230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت سوم)

230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت سوم)

21 خرداد 1401

آیا به دنبال ایده برای تتو زدن هستید؟ این‌ها بهترین خالکوبی‌های مردانه است که مطمئناً شما را زیر وسوسه می‌کند!

زیبایی ممکن است در عمق پوست باشد، اما دلایل تتو زدن می‌تواند بسیار عمیق‌تر باشد. خالکوبی بازتاب شخصیت مردی است که در زیر این هنر نهفته است.

بوم زنده، هنر بدن، مد و موارد دیگر، خالکوبی ابزار بیان انسان مدرن است.

در حال تصمیم‌گیری برای زدن یک تتو یا چند علامت هستید، اگر این طور است مجموعه ما بیشتر از 230 تا از بهترین خالکوبی‌های مردانه را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

ایده‌های خالکوبی برای مردان


77. تتو همسان


تتو همسان

تتوهای  همسان فقط برای زوج‌ها نیست. پیوندهای قوی بین دوستان، خواهر و برادر و خانواده می‌تواند به لطف هنرهای بدنی مشابه، تقویت شود. تاتوهای مکمل می‌توانند یکسان باشند یا دو نیمه که یک کل را تشکیل می‌دهند. گزینه‌های اندازه، سبک و طراحی نامحدود هستند و طرح‌های همسان را به یکی از سرگرم‌کننده‌ترین ایده‌های خالکوبی برای مردان تبدیل می‌کنند.


78. تتو لنگر


تتو لنگر

خالکوبی لنگر، برای قرن‌ها، دارای معانی متعددی است. برای ملوانان یا کسانی که در دریا کار می‌کنند، آن‌ها نشان دهنده ثبات هستند. در مسیحیت، لنگر نشان دهنده تلاش مسیحیان برای فرار از آزار و اذیت رومیان بود. برای برخی، ممکن است لنگر نماد عشق به اقیانوس باشد یا آن‌ها را با سایر سبک‌های دریایی برای تفسیر مدرن ترکیب کنید.


79. تتو پیوند برادری


تتو پیوند برادری

پیوند برادری شبیه هیچ پیوندی نیست. برادران حمایت و اعتماد بی‌دریغ شما را دارند، همیشه خون افراد را به هم مرتبط نمی‌کند. گاهی دو نفر با قلب‌هایشان به هم گره خورده‌اند. پس چه راهی بهتر از تاتو دوستی برای جشن گرفتن یک رابطه خاص؟ با این خالکوبی‌های جذاب برای مردان پیوند برادری خود را محکم کنید و جنبه حساس خود را در آغوش بگیرید.


80. تتو DREAMCATCHER


تتو DREAMCATCHER

یک رویا پرداز رویاهای بد می‌بیند در حالی که فقط اجازه می‌دهد رویاهای خوب از آن عبور کنند. اگر به دنبال خوابی آرام هستید، نیازی به شمارش گوسفندان نیست. در عوض، یکی از این خالکوبی‌های جالب برای مردان را انتخاب کنید.


81. تتو زمین


تتو زمین

نماد زندگی و تجلی خانه، خالکوبی زمین برای مردان می‌تواند جالب باشد. برخی این نقش را برای نشان دادن اشتیاق خود به سفر تتو می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌خواهند قدردانی خود را از مادر زمین نشان دهند. اگر احساس می‌کنید وزن دنیا را می‌توانید تحمل ‌کنید، این خالکوبی را روی شانه یا پشت خود تتو کنید.


82. تتو جوکر


تتو جوکر

از بتمن برای این ایده جالب خالکوبی برای مردان تشکر کنید! از زمان اولین حضور این شخصیت در تلویزیون در سال 1966، جوکر همچنان برای مردان جذاب است. درست مانند شخصیت روی صفحه نمایش او، خالکوبی‌های جوکر جنبه تاریک زندگی را نشان می‌دهد. در همین حال، خالکوبی کارت بازی جوکر نماد خوش شانسی است، اما می‌تواند نشان دهنده بدبختی و فریب هم باشد. اگر شما یک مرد آزاده هستید، این تتویی وحشی است که به دنبال آن هستید.


83. تتو نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

این علامت نگارشی ساده نمادی از همبستگی و امید برای هر کسی است که با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. آن‌ها مدام یادآوری می‌کنند که داستانی هنوز تکمیل نشده است و به صاحب خود الهام می‌دهند که به آینده نگاه کند. این خالکوبی‌های معنی‌دار برای مردان در هر نقطه از بدن خوب به نظر می‌رسند.


84. تتو امواج


تتو امواج

خالکوبی موج نماد قدرت و پشتکار برای رسیدن به مقصد نهایی است. امواج همچنین برای مردانی که عاشق موج سواری و ماجراجویی هستند، خالکوبی‌های بسیار جالبی ایجاد می‌کند. اگر به دنبال یک خالکوبی کوچک روی مچ دست یا یک طرح بزرگ روی بازو یا پشت خود هستید، وقت آن رسیده است که تتو امواج را بزنید.


85. تتو بودا


تتو بودا

بودا یکی از نمادهای کلیدی دین بودایی است. تصویر و آموزه‌های او درباره فهم، خرد و روشنگری است. تفاسیر هنری بسیاری از بودا وجود دارد. قبل از شروع هر گونه تتو با مضمون مذهبی، زمانی را تحقیق کنید و مطمئن شوید که طرح خالکوبی انتخابی شما برای مردان نسبت به پیروان آن مذهب بی‌تفاوت نیست.


86. تتو چشم


تتو چشم

چشم در بسیاری از فرهنگ‌های مختلف اهمیت دارد. در یونان، چشم بد نگاهی تلخ است که می‌تواند کسی را نفرین کند و چشم آبی یا آویز ماتی، پوشنده آن را از چنین نفرینی محافظت می‌کند. در هند، چشم سوم چاکرا است که با باز شدن آن، شهود و خرد افزایش می‌یابد. در هر صورت، این یک خالکوبی چشم نوازی برای مردان است.


87. تتو قلب


تتو قلب

این خالکوبی برای مردی است که قلب خود را روی بازو خود می‌زند. نماد زندگی، عشق، و گاهی اوقات از دست دادن، خالکوبی قلب برای کسانی است که نمی‌ترسند جنبه حساس خود را نشان دهند. خالکوبی قلب برای مردان اغلب عناصر طراحی متضاد را در خود جای می‌دهد تا حال و هوای مردانه‌تری به شما بدهد.


88. تتو بی‌نهایت


تتو بی‌نهایت

نماد بی‌نهایت که در ابتدا در ریاضیات برای نشان دادن مفهوم بی‌حد و مرز استفاده می‌شد، از آن زمان به بعد معنای معنوی بیشتری پیدا کرد. اکنون نمایشی از عشق ابدی و بی‌پایان است. بی‌نهایت که شبیه عدد هشت است، برای نواحی کوچک بدن ایده‌آل است. اجازه دهید این خال کوبی کوچک برای مردان شما را به بی‌نهایت و فراتر از آن ببرد.


89. تتو ماهی KOI


تتو ماهی KOI

رنگ تتو ماهی KOI معنای آن را تغییر می‌دهد. ماهی نارنجی یا زرد رفاه و ثروت می‌آورد. KOI سیاه نماد غلبه بر کشمکش‌های زندگی است و ماهی قرمز نشان دهنده شجاعت و قدرت است. برای آرامش و باروری، جوهر آبی را انتخاب کنید و اگر خواهان موفقیت شغلی هستید، یک ماهی سفید تتو بزنید. هر رنگی که انتخاب کنید، حتی اگر سیاه و خاکستری باشد، خالکوبی ماهی KOI برای مردان دارای معنای تاریخی است.


90. تتو معنی‌دار


تتو معنی‌دار

خالکوبی‌های معنادار برای صاحب خود شخصی هستند و ارزش احساسی دارند. خالکوبی‌های معنی‌دار برای مردان واقعا منحصر به فرد هستند و طراحی و سبک آن منعکس کننده چیزی است که برای صاحب آن‌ها مهم است. ممکن است یک تاریخ، یادبودی برای یک عزیز از دست رفته یا نمادی باشد که الهام‌بخشی برای عبور از روزهای سخت زندگی است.


91. تتو مکزیکی


تتو مکزیکی

مکزیک سرزمین آزتک‌ها، طبیعت خیره کننده و بهترین مارگاریتاها است. شکی نیست، مکزیک سرشار از فرهنگ و زیبایی است. بنابراین عشق را به اشتراک بگذارید و میراث خود را با یک خالکوبی الهام گرفته از مکزیک برای مردان به اشتراک بگذارید. خالکوبی میهن پرستانه خود را با افتخار نشان دهید، جایی که دنیا می‌تواند آن را ببیند، مانند دست یا پا!


92. تتو مینیمالیستی


تتو مینیمالیستی

با یک خالکوبی مینیمال به اصول اولیه بازگردید. خطوط مستقیم، جزئیات کم و رنگ‌های محدود، خالکوبی‌های مینیمالیستی برای آقایان مظهر سردرگمی است. فقط به این دلیل که آن‌ها از زیبایی شناسی طراحی دقیق پیروی می‌کنند به این معنی نیست که نمی‌توانید خلاق باشید. علاوه بر این، طرح آن‌ها زمان کمتری می‌برد، پس نسبت به سایر طرح‌ها ارزان‌تر هستند و به راحتی با هر کمد لباس مینیمالیستی مطابقت دارند.


93. تتو مادر


تتو مامان

مادر، مهم‌ترین زن در زندگی هر مردی است. وقتی به خالکوبی مادر فکر می‌کنید، تصویری که احتمالاً به ذهن می‌رسد یک طرح سنتی با قلب قرمز پررنگ و کلمه سفید رنگ "مادر" است. در حالی که این طرح هنوز هم امروزه محبوب هستند، خالکوبی‌های مادر برای مردان رویکردی احساسی دارد.


94. تتو معنوی


تتو معنوی

معنویت برای بسیاری از افراد معنای متفاوتی دارد. گره‌های سلتیک، یین و یانگ، نیلوفر آبی، ماندالا، چشم سوم ممکن است نمادهایی باشند که با شما طنین انداز می‌شوند. از سوی دیگر، شاید از نظر معنوی شما به این راحتی تعریف نشده باشید و با طراحی انتزاعی‌تر و شخصی‌تر بهتر نشان داده شوید. صرف نظر از این، خالکوبی‌های معنوی برای مردان داستانی را بیان می‌کنند. با این حال، این داستان شماست که گفته می‌شود.


95. تتو خورشید


تتو خورشید

حقیقت و نور دو معنی رایج برای این نوع خالکوبی هستند. آن‌ها نمادی از قدرت گرفتن در زمان‌های تاریک و چالش برانگیز برای رسیدن به نور هستند. تتوی خورشید یکی از نمادهای مورد احترام در سراسر جهان است. با تاتوهای آفتابی برای مردان، نور را به پوست خود بتابانید.


96. تتو آبرنگ


تتو آبرنگ

خالکوبی‌های آبرنگ واضح و روشن با شیب‌های رنگی ظریف و تکنیک‌هایی برای ایجاد ظاهر یک نقاشی آبرنگ کلاسیک هستند. بنابراین درد کمتری دارند. قوانین را زیر پا بگذارید زیرا هنر شما با این خالکوبی‌ها شروع به صحبت می‌کند.


97. تتو پروانه


تتو پروانه

تتو پروانه نماد تعادل پس از تحول است. این موجودات زیبایی جسمی و معنوی را برای ایجاد خالکوبی‌های حسی برای مردان که نشان دهنده آزادی، شجاعت، موفقیت و تولد دوباره است ترکیب می‌کنند. برای مردانی که بال‌های خود را به دست آورده‌اند، این یک خالکوبی برای بازوها، ساق پا، سینه، پشت یا دست‌ها است.


98. تتو بهترین دوستان


تتو بهترین دوستان

بهترین دوستان خانواده‌ای هستند که ما انتخاب می‌کنیم. تتو دوستی با طرحهای مشابه یا مکمل باعث می‌شود که این ارتباط ابدی باشد. دور هم جمع شوید و در مورد علایق و زیبایی شناسی مشترک خود به توافق برسید. اگر جوانه شما می‌خواهد بزرگ شود، اما به یک خالکوبی برای پنهان کردن آسان برای مردان نیاز دارید، طرحی را پیدا کنید که در اندازه‌ها و ناحیه‌های مختلف خوب به نظر برسد. به یاد داشته باشید، بهترین دوستان، درست مانند خالکوبی، همیشگی هستند.


99. تتو دیزنی


تتو دیزنی

عجیب و غریب و سرگرم کننده، خالکوبی‌های دیزنی مطمئنا جایی در قلب شما خواهند داشت. این ژانر خالکوبی برای مردان اطمینان حاصل می‌کند که ارتباط مادام العمر با خاطرات ارزشمند خود را حفظ کنند. کودک درون خود را در آغوش بگیرید، شخصیت یا فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و یک تتو جادویی دریافت کنید.


100. تتو مواد غذایی


تتو مواد غذایی

خالکوبی‌های خوراکی‌ها اغلب رنگارنگ، سرگرم کننده و گاهی عجیب و غریب هستند. چه یک سرآشپز یا کسی که عاشق غذا خوردن است، طرح‌های با مضمون غذا یک خالکوبی جالب برای مردانی است که می‌خواهند رویکردی آرام‌تر و سرگرم‌کننده‌تر به هنر بدن خود و عشقشان به روندهای غذایی داشته باشند.


101. تتو مار


تتو مار

این طرح را دور شی مورد نظر خود بپیچید، خواه جمجمه، حیوان وحشی یا گل باشد. مارها پوست می‌اندازند و اغلب نمادی از دگرگونی، تولد دوباره و تغییر هستند. خالکوبی‌های محبوبی را برای بازوها و قسمت‌های عضلانی بدن ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: 9 روش موثر برای پاک کردن خالکوبی‌های دائمی


102. تتو MAZE


تتو MAZE

در اساطیر یونانی، پیچ و خم طراحی شده توسط ددالوس، وسیله‌ای برای بردگی جانور ترسناک مینوتور در زیر کاخ کنوسوس بود. هر سال، تا زمانی که قهرمان تسئوس برای شکست دادن جانور بیاید، کودکان به عنوان قربانی به هزارتو فرستاده می‌شدند. تسئوس با استفاده از یک تکه ریسمان قرمز که شاهزاده آریادنه به او داده بود از پیچ و خم فرار کرد. خالکوبی‌های MAZE برای مردان تضمین می‌کند که همیشه داستانی باورنکردنی برای گفتن داشته باشند.


103. تتو ماه


تتو ماه

ماه کامل، هلال ماه، خسوف، می‌توانند جزر و مد زمین را کنترل ‌کنند. ماه از نظر معنوی نماد ابدیت، جاودانگی و روشنایی است. جای تعجب نیست که با موجودات اساطیری مانند گرگینه‌ها و جادوگران نیز پیوند داشته باشد. خالکوبی ماه برای مردان می‌تواند از تصاویر واقعی تا آثار هنری عرفانی متفاوت باشد.


104. تتو دست‌های نمازگزار


تتو دست‌های نمازگزار

دست دعا نمادی در مسیحیت است اما با هندوئیسم، یهودیت و بودیسم نیز مرتبط است. معنای آن صداقت، فداکاری و احترام قدرت برتر است. دست‌های دعا برای مردانی که مذهبی هستند ایده جالبی برای خالکوبی است.


105. تتو ریشه


تتو ریشه

به گذشته متصل شوید و یک خالکوبی مردانه انتخاب کنید تا نماد اصل و نسب، سلامت جسمانی و رشد معنوی باشد. در حالی که جوهر سیاه و خاکستری جذابیت طرح‌های ریشه درخت را به تصویر می‌کشد، رنگ‌های خاکی نیز به خوبی کار می‌کنند. بسته به اندازه و سبک طراحی، قرارگیری مناسب شامل ساعد، عضله دوسر، سینه، پشت و دنده است.


106. تتو کمپینگ


تتو کمپینگ

این خالکوبی برای مردان مربوط به زندگی زیر ستاره‌ها و فرار از هیاهوی زندگی روزمره شهری بیمار است! طرح‌های آتش کمپ، درختان، کوه‌ها، رودخانه‌ها و غروب خورشید را استفاده کنید. نمادین، عکاسی، قبیله‌ای، کارتونی یا واقع گرایانه است اما هرگز کسل کننده نیست! این‌ها بهترین خالکوبی برای مردانی هستند که قلب و روحشان وحشی است.


107. تتو ققنوس


تتو ققنوس

ققنوس نمادی عرفانی از تولد، مرگ و تولد دوباره است. می‌تواند قبل از این که برگ جدیدی را برگرداند و قوی‌تر شود، صاحب خود را با سختی و آشفتگی روبرو می‌کند. از خاکستر بلند شوید و بسیاری از طرح‌های خالکوبی چشمگیر ققنوس برای مردان را بررسی کنید.


108. تتو فیل


تتو فیل

یک فیل هرگز فراموش نمی‌کند، و وقتی این جانور باشکوه را به عنوان تتو انتخاب کنید، یک خالکوبی فراموش نشدنی خواهید داشت. این غول جنگل که نماد عشق، وفاداری، قدرت، خانواده و خوش شانسی است، یک تتو قدرتمند است. با بدن خود مانند یک معبد رفتار کنید و یک خالکوبی باورنکردنی فیل را به نمایش بگذارید.


109. تتو لانه زنبوری


 تتو لانه زنبوری

طرح‌های تاتو لانه زنبوری برای مردان پیچیده و نمادی از عرفان است. لانه زنبوری یکی از شگفت‌انگیزترین طرح‌های موجود در طبیعت است و گواهی بر این که با تلاش زیاد می‌توان به اهداف خود دست یافت. این طرح‌های چالش‌برانگیز هندسی یک خالکوبی چشمگیر روی تمام بدن ایجاد می‌کنند که همه را به وجد می‌آورد.


110. تتو ایرلندی


تتو ایرلندی

مردم سلتیک می‌توانند ریشه‌های خود را قبل از تمدن مدرن دنبال کنند و برای ساختن جامعه و فرهنگ ایرلندی به آنچه امروز است اعتبار قائل شوند. با یک خال کوبی سلتیک برای مردان به ریشه‌ی خود احترام بگذارید. محبوب‌ترین انتخاب‌ها صلیب سلتیک، گره یا چنگ است.


111. تتو نقشه


تتو نقشه

خالکوبی نقشه روشی هنری برای یادآوری ارتباط با یک مقصد زیبا یا علاقه به سفر است. اگر دور دنیا را با کوله‌پشتی گشته‌اید یا سفر کردن در صدر فهرست آرزوهایتان است، هوس سرگردانی خود را با یک خالکوبی مردانه نقشه جشن بگیرید.


112. تتو وایکینگ


تتو وایکینگ

وایکینگ‌ها، جنگجویان محبوبی هستند. طرح‌های خالکوبی وایکینگ‌ زیادی برای انتخاب وجود دارد. راگنار درونی خود را رها کنید، برای محافظت و قدرت، چکش ثور برای القای شجاعت، محافظت و سخاوت این خالکوبی‌های جالب برای مردان را بررسی کنید.


113. تتو سایه


تتو سایه

با تتوهای عمیق و طرحی مرموز به سمت تاریک بروید. خالکوبی‌های سایه برای مردان که سایه‌های سنگین دارند خالکوبی چشم نواز و جسورانه است. آن‌ها برای طراحی‌های گوتیک بیشترین تأثیر را دارند.


114. تتو بی‌نظیر


تتو بی‌نظیر

در بودیسم، نماد unalome نشان دهنده راه روشنگری است. مارپیچ‌های آن، برای مردان، درونگرا است و نماد پیچ و تاب‌هایی است که در زندگی تجربه می‌کنیم. خطوط آن در لحظه‌ای که به صلح، هماهنگی یا روشنگری می‌رسیم صاف می‌شوند و بسیاری معتقدند نقاط به معنای مرگ است. این خالکوبی که در میان مردانی که در کلاس‌های یوگا شرکت می‌کنند و برای هرکسی که می‌خواهد به شادی و آرامش درونی دست یابد محبوب است.


115. تتو ZEN


تتو ZEN

انزو یک نماد مقدس ذن بودایی است که به معنای دایره با هم بودن است. این نشان دهنده ظرافت، قدرت و یک فکری است. ناحیه ایده‌آل برای این طرح گرد، شانه یا سینه است. دایره ممکن است یکی از ساده‌ترین خالکوبی‌های مردانه باشد، اما برای صاحب آن معنای عمیقی دارد.


116. تتو ماندالا


 تتو ماندالا

هندوئیسم و بودیسم از ماندالا به عنوان نمادی برای نشان دادن جهان و سفر معنوی استفاده می‌کنند. شکل گرد، ماندالا مانند دانه‌های برف است که هر کدام منحصر به فرد هستند. الگوهای تکراری آن‌ها باعث می‌شود که ماندالاها خالکوبی‌های قابل تنظیم برای مردان باشد. دور مچ دست، آرنج یا پشت گردن با این طرح خالکوبی کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از خالکوبی جدید خود مراقبت کنیم؟ (اقدامات احتیاطی و ایمنی)

مطالب مرتبط