23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت دوم)

23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت دوم)

15 مرداد 1401

 

بیشتر بخوانید: 23 طرح تتو روی سینه برای مردان (قسمت اول)

تتوی روی سینه برای افراد ضعیف و ترسو نیست. این یکی از دردناک‌ترین جاها برای هنر بدن است اما اجازه ندهید که این درد شما را ناامید کند. می‌توانید تتوهای ساده و ظریف یا طرح‌های بزرگ و پیچیده را روی سینه خود بزنید.


13. تاتو روی سینه فرشته


تاتو روی سینه فرشته

تتو فرشته برای نشان‌دادن وفاداری شما به ایمان خود یا به عنوان یک قطعه یادبود برای احترام به کسی که درگذشته طراحی می‌شود. فرشتگان با هدایت، عشق و پاکی همراه هستند. اگر برای این ویژگی‌ها ارزش قائل هستید و می‌خواهید یک خالکوبی به شما یادآوری کند که در مسیر درست بمانید یا اینکه تنها نیستید، این یک انتخاب عالی است. محل قرارگیری طرح شما نیز مهم است. هرچند تتو روی سینه در جدول مقیاس درد بسیار بالاست، اما توجه را به یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن انسان جلب می‌کند. طراحی شما می‌تواند این باشد که شکم خود را با افتخار نشان‌دهید، یا عیوبی را که در مورد آن‌ها احساس ناراحتی می‌کنید پنهان کنید. انتخاب باشماست.


14. تاتو روی سینه انیمه


تاتو روی سینه انیمه

تتو انیمه گویا و معنادار هستند و می‌توانند چیزهای زیادی در مورد تتو آن بگویند. اصطلاح انیمه به سبک ژاپنی انیمیشن اشاره دارد و شخصیت‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. تتو انیمه نشان‌دهنده چیزهایی است که شما به آن علاقه دارید و می‌تواند الهام بخش باشد یا بیانیه‌ای قدرتمند داشته باشد. برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمال را ترجیح می‌دهند، یک طرح کوچک و ساده را انتخاب کنید یا یک قطعه بزرگ و با جزئیات بسازید که داستانی را روایت می‌کند و کل شکم و سینه شما را می‌پوشاند. سینه ممکن است محل دردناکی برای جوهرزدن باشد، اما برای برخی، این بخشی از جذابیت است. این نشان می‌دهد که تتو شما چقدر برای شما معنادار است زیرا مایل بودید در مقابل درد مقاومت کنید.


15. تاتو روی سینه جمجمه


 تاتو روی سینه جمجمه

جمجمه انسان نمادی از مرگ است که به طور جهانی قابل تشخیص است و همچنین با تخریب و شرارت همراه است. انتخاب تتو جمجمه راهی عالی برای القای ترس در دیگران یا نشان‌دادن این است که شما فردی هستید که نباید با آن درافتاد یا اینکه افکار شما را در مورد مرگ و چرخه زندگی منعکس می‌‌کند. روش‌های مختلفی برای طراحی تتو شما وجود دارد و جمجمه زمانی که با تصاویر دیگری مانند گل رز، خنجر یا مار ترکیب می‌شود، عالی به نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید نقل قول‌هایی را انتخاب کنید که به شما الهام می‌بخشد یا نام یکی از عزیزان را اضافه کنید که طرح شما را به یک تتو یادبود تبدیل کرده است. سینه به دلیل اندازه آن مکان جذابی است. همچنین به راحتی پوشاند می‌شود و به شما اجازه می‌دهد تصمیم بگیرید که چه زمانی و چگونه می‌خواهید هنر بدن خود را به نمایش بگذارید.


16. تاتو روی سینه ببر


تاتو روی سینه ببر

یکی از زیباترین و باشکوه‌ترین حیوانات جهان ببر است. تتو ببر نشان‌دهنده قدرت، انعطاف‌پذیری و استقلال است. کسی که احساس می‌کند فقط می‌تواند برای انجام کارها به خودش تکیه کند، را تأیید می‌کند یا می‌تواند نمادی از آزادی و قدرت باشد و به شما انگیزه دهد که ریسک کنید و از  فرصت‌های زندگی استفاده کنید. ببر تتو‌ی قدرتمند و معنا‌دار است که خود را به سبک‌های مختلف از جمله ژاپنی، سنتی آمریکایی و فوق واقع گرایانه می‌رساند و انتخاب ناحیه بزرگی مانند شکم به شما امکان می‌دهد خلاقیت داشته باشید.


17. تاتو روی سینه جغد


تاتو روی سینه جغد

تتو جغد با جادو، خرد و دانش مرتبط است. این پرندگان شبگرد هستند و اغلب معرف جادوی شب هستند. آن‌ها همچنین گاهی به زندگی پس از مرگ مرتبط می‌شوند و به عنوان یک راهنمای معنوی دیده می‌شوند. جغد برای بسیاری از فرهنگ‌ها، از جمله بومیان آمریکا، که به عنوان پیام‌آور یا فال مرگ تلقی می‌شد. راه‌های زیادی برای طراحی خالکوبی جغد وجود دارد و جذابیت تتو روی سینه این است که فضای کافی برای ترکیب چندین تصویر وجود دارد. بسته به معنایی که می‌خواهید بیان کنید، این می‌تواند ماه، جمجمه یا گل‌ها را شامل شود.


18. تاتو روی سینه کشتی


 تاتو روی سینه کشتی

آستانه درد در هر فردی متفاوت است، اما چیزی که اکثر مردم با آن موافق هستند این است که تتو روی سینه درد دارد. میزان ناراحتی شما بستگی به ساختار و اندازه و جزئیات طراحی دارد. از فضا استفاده کنید و خلاق باشید. تتو کشتی با سفر، شروع جدید و ماجراجویی همراه است. آن‌ها توسط ملوانان یا افرادی که علاقه زیادی به دریا دارند، خالکوبی می‌شوند.


19. تتو روی سینه طرح‌های سنتی آمریکایی


تتو روی سینه طرح‌های سنتی آمریکایی

برای انجام تتو سبک‌های زیادی وجود دارد، از جمله تکنیک سنتی آمریکایی، این سبک با ظاهری جسورانه، خطوط مشکی ضخیم، پالت رنگ روشن و سایه و جزئیات محدود مشخص می‌شود. تتوها از نظر ظاهری دو بعدی هستند و بسته به ترجیح شما می‌توانند ساده یا دقیق باشند. این‌ها طرح‌هایی چشم‌نواز هستند. تتوهای سنتی آمریکایی نشان‌دهنده شخصیت سرکش شماست.


20. تاتو روی سینه پرنده


تاتو روی سینه پرنده

تتو پرنده با آزادی و استقلال همراه است و می‌تواند بیانیه‌ای قدرتمند در مورد افکار شما در مورد این چیزها را ایجاد کند. طرح پرنده نشان‌دهنده تمایل شما برای رهایی از محدودیت‌های ذهنی و جسمی است یادآوری می‌کند که ریسک کنید و زندگی را تا حد امکان زندگی کنید. همچنین هزاران گونه پرنده مختلف برای انتخاب وجود دارد که هر کدام معنای خود را دارند. به عنوان مثال، جغد با جادو، رمز و راز و زندگی پس از مرگ مرتبط است، در حالی که یک پرستو نشان‌دهنده اکتشاف و سفر است. گزینه‌های مختلف بسیار زیادی وجود دارند که به شما این آزادی را می‌دهد تا طرحی منحصربه‌فرد و شخصی ایجاد کنید. هنگام تصمیم‌گیری در مورد محل ایده‌آل، سینه را در نظر بگیرید. این یک منطقه بزرگ است و برای طرح‌های دقیق یا طرح‌های کوچک و ساده عالی به نظر می‌رسد.


21. تاتو روی سینه گل رز


تاتو روی سینه گل رز

گل رز یکی از زیباترین و نمادین‌ترین گل‌هاست. خالکوبی گل رز با لذت و درد همراه است. به این دلیل است که گل زیباست اما خارها درد دارند. این نشان‌دهنده احساسات شما نسبت به یک رابطه و اینکه چگونه باید قلب خود را محافظت کنید، باشد. گل‌رز نمایانگر زیبایی، زندگی و رشد است. انتخاب‌های زیادی برای خالکوبی گل رز وجود دارد و می‌توانید آن را با تصاویر دیگر ترکیب کنید تا به معنای کلی آن اضافه کنید. رنگی که انتخاب می‌کنید بر نمادگرایی نیز تأثیر می‌گذارد. قرمز با اشتیاق و انتقام همراه است در حالی که زرد نشان‌دهنده دوستی و خوش‌بینی است.


22. تتو روی سینه لنگر


تتو روی سینه لنگر

خالکوبی لنگر یک انتخاب واضح برای ملوانان و کسانی است که زندگی خود را در دریا می‌گذرانند، اما حتی اگر تا به حال پا بر روی کشتی نگذاشته باشید، به صورت نمادی آن را تتو کنید. لنگرها نشان‌دهنده ثبات و آرامش هستند، که برای جلوگیری از حرکت کشتی‌ها در جریان استفاده می‌شود، آن‌ها نشان‌دهنده استواری و انعطاف‌پذیری هستند. خالکوبی لنگر می‌تواند یادآوری برای متمرکز ماندن در زمان‌های چالش برانگیز باشد یا برای نشان‌دادن اینکه شما پس از یک دوره پرفراز و نشیب در زندگی‌تان قوی‌تر ظاهر شده‌اید. این طرح می‌تواند بزرگ یا کوچک، ساده یا جزئی باشد و در سبک‌های مختلف ایجاد شود. صرف‌نظر از اینکه چه‌چیزی را برای جوهرزدن انتخاب می‌کنید، سینه بهترین بوم است. به دلیل تطبیق‌پذیری‌اش جذاب است و توجه را به یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های بدن جلب می‌کند.


23. تاتو روی سینه نقل قول


تاتو روی سینه نقل قول

کلمات می‌توانند ما را به حرکت درآورند. آن‌ها الهام بخش هستند، انگیزه می‌دهند و در مورد افکار و احساسات شما چیزهای زیادی برای گفتن دارند، به همین دلیل است که تتوهای نقل قول بسیار محبوب هستند. نقل قول از هر جایی گرفته می‌شود. کتاب داستان مورد علاقه دوران کودکی، قسمتی از کتاب مقدس، یا شعری که کسی برای شما نوشته است. فونت‌های مختلفی برای شخصی‌سازی طراحی وجود دارد. حتی می‌توانید دستخط یکی از عزیزان را انتخاب کنید. انتخاب جوهر روی سینه به شما فضای بیشتری برای نقل قول‌های طولانی‌تر می‌دهد. همچنین می‌توانید نقل قول خود را با تصاویر دیگر ترکیب کنید تا خالکوبی دقیق‌تری ایجاد کنید. انتخاب با شماست پس از آن لذت ببرید.


سوالات متداول درباره‌ی تاتو روی سینه


آیا تتو روی سینه درد دارد؟

تحمل درد هرکس متفاوت است، اما اکثر افراد موافقند که تتو روی سینه فوق‌العاده دردناک است. این شاخص در نمودار مقیاس درد بسیار بالا است، حدود هفت از ده برای مردان است. ساختار شما و اندازه و جزئیات طراحی شما نیز بر درد شما تأثیر می‌گذارد.

هزینه تتو روی سینه چقدر خواهد بود؟

تاتو معده بسته به عوامل مختلفی قیمت متفاوتی دارد. این‌ها شامل اندازه و جزئیات خالکوبی شما، محل دقیق، و سالن و هنرمندی است که انتخاب می‌کنید.

بیشتر بخوانید: 230 ایده‌ تتو برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

مطالب مرتبط