55 مدل موی ساده دخترانه

55 مدل موی ساده دخترانه

23 تیر 1401

مدل موی زیبا و ساده احساس عالی را در شما ایجاد می‌کند، تنوع زیادی در  بین مدل‌های مو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی آن را مطابق با سلیقه و علایق خود تطبیق دهید. چه موهای کوتاه، بلند، لخت یا فر داشته باشید، مدل مویی مطابق با  جنس و بافت موها و سلیقه شما در اینجا پیدا می‌شود. مدل مویی را انتخاب کنید که به شما احساس یک شاهزاده خانم را بدهد، با یک تاج، گیره سر، اکسسوری مو یا بافت به موهای خود جلوه دهید. مدل‌های ساده و ظریف را امتحان کنید یا آن را شلوغ و پیچیده نگه دارید. مدل موی آپدو حالتی است که موها را به سمت بالا می‌کشد و از صورت دور می‌کند. به خواندن ادامه دهید تا بهترین مدل مو آپدو را برای خود بیابید!


1. مدل آپدو برای موهای بلند


مدل آپدو برای موهای بلند

دختر خانم‌ها عاشق موهای بلند و زیبا هستند همیشه موی بلند و سالم احساس خوبی را به خانم‌‌ها القا می‌کند و محدودیت کمی برای آن وجود دارد و به شما امکان می‌دهد در مدل موی انتخابی خود خلاق باشید خواه مدل موی پیچیده و بافته شده یا چیزی ساده‌ باشد. شما می‌توانید هر مدل مویی را روی موهای بلند پیاده کنید البته اگر موهای ضخیمی داشته باشید باعث سنگینی روی سر می‌شود که حفظ آن، ممکن است چالش برانگیز باشد. این چیزی است که هنگام تصمیم‌گیری در مورد این که کدام مدل مو آپدو مناسب شماست باید در نظر گرفته شود.


2. مدل آپدو برای موهای کوتاه


مدل آپدو برای موهای کوتاه

موهای کوتاه نگهداری کمی می‌خواهند و در عین حال شیک هستند اما مدل دادن به آن چالش برانگیز است اگر موی کوتاهی دارید هر چه شینیون شما ساده‌تر باشد، بهتر است، به عنوان مثال موهایتان را دم اسبی ببندید تا عاشقانه و رمانتیک به نظر برسد. برای داشتن ظاهری بازیگوش، زیبا و دخترانه، مدل موی نیمه رو به پایین را امتحان کنید یا موها را با یک شینیون نامرتب درست کنید. مدل آپدو شیک و زیبا است و روی انواع بافت مو خوب به نظر می‌رسد.


3. مدل آپدو برای موهای متوسط


مدل آپدو برای موهای متوسط

موهای متوسط به اندازه‌ای بلند هستند که می‌توان انواع مدل مو‌ها را امتحان کرد در عین حال به اندازه‌ای کوتاه است که به نگهداری زیادی نیاز نداشته باشد. این اندازه مو برای دستیابی به  مدل آپدوی ساده و شیک عالی است و بسته به سلیقه و بافت مو شما مدل‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برای کسانی که موهای فر یا موج‌دار دارند، می‌توانند با آغوش باز بافت موی خود را بپذیرند و یک شینیون نامرتب یا بدون ساختار داشته باشند تا تار‌های مو بر روی صورتتان بیفتد و ویژگی‌های صورت شما برجسته کند. کسانی که موهای صاف یا نازکی دارند می‌توانند دم اسبی یا شینیون را امتحان کنند تا یک استایل مرتب، شیک و ایده‌آل برای مجالس رسمی یا دورهمی‌های ساده داشته باشند. جذابیت  مدل آپدو به تطبیق پذیری آنهاست و سبک‌های زیادی برای امتحان کردن وجود دارد، بنابراین خلاقیت به خرج دهید.


4. مدل آپدو برای موهای تا سر شانه


مدل آپدو برای موهای تا سر شانه

موهای بلندی تا سر شانه دوست داشتنی هستند، اگر موهایتان تا سر شانه است مدل مویی که انتخاب می‌کنید به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت، از جمله بافت موهای شما و موقعیتی که برای آن شینیون می‌کنید. برای موهایی که به طور طبیعی حالت دارند، نگه داشتن تمام موها در جای خود بدون محصولات مو چالش برانگیز است، بنابراین یک رویکرد نامرتب کارایی بیشتری خواهد داشت. مدل موی بدون ساختار روی موهای کوتاه‌تر آسان‌تر است، زیرا داشتن ظاهری مرتب، به‌ویژه اگر موهایتان پر است، می‌تواند چالش برانگیز باشد.


5. مدل مو آپدو ساده


مدل مو آپدو ساده

نیازی نیست ساعت‌ها برای یک شینیون زمان صرف کنید یا مهارت زیادی داشته باشید، زیرا ایجاد برخی از شینیون‌ها بدون دردسر است و در عرض چند دقیقه درست می‌شود. اغلب مدل مو‌ها، این گونه است که موهای خود را به صورت دم اسبی ببندید یا آن‌ها را به پشت سر بکشید. این مدل موها برای تمام بافت‌ و اندازه‌های مو مناسب است و دستیابی به آن‌ را ساده و آسان می‌کند. دیگر مدل‌های ساده شامل شینیون، بافت‌های ساده مانند بافت تاج، مدل موی نیمه رو به بالا یا دم اسبی حبابی است.


6. مدل آپدو موهای بسیار کوتاه


مدل آپدو موهای بسیار کوتاه

موهای خیلی کوتاه نگهداری بسیار راحتی دارند کوتاهی‌هایی مانند مدل پیکسی برای همه خانم‌ها در هر سنی بسیار شیک و عالی است. بزرگترین نقطه‌ضعف موهای کوتاه حالت دادن به آن‌هاست که واقعاً سخت و چالش برانگیز است و گزینه‌های کمی برای شینیون این اندازه مو وجود دارد که خلاقیت شما را محدود می‌کند البته این بدان معنا نیست که شینیون موی کوتاه غیرممکن است،  شما می‌توانید با پیچاندن موها و سنجاق کردن آن مدلی زیبا درست کنید. اگر جلو موهایتان بلندتر است یا حاشیه‌دار است، آن را رها کنید تا صورت را قاب کند. همچنین می‌توانید از محصولات حالت دهنده مانند تافت مو برای حجم دادن به موها استفاده کنید.


7. مدل آپدو برای موهای فرفری


مدل آپدو برای موهای فرفری

موهای فر یکی از زیباترین بافت‌های مو هستند و با شینیون آپدو بسیار زیبا به نظر می‌رسند. مدل آپدو به شما کمک کند موهایتان را از صورت و گردن دور نگه دارید. این یک گزینه خنک برای فصل‌های گرمتر سال است، در عین حال می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و توجه را به چهره شما جلب کند. موهای فر به راحتی سر جای خود نمی‌مانند. اگر قصد دارید با سبکی که انتخاب می‌کنید ظاهری مرتب‌تر به موهایتان بدهید. شینیون‌های آشفته، بافت‌های شل و شینیون‌های کلاسیک گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای موهای فر هستند و ظاهری گیرا و رمانتیک ایجاد می‌کنند. همچنین می‌توانید بسته به موقعیت، اکسسوری مو را به موها اضافه کنید. اضافه کردن گیره‌های گلدار یا مروارید برای عروسی، مدل موهای شما را رسمی‌تر نشان می‌دهد یا برای استفاده روزمره با هدبندهای رنگی موهای خود را درست کنید.


8. مدل آپدو برای موهای موج‌دار


مدل آپدو برای موهای موج‌دار

موهای موج‌دار را به روش‌های مختلفی حالت می‌دهند، مانند موهای فر، موهای موج‌دار نیز سر جایشان بند نمی‌شوند و اغلب در مدل‌های بدون ساختار بهتر به نظر می‌رسند. شما می‌توانید نیمی از موهایتان را بالا ببندید و بقیه را باز نگه دارید تا ظاهری دخترانه و جذاب داشته باشید. یا یک مدل کاملاً شیک را انتخاب کنید، موها را روی گردن و دور از صورت نگه دارید. اگر می‌خواهید موج‌های موهایتان را به رخ بکشید، چند تار مو را در اطراف صورت بگذارید. این کار فوق‌العاده جذاب است و صورت شما را کیوت نشان می‌دهد. از اکسسوری‌های شیک مو، مانند روسری برای مدل موی دهه 70 یا مدل‌های اسکرانچی برای ظاهری الهام‌گرفته از دهه 90 را امتحان کنید.


9. مدل آپدو برای جشن فارق‌التحصیلی


مدل آپدو برای جشن فارق‌التحصیلی

جشن فارق‌التحصیلی یکی از مهم‌ترین رویدادهای دوران جوانی شماست و زمانی است که، پایان یک سال تحصیلی سخت را با دوستان و عزیزان جشن می‌گیرید. پس تعجب‌آور نیست که دختر‌ها به ظاهرشان برسند زیرا آن‌ها می‌خواهند این رویداد به یاد ماندنی باشد و احساس عالی نسبت به خودشان داشته باشند. هنگام تصمیم‌گیری در مورد مدل مو، چندین فاکتور مانند بافت و طول مو را باید در نظر بگیرید. شما می‌خواهید ظاهری زیبا داشته باشید، همچنان ساده و دخترانه باشد. مدل‌های موی بافته و مدل‌های کوتاه برای جشن‌های تینیجری ایده‌آل هستند و تکمیل آن‌ها با اکسسوری مو مانند روبان یا گل‌سر، ظاهر شما را زیبا‌تر می‌کند.


10. مدل آپدو موهای بلند برای دورهمی


مدل آپدو موهای بلند برای دورهمی

اگر موهای بلندی دارید، واقعاً خوش شانس هستید، زیرا انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. جشن بهترین زمان برای امتحان کردن یک آپدو است و مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از سبک‌های کلاسیک و ظریف گرفته تا مدل‌های بافته شده و کمی شلوغ، می‌توانید مدلی بدون ساختار و درهم و برهم ایجاد کنید تا ظاهری رمانتیک داشته باشد و چند تار مو در اطراف صورت بیفتد و ویژگی‌های شما را تحسین کند. یا موها را طوری درست کنید که براق و صاف باشند و با یک کش محکم ببندید تا گوشواره یا جواهرات خود را نشان دهید.


11. مدل موی پروم آپدو شلخته


مدل موی پروم آپدو شلخته

جشن برای بسیاری از دخترها زمان خاصی است و اگر می‌خواهید در این شب به چشم بیاید، به مدل موی خاص نیاز دارید. رویکرد شلخته به آپدوها می‌تواند فوق‌العاده خاص باشد. ایجاد یک مدل موی بدون ساختار آن را رمانتیک‌تر می‌کند، اما راهی عالی برای نشان دادن بافت موی شماست. این امر مخصوصاً اگر موهای فر یا موج‌دار دارید که به طور طبیعی تحرک زیادی دارند، یک مدل موی نامرتب مکمل این موضوع است. نکته کلیدی این است که یک استایل شل ایجاد کنید، یک بافت آزاد، شنیون شل یا هر دو را در کنار هم انتخاب کنید. مدل مو را با اکسسوری‌های ساده، مانند گیر سر یا مروارید تکمیل کنید و استایلی تجملاتی به نمایش بگذارید.


12. مدل آپدو برای موی مشکی


مدل آپدو برای موی مشکی

شینیون آپدو کاربردی است و با تمام بافت‌ها و اکثر اندازه‌های مو خوب می‌شود. می‌توانید استایل‌های ساده یا مدل‌های را انتخاب کنید که پیچیده است. انتخاب باشماست، اگر به دنبال یک مدل موی عالی هستید که بافت طبیعی موی شما را تکمیل کند، آپدو انتخاب عالی است. این مدل موها نگهداری کمتری نیاز دارد و برای انجام کارهای روزانه مناسب هستند؛ یا این که شینیون مجلسی برای رویدادهای رسمی و مناسبت‌های خاص را درست کنید. برای مثال موها را به صورت نیمه ببافید، کناره‌ها را ببافید تا ظاهری مرتب ایجاد کند و موها را در وسط و بالای سر شل نگه دارید. از طرف دیگر، یک شینیون شیک و بلند نیز انتخاب خوبی است.


13.  مدل آپدو برای مراسم عروسی


مدل آپدو برای مراسم عروسی

روز عروسی یکی از مهم‌ترین و به یادماندنی‌ترین روزهای زندگی شماست و شما خواستار بهترین ظاهر خود هستید. برای داشتن ظاهری زیبا و درخشان، آپدو ایده‌آل است. مدل موی عروسی عالی به سلیقه شما بستگی دارد. برخی از خانم‌‌ها خواهان یک مدل موی مرتب و ظریف هستند، در حالی که برخی دیگر بافت‌های شل و روان را ترجیح می‌دهند. همچنین می‌توانید موها را از صورت جدا کنید یا تار‌هایی روی صورت بیفتند و صورتتان را قاب کند. شینیون عروس را با یک تاج تکمیل کنید.


14. مدل آپدو بافته شده


مدل آپدو بافته شده

بافت‌ مو با سبک‌های مختلف، افزودنی عالی برای هر مدل آپدو هستند. یک بافت ساده را انتخاب کنید و آن را شل نگه دارید تا ظاهری رومانتیک و بی‌خیال ایجاد کنید یا یک بافت پیچیده را انتخاب کنید. بسته به این که می‌خواهید پیچ و تاب‌ بافت‌ها برآمده به نظر برسند یا صاف، می‌توانید از روش‌های اورهند یا زیر دستی استفاده کنید. جذابیت بافت مو به این است که مدلی متناسب با هر اندازه و بافت مو دارد و شما به راحتی بافت مو مطابق با سلیقه خود انتخاب می‌کنید. اگر موهای شما به اندازه کافی بلند نیست که به مدل بافته شده رویایی خود برسید، از اکستنشن مو برای بلندتر شدن مو و حجم بیشتر استفاده کنید.


15. مدل عروسی نیمه آپدو


مدل عروسی نیمه آپدو

مدل موی نیمه رو به پایین یکی از متنوع‌ترین شینیون‌های عروس است. برای تمام بافت‌های مو ایده‌آل است و برای هر اندازه مو، کوتاه یا بلند به کار می‌رود. این مدل مو برای روز عروسی فوق‌العاده جذاب و زیبا است و به شما امکان می‌دهد بافت موهای خود را نشان دهید و در عین حال موها را از صورت خود دور کنید. یک بافت کلاسیک این سبک را تکمیل می‌کند، اما شما تعیین می‌کنید کدام بافت و مدل باشد، شاید بخواهید آن را در کنار یا کاملاً در مرکز جمع کنید. این مدل مو به همراه تاج عروس جلوه بسیار زیادی خواهد داشت.


 16. مدل موی آپدو برای مادر عروس


مدل موی آپدو برای مادر عروس

جشن عروسی دختر شما موقعیت به یاد ماندنی و خاصی است، قطعاً شما می‌خواهید در مجلس بدرخشید. یک آپدوی زیبا راه فوق‌العاده‌ای برای اطمینان از این که موهای شما عالی به نظر می‌رسد است. هنگام تصمیم گیری در مورد مدل موی عالی برای این روز خاص، بافت و اندازه موهای خود را در نظر بگیرید. شما می‌خواهید ظاهری شیک و ساده داشته باشید. به همین دلیل، بهترین گزینه مدل‌های کلاسیک است. یک انتخاب بی‌نظیر مثل شینیون آزاد که زیبا و رمانتیک به نظر می‌رسد در حالی که بیش از حد شلوغ نیست. آن را هر طور که دوست دارید تزئین کنید، با اکسسوری‌هایی مثل مروارید ساده یا گیر موی مجلسی.


17. مدل موی آپدوبرای ساقدوش عروس


مدل موی آپدوبرای ساقدوش عروس

عروس باید در مورد مدل موی ساقدوش‌هایش تصمیم بگیرد، اما یک مدل مو چیزی است که نمی‌توانید با آن اشتباه کنید. شما می‌خواهید چیزی را انتخاب کنید که برای همه ساقدوش‌ها تحسین برانگیز باشد و به آن‌ها اجازه دهید احساس خوبی نسبت به خودشان داشته باشند. سبک‌های نیمه رو به پایین برای دستیابی به زیبایی رمانتیک و ساده بسیار عالی هستند، یا می‌توانید ظاهر کلاسیک‌تری مانند یک شینیون فرانسوی یا یک شینیون ساده را انتخاب کنید. این مدل موها تکمیل کننده تمام بافت‌های مو هستند و برای اکثر اندازه‌های مو قابل دستیابی است.


18. مدل آپدو دخترانه


مدل آپدو دخترانه

برای هر مناسبت و متناسب با هر بافت مو، یک آپدیت وجود دارد. یک آپدو زیبا برای کسانی که می‌خواهند ظاهری بازیگوش و دخترانه داشته باشند ایده‌آل است. یک انتخاب عالی می‌تواند یک بافت دوبل هلندی یا یک بافت فرانسوی باشد. این یک مدل ساده، ایده‌آل برای استفاده روزانه و یک راه عالی برای بلند کردن موها و دور کردن از صورت است. دستیابی به این بافت‌ها نسبتاً آسان است و روی موهای متوسط تا بلند عالی به نظر می‌رسد. برای موهای کوتاه‌تر، یک مدل موی ساده نیمه رو به پایین را امتحان کنید، اما بگذارید شخصیت شما با اکسسوری‌هایتان منعکس شود. روبان‌ها، پاپیون‌ها و گیره‌های زیبا راهی عالی برای ایجاد یک استایل ناز و دخترانه هستند.


19.  مدل آپدو و بافت


 مدل آپدو و بافت

بافت آفریقایی یک سبک محافظ است که نزدیک پوست سر بافته می‌شوند و اساساً رگه‌های ضخیم‌تری هستند. آن‌ها به کاهش اصطکاک و شکستگی مو کمک می‌کنند. بافت‌ها یک مدل مو فوق‌العاده کاربردی است که با موهای بلند یا کوتاه و در ضخامت‌های مختلف مو بافته می‌شوند. اما بهترین بخش بافت آفریقایی این است که می‌توان آن‌ها را مطابق با سلیقه‌ی شما طراحی کرد. این مدل یک گزینه زیبا و زنانه و راهی عالی برای نشان دادن شخصیت شماست.


20. مدل آپدو لوک‌


مدل آپدو لوک‌

لوک‌ها را می‌توان با اکستنشن مو به دست آورد. آن‌ها بهترین نتیجه را با موهای مارلی دارند. برای نصب سریع و آسان، با استفاده از روش قلاب بافی، قلاب‌هایی ایجاد کنید و طول و ضخامت موهای خود را امتحان کنید. روش‌های مختلفی برای حالت دادن به لاک‌ها وجود دارد، اما بیشتر خانم‌ها مدل بلند و گشاد را می‌پسندند تا بافت آن کاملاً نمایان شود. در حالی که می‌توانید آن‌ها را به حالتی که بزرگ و حجیم حالت دهید، یا مدل موی نیمه رو به بالا را نیز امتحان کنید. چند رشته در دو طرف صورت بگذارید تا صورت شما را قاب کند و توجه را به ویژگی‌های خود جلب کنید.

بیشتر بخوانید: 45 مدل موی بافت جذاب


21. مدل آپدو دم اسبی


مدل آپدو دم اسبی

یکی از بهترین مدل‌های مو برای خانم‌ها در هر سنی دم اسبی است. این آپدو ساده را با موهایی با اندازه، بافت و ضخامت‌های مختلف درست می‌شود و می‌توان به روش‌های مختلف به موها مدل داد. یک دم اسبی بلند با موهای صاف درست کنید تا ظاهری براق داشته باشید که توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. می‌توانید دم اسبی را پایین ببندید و ظاهری عمداً بدون ساختار نرم و رمانتیک ایجاد کنید. علاوه‌بر زیبایی، دم اسبی بسیار کاربردی است. کشیدن موها به سمت بالا و دور از صورت می‌تواند برای ماه‌های گرم‌تر مناسب باشد، اما موها را از چشم‌هایتان دور نگه می‌دارد. این گزینه عالی هنگام انجام فعالیت‌های روزانه است.


22. مدل آپدو ساده


مدل آپدو ساده

آپدو ساده برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل است و با موهای کوتاه یا بلند به دست می‌آید. این مدل مویی شیک است که برای دستیابی به آن مهارت زیادی نیاز ندارد. گزینه‌های مختلفی برای یک استایل ساده وجود دارد، از جمله یک موی بافت‌دار، یک دم اسبی بلند یا یک بافت ساده مانند بافت هلندی در دو طرف سر برای ایجاد ظاهری زیبا و شیک، سادگی به معنای کسل کننده بودن نیست مدل موهای خود را به روش‌های مختلف از جمله اکسسوری‌های گلدار و گیره‌ها و اسلایدهای مهره‌ای تزئین کنید.


23. مدل موهاوک بافته شده آپدو


مدل موهاوک بافته شده آپدو

موهاوک یکی از جذاب‌ترین مدل‌ موهایی است که می‌توانید انتخاب کنید. برای افرادی که می‌خواهند ظاهری رسا داشته باشند ایده‌آل است، و راه‌های مختلفی برای استایل دادن به موهاوک وجود دارد. آپدوها پرطرفدارند، زیرا پیچیده و زنانه هستند، اما می‌توانید مدل موی الهام گرفته از وایکینگ‌ها را با بافت‌های پیچیده ترکیب کنید. با افزودن بافت به کناره‌های مو و شل گذاشتن آن در قسمت بالا تضاد جالبی ایجاد می‌کند. کناره‌های کوتاه و مرتب نیز باعث می‌شود موهای بالا پرپشت‌تر به نظر برسند و به شما در دستیابی به ظاهری الهام‌ گرفته از موهاک کمک می‌کنند. این مدل مو با تمام بافت‌های مو مطابقت دارد اما بهترین نتیجه را روی موهای فر طبیعی خواهد داشت.


24. مدل فرنچ تویست آپدو


مدل فرنچ تویست آپدو

پیچ و تاب فرانسوی یک آپدو کلاسیک و پیچیده است که برای زنان در هر سنی بسیار زیبا است. با چرخاندن موها تا زمانی که روی هم جمع شوند ایجاد می‌شود و سپس با اسپری مو و سنجاق محکم می‌شود. نتیجه کار شبیه یک شینیون است و می‌توان آن را بر روی هر بافت مویی پیاده کرد و ظاهری مرتب و صیقلی دارد که برای مناسبت‌های رسمی یا رویدادهای خاص، مانند عروسی ایده‌آل است.


25. مدل آپدوی طبیعی مو


مدل آپدوی طبیعی مو

آپدوها جذاب هستند زیرا آن‌ها با انواع بافت مو و موهای با اندازه‌های مختلف درست می‌شود. نکته مهم در مورد آپدو این است که مطابق با سلیقه شما درست می‌شود و به خوبی در موقعیت‌های مختلف مناسب است. برای رویدادهای رسمی، می‌توانید موها را حالت دهید تا براق و پیچیده‌تر به نظر برسند، یا برای ظاهری ملیح‌تر، مدلی بدون ساختار ایجاد کنید که عاشقانه و زنانه است. هنگامی که تصمیم می‌گیرید کدام مدل آپدو‌ برای شما بهتر است، اندازه‌ موهای خود را در نظر بگیرید. مدل‌های ساده برای موهای کوتاه‌تر بهتر هستند.

بیشتر بخوانید: 30 مدل موی زیبا و مد روز برای موهای تا شانه


26. مدل آپدو منحصر به فرد


مدل آپدو منحصر به فرد

نکته جالب در مورد مدل مو آپدو این است که بسته به ترجیح شما، درست می‌شود. آپدوها با هر اندازه و بافت مویی درست می‌شود و برای مناسبت‌های مختلف، از دورهمی گرفته تا عروسی، ایده‌آل است. اجازه دهید خلاقیت بی‌حد‌ و اندازه باشد و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید که به بهترین وجه سلیقه شما را منعکس کند و بافت موهایتان را تکمیل کند. این شامل الگوهای بافتنی جالب یا جدایی غیرمعمول است.


27.  مدل کرندو دم‌اسبی


مدل کرندو دم‌اسبی

کرنرو یکی از متنوع‌ترین و شیک‌ترین گزینه‌های بافته شده است. یک آپدو شیک مثل دم اسبی ایجاد کنید و ظاهر خود را ساده نگه ‌دارید. دم اسبی یکی از ساده‌ترین مدل‌ها برای دستیابی است و در ضخامت‌ها و ارتفاع‌های مختلف ایجاد می‌شود. دم اسبی بلند ظاهری زیبا و چشمگیر ایجاد می‌کند یا آن را پایین‌تر ببندید تا ظاهری ساده‌تر داشته باشید. دم اسبی کرانرو همه کاره است و آن را برای مناسبت‌ها و دورهمی‌ها بست.


سوالات متداول مدل موی آپدو


مدل موی آپدو چیست؟

مدل موی آپدو حالتی است که موها را به سمت بالا می‌کشد و از صورت دور می کند. این مدل دارای تنوع زیادی است که به شما امکان می‌دهد آن را متناسب با بلندی مو، بافت مو و ترجیحات خود تطبیق دهید. گوجه‌ای و دم‌ اسبی‌ها از محبوب‌ترین و بی‌دردسرترین مدل‌های مو هستند، اما می‌توانید مدل‌های موی بافته پیچیده‌تر را نیز امتحان کنید.

چگونه موهایم را حالت دهم؟

هنگام تصمیم‌گیری در مورد شینیون مناسب برای موهای خود، باید چند چیز را در نظر بگیرید. اندازه، بافت موها و سطح مهارت شما، اغلب ساده‌ترین مدل‌ها کاربردی‌تر هستند. مدل موهای نامرتب برای دستیابی به استایلی رمانتیک عالی هستند و با اکثر اندازه‌ها مو‌ها و بافت‌های مو به خوبی کار می‌کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک دم اسبی براق، بلند یا یک گوجه‌ای را انتخاب کنید تا ظاهری مرتب داشته باشید که برای محل کار ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: 55 مدل موی ساده دخترانه (قسمت دوم)

مطالب مرتبط