25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت اول)

25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت اول)

04 اسفند 1401

موهای کوتاه برای خانم‌ها بسیار زیبا است، زیرا بدون توجه به سن شما، مدل دادن به آن آسان است. اما طراحی مدل موی کوتاه با چتری استایل شما را متحول می‌کند و حتی به کلاسیک‌ترین کوتاهی‌ها ظاهری تازه و مدرن می‌بخشد. چه چیزی را نباید در مورد ظاهرهای حاشیه‌ای دوست داشت؟ آن‌ها توجه را به چهره شما جلب می‌کنند، اغلب ویژگی‌های شما را برجسته می‌کنند و برای دستیابی به درخشش جوانی عالی هستند. در ادامه مقاله 25 مدل موی چتری که خانم‌ها عاشق آن هستند را جمع آوری کرده‌ایم. اگر به دنبال ایده گرفتن برای به روز کردن تارهای مو خود بوده‌اید یا به فکر کوتاه کردن آن‌ها هستید، این موهای کوتاه با چتری دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید.


1. مدل موی کوتاه پرده‌ای


موهای کوتاه با چتری بهترین ترکیب است. اما همه سبک‌های حاشیه‌ای برابر نیستند. برخی از آن‌ها بسیار چالش برانگیزتر هستند، در حالی که برخی دیگر در کل جهان محبوب و پرطرفدار هستند. اگر به دنبال دومی هستید، چتری‌های پرده انتخاب شماست. آن‌ها ظاهر شما را به روز می‌کنند و در عین حال صورت شما را قاب می‌کنند.


2. مدل موی کوتاه باب با چتری


مدل موی باب یکی از زیباترین مدل‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. از نظر همه جذاب به نظر می‌رسد و طولی که در وسط گردن یا استخوان ترقوه قرار می‌گیرد، راهی عالی برای برجسته کردن ویژگی‌های شماست. بهترین بخش در مورد این مدل موی فوق‌العاده شیک این است که می‌توانید آن را به روش‌های مختلف، از جمله با چتری برای ظاهری جوان و مدرن، حالت دهید.


3. مدل موی متوسط با چتری‌های پرده


موهای متوسط کمی بلندتر از مدل کوتاه معمولی شما هستند. این باعث می‌شود که برای افرادی که موهایشان را خرد می‌کنند، اما کاملاً آماده نیستند، انتخاب ایده‌آلی باشد. همچنین می تواند برای کسانی که موهای بسیار ضخیم یا مجعد دارند یک سبک مفید باشد. آن را با چتری های پرده‌ای طراحی کنید تا ظاهری نرم و زنانه داشته باشید که چشمان شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.


4. مدل موی کوتاه باب لایه‌ای با چتری


باب چند لایه کوتاه مدل مویی است که شما به دنبال آن بوده‌اید، زیرا این مدل موی بسیار مناسب است. طول برای خانم‌ها در هر سنی جذاب است و برای انواع مو مناسب است، در حالی که لایه‌ها به موهای شما حرکت و جهت می‌دهند. نکته نهایی چتری است که می‌تواند نشانه‌های پیری را پنهان کند و به شما جریانی جوان بدهد.


5. مدل موی کوتاه موج‌دار با چتری


Loading files, please wait...

موهای موج‌دار یکی از بافت‌های زرق و برق‌دار است زیرا پر از حرکت است. الگوی طبیعی، که شکل S شل دارد، ترکیب درخشانی از نرمی و بافت را به شما می‌دهد که می‌توان آن را به روش‌های مختلف طراحی کرد. با چتری، نحوه افتادن آن‌ها به صورت به روشی کمتر دقیق و بدون ساختار آن‌ها را فوق‌العاده جذاب می‌کند. اما چرا تارهای مو خود را کوتاه کنید؟ پاسخ ساده است؛ نگهداری کمتری دارد.


6. مدل موی کوتاه گرگ با چتری‌های پرده


 

اجازه دهید شما را با مدل گرگی برای کسانی که عاشق مدل موی رسا و سرگرم‌کننده هستند آشنا کنیم. این استایل به دلیل لایه‌های برآمده‌اش که باعث ایجاد حرکت و جهت دادن به موها می‌شود، محبوب است. جلوه لایه‌ای رشته‌های شما حجمی را که می‌خواهید در بالای سر و به‌طور نازک به سمت انتها به شما می‌دهد.


7. مدل موی کوتاه زیبا با چتری


اگر احساس می کنید موهای کوتاه محدود‌کننده است، اشتباه می‌کنید زیرا می‌توان آن را در برخی از شیک‌ترین و زیباترین مدل‌ها ایجاد کرد. برای اینکه بافتی را که همیشه آرزویش را داشتید به خودتان ببخشید، یک کوتاهی ناهموار با چتری انتخاب کنید. یا چرا برای ایجاد حجم و حرکت، یک ظاهر طراحی با لایه‌ها را امتحان نکنید؟ هر چیزی که انتخاب می‌کنید، آن را با اطمینان بپوشید!


8. مدل موی کوتاه باب لایه‌ای با چتری کوتاه


باب لایه لایه با چتری کوتاه برخی از سبک‌های مورد علاقه ما را در یک مدل ترکیب می‌کند. شما جلوه کلاسیک مدل مو، حجم و بافت لایه‌ها، و ظاهر جذاب و جوان چتری را دریافت می‌کنید، گزینه‌ای عالی برای خانم‌های جوان‌تر، اما می‌تواند به همان اندازه برای خانم‌های مسن‌تر جذاب باشد. حاشیه کوتاه‌تر چشم‌های شما را برجسته می‌کند و توجهی را که شایسته آن هستید به شما می‌دهد!


9. مدل موی کوتاه چند لایه با چتری


موهای کوتاه لایه‌ای خیره‌کننده هستند زیرا نحوه کوتاهی آن‌ها به رشته‌های شما حرکت و شکل می‌دهد. همچنین می‌تواند روی بافت‌های نازک و ظریف‌تر عالی باشد، زیرا لایه‌ها باعث ایجاد حجم می‌شوند و موهای شما را پرتر و ضخیم‌تر نشان می‌دهند. راه‌های مختلفی برای کوتاه کردن این مدل مو وجود دارد که با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد و به استایل شما جذاب باشد، چه با یک کوتاهی کلاسیک یا یک مدل مو گرگ وحشی در هر صورت استایل شما را ارتقاء می‌دهد.


10. مدل موی کوتاه چتری 


ما چتری‌های مدل موی چتری را دوست داریم زیرا تارهای تکه تکه‌ای که به سختی روی صورت می‌افتند، غیرقابل‌انکار زیبا هستند. این مدل مو می‌تواند ویژگی‌های صورت شما را متعادل کند و توجه را به چشمان شما جلب کند. پوشیدن آن با موهای کوتاه ترکیبی عالی است و فرها می‌تواند موهای شما را بلندتر از آنچه که هست نشان دهند.


11. مدل موی کوتاه برای صورت گرد


صورت‌های گرد می‌توانند از موهای کوتاه با چتری بهره‌مند شوند. شما به مدل موی مناسب نیاز دارید این کار صورت را قاب می‌کند و گردی صورت را جبران می‌کند، مانند مدل موی باب با چتری‌های کامل، این مدل مو به دلیل جذابیت و جوان‌پسند بودن آن پرطرفدار است و شرط می‌بندیم که شما نیز این کار را انجام دهید. 


12. مدل موی کوتاه پیکسی با چتری


مدل موی پیکسی یک مدل موی کوتاه کلاسیک برای خانم‌ها است و محبوبیت زیادی دارد زیرا بدون شک یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌ها است. با رشته‌های کوتاه‌تر در پشت و پهلوها با طول در بالا مشخص می‌شود. همچنین با حاشیه پوشیده می شود که ویژگی‌ها را نرم می‌کند و چهره زیبای شما را برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: 25 ایده مدل موی کوتاه با چتری برای سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط