230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

20 خرداد 1401

آیا به دنبال ایده برای تتو زدن هستید؟ این‌ها بهترین خالکوبی‌های مردانه است که مطمئناً شما را زیر وسوسه می‌کند!

زیبایی ممکن است در عمق پوست باشد، اما دلایل تتو زدن می‌تواند بسیار عمیق‌تر باشد. خالکوبی بازتاب شخصیت مردی است که در زیر این هنر نهفته است.

بوم زنده، هنر بدن، مد و موارد دیگر، خالکوبی ابزار بیان انسان مدرن است.

در حال تصمیم‌گیری برای زدن یک تتو یا چند علامت هستید، اگر این طور است مجموعه ما بیشتر از 230 تا از بهترین خالکوبی‌های مردانه را بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

ایده‌های خالکوبی برای مردان


39. خالکوبی BLACKWORK


خالکوبی BLACKWORK

منشأ خالکوبی‌های سیاه و سفید در اشکال باستانی و خالکوبی‌های قبیله‌ای نهفته است معمولاً بر روی بازو خالکوبی می‌شود.


40. تتو DOTWORK


 

تتو DOTWORK

خالکوبی‌های Dotwork یک طراحی کلاسیک دارند. این یک تکنیک منحصر به فرد است که چندین نقطه سیاه کوچک را برای ایجاد یک جلوه بصری قابل توجه ترکیب می‌کند. Dotwork ممکن است یک تصویر را زنده کند یا برای طراحی خالکوبی سایه ایجاد کند. طرح‌های دقیق‌تر می‌توانند ساعت‌ها کار را بطلبند، بنابراین خالکوبی‌های ایده‌آل برای مردانی است که صبر زیادی دارند.


41. تتو هندسی


تتو هندسی

اگر مردی هستید که به دنبال کشف یک خالکوبی متقارن خیره کننده هستید، یک‌ گزینه عالی می‌تواند طرح خالکوبی هندسی باشد. خطوط و زوایای مستقیم نشان دهنده نظم و ساختار هستند، در حالی که اشکال و منحنی نماد پیوند و اجتماع هستند.


42. تتو ژاپنی


تتو ژاپنی

قبل از جنگ جهانی دوم، خالکوبی ژاپنی راهی برای نشان دادن موقعیت اجتماعی و اغلب مجازاتی برای بردگان و جنایتکاران بود. از جنبه مثبت یک جذابیت معنوی و نمادی از فداکاری بودند. امروزه طرح‌های ماهی کوی، گیشا، اژدها، ببر و سامورایی به سبک ژاپنی خالکوبی‌های جالبی برای مردان هستند.


43. تتو خط کشی


تتو خط کشی

آیا شما مردی هستید که از چیزهای ساده در زندگی لذت می‌برید؟ اگر دوست دارید، خالکوبی خطی یک نقش الهام بخش است. این خالکوبی که در یک خط پیوسته اجرا می شود و یک خالکوبی جالب برای مردان است که شخصت پیچیده دارند. این تکنیک چشمگیر به یک هنرمند خالکوبی بسیار ماهر نیاز دارد.


44. تتو یادگاری


تتو یادگاری

احساسات درونی خود را نسبت به یک رویداد یا شخص ابراز کنید. به یک عزیز یا قهرمان احترام بگذارید و با علامت گذاری روی بدن خود برای زندگی آن‌ها را نزدیکتان نگه دارید. خالکوبی‌های یادبود بسیار مهم است، بنابراین تصمیم بگیرید که چقدر می‌خواهید تتو نشان داده شود و میزان دردی که می‌توانید تحمل کنید به اندازه‌ای است.


45. تتو طبیعت


تتو طبیعت

به مادر طبیعت ادای احترام کنید و با طرح‌هایی مانند حیوانات، گل‌ها، درختان، سواحل و کوه‌ها، احساس صلح و آرامش را القا کنید. اگر مردی هستید که سرگرمی‌هایی مانند شنا، پیاده‌روی و کوهنوردی دارید، پس وقت آن رسیده که این خالکوبی‌های الهام گرفته از طبیعت را امتحان کنید.


46. تتو واقعی


تتو واقعی

این تکنیک تماماً در مورد زنده کردن یک تصویر است. فرقی نمی‌کند پرتره یکی از عزیزانتان، افراد مشهور یا چیزی که برایتان مهم است باشد، به یک هنرمند خالکوبی با تجربه نیاز دارید. این کار را درست انجام دهید و یک خالکوبی با مفهوم عمیق خواهید داشت.


47. تتو با عدد رومی


تتو با عدد رومی

آیا تاریخی هست که بخواهید همیشه آن را به خاطر بسپارید؟ خالکوبی با اعداد رومی روشی زیبا و منحصر به فرد برای بزرگداشت یک مناسبت خاص است. آن‌ها یک ایده خالکوبی عالی برای مردان هستند.


48. تتو STICK AND POKE


تتو STICK AND POKE

خالکوبی‌های STICK AND POKE  خالکوبی مد روز هستند. با تعویض یک تفنگ برقی کلاسیک با یک ابزار سوزنی دستی و میله‌ای، نتیجه نهایی از نظر هنری بی‌نقص و بی‌نظیر می‌شود. خالکوبی‌های جسورانه STICK AND POKE برای مردان معمولاً با اندازه کوچک هستند. با این حال، می‌توانید آن‌ها را متناسب با جایی که می‌خواهید تتو بزنید بزرگ‌تر کنید.


49. تتو سنتی


تتو سنتی

شاید استقبال از خالکوبی برای دنیای غرب بیشتر طول کشیده باشد، اما زمانی که ملوانان رم شروع به تتو زدن کردند، این روند به سرعت گسترش یافت. از همان روزهای اولیه، این خالکوبی‌های قدیمی امتحان زمان را پس داده‌اند. خطوط ضخیم و سیاه و رنگ‌های روشن و جسورانه باعث شده تا این خالکوبی‌های سنتی مردانه به طراحی کلاسیک بپردازند.


50. تتو قبیله‌ای


تتو قبیله‌ای

قبایل باستانی از خالکوبی به عنوان نمادهای محافظتی برای نشان دادن موقعیت اجتماعی خود استفاده می‌کردند. خالکوبی‌های قبیله‌ای برای مردان اغلب دارای خطوط سیاه ضخیم در الگوهای تکراری هستند. این طرح‌ها بزرگ به نظر می‌رسند، بنابراین سینه، بازو، پشت و ران جاهای مناسبی برای داشتن خالکوبی چشمگیر است.


51. تتو مذهبی


تتو مذهبی

از بودیسم تا مسیحیت، طرح‌های خالکوبی مذهبی بسیار شخصی هستند و برای صاحب خود اهمیت معنوی دارند. آن‌ها یک ایده خالکوبی تأثیرگذار برای مردانی هستند که می‌خواهند عقاید خود را با جهان به اشتراک بگذارند.


52. تتو آس


تتو آس

کارت‌ آس قوی‌ترین ورق در بازی هستند. و خالکوبی آس راهی برای نشان دادن به جهان است که شما یکی از برندگان زندگی هستید. همچنین می‌توانند نمادی از میل به برنده شدن در بازی باشند. یک کارت ACE با هر انگیزه‌ای که باشد، یک خالکوبی بسیار جالب برای مردان ایجاد می‌کند.


53. تتو آفریقایی


تتو آفریقایی

این خال کوبی به جهان نشان می‌دهد که شما برگزیده هستید. طرح‌های سنتی آفریقایی بسیار نمادین هستند. اگر به دنبال یک خال کوبی جذاب برای مردان هستید و می‌خواهید به میراث خود ادای احترام کنید، پوست شما بهترین بوم است.


54. تتو گیاهان


تتو گیاهان

طرح‌های خالکوبی گیاهان، خالکوبی‌های جالبی برای مردانی هستند که با طبیعت هماهنگ هستند. از بازوها گرفته تا قسمتی از سینه و پشت، نقشی خلاقانه ایجاد می‌کنند. طرح‌های مردانه زیادی برای انتخاب وجود دارد.


55. خالکوبی هیپستر


خالکوبی هیپستر

وقت آن رسیده است که به همه نشان دهید که چقدر منحصر به فرد هستید و لباس‌های هیپستر خود را با افتخار بپوشید. اصالت خود را بیان کنید و با این ایده خالکوبی بسیار جالب برای مردان خلاقیت به خرج دهید.


56. تتو صدف دریایی


تتو صدف دریایی

خالکوبی صدفی، شکل اصلی هنر بدن است و خالکوبی‌های متفکرانه‌ای را برای مردان عاشق دریا ایجاد می‌کند. اما اگر کمی عمیق‌تر شیرجه بزنید و متوجه خواهید شد که آن‌ها طرحی معنادار هستند که نماد عشق هستند. خود را در برابر نیروهای منفی محافظت کنید. در هر صورت، اجازه دهید خالکوبی شما حرف بزند.


57. تتو اعتدال


تتو اعتدال

اعتدال سفری طولانی اما ارزشمند است. کسانی که این مسیر را دنبال می‌کنند ممکن است خالکوبی را انتخاب کنند که نشان دهنده تصمیم آن‌ها برای رهبری یک سبک زندگی درست است و انگیزه ثابتی را ارائه می‌دهد. دعای آرامش، نماد مثلث و سکه همگی استعاره‌هایی با این مفهوم هستند. این‌ها خالکوبی‌های محبوب برای مردانی است که سبک زندگی هوشیارانه دارند.


58. تتو چاکراه


تتو روح

یک خالکوبی چاکراه برای هر کسی که خواهان یک تجربه تتو جامع، عالی است. اغلب با یک جلسه مدیتیشن و بدن خوانی شروع می‌شود تا مشخص شود کدام نواحی نیاز به درمان دارند. پس از این، ممکن است خواندن تاروت وجود داشته باشد. هنرمند خالکوبی بر اساس یافته‌های خود طرحی را ایجاد می‌کند تا خالکوبی‌های معنی‌دار برای مردان با ارتباطات معنوی عمیق ایجاد کند.


59. تتو STONER


تتو STONER

اگر خالکوبی کردن یکی از سرگرمی‌های مورد علاقه شماست و زندگی را خیلی جدی نمی‌گیرید، چرا خالکوبی استونر را در نظر نگیرید؟ خالکوبی استونر برای مردان می‌تواند کوچک، بزرگ، عجیب و غریب و رنگارنگ باشد.


60. تتو گوتیک


تتو گوتیک

جمجمه‌ها، خون آشام‌ها، تابوت‌ها، خفاش‌ها و طرح‌‌های نمادین از این دست، طرفداران قابل توجهی دارند. طرح‌های گوتیک اسرارآمیز و جالب، خالکوبی‌های مناسبی برای مردانی هستند که در هنرهای دارک فعالیت می‌کنند. آن‌ها نقش‌های عجیب و غریبی از هنر بدن هستند!


61. تتو موتور سیکلت


تتو موتور سیکلت

بال‌ها، عقاب‌ها، شعله‌های آتش، جمجمه‌ها، نام‌های تجاری موتورسیکلت و وابستگی‌های باشگاه تنها برخی از جالب‌ترین خالکوبی‌های موتورسیکلت برای مردان هستند. به ندرت پنهان می‌شود و بهترین ظاهر پسر بد برای بازوها و پشت کمر است، این به خوبی با یک کت چرمی ست می‌شود.


62. تتو WORLD OF WARCRAFT


تتو WORLD OF WARCRAFT

در سال 2004، انتشار World of Warcraft دنیای بازی‌ها را طوفانی کرد و بیش از 100 میلیون حساب کاربری ایجاد کرد. آیا شما یک طرفدار سرسخت WoW هستید و به دنبال یک ایده جالب برای خالکوبی مردانه هستید؟ یک معبد دائمی در قلمرو Azeroth با طرح‌های شخصیت‌‌های اسطوره‌ای را بازسازی کنید.


63. تتو حروف آلفا و امگا


تتو حروف آلفا و امگا

آلفا و امگا ممکن است تنها دو حرف الفبای یونانی باشند. اما آلفا نماد جوهره معنوی وجود یک فرد است، در حالی که امگا مخفف جسم است. حروف وقتی در کنار هم باشند قدرت می‌گیرند و شکاف بین روح و جسم را پر می‌کنند. ترکیب هر دو حرف می‌تواند خالکوبی‌های معنی‌داری را برای مردان ایجاد کند.


64. تتو انیمه


تتو انیمه

شخصیت‌های انیمه ژاپنی از رمانتیک تا وحشتناک و کمدی، به اندازه طرفداران هاردکورشان متنوع هستند. تاتو انیمه خالکوبی‌های جالبی برای مردانی هستند که می‌خواهند عشق خود را به این ژانر کارتونی نشان دهند. روشن و جسور، در مورد سبک مورد نظر خود تصمیم بگیرید و هنرمند ماهری را پیدا کنید تا ایده شما را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام تتو | خودتان طراح تتوی خود باشید!


65. تتو هوانوردی


تتو هوانوردی

هواپیما یک خالکوبی جالب برای مردانی است که در صنعت هوانوردی کار می‌کنند. برای هر کسی که نیاز دارد تتو خود را پنهان کند، جای مناسب در قفسه سینه، پشت کمر و پاها است. بهتر از این، اگر چیزی برای پنهان کردن ندارید و از ماجراجویی و سفر لذت می‌برید، عینک آفتابی هوانوردی و یک ساعت خلبانی را اضافه کنید.


66. تتو آزتک


تتو آزتک

خالکوبی آزتک‌ها قدرت بخش و نماد یک زندگی مرفه خواهد بود. خالکوبی‌های آزتک برای مردان تقریباً همیشه سیاه و خاکستری هستند اما در طرح‌های سه بعدی نیز خوب از آب در می‌آیند. خالکوبی‌های خشن و مردانه، آزتک‌ها برای نشان دادن بدنی خوش فرم ایده‌آل هستند.


67. تتو چینی


تتو چینی

تاریخ و فرهنگ چین همچنان منبع الهام برای کسانی است که زیر سوزن تتو می‌روند. حروف چینی دیگر مرسوم نیستند، اما طرح‌های کلاسیک، رنگارنگ و جسورانه مانند کپور کوی و اژدها هنوز هم خالکوبی‌های چینی محبوب مردان هستند.


68. تتو کابوی


تتو کابوی

با یک خالکوبی کابوی، نمادی از استقلال، آزادی، قدرت و نوستالژی غرب وحشی باشد. این خالکوبی‌های مردانه یک نقش کلاسیک برای هر کسی است که به سبک کابوی یا غربی علاقه دارد. علاوه‌بر این، آن‌ها هرگز از مد نمی‌افتند.


69. تتو مایان


تتو مایان

خالکوبی‌های مایاها شگفت انگیز هستند! خالکوبی‌های پیچیده، دقیق و جذاب، واقعاً خالکوبی‌های الهام‌بخش برای مردان هستند. مایاها به سنت‌ و فرهنگ خود احترام زیادی قائل بودند. از میان جمعیت متمایز شوید و جنگجوی درونی خود را با طرح‌های مایان رها کنید.


70. تتو میهنی


تتو میهنی

خالکوبی‌های میهن پرستانه برای مردان یک راه عالی برای احترام به یک تاریخ خاص در تاریخ، شاد یا غمگین است. آن‌ها نمادهای غم، خشم، شجاعت، امید، شکوه و انعطاف هستند. بنابراین چه پرچم را به سبک سلتیک بر روی سینه خود بپوشید و چه یک عقاب کچل سه بعدی بر پشت خود، تاریخ و میراث را جشن بگیرید.


71. تتو سانسکریت


تتو سانسکریت

شانتی، که به معنای آرامش درونی است، یک طرح خالکوبی محبوب سانسکریت است. خالکوبی جالب برای مردان هستند. اما، اگر این‌ها آرامش و نور درونی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد، چرا راه راسل برند مشهور را دنبال نکنید که روی بازوی راستش آنوگاچاتو پراواه نقش بسته است.


72. تتو ورزشی


تتو ورزشی

از بسکتبال تا بیسبال، بوکس تا دوچرخه سواری، و فراتر از آن، خالکوبی‌های ورزشی برای مردان راهی برای نشان دادن حمایت از یک بازیکن یا تیم خاص است. بنابراین بازی خود را با یک پرتره، برند لباس ورزشی یا لوگوی تیم، یا نام شروع کنید و طرح مورد علاقه خود را با افتخار روی بدن داشته باشید!


73. تتو اثر انگشت


تتو اثر انگشت

هر مردی دارای علائم منحصر به فرد خود است و خالکوبی اثر انگشت را منحصر به فردترین تتو می‌کند! بهترین محل برای این نوع خالکوبی‌ها برای مردان، روی ناحیه‌ای از پوست است که کشیده نمی‌شود یا به سرعت پیر نمی‌شود. این‌ها شامل پا، مچ پا یا شانه می‌شود. برای کسانی که به تازگی پدر شده‌اند، یک راه ویژه برای علامت گذاری تاریخ تولد فرزندشان است.


74. تتو ساعت شنی


تتو ساعت شنی

بدن خود و گذر زمان را با خالکوبی ساعت شنی علامت گذاری کنید. طرحی مشکی و خاکستری را برای فضایی قدیمی انتخاب کنید، یا بال‌هایی به ساعت شنی بدهید تا نماد زمان پرواز باشد. برای چیزی انتزاعی‌تر، ساعت شنی دالی، یادآور زمان در حال گذر است. نمادی از صبر و یادآوری مرگ است، بسیاری از ایده‌های خالکوبی جالب برای مردان وجود دارد که فقط منتظر یک بوم نقاشی مناسب هستند.


75.  تتو لاتین


تتو لاتین

زبان روم‌های باستان، صدها ضرب‌المثل لاتینی وجود دارد که با هر خلق و خوی مطابقت دارد. برای مردان آلفا که رهبری را به دنبال کردن ترجیح می‌دهند، "Non Ducor, Duco" (من رهبر نمی‌شوم، من رهبری می‌کنم) یک انتخاب قدرتمند است. اگر بر یک موقعیت شخصی چالش برانگیز غلبه کرده‌اید و به دنبال یک ایده جالب برای خالکوبی برای مردان هستید؟ "Ad Astra per Astra" (از طریق مصیبت به ستاره‌ها) یادآوری معنادار از آنچه می‌توانید به دست آورید است.


76. تتو پرتره


تتو پرتره

خالکوبی پرتره راهی برای نزدیک کردن عزیزان است. با این حال، خالکوبی‌های پرتره برای مردان نیز می‌توانند به یک الگو یا سلبریتی الهام بخش ادای احترام کنند. برای بهترین نتیجه، یک هنرمند خالکوبی متخصص در کارهای پرتره پیدا کنید زیرا طرح‌ها گاهی اوقات سه بعدی هستند و به مهارت زیادی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت سوم)

مطالب مرتبط