55 مدل موی ساده دخترانه

55 مدل موی ساده دخترانه

23 تیر 1401

55 مدل موی ساده دخترانه

مدل موی زیبا و ساده احساس عالی را در شما ایجاد می‌کند، تنوع زیادی در  بین مدل‌های مو وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به راحتی آن را مطابق با سلیقه و علایق خود تطبیق دهید. چه موهای کوتاه، بلند، لخت یا فر داشته باشید، مدل مویی مطابق با  جنس و بافت موها و سلیقه شما در اینجا پیدا می‌شود. مدل مویی را انتخاب کنید که به شما احساس یک شاهزاده خانم را بدهد، با یک تاج، گیره سر، اکسسوری مو یا بافت به موهای خود جلوه دهید. مدل‌های ساده و ظریف را امتحان کنید یا آن را شلوغ و پیچیده نگه دارید. مدل موی آپدو حالتی است که موها را به سمت بالا می‌کشد و از صورت دور می‌کند. به خواندن ادامه دهید تا بهترین مدل مو آپدو را برای خود بیابید!

بیشتر بخوانید: 55 مدل موی ساده دخترانه (قسمت اول)


28. مدل آپدو برای موهای نازک


style="border-right: 6px solid #05ab99;margin: 1.5em 10px;"

مدل دادن به موهای نازک می‌تواند چالش برانگیز باشد، اما می‌توان آن‌ را در مدل‌های مختلف استفاده کرد تا ظاهری شیک و پیچیده داشته باشد. هدف دستیابی به ظاهری است که بافت مو را تکمیل کرده و آن را پرپشت‌تر نشان می‌دهد.


29. مدل آپدو و بافت برای موهای مشکی


مدل آپدو و بافت برای موهای مشکی

بافت یک سبک محافظ است که به کاهش زمان نظافت روزانه، کاهش اصطکاک و جلوگیری از شکستگی مو کمک می‌کند. بسته به بلندی و ضخامتی که می‌خواهید به آن برسید، به کمک موهای طبیعی یا اکستنشن‌های خود، بافته‌ها را ایجاد کنید. بافت‌های متعددی وجود دارد، از سبک‌های ساده مانند کرانرو که با استفاده از تکنیک بافتن زیر دستی ایجاد شده‌اند یا بافت‌های پیچیده‌تر که این امکان را می‌دهد تا ظاهری را انتخاب کنید که به بهترین وجه مطابق با سلیقه شما باشد. همچنین می‌توانید موها را به صورت بافت بافته شده درآورید تا یک مدل شیک بدون دردسر داشته باشید که موها را از گردن دور نگه می‌دارد.


30. مدل آپدو کرونو


مدل آپدو کرونو

کرنرو یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موی بافته شده برای خانم‌ها است، زیرا به راحتی به دست می‌آید و نزدیک به پوست سر بافته می‌شود. آن‌ها با استفاده از تکنیک بافت زیر انجام می‌شوند و می‌توان آن‌ها را برای هفته‌ها نگه داشت. این سبک محافظ فوق‌العاده همه پسند است. مدل‌های متفاوتی هست که به شما اجازه می‌دهد اندازه و تعداد بافت‌ مختلفی را امتحان کنید. به موهایتان حالت دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از گوجه‌ای بافته‌شده است. گوجه‌ای یکی از شیک‌ترین مدل‌هاست و برای همه عالی به نظر می‌رسد. می‌توان آن را در بالای سر قرار داد تا جلوه‌ای دراماتیک داشته باشد، یا آن را پایین‌تر قرار داد.


31. مدل بافت کنار سر


مدل بافت کنار سر

این مدل مویی است که با برش دادن موها و سپس پیچاندن هر قسمت ایجاد می‌شود. آن‌ها شبیه به کرانرو هستند و یک مدل موی فوق‌العاده کاربردی و سبکی محافظ هستند که رشد مو را با کاهش اصطکاک و شکستگی تسهیل می‌کنند. دستیابی به آن آسان است اما فقط حدود یک هفته دوام خواهد داشت. با این حال، شما تطبیق پذیری زیادی با نحوه آراستن موهای خود دارید. این شامل امتحان کردن یک آپدو است که موها را از صورت و گردن شما دور نگه دارد. این برای آب و هوای گرم‌تر مناسب است و همچنین ظاهری عالی برای زمانی که مشغول انجام فعالیت‌های روزانه خود هستید.


32. مدل آپدو شلخته


مدل آپدو شلخته

آپدو شلخته یک مدل موی تحسین برانگیز است. همچنین دستیابی به این مدل بسیار ساده است زیرا لازم نیست خود را با دقت درگیر کنید. برای موهای بلند یا کوتاه نیز عالی است. بسیاری از سبک‌ها از رویکرد شلخته استفاده می‌کنند. باز گذاشتن مقداری مو برای قاب صورتتان نیز جذاب است و به شما درخشندگی می‌بخشد.


33. مدل موی مشکی آپدو دهه 90


مدل موی مشکی آپدو دهه 90

برخی از بهترین مدل‌های مو و گرایش‌های مد در دهه 90 پدیدار شدند، که برخی از آن‌ها امروزه نیز مطرح هستند. برای مدل موهای دهه 90، چندین گزینه وجود دارد، از جمله امتحان کردن مدل موی فضایی برای ظاهری شاد و جوان. گوجه‌ای فضایی از دو گوجه در دو طرف سر درست می‌شوند. این ظاهر برای ماه‌های گرم سال، روزهای ساحلی و دورهمی‌ها مورد علاقه است. دهه 90 را با اکسسوری مو مانند اسکرانچی هدایت کنید. یکی دیگر از موارد مورد علاقه دهه 90، چتری‌های پرده‌ای بسیار جذاب و افزودنی عالی برای هر مدل مویی است. چتری‌ها با ظاهری زیبا می‌توانند چهره را قاب کنند و بهترین ویژگی‌های شما را برجسته کنند.


34. مدل آپدو و چتری


مدل آپدو و چتری

چتری‌ها افزودنی فوق‌العاده‌ای برای اکثر مدل موها هستند و فوق‌العاده جذاب هستند. بسته به ترجیح شما، چتری‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. برخی از خانم‌ها چتری را برای ظاهری جذاب می‌خواهند که ویژگی‌های آن‌ها را برجسته می‌کند، در حالی که برخی دیگر چتری‌های افقی را ترجیح می‌دهند که توجه را می‌طلبد و برای جلب چشم‌ها به سمت صورت و برجسته‌کردن ویژگی‌هایتان است. چتری می‌تواند ظاهر شما را متحول کند و برای پنهان کردن علائم پیری مانند خطوط ظریف و چین و چروک روی پیشانی فوق‌العاده هستند و ظاهری جوان به شما می‌دهند.


35.  مدل موی مشکی آپدو با بافت


مدل موی مشکی آپدو با بافت

اگر می‌خواهید ظاهر رویاهایتان را ایجاد کنید، اما موهای طبیعی‌تان به اندازه کافی بلند نیست، می‌توانید با کمک اکستنشن، موهایتان را بلندتر از چیزی که هست نشان دهید. بافت اکستنشن مو بسته به ترجیح شما از موی مصنوعی یا طبیعی انسان ایجاد می‌شود. برای کمک به بلند شدن یا ضخامت موهایتان عالی است. یک گزینه فوق‌العاده برای ایجاد مدل‌های بافته شده است؛ علایق خود را با امتحان رنگ یا اضافه کردن اکسسوری‌های منحصر به فرد مو نشان دهید.


36. مدل بافته‌های جعبه‌ای


 مدل بافته‌های جعبه‌ای

بافته‌های جعبه‌ای یکی از محبوب‌ترین سبک‌های محافظ هستند زیرا فوق‌العاده شیک و کاربردی هستند. استایل محافظ با برش دادن موها به مربع‌های کوچک و بافتن از ریشه ایجاد می‌شود که ظاهری جعبه مانند به آن می‌بخشد، از این رو این نام را به آن داده‌اند. می‌توانید بافته‌های خود را در ضخامت‌ها و طول‌های مختلف ببافید و به آن‌ها حالت دهید.


37. مدل آپدو ساده برای کار


مدل آپدو ساده برای کار

چه مدل مو‌یی برای سر کار مناسب است. ساده‌ترین مدل اغلب بهترین است، انتخاب یک بافت ساده، یک گوجه‌ای یا یک دم اسبی براق اکسسوری را به حداقل برسانید و موها را به عقب و دور از صورت خود سنجاق کنید تا در چشم شما نباشد. بلند کردن موها فوق‌العاده جذاب است و راهی عالی برای جلب توجه به گردن و صورت شما است.


38. مدل آپدو شلخته برای موهای کوتاه


مدل آپدو شلخته برای موهای کوتاه

مدل دادن به موهای کوتاه چالش برانگیز است به همین دلیل مدلی نامرتب و بدون ساختار مورد علاقه همه است زیرا انجام آن را آسان‌تر می‌کند. یک آپدو کوتاه و نامرتب یک ظاهر عالی برای یک دورهمی معمولی است  در عین حال زیبا و زنانه به نظر می‌رسد. مقداری از موها را در اطراف صورت رها کنید تا ظاهر زیبا شما را تکمیل کند.


39. مدل گوجه‌ای آپدو برای موهای مشکی


مدل گوجه‌ای آپدو برای موهای مشکی

دستیابی به مدل موی گوجه‌ای آسان و فوق‌العاده شیک است. این مدل برای تمام بافت‌های مو عالی هستند و با بیشتر اندازه‌های مو کار می‌کنند. همچنین راه‌های زیادی برای استایل دادن به مدل گوجه‌ای وجود دارد. گوجه‌ای موها را بالا نگه می‌دارد و از صورت دور می‌کند. این یک استایل عالی برای هر روز است تا برای رویدادهای رسمی‌تر یا محل کار استفاده شود. این یک راه عالی برای جلوگیری از شکستگی و کاهش اصطکاک است.


40. مدل گوجه‌ای آپدو برای موهای بلند و فر


مدل آپدو برای موهای بلند و فر

 

موهای فر زیبا به نظر می‌رسند و مدل‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر موهای بلندی دارید، تطبیق پذیری بیشتری نیز وجود دارد و به شما امکان می‌دهد مدل‌های مختلف و جزئیات مورد نظر خود را امتحان کنید. اگر رویکرد کلاسیک را ترجیح می‌دهید، شینیون فرفری یا چرخشی فرانسوی را انتخاب کنید. فرهای شما ظاهری زیبا ایجاد خواهند کرد. برای داشتن ظاهری رمانتیک، بافت بلند و شل را انتخاب کنید. فرها شل بودن بافت را تکمیل می‌کنند. چند تار مو را در جلو رها کنید تا صورت را قاب کنید.


41. مدل آپدو عروسی آفریقایی


مدل آپدو عروسی آفریقایی

روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی است و بدون شک دوست دارید همه چیز عالی باشد. انتخاب مدل موی مناسب ضروری است. آپدو یک گزینه عالی برای حتی معمولی‌ترین و ساده‌ترین جشن‌ها است. اگر می‌خواهید بافت طبیعی موهای خود را به نمایش بگذارید، می‌توانید یک مدل موی زیبا پیدا کنید که مکمل فرهای شما باشد سپس آن را به حالت آپدو حالت دهید. همچنین این لحظه ایده‌آل برای اکسسوری مو، مانند مهره‌ها است که نمادین بوده و برای قرن‌ها توسط زنان آفریقایی استفاده می‌شد. مهره‌ها برای تشخیص سلسله مراتب اجتماعی و وضعیت تاهل استفاده می‌شدند. افزودن آن‌ها به موهایتان  راهی برای احترام گذاشتن به سنت‌ها و میراث گذشتگان است. یک گیره گلدار زیبا یا جواهرات نیز جایگزین‌های خوبی هستند.


42. آرایش موی بلند زیبا


آرایش موی بلند زیبا

موهای بلند زمانی که به صورت آراسته حالت داده شوند، زیبا به نظر می‌رسند. چه بخواهید ظاهری ساده و ظریف داشته باشید، چه مدلی شیک و منحصر‌به‌فرد، سبکی وجود دارد که مطابق با هر سلیقه‌ای باشد. موهای بلند با تزیین اکسسوری مو زیبایشان دوچندان می‌شود.


43. مدل آپدو موهای کوتاه زیبا


مدل آپدو موهای کوتاه زیبا

می‌توان از روش‌هایی استفاده کرد که موهای نازک را پرپشت‌تر و حجیم‌تر نشان دهد. به آن حالت دهید تا موها باز شده به نظر برسند، که باعث می‌شود ضخیم‌تر و پرتر نشان داده شوند. کوتاه نگه داشتن موهای نازک کار درستی است زیرا به پوست سر شما فشار وارد نمی‌کند. هنگام تصمیم گیری در مورد مدل آپدو، مدل‌های ساده‌تر را انتخاب کنید زیرا موهای کوتاه و نازک محدود کننده هستند و شما انتخاب‌های زیادی ندارید.


44. مدل آپدو رسمی برای موهای بلند


مدل آپدو رسمی برای موهای بلند

اگر به دنبال مدل موی عالی برای یک مراسم رسمی می‌گردید، دیگر به دنبال آن نباشید. آپدو برای همه‌ی موارد عالی هستند. آن‌ها بسته به نوع استایل شما ساده یا شلوغ درست می‌شوند. برای مجالس رسمی، باید مطمئن شوید که موهایتان مرتب هستند و تارهای شلی وجود نداشته باشد. افزودن حلقه‌های فر بزرگ به موها جذابیت زیادی می‌بخشد. برای جلوه بیشتر، از جواهرات استفاده کنید.


45.  مدل آپدو برای استفاده روزمره


مدل آپدو برای استفاده روزمره

آپدو شما باید تا حد امکان ساده باشد و در عرض چند دقیقه جمع شود. انتخاب مدل‌های کلاسیک مو یا دم اسبی ایده‌آل است زیرا می‌توان آن‌ها را متناسب با تمام اندازه‌ و بافت‌های مو تطبیق داد. این‌ها نیز سبک‌های کاربردی هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در همه جا داشته باشید، از تمرین در باشگاه گرفته تا دورهمی‌ها یا قرار ملاقات از این مدل مو استفاده می‌شود.


46.  مدل موهای مشکی بافته شده آپدو


مدل موهای مشکی بافته شده آپدو

موهای بافته شده جالب و سرگرم کننده هستند. این به شما امکان می‌دهد ظاهری پیدا کنید که منعکس کننده سلیقه شما باشد و در عین حال موهایتان را در جای خود نگه دارید. بافت‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که به شما این آزادی را می‌دهد که مدل مویی را پیدا کنید که بافت طبیعی موهای شما را تکمیل کند. آپدوها فوق‌العاده کاربردی هستند، بنابراین مدل مویی را پیدا کنید که دوست دارید و به شما احساس خوبی نسبت به موهایتان می‌دهد.


47.  مدل موهای طبیعی بافته شده آپدو


مدل موهای طبیعی بافته شده آپدو

بهترین چیز در مورد بافت‌های محافظ این است که ماندگاری بالایی دارند و از شکستگی مو جلوگیری کرده و اصطکاک را کاهش دهند. علاوه‌بر تمام فواید سلامت مو، بافت‌ها مدل‌های شیکی هستند.


48. مدل آپدو موهای بسیار کوتاه


مدل آپدو موهای بسیار کوتاه

درست کردن مدل آپدو وقت گیر نیست. مدلی ساده برای دستیابی به آراستگی است. موهای خیلی کوتاه محدود کننده هستند و شما را در نحوه حالت دادن به آن‌ها محدود می‌کنند. با این حال، اگر به‌دنبال ظاهری عالی برای هر روز هستید، گوجه‌ای، بافت ساده یا دم اسبی را امتحان کنید. تمام این مدل‌ها به سادگی بدست می‌آید و اگر عجله دارید، آن را به گزینه ایده‌آلی تبدیل می‌کند.


49. مدل نیمه آپدو برای موهای کوتاه


مدل آپدو موهای بسیار کوتاه

چه چیزی را در مورد موهای کوتاه دوست ندارید؟ خانم‌ها عاشق مدل موهای کوتاه هستند زیرا سبک‌ است و شیک به نظر می‌رسند. البته شما در نحوه مدل دادن به موهای کوتاه محدودتر هستید.


50. مدل آپدو موهای لخت


مدل آپدو موهای لخت

مدل دادن به موهای لخت می‌تواند چالش برانگیزتر باشد زیرا در مقایسه با موهای موج‌دار یا مجعد، حالت کمتری به خود می‌گیرند. با این حال، برخی از مدل‌ها مانند گوجه‌ای یا دم اسبی، بافت موهای شما را تکمیل می‌کنند. موی لخت برای رویدادهای رسمی و یک محیط اداری مناسب‌تر است. همچنین می‌توانید مدل موی نیمه رو به پایین را با یک بافت ساده  را امتحان کنید. این ظاهر بافت موهای شما را نشان می‌دهد و در عین حال موها را از صورت شما دور نگه می‌دارد و بسیار جذاب است.


51.  مدل آپدو برای موهای ضخیم بلند


مدل آپدو برای موهای ضخیم بلند

موهای ضخیم برای حالت دادن به موهای بلند سنگین است. برای دستیابی به چسبندگی مورد نظر به محصولات و لوازم جانبی اضافی مانند سنجاق و اسپری مو نیاز هست. با این حال، موهای ضخیم برای داشتن موی پر حجم عالی است. موهای بلند زیبا و زنانه است و برای آن‌ها از مدل‌های ساده استفاده می‌شود.


52. مدل موی آپدو دهه 50 برای موهای بلند


مدل موی آپدو دهه 50 برای موهای بلند

دهه 50 دهه تأثیرگذاری بود و بسیاری از مدل‌های مو پر زرق و برق و فوق‌العاده زیبا بودند. انتخاب مدل موی قدیمی در دوران مدرن راهی عالی برای جشن گرفتن زمانی در تاریخ است که الهام بخش استایل شما بوده است. این فرصتی است برای انتخاب یک مدل موی مرتب که به شما احساس زیبایی می‌دهد. با موهای بلند، می‌توانید حجم بیشتری نسبت به موهای کوتاه‌تر داشته باشید. این استایل برای قاب کردن صورت عالی است.


53. بافت فرنچ برای موهای مشکی


بافت فرنچ برای موهای مشکی

بافته‌های فرانسوی یکی از زیباترین روش‌ها برای حالت دادن به موها هستند. این یک بافت سه رشته‌ای است که با استفاده از تکنیک بافت روی دستی  ایجاد شده است که ظاهری صاف و منحصر‌به‌فرد به آن می‌بخشد. این یک آپدو شیک بدون زحمت است و روی موهای متوسط تا بلند و اکثر بافت‌های مو درست می‌شود. اگر موهای شما به اندازه کافی بلند نیست تا به ظاهر دلخواه خود برسید، از اکستنشن مو برای بلند‌تر کردن موهایتان استفاده کنید.


54. مدل آپدو شلوغ


مدل آپدو شلوغ

برخی از مدل‌های آپدو برای استفاده روزانه عالی هستند، اما مواردی وجود دارند که برای موقعیت‌های خاص مناسب هستند. آپدو پر زرق و برق مدلی است که به گونه‌ای طراحی شده است که شما شبیه یک شاهزاده خانم نشان می‌دهد. مدل آن به بافت و اندازه موی شما بستگی دارد، اما یک مدل مو باید مرتب به نظر برسد. این شینیونی عالی برای مهمانی‌های رسمی مثل روز عروسی شما است.

بیشتر بخوانید: آموزش بافت مو (تصویری)


55. مدل آپدو‌های جانبی برای موهای بلند


مدل آپدو شلوغ

موهای بلند بهترین گزینه برای آراستگی است، برای مدل‌های جدید آپدو، می‌توانید موها را به کنارسر ببرید. این فوق‌العاده زیبا است. بافت کناری اغلب حالتی آرام و رمانتیک دارد که آن را به انتخاب اسپرت‌تر نسبت به برخی از مدل‌های کلاسیک تبدیل می‌کند.


سوالات متداول مدل موی آپدو


مدل موی آپدو چیست؟

مدل موی آپدو حالتی است که موها را به سمت بالا می‌کشد و از صورت دور می کند. این مدل دارای تنوع زیادی است که به شما امکان می‌دهد آن را متناسب با بلندی مو، بافت مو و ترجیحات خود تطبیق دهید. گوجه‌ای و دم‌ اسبی‌ها از محبوب‌ترین و بی‌دردسرترین مدل‌های مو هستند، اما می‌توانید مدل‌های موی بافته پیچیده‌تر را نیز امتحان کنید.

چگونه موهایم را حالت دهم؟

هنگام تصمیم‌گیری در مورد شینیون مناسب برای موهای خود، باید چند چیز را در نظر بگیرید. اندازه، بافت موها و سطح مهارت شما، اغلب ساده‌ترین مدل‌ها کاربردی‌تر هستند. مدل موهای نامرتب برای دستیابی به استایلی رمانتیک عالی هستند و با اکثر اندازه‌ها مو‌ها و بافت‌های مو به خوبی کار می‌کنند. از طرف دیگر، می‌توانید یک دم اسبی براق، بلند یا یک گوجه‌ای را انتخاب کنید تا ظاهری مرتب داشته باشید که برای محل کار ایده‌آل است.

بیشتر بخوانید: 10 مدل مو که شما را وسوسه می‌کند موهایتان را کوتاه کنید.

مطالب مرتبط