23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت اول)

23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت اول)

15 مرداد 1401

تتوی روی سینه برای افراد ضعیف و ترسو نیست. این یکی از دردناک‌ترین جاها برای هنر بدن است اما اجازه ندهید که این درد شما را ناامید کند. می‌توانید تتوهای ساده و ظریف یا طرح‌های بزرگ و پیچیده را روی سینه خود بزنید.


1. تاتو روی سینه گل


اتو روی سینه گل

تتو گل نماد زندگی، رشد و عشق است. گل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد که هر کدام معنا و مفهوم خود را دارند و این امکان را به شما می‌دهند که با خالکوبی‌های معنی‌دار افکار و احساسات خود را منعکس کنید. نیلوفر آبی نشان‌دهنده روشنگری و تولد دوباره است، در حالی که گل رز نماد زیبایی، میل و اشتیاق است. گل‌ها را می‌توان در سبک‌های مختلف تتو کرد. سینه یکی از دردناک‌ترین مکان‌ها برای جوهر زدن است، اما فضای زیادی برای خالکوبی کردن به شما می‌دهد.


2. تاتو روی سینه مدوسا


تاتو روی سینه مدوسا

افسانه مدوسا از اساطیر یونانی گرفته شده است. او یک هیولای است که نگاهش می‌تواند هرکسی را که به او نگاه می‌کند به سنگ تبدیل کند. مدوسا به روش‌های مختلفی به تصویر کشیده شده است و طرح‌ها قابل تفسیر هستند. برای برخی، او نماد شر، حسادت و مرگ است. برای دیگران، او نشان‌دهنده تولد دوباره و قدرت است و می‌تواند راهی برای جشن گرفتن قدرت زنانه باشد. طرح مدوسای به روش‌های مختلف ایجاد شود. ساده یا بیش از حد واقع بینانه و بزرگ یا کوچک؛ جای مناسب نیز برای اندازه طراحی مهم است ناحیه سینه در مقیاس درد بالا است، بنابراین تتو در اینجا نشان‌دهنده فردی قوی و انعطاف‌پذیر است که از درد نمی‌ترسد.


3. تاتو روی سینه اژدهای


تاتو روی سینه اژدهای

تتو اژدها یک انتخاب عالی برای طراحی روی سینه است زیرا این ناحیه فضای کافی را برای خلاقیت و نشان‌دادن اژدها با جزئیات درخشان را فراهم می‌کند. خالکوبی اژدها نماد قدرت، خرد و بی‌باکی است، در عین حال نشان‌دهنده چیزهای مختلف در شرق و غرب است. در شرق، اژدها نشان‌دهنده رفاه، محافظت و خوش شانسی است، در حالی که در غرب، نماد طمع و گناه هستند. تفسیری که انتخاب می‌کنید در طراحی شما منعکس می‌شود. زمانی که اژدها تتو زده شود، فوق‌العاده به نظر می‌رسند و طراحی جسورانه و چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند، اما یک تتو ساده با جوهر سیاه نیز خوب به نظر می‌رسد. اژدها یک انتخاب عالی است و قدرت درونی شما را نشان می‌دهد.


4. تتو روی سینه مادر


تتو روی سینه مادر

انتخاب تتو مناسب می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد زیرا می‌خواهید با چیزی که بعداً پشیمان نخواهید شد جوهر شوید. خالکوبی مادر یک انتخاب عالی است زیرا پیوندی را که با یکی از مهم‌ترین افراد زندگی شما به اشتراک می‌گذارید جشن می‌گیرد. خالکوبی است که به مادران احترام می‌گذارد یا راهی برای نزدیک نگه‌داشتن او در قلب شماست. طراح‌های بسیار متفاوتی هست، اما تتو مادر دهه‌هاست که وجود دارند و اغلب در سبک‌های تاتوی ملوان جری یا سنتی آمریکایی ایجاد می‌شوند.


5. تاتو روی سینه کامل


تاتو روی سینه کامل

سینه یک مکان عالی برای خالکوبی است زیرا به اندازه کافی بزرگ است که امکان طرح‌های با جزئیات دقیق را فراهم می‌کند. در طراحی خود خلاق باشید و قسمت کوچکی از سینه را بپوشاند یا یک خالکوبی کامل باشد. معده یکی از دردناک‌ترین مکان‌ها برای هنر بدن است که به دلیل حساسیت آن ناحیه، در مقیاس بزرگ درد اندازه‌گیری می‌شود. اگر می‌توانید درد را تحمل کنید، مکان فوق‌العاده‌ای است که به شما امکان می‌دهد تاتوی خود را به راحتی بپوشانید و هر زمان که می‌خواهید و طبق شرایط خود آن را نشان دهید. چیزی معنادار را انتخاب کنید تا افکار و احساسات شما را منعکس کند.


6. تتو روی سینه پروانه


تتو روی سینه پروانه

پروانه یکی از زیباترین طرح‌های تتو است. تتو پروانه نشان‌دهنده رشد، دگرگونی و زیبایی است. افرادی که این طرح را انتخاب می‌کنند، اغلب به دلیل معنای مرتبط با آن به سمت آن کشیده می‌شوند و یک خالکوبی پروانه می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند در مورد چگونگی گذراندن یک دوره انتقالی در زندگی‌تان باشد. طرح‌های رنگی پروانه فوق‌العاده است و در طیف گسترده‌ای از علائم و رنگ‌های مختلف تتو زده می‌شود. همچنین می‌توانید آن را با تصاویر دیگر ترکیب کنید، از جمله نماد بی‌نهایت که می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند در مورد زندگی و چگونگی زندگی هر روز به‌طور کامل داشته باشد. یا آن را با جزئیات گل، یا خورشید و ماه ترکیب کنید.


7. تاتو روی سینه گانگستری


تاتو روی سینه گانگستری

هنر بدن مدت‌هاست که مورد علاقه افراد سرسخت و گانگستر‌ها بوده است. این جوهر برای نشان‌دادن وابستگی‌ به باند و القای ترس در دیگران انجام می‌شده.  اما اگر نمی‌خواهید شبیه یک گانگستر به نظر برسید بهتر است از برخی از طرح‌ها اجتناب کنید.


8. تتو روی سینه ژاپنی


تتو روی سینه ژاپنی

هنگامی که نوبت به یافتن تتو روی سینه می‌شود، نه تنها طراحی بلکه سبک آن نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. تتوهای ژاپنی یک انتخاب عالی برای کسانی است که روشن و جسور هستند، با استفاده از یک پالت رنگی رنگارنگ اما محدود ایجاد می‌شوند و موضوع آن‌ها که اغلب براساس سنت یا فرهنگ عامه است. تصاویر محبوب عبارتند از ماهی کوی، شکوفه‌های گیلاس، اژدها و ققنوس؛ هر یک از این‌ها نمادین هستند و می‌توانند بیانیه‌ای قدرتمند در مورد افکار و احساسات شما بیان کنند. خالکوبی‌های ژاپنی در سراسر جهان رایج شده‌اند، اما تتو هنوز هم در ژاپن بدنام هستند. این به دلیل ارتباط آن‌ها با باند بدنام یاکوزا است.


9. تتو روی سینه مار


تتو روی سینه مار

تتو مار یک انتخاب عالی برای مردان است و می‌تواند به گونه‌ای طراحی شود که به نظر برسد پیچیده است و آن را در مرکز سینه خود قرار دهید، یا آن را طوری طراحی کنید که به صورت عمودی باشد. مارها یک انتخاب نمادین هستند. آن‌ها بسته به فرهنگ و جایی که از آن الهام گرفته‌اید، چیزهای مختلفی را نشان می‌دهند. به عنوان مثال، برای مسیحیان، مار با گناه مرتبط است، در حالی که تتو مار ژاپنی نشان‌دهنده شانس و محافظت است. مارها همچنین با دگرگونی و تولد دوباره مرتبط هستند و بیانیه‌ای قدرتمند در مورد چرخه زندگی می‌دهند. این یک انتخاب عالی برای کسی است که به دنیای پس از مرگ فکر می‌کنند.


10. تتو بالای سینه


تتو بالای سینه

تتو روی سینه دردناک است و شما باید به طور جدی فکر کنید که آیا این محلی مناسب برای تتو شما است. این درد از زیاد تا شدید متغیر باشد. با این حال، جذابیت و تطبیق‌پذیری که دارد وسوسه‌انگیز است. شما به راحتی می‌توانید تتو روی سینه را بپوشانید و زمانی که می‌خواهید آن را نشان‌دهید. همچنین می‌توانید محل قرارگیری را امتحان کنید، و انتخاب کنید که کل سینه را بپوشانید یا روی پهلو یا فقط زیر استخوان سینه‌تان تمرکز کنید. کمبود ماهیچه و چربی همراه با پوست نازک و نزدیکی به استخوان، این ناحیه را به مکانی دردناک، اما جذاب برای تتو بعدی شما تبدیل کرده است.


11. تاتو روی سینه گرگ


تاتو روی سینه گرگ

گرگ حیوانی زیبا و نمادین و انتخابی عالی برای تتو شماست. این حیوان نماد وفاداری، عشق و خانواده است. معمولاً برای نشان‌دادن وفاداری شما به نزدیک‌ترین افراد خالکوبی می‌شود زیرا گرگ‌ها در گله زندگی می‌کنند و قدرت و بقای آن‌ها به تعدادشان بستگی دارد. خالکوبی گرگ نشان‌دهنده قدرت در وحدت، پیوند ابدی و اهمیت وفادار ماندن به کسانی است که به آن‌ها اهمیت می‌دهید. گرگ به روش‌های مختلفی طراحی می‌شود، از طرح‌های ساده گرفته تا خالکوبی‌های فوق‌العاده واقعی، نکته مهم در مورد جوهر گرفتن روی سینه، فضا است. طراحی شما محدود نخواهد شد زیرا ناحیه بزرگی از پوست را انتخاب کرده‌اید. این به شما آزادی در خلاقیت می‌دهد. طرح گرگ یکی از جذاب‌ترین ایده‌های تتو برای مردان است.


12. تتو روی سینه بودا


تتو روی سینه بودا

مذهب از دیرباز الهام بخش هنر بدن بوده است و تصاویر زیادی برای انتخاب وجود دارد. بودا برای ایمان بودایی مهم است و خالکوبی طراحی شده در تصویر او اغلب با صلح، خرد و آرامش همراه است. مردان که طرحی از بودا را انتخاب می‌کنند، این کار را برای ارج نهادن به ایمان خود انجام می‌دهند. همچنین برای نماد روشنگری معنوی تتو می‌شود. خالکوبی شما می‌تواند ساده یا دقیق باشد و شامل تصاویر دیگری برای بیان یک داستان بزرگتر باشد. با این حال، درک این نکته مهم است که برای بسیاری، انجام خالکوبی بودا توهین آمیز است.

بیشتر بخوانید: 23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت دوم)

مطالب مرتبط