوبی قفسه سینه به دلیل پوست نازک و ماهیچه و چربی کم در این قسمت، یکی از دردناک‌ترین ناحیه برای هنر بدن است. نزدیکی به استخوان نیز سطح درد را افزایش می‌دهد. با این حال، قفسه سینه یک گزینه عالی برای قرار دادن تتو انیمه شما است زیرا یک طرح معنادار را نزدیک قلب شما نگه می‌دارد.


34. تتو انیمه معنی‌دار


تتو انیمه معنی‌دار

انیمه طرفداران زیادی دارد زیرا سریال‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد و داستان‌ها خلاقیت و جزئیات زیادی دارند. شخصیت‌ پردازی خوبی برخوردار است و اغلب دارای ویژگی‌ها و قدرت‌های خارق العاده‌ای هستند.


35. تتو انیمه یادداشت مرگ


تتو انیمه یادداشت مرگ

یکی دیگر از انیمه‌های محبوب و پرمخاطب Death Note است که داستان یک دانش‌آموز دبیرستانی و یک دفترچه جادویی را دنبال می‌کند که به آن‌ها توانایی کشتن هر کسی را می‌دهد. این یک مفهوم جالب و داستان جذاب است، به همین دلیل تعجب آور نیست که ایده بسیاری از خالکوبی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: 15 خالکوبی کوچک و معنادار برای زنان: ایده‌های کوچک برای خالکوبی

سوالات متداول درباره‌ی تتو انیمه

تتو انیمه چه نام دارد؟

خالکوبی‌های انیمه را می‌توان خالکوبی انیمه نامید، یا ممکن است به آن‌ها با عنوان خالکوبی اوتاکو اشاره شود، این نامی است که به شخصی که عمیقاً علاقه‌مند به سبک انیمیشن ژاپنی است داده شده است اگرچه این کلمه می‌تواند توهین آمیز باشد.

انیمه چه سبکی از خالکوبی است؟

انیمه یک سبک تصویرسازی ژاپنی است و راه‌های زیادی برای ایجاد طرح شما وجود دارد. برای زیبایی شناسی مینیمالیستی، می‌تواند ساده باشد، بر روی خطوط اصلی تمرکز کند و بدون کنتراست یا جزئیات باشد. یا جسورانه، روشن و با ویژگی‌های اغراق آمیز، به ویژه چشم‌های درشت باشد.

آیا ژاپنی‌ها تتو انیمه می‌زنند؟

خالکوبی به خصوص در نواحی قابل مشاهده در ژاپن معمول نیست. جاهایی در ژاپن وجود دارد که خالکوبی ممنوع است. با این حال، اعتقادبر این است که الهام از انیمه و مانگا شروع به تأثیرگذاری بر طرز فکر در مورد خالکوبی کرده است. برخی از مردم ژاپن خالکوبی‌هایی را می‌زنند، که از طرح‌‌های انیمه الهام گرفته شده‌اند

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022

 

مطالب مرتبط