130 طرح ناخن که شاید بخواهید برای سال 2022 امتحان کنید (قسمت چهارم)

130 طرح ناخن که شاید بخواهید برای سال 2022 امتحان کنید (قسمت چهارم)

01 خرداد 1401

طراحی ناخن یک روش فوق‌العاده برای خوش‌گذراندن است که با استفاده از آن، می‌توانید شخصیت‌تان را به نمایش بگذارید. این امر بیشتر از طریق رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید و الگوهایی که به آن علاقه دارید اتفاق می‌افتد. شاید دوست داشته باشید که به دنیا نشان بدهید که یک زن مستقل و قوی و بااراده هستید که اعتماد به نفس خوبی دارد، و یا دوست داشته باشید که وجهه بازیگوش وجودتان را از طریق طرح‌های رنگارنگ و بامزه به نمایش بگذارید. حتی اگر شما از طرفداران سبک‌های بسیار مینیمال باید، مانیکور فرانسوی ساده از جمله طرح‌هایی است که می‌توانید در همه جا و همه وقتی از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ‌های ملایمی مانند آبی نوزادی، صورتی ملایم، سبز زیتونی و یا یاسی استفاده کنید که تقریباً با هر لباس و موقعیتی ست می‌شوند. داشتن ناخن‌های زیبا و جذاب، باعث می‌شود که حال بهتری داشته باشیم، بنابراین ادامه مطلب را دنبال کنید تا با یک مجموعه شگفت‌انگیز از طرح‌های متنوع آشنا شوید که می‌توانید از آنها الهام بگیرید.

بیشتر بخوانید: 130 طرح ناخن که شاید بخواهید برای سال 2022 امتحان کنید (قسمت سوم)


100- طرح هنری گل بابونه


طرح هنری گل بابونه

استفاده از طرح گل بابونه یک روش آسان و زیبا برای استفاده از طرح‌های گل‌دار در طراحی ناخن‌تان است. این طرح، حالتی از عشق پاک و معصومانه را القا می‌کند. نکته‌ی بسیار خوب در مورد این طرح آن است که تمام این گل‌ها، با تکرار یک طرح ساده ایجاد می‌شوند، یعنی اگر شما طراحی یک گلبرگ را به درستی یاد بگیرید، می‌توانید این گل‌ها را به زیبایی پیاده‌سازی کنید. می‌توانید این طرح را بر روی هر فرم ناخنی پیاده‌سازی کنید و صرف‌نظر از بلند و یا کوتاه بودن ناخن‌تان، و براساس سلیقه‌ی شخصی‌تان، رنگ لاک زمینه‌ای را انتخاب کنید. با این حال اگر به دنبال یک طراحی ناخن هستید که بتوانید به طور روزمره از آن استفاده کنید و تقریباً برای هر موقعیتی مناسب باشد، بهتر است از یک رنگ بیس و ملایم به عنوان لاک پایه استفاده کنید که بتوانید به راحتی آن را با هر لباسی ست کنید. پیشنهاد ما رنگ‌های کرمی ساده، صورتی ملایم و یا استفاده از یک برق ناخن ساده است. اما اگر می‌خواهید ظاهرتان تابستانی‌تر باشد، بهتر است از یک رنگ پررنگ و لعاب‌تر به عنوان رنگ لاک زمینه‌ای استفاده کنید.


101- طرح‌های سفید و طلایی

 


طرح‌های سفید و طلایی

رنگ لاک سفید یک رنگ بسیار شیک و جذاب است که می‌توانید آن را در تمام طول سال و برای هر موقعیتی استفاده کنید. این رنگ با همه‌ی فرم‌های ناخن هم‌خوانی مناسبی داشته و روشنی و جسارت آن باعث جذابیت بیشترش می‌شود. بهترین چیز در مورد داشتن ناخن‌هایی با لاک سفید آن است که می‌توانید از اکسسوری‌ها و جزئیات تزئینی مختلفی استفاده کنید تا طرح‌های منحصر به فرد و جذابی ایجاد کنید. شاید دوست داشته باشید که در طرح‌های‌تان از رنگ طلایی استفاده کنید. رنگ طلایی باعث می‌شود طرح‌های ناخن‌تان لوکس‌تر و شیک‌تر به نظر برسند و دو رنگ طلایی و سفید هم‌خوانی بسیار زیادی با هم دارند. این که بخواهید در طراحی ناخن‌های سفیدتان از چه میزان تزئینات طلایی استفاده کنید به خودتان مربوط است، می‌توانید از مقدار بسیار کمی رنگ طلایی استفاده کنید تا کمی حال و هوای بی‌روح رنگ سفید را تغییر بدهید، یا از طرح‌های هندسی با استفاده از رنگ طلایی استفاده کنید تا توجه را به ویژگی‌های ناخن‌تان جلب کنید، یک مانیکور فرانسوی با استفاده از رنگ طلایی را پیاده‌سازی کنید و یا اگر به طرح‌های پرزرق و برق‌تر علاقه دارید، از طرح‌های شلوغ و پر از جزئیات استفاده کنید.


102- طرح هنری ابرهای صورتی


طرح هنری ابرهای صورتی

استفاده از طرح آسمان ابری برای طراحی ناخن یک انتخاب بسیار بااحساس و رمانتیک است. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی به عنوان رنگ پایه آسمان در طراحی ناخن‌تان استفاده کنید. این طرح بسیار ساده اما در عین حال بسیار زیبا است. با آن که رنگ آبی باعث می‌شود که طراحی‌تان واقع‌گرایانه‌تر باشد، اما یک آسمان صورتی هم ظاهری بسیار رمانتیک و زنانه دارد. همان طور که پیش از این هم گفتیم، رنگ صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در طراحی ناخن است، زیرا با همه‌ی تنالیته‌های رنگ پوست هم‌خوانی خوبی دارد و برای هر فرم و بلندی ناخنی مناسب است. این رنگ در عرف بین‌المللی نیز نمادی از زنانگی شناخته می‌شود و شما می‌توانید با لاک صورتی در هر موقعیت و مناسبتی ظاهر شوید. بهترین رنگی که می‌توانید با رنگ صورتی همراه کنید، رنگ لاک سفید است و شما می‌توانید برای ترسیم ابرهای آسمان صورتی‌تان، از لاک سفید استفاده کنید.


103- طرح روز ولنتاین


طرح روز ولنتاین

اگر می‌خواهید عشق و دوست داشتن را جشن بگیرید، هیچ نیازی نیست که تا روز ولنتاین صبر کنید. طرح‌های مانیکور الهام‌گرفته شده از روز ولنتاین بسیار متنوع و جذاب هستند و شما می‌توانید از این طرح‌ها هر زمانی که دوست داشته باشید و با هر ترکیب رنگی‌ای که بخواهید استفاده کنید. درست است که ترکیب رنگ‌های سفید، قرمز و صورتی ترکیب کلاسیک برای طرح‌های ولنتاینی است، اما شما می‌توانید از رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر استفاده کنید و یا رنگ سفید را با یک رنگ پایه جایگزین کنید. با این کار میزان تضاد رنگی کمتر می‌شود و شما راحت‌تر می‌توانید از این مانیکور برای موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. وقتی که می‌خواهید ناخن‌هایتان را مانیکور کنید، می‌توانید برای هر یک از ناخن‌هایتان طرح متفاوتی را انتخاب کنید. شما می‌توانید از طرح‌های قلب با اندازه‌های مختلف در جاهای مختلف و با استفاده از رنگ‌های مختلف لاک برای تزئین ناخن‌هایتان استفاده کنید و یا این قلب‌ها را در کنار هم قرار داده و طرح‌های ترکیبی بسازید.


104- ناخن‌های صورتی و سفید


ناخن‌های صورتی و سفید

ترکیب رنگ‌های صورتی و سفید یک ترکیب کلاسیک در طراحی ناخن است، اما گاهی ساده‌ترین و پایه‌ترین ترکیب‌ها شیک‌ترین نتیجه را دارند. بهترین چیز در مورد ترکیب رنگ صورتی و سفید آن است که برای شرکت در همه‌ی موقعیت‌ها مناسب است و با هر فرم و اندازه‌ی ناخن سازگاری دارد. شما می‌توانید با مانیکور صورتی و سفید حتی در موقعیت‌های رسمی هم ظاهر شوید، و برای حضور در موقعیت‌های خاص‌تر مانند جشن‌ها و پارتی‌ها، کافی است کمی تزئینات اضافی به مانیکور ساده‌تان اضافه کنید. برای داشتن یک مانیکور شیک و فارغ از زمان با استفاده از رنگ‌های صورتی و سفید، می‌توانید از مانیکور فرانسوی کلاسیک در نوک ناخن‌هایتان استفاده کنید و برای تزئین ناخن‌هایتان از نوارهای سفید، طرح‌های قلبی، گل‌های مختلف، ستاره یا هر طرح دیگری که دوست داشته باشید استفاده کنید و خلاقیت‌تان را به نمایش بگذارید. ترکیب آمبره رنگ‌های صورتی و سفید هم بسیار زیبا و دلنشین می‌شود و این دو رنگ به خوبی در هم محو می‌شوند. اگر نمی‌توانید بین طرح‌های مختلف تصمیم بگیرید، چرا هر کدام از ناخن‌هایتان را به شکل متفاوتی طراحی نمی‌کنید؟


105- طرح ابرهای رویایی


طرح ابرهای رویایی

اگر به دنبال یک مانیکور رویایی می‌گردید، استفاده از طرح ابر ایده خوبی است. ابرها معمولاً معنای سبمولیکی از امید و خوبی دارند و استفاده از این طرح‌ها در طراحی ناخن‌تان، به نوعی نشان‌دهنده خوش‌بینی شما نسبت به آینده‌ی زندگی‌تان است. علاوه بر آن، روش‌های مختلفی برای پیاده‌سازی طرح ابر وجود دارد که می‌توانید از آن ها در طراحی ناخن‌تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از رنگ لاک‌های مختلفی برای رنگ زمینه و رنگ ابرها استفاده کنید. با این حال، اگر می‌خواهید طرح‌تان یک طرح واقع‌گرایانه باشد، بهترین گزینه استفاده از رنگ آبی نوزادی برای زمینه‌ی آسمان، و طراحی ابرها با استفاده از لاک سفید است. به این ترتیب، طرح شما ملایم‌تر و ساده‌تر می‌شود و بیشتر برای استفاده روزمره مناسب است.


106- مانیکور فرانسوی کلاسیک با مروارید


مانیکور فرانسوی کلاسیک با مروارید

مانیکور کلاسیک فرانسوی یکی از ساده‌ترین طراحی‌های ناخن است که برای شرکت در هر موقعیتی مناسب بوده و فارغ از زمان است. زیبایی این مانیکور در سادگی آن است و به خوبی با هر فرم ناخنی منطبق می‌شود. اگر شما هم عاشق این طرح کلاسیک و قدیمی هستید، اما ترجیح می‌دهید آن را با شکلی مدرن‌تر امتحان کنید، یکی از راه‌حل‌ها استفاده از دانه‌های مروارید است. مروارید نمادی از زنانگی و ظرافت است و شما می‌توانید با اضافه کردن یک مروارید بدلی کوچک در انتهای هر یک از ناخن‌ها، یک مانیکور سه‌بعدی خلق کنید. حتی می‌توانید از چندین مروارید برای تزئین ناخن‌هایتان استفاده کنید و یا از دانه‌های مروارید فقط برای طراحی یک یا دو ناخن‌تان استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هر چه از دانه‌های مروارید بیشتری استفاده کنید، مانیکور ناخن‌هایتان به مراقبت بیشتری نیاز دارد، زیرا این دانه‌ها به سادگی از جایشان کنده می‌شوند و می‌افتند.


107- خوش‌گذرانی در اقیانوس


خوش‌گذرانی در اقیانوس

اگر شما هم عاشق اقیانوس و موجودات آبزی هستید، اجازه بدهید این علاقه خودش را در مانیکور بعدی‌تان نشان بدهد. زمانی که قصد دارید مانیکوری الهام‌گرفته شده از اقیانوس داشته باشید، آیتم‌های بی‌شماری به کمک شما می‌آیند مانند انواع ماهی‌های کوچک، استیکر موجودات دریایی، طرح‌های جلبک‌ها و طرح‌های موج‌های گوناگون. برای شروع کار از رنگ آبی نسبتاً تیره به عنوان لاک زمینه‌ای استفاده کنید و سپس با استفاده از لاک سفید یا آبی روشن، حالت اقیانوس را شبیه‌سازی کنید. اگر به دنبال یک ظاهر مدرن‌تر هستید، می‌توانید با استفاده از آمبره سفید و آبی اقیانوس را نقاشی کنید. نتیجه‌ی نهایی کارتان یک مانیکور فوق‌العاده متفاوت و مدرن می‌شود که هر بار به آن نگاه کنید، به شما احساس آرامش و شادابی را منتقل می‌کند.


108- ناخن‌های سفید و بنفش


ناخن‌های سفید و بنفش

ترکیب رنگ‌های سفید و بنفش ملایم تقریباً با هر تیپ و ظاهری همراه می‌شود. بسته به این که شما چه چیزی را ترجیح بدهید، راه‌های گوناگونی وجود دارند که می‌توانید از این ترکیب رنگی در کنار هم استفاده کنید. می‌توانید این دو رنگ را با استفاده از تکنیک آمبره در هم ترکیب کنید و یا با استفاده از لاک سفید، مانیکور فرانسوی کلاسیک را بر روی ناخن‌هایی که لاک بنفش دارند پیاده‌سازی کنید. همچنین می‌توانید از رنگ سفید برای طراحی طرح‌هایی مانند ستاره یا گل بر روی زمینه‌ی بنفش استفاده کنید. شما می‌توانید از هر رنگی از طیف خانواده رنگی بنفش که دوست داشته باشید استفاده کنید، از رنگ بنفش تیره و جان‌دار گرفته تا رنگ یاسی و بنفش پاستلی. صرف‌نظر از روش استفاده‌ی شما از این دو رنگ، ترکیب رنگی سفید و بنفش هیچ‌گاه شما را ناامید نمی‌کند.


109- مانیکور فرانسوی همراه با زرق و برق زیاد


مانیکور فرانسوی همراه با زرق و برق زیاد

اگر تصمیم داشته باشید از رنگ‌های روشن و جسورانه در طراحی ناخن‌تان استفاده کنید، راه‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله اضافه کردن این رنگ‌ها به یک مانیکور فرانسوی کلاسیک. برای این منظور می‌توانید نوک هر کدام از ناخن‌هایتان را با استفاده از یک رنگ جذاب و خیره‌کننده، لاک بزنید تا حالتی شبیه به مانیکور فرانسوی ایجاد کند. به این ترتیب نه تنها از رنگ‌های مختلفی در طراحی ناخن‌تان استفاده کرده‌اید، ناخن‌ها و انگشتان هم کشیده‌تر دیده می‌شوند، زیرا قسمت رنگی نوک ناخن‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند. بسته به سلیقه شخصی‌تان، هم می‌توانید از رنگ‌های هم‌خانواده در کنار هم استفاده کنید، و هم از رنگ‌های مکمل. هنر طراحی ناخن یکی از روش‌هایی است که به وسیله آن می‌توانید علایق شخصی و جنبه‌ی بازیگوش وجودتان را به نمایش بگذارید و این طراحی‌ها از هیچ قانون خاصی تبعیت نمی‌کنند. علاوه بر این مانیکورهای فرانسوی رنگارنگ، شما می‌توانید از هر نماد، الگو یا سمبلی که دوست دارید برای تکمیل طراحی ناخن‌تان استفاده کنید و در طراحی این الگوها هم از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید. می‌توانید این طرح‌های اضافی را بر روی همه ناخن‌هایتان رسم کنید و یا از آنها تنها بر روی یک یا دو ناخن‌تان استفاده کنید.


110- طراحی با رنگ لاک پایه و سیاه


طراحی با رنگ لاک پایه و سیاه

رنگ سیاه به خودی خود یک رنگ بسیار خیره‌کننده است که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. اما اگر می‌خواهید این رنگ بیشتر به چشم بیاید، بهتر است از آن بر روی لاک زمینه‌ای سفید یا کرمی پایه استفاده کنید. روش‌های متعددی وجود دارد که از رنگ سیاه در طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید، از جمله استفاده از رنگ سیاه برای نوک ناخن‌ها، طراحی طرح‌ها و الگوهای مختلف مینیمال با استفاده از خطوط سیاه، و یا ترسیم شکل‌های ساده با استفاده از لاک سیاه رنگ. برای مثال می‌توانید با استفاده از لاک سیاه روی زمینه کرمی پایه، طرح‌های کوچکی از قلب، چشم یا هر نماد دیگری که دوست دارید بکشید. اگر به دنبال یک طراحی جسورانه‌تر هستید، می‌توانید برعکس این کار را انجام دهید، یعنی از رنگ سیاه به عنوان لاک زمینه‌ای استفاده کنید و با استفاده از لاک کرمی پایه یا سفید، روی آن طراحی کنید.


111- مانیکور فرانسوی با لاک مات فلورسنت


مانیکور فرانسوی با لاک مات فلورسنت

یکی از چشم‌نوازترین گزینه‌های قابل استفاده در طراحی ناخن، لاک‌های فلورسنت هستند. در زمان طراحی با استفاده از این لاک‌ها، شما به هیچ آیتم اضافی نیاز ندارید و خود این لاک‌ها به تنهایی، به اندازه‌ی کافی خیره‌کننده و جذاب هستند. جذابیت این لاک‌ها به قدری است که استفاده از تنها مقدار کمی از آنها کفایت می‌کند، برای مثال می‌توانید تنها نوک ناخن‌هایتان را با استفاده از لاک‌های فلورسنت لاک بزنید و یک مانیکور فرانسوی مدرن و جذاب داشته باشید. رنگ‌های روشن و متنوع این لاک‌ها باعث می‌شود که شکل و فرم ناخن‌هایتان واضح‌تر دیده شود. در این جا هم داشتن ناخن‌های بلند به شما کمک می‌کند که فضای بیشتری برای طراحی دراختیار داشته باشید. اگر می‌خواهید رنگ‌های فلورسنت لاک‌تان بیشتر به چشم بیاید، می‌توانید از آنها بر روی یک لاک کرمی زمینه‌ای یا ناخن‌های برهنه‌تان استفاده کنید. این لاک‌ها به هر دو صورت براق و مات در بازار موجود هستند و شما می‌توانید بسته به سلیقه شخصی‌تان، هر یک از این دو را انتخاب کنید. با این وجود این روزها استفاده از لاک‌های مات ترندی‌تر شده‌ است و این لاک‌ها به دلیل ظاهر ملایم و زنانه‌شان، طرفداران بیشتری دارند.


112- ناخن‌های اکلیلی


ناخن‌های اکلیلی

چه کسی از کمی زرق و برق خوشش نمی‌آید؟! اضافه کردن کمی اکلیل به هر طراحی ناخن ساده‌ای، باعث می‌شود که ناخن‌هایتان جذاب‌تر و مدرن‌تر شوند و بدون صرف وقت و هزینه زیاد، برای شرکت در هر جشنی آماده باشید. اگر شما هم از ایده استفاده از اکلیل در طراحی ناخن‌هایتان خوشتان می‌آید اما نگران آن هستید که زیاده‌روی نکنید، می‌توانید تنها از یک یا دو رنگ اکلیل استفاده کنید. از نظر ما بهترین گزینه اکلیل‌های طلایی و نقره‌ای هستند که می‌توانید از آنها بر روی لاک کرمی پایه استفاده کنید تا یک مانیکور جذاب و خیره‌کننده، و در عین حال ساده و متین داشته باشید. این طرح ناخن بسیار شیک است و مطمئن باشید از انتخاب آن راضی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: 10 نوع مانیکور که باید درباره آنها بدانید!


113- طراحی نواری


طراحی نواری

اگر به دنبال روشی برای استفاده از رنگ‌های مختلف در کنار هم هستید اما مهارت کافی در طراحی ناخن ندارید، استفاده از طرح‌های نواری این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی با طراحی ناخن‌هایتان خوش بگذرانید. شما می‌توانید از هر ترکیب رنگی‌ای که دوست داشته باشید استفاده کنید، از لاک‌های پاستلی و ملایم گرفته تا رنگ‌های براق و روشن. همچنین می‌توانید از دو یا چند رنگ مختلف در کنار هم استفاده کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ‌های بیشتر در کنار هم، ظاهر دراماتیک‌تری خواهد داشت، به عنوان مثال به سختی می‌توان طرح ناخنی را پیدا کرده که به اندازه یک لاک رنگین‌کمانی جالب‌توجه باشد. اگر دوست دارید از نوارهای رنگی با رنگ‌های متنوع در کنار هم استفاده کنید، داشتن ناخن‌های بلندتر به شما امکان آن را می‌دهد که بتوانید از نوارهای ضخیم‌تری استفاده کنید که طراحی آنها، به مهارت کمتری نیاز دارند. و در آخر، اضافه کردن کمی اکلیل و زرق و برق باعث می‌شود هر طراحی ناخن خاص‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. بنابراین خوش بگذرانید و با اضافه کردن کمی اکلیل نقره‌ای در پایان کار، طراحی ناخن‌تان را خاص‌تر و جذاب‌تر کنید.


114- ستاره‌های آبی و سفید


ستاره‌های آبی و سفید

مانیکور ستاره‌ای در عین حال که بسیار ساده است، ظاهری لوکس و جذاب دارد. اگر به دنبال یک طراحی واقع‌گرایانه هستید، می‌توانید از رنگ آبی تیره یا مشکی به عنوان لاک زمینه‌ای استفاده کنید و ستاره‌های ریزی با استفاده از رنگ سفید بر روی آن طراحی کنید. اما با استفاده از یک لاک زمینه‌ای کرمی پایه و یا طراحی بر روی ناخن‌های برهنه، می‌توانید از نماد ستاره‌ی پنج‌پر معمولی در طراحی‌هایتان استفاده کنید. می‌توانید این ستاره‌ها را در جاهای مختلف ناخن‌هایتان و با استفاده از رنگ‌های مختلف طراحی کنید. رنگ‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما انتخاب رنگ‌های آبی و سفید در کنار هم یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی ستاره به شمار می‌رود. سفید یک رنگ روشن و ملایم است که یادآور معصومیت است و به خوبی با هر رنگ دیگری همراه می‌شود، در حالی که رنگ آبی نمادی از آرامش و صلح است و ترکیب این دو رنگ در کنار هم، همیشه جواب می‌دهد.


115- منحنی‌های سبز و صورتی


منحنی‌های سبز و صورتی

ما معمولاً در طراحی‌هایمان رنگ‌های سبز و صورتی را در کنار هم قرار نمی‌دهیم، اما اگر می‌خواهید طراحی ناخن‌تان یادآور سبک رترو باشد، این ترکیب می‌تواند یک گزینه‌ی خوب باشد. استفاده از خطوط منحنی در طراحی ناخن به شما امکان آن را می‌دهد که علاوه بر استفاده از رنگ‌های مختلف، با رونمایی این منحنی‌ها بر روی ناخن‌هایتان هم خلاقیت خودتان را به نمایش بگذارید. با آن که شما می‌توانید در طراحی هر فرم و بلندی ناخنی از خطوط منحنی استفاده کنید، اما داشتن ناخن‌های بلندتر به شما اجازه‌ی آن را می‌دهد که از فضای منفی بیشتری در طراحی‌هایتان استفاده کنید. به این معنی که همان قدر که خطوطی منحنی پیچ و تاب‌خورده رنگی روی ناخن‌هایتان جلب توجه می‌کنند، فضاهای خالی بین این خطوط هم به همان اندازه جذابیت دارند. در زمان استفاده از این طرح‌ها، انتخاب رنگ هم به همین اندازه دست‌تان باز است. می‌توانید از رنگ‌های تیره‌تر و متین‌تر در کنار هم استفاده کنید، یا با کنار هم قرار دادن رنگ‌های روشن و جسورانه طراحی شاداب‌تر و جسورانه‌تری داشته باشید.


116- طرح‌های هندسی سیاه و سفید


طرح‌های هندسی سیاه و سفید

طرح‌های هندسی بامزه و تأثیرگذارند. شما می‌توانید در طراحی‌تان از انواع خطوط، زاویه‌ها، منحنی‌ها یا نمادهای ساده استفاده کنید و با کنار هم قرار دادن این اشکال، یک طراحی مینیمال و مدرن داشته باشید. در این طرح‌ها می‌توانید همه ناخن‌هایتان را یکسان طراحی کنید و یا برای هر یک از ناخن‌هایتان، یک طرح متفاوت انتخاب کنید. با آن که هیچ قانون خاصی برای انتخاب رنگ در طرح‌های مینیمال وجود ندارد و شما می‌توانید هر رنگی که دوست دارید را انتخاب کنید، اما کنار هم قرار دادن رنگ‌های سیاه و سفید همیشه یک گزینه‌ی عالی است که باعث می‌شود طرح‌هایتان بیشتر به چشم بیایند. ترکیب رنگ‌های سیاه و سفید یک ترکیب جهانی است که باعث می‌شود هر مانیکوری، مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.


117- لاک پاستلی آبی


لاک پاستلی آبی

آبی یک رنگ عالی است که می‌توانید از آن در طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید. طیف رنگی خانواده آبی بسیار گسترده و وسیع است و این به شما اجازه می‌دهد که رنگی که بیشترین میزان سازگاری را با سلیقه و تیپ لباس‌تان دارد انتخاب کنید. اما بهترین مورد در رابطه با رنگ آبی آن است که بسیار جالب توجه است و باعث می‌شود ناخن‌هایتان به مرکز توجه ظاهر تبدیل شوند. با این وجود ایده استفاده از رنگ مورد علاقه‌تان برای لاک همه‌ی ناخن‌هایتان کمی قدیمی شده است، پس بهتر است بار بعدی از چندین رنگ مختلف لاک برای طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید و با استفاده از لاک مورد علاقه‌تان، تنها یک یا دو تا از ناخن‌هایتان را لاک بزنید. به این ترتیب، هم کاری می‌کنید که رنگ مورد علاقه‌تان بیشتر خودش را نشان بدهد، و هم باعث می‌شوید که جواهرات‌تان بیشتر به چشم بیایند.


118- لاک قهوه‌ای و آبی


لاک قهوه‌ای و آبی

بیشتر افراد ترکیب‌های کلاسیکی مانند قرمز و صورتی یا سیاه و سفید را به خوبی می‌شناسند و از آنها در طراحی ناخن‌هایشان استفاده می‌کنند. اما اگر می‌خواهید یک مانیکور متفاوت با ترکیب رنگی جدیدی را امتحان کنید، پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و آبی است. رنگ‌های آبی و قهوه‌ای به طرز شگفت‌انگیزی مکمل هم هستند و شما می‌توانید ناخن‌هایتان را یک درمیان با استفاده از این دو رنگ لاک بزنید و در طراحی ناخن‌تان خلاقیت به خرج بدهید. اگر دوست دارید طرح ناخن‌تان حال و هوایی رترو داشته باشد، می‌توانید از گزینه‌هایی مانند طرح‌های گل، ستاره، و یا طرح‌های چهارخانه استفاده کنید. علاوه بر این، هر دو خانواده آبی و قهوه‌ای تنالیته‌های گسترده و متنوعی دارند که شما می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. برای تکمیل طرح‌هایتان می‌توانید از رنگ‌های زمینه‌ای مانند سفید یا کرمی پایه هم استفاده کنید. خلاق باشید و با طراحی ناخن‌هایتان با رنگ‌های قهوه‌ای و آبی خوش بگذرانید!

بیشتر بخوانید: تاثیر ناخن روی استایل بانوان


119- لاک سبز ملایم


لاک سبز ملایم

اگر به دنبال یک رنگ متفاوت برای مانیکور بعدی‌تان می‌گردید، می‌توانید رنگ سبز ملایم را امتحان کنید. این رنگ بسیار دوست‌داشتنی و آرامش‌بخش است و برای زنان در همه‌ی سنین مناسب است. انتخاب این رنگ به شما کمک می‌کند که بدون آن که طراحی ناخن‌تان بیش از حد رنگارنگ و جسورانه باشد، از یک رنگ باکلاس و شیک برای طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید. رنگ سبز ملایم آن قدر شیک و جذاب است که می‌توانید به سادگی همه‌ی ناخن‌هایتان را با استفاده از آن لاک بزنید و نگران اضافه کردن هیچ تزئینات دیگری نباشید. اما اگر می‌خواهید ظاهر لاک‌هایتان کمی مدرن‌تر و پرکارتر باشد، می‌توانید از طرح‌های زنانه‌ای مانند طرح‌های گل یا چهارخانه برای تکمیل مانیکور ناخن‌تان استفاده کنید. معمولاً از رنگ‌های سفید یا خاکستری برای همراهی با رنگ سبز روشن استفاده می‌شود، اما شما می‌توانید ترکیب رنگ‌هایی مانند صورتی، قرمز یا حتی زرد را هم امتحان کنید.


120- طرح‌های خوشمزه


طرح‌های خوشمزه

نظرتان در مورد داشتن کمی شکلات، بستنی و آبنبات بر روی ناخن‌هایتان چیست؟! بعضی از طرح‌های ناخن آن قدر خوشمزه‌اند که ما را وسوسه می‌کنند آنها را بخوریم! شاید شما در واقعیت زیاد به خوردن چیزهای شیرین علاقه نداشته باشید، اما به هر حال استفاده از این خوراکی‌های پرطرفدار در طراحی ناخن یک ایده وسوسه‌کننده است. این ایده به شما اجازه می‌دهد که از رنگ‌های شگفت‌انگیز و روشن در کنار هم استفاده کنید و نهایت خلاقیت‌تان را بروز دهید. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد و شما می‌توانید از هر چیزی که به ذهن‌تان می‌رسد الهام بگیرید. طرح‌های سه‌بعدی طراحی کنید و در طراحی‌هایتان از لاک‌های مات یا براق استفاده کنید. می‌توانید رنگ‌های هم‌خانواده و نزدیک به هم را کنار هم قرار دهید و یا از رنگ‌های مکمل استفاده کنید تا طراحی‌هایتان جسورانه‌تر باشند. در این جا هم داشتن ناخن‌های بلند یک مزیت محسوب می‌شود و شما می‌توانید طرح‌های متنوع‌تری را امتحان کنید.


121- لاک بنفش مات


لاک بنفش مات

شما می‌توانید از یک مات‌کننده بر روی هر لاک معمولی‌ای استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که نتیجه نهایی، یک مانیکور ملایم و رازآلود باشد. براق نبودن لاک باعث می‌شود که مانیکورتان بسیار متفاوت باشد و اگر نمی‌خواهید لاک‌هایتان زیادی جلب‌توجه کنند، این مات‌کننده‌ها به شما کمک می‌کنند که بتوانید از رنگ‌های متنوع‌تری استفاده کنید. رنگ بنفش یکی از بهترین گزینه‌های قابل استفاده در طراحی ناخن است، زیرا با همه‌ی تنالیته‌های رنگ پوست هم‌خوانی دارد و تنوع شگفت‌انگیز طیف رنگی آن باعث می‌شود که بتوانید هر رنگی که دوست داشته باشید را انتخاب کنید، از بنفش تیره و بادمجانی گرفته تا بنفش شرابی و رنگ‌های ملایم‌تری مانند بنفش پاستلی. اگر نمی‌توانید یکی از این رنگ‌ها را انتخاب کنید، چرا رنگ‌های مختلف بنفش را در کنار هم امتحان نمی‌کنید؟ رنگ بنفش معمولاً به عنوان نمادی از تجمل‌گرایی و ثروت شناخته می‌شود و از گذشته دور، یک رنگ سلطنتی بوده است. استفاده از این رنگ در طراحی ناخن‌هایتان به شما حس آن را می‌بخشد که یک ملکه هستید! شما می‌توانید از لاک بنفش به صورت یک لاک ساده استفاده کنید و یا با اضافه کردن جزئیات تزئینی، یک طراحی فانتزی‌تر و شلوغ‌تر داشته باشید که برای شرکت در مناسبت‌های غیررسمی هم مناسب باشد.


122- ناخن‌های خوشحال


ناخن‌های خوشحال

اگر به دنبال یک طراحی ناخن می‌گردید که هر بار که به آن نگاه می‌کنید، لبخند بزنید و احساس مثبت‌نگری را به زندگی شما وارد کند، ما یک پیشنهاد عالی برایتان داریم! طرح مینیمال صورتک‌ خندان بر روی لاک زمینه‌ای زرد پاستلی! رنگ زرد نمادی از خلاقیت، انرژی و شادی است. این رنگ بسیار شاداب و پرانرژی بوده و باعث می‌شود حتی ساده‌ترین مانیکورها، خلاقانه و مدرن به نظر برسند. در زمان استفاده از لاک زرد شما می‌توانید از بین طیف وسیعی از رنگ‌ها انتخاب کنید، از زرد قناری پررنگ گرفته تا رنگ‌های ملایم‌تر مانند زرد پاستلی، اما این روزها رنگ‌های ملایم‌تر پرطرفدارتر هستند و ترندی‌تر محسوب می‌شوند. سادگی طرح پیشنهادی ما دو مزیت عالی دارد: اول آن که شما می‌توانید از این طرح برای شرکت در هر موقعیت و مناسبتی استفاده کنید، و دوم آن که برای پیاده‌سازی و اجرای این طرح، نیازی نیست به سالن آرایشی مراجعه کنید و خودتان می‌توانید آن را اجرا کنید. با اضافه کردن یک صورتک خندان کوچک بر روی یکی از ناخن‌هایتان به خودتان یادآوری کنید که روزهای خوب زندگی در راه هستند!


123- لاک سبز زمردی


لاک سبز زمردی

آیا می‌توانید رنگی لوکس‌تر از رنگ سبز زمردی تصور کنید؟ انتخاب این رنگ برای طراحی ناخن یک انتخاب پرریسک است، اما اگر قصد شرکت در مناسبت خاص یا یک مجلس جشن را دارید، مطمئن باشید نتیجه‌ی نهایی شما را ناامید نمی‌کند. رنگ سبز زمردی نمادی از ثروت و تجمل به شمار می‌رود و با فرم‌ها و اندازه‌های مختلف ناخن هم‌خوانی خوبی دارد. شما می‌توانید از رنگ‌های مختلفی برای تکمیل رنگ سبز زمردی استفاده کنید، اما بهترین گزینه‌ها رنگ‌های سفید و طلایی هستند. برای داشتن یک مانیکور فوق‌العاده متفاوت و خیره‌کننده نیازی نیست که به رنگ سبز زمردی جزئیات زیادی اضافه کنید، می‌توانید با اضافه کردن طرح‌های ملایمی با رنگ سفید و طلایی و یا تزئیناتی به شکل نگین یا جواهرات بدلی، یک طراحی فوق‌العاده چشم‌نواز و لوکس داشته باشید.

بیشتر بخوانید: براق‌تر شدن ناخن‌ها با این روش!


124- طرح توت‌فرنگی و گیلاس


طرح توت‌فرنگی و گیلاس

دنبال یک طرح تابستانی برای مانیکور بعدی‌تان می‌گردید؟ فصل توت‌فرنگی رسیده است! طرح توت‌فرنگی یکی از محبوب‌ترین طرح‌های مورد استفاده در مانیکور ناخن است، زیرا علاوه بر انتقال حس شادابی و نشاط، طراحی بسیار ساده‌ای دارد که هر کسی می‌تواند آن را اجرا کند. روش‌های گوناگونی وجود دارد که بتوانید از طرح توت‌فرنگی برای طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید، از طراحی چندین توت‌فرنگی کوچک گرفته تا طراحی یک توت‌فرنگی بزرگ و خیره‌کننده بر روی یکی از ناخن‌هایتان. بسته به این که می‌خواهید طراحی ناخن‌هایتان چقدر شلوغ باشند، می‌توانید از طرح میوه‌های دیگر در کنار توت‌فرنگی استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها، طرح گیلاس است که علاوه بر سادگی اجرا، از لحاظ رنگ و فرم هم هم‌خوانی خوبی با توت‌فرنگی دارد.


125- ترکیب رنگ‌های خنثی و آبی نوزادی


ترکیب رنگ‌های خنثی و آبی نوزادی

رنگ‌های خنثی به خودی خود یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجرای مانیکور ناخن هستند، زیرا تنوع بسیار زیادی دارند و در هر موقعیت و زمانی و برای هر فرم و بلندی ناخنی مناسب هستند. با این وجود اگر می‌خواهید کمی رنگ به طراحی‌ ناخن‌هایتان اضافه کنید، یک گزینه‌ی بسیار عالی استفاده از رنگ آبی نوزادی در کنار رنگ‌های خنثی است. تضاد بین این رنگ‌ها یک ظاهر مدرن و جذاب ایجاد می‌کند، در عین حال این ترکیب رنگی بسیار به هم می‌آیند و تقریباً با تمام تنالیته‌های رنگ پوست هم‌خوانی دارند. علاوه بر این، می‌توانید با کنار هم گذاشتن این رنگ‌ها خوش بگذرانید و الگوها و شکل‌های مختلفی را امتحان کنید. در این جا هم، یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها آن است که ابتدا با استفاده از لاک با رنگ خنثی ناخن‌هایتان را لاک بزنید و سپس از لاک آبی نوزادی به عنوان مانیکور فرانسوی در نوک ناخن‌هایتان استفاده کنید. به این ترتیب رنگ آبی نوزادی بسیار تأثیرگذار می‌شود و باعث می‌شود که ناخن‌هایتان بلندتر و انگشتان‌تان کشیده‌تر به نظر برسد.


126- طراحی ساده با الهام از طبیعت


طراحی ساده با الهام از طبیعت

طرح‌های ناخن می‌توانند بسیار پیچیده باشند یا ساده، انتخاب با شماست. گاهی ساده‌ترین طرح‌ها، تأثیرگذارترین گزینه‌ها هستند. طبیعت بزرگ‌ترین منبع الهام است و شما می‌توانید از عناصر طبیعی مختلفی در طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید، از گل‌ها و طرح‌های مختلف برگ‌ها گرفته تا حیوانات کوچک. برای یک طراحی مینیمال و تأثیرگذار، بهتر است ناخن‌هایتان را با استفاده از یک لاک ساده لاک بزنید و از طرح‌های ظریف و کوچک بر روی یک یا دو تا از ناخن‌هایتان استفاده کنید، بهترین گزینه‌ها استفاده از رنگ‌های طبیعی و ملایمی هستند که در همه‌ی موقعیت‌ها و مناسبت‌ها هم قابل استفاده هستند، مانند رنگ‌های سفید، کرمی پایه و خاکستری. می‌توانید از طرح‌های ملایم و ظریفی با رنگ‌های سفید، سیاه یا لاک‌های پاستلی برای تکمیل طرح‌هایتان استفاده کنید.


127- لاک‌های صورتی و قرمز


لاک‌های صورتی و قرمز

ترکیب رنگ‌های صورتی و قرمز یکی از ترکیب‌های کلاسیک مورد استفاده در طراحی ناخن است که هزاران راه برای پیاده‌سازی آن وجود دارد. می‌توانید از الگوی پایه‌ی قلب استفاده کنید یا این رنگ‌ها را با هر شکل، زاویه و منحنی‌ای که دوست دارید در هم ترکیب کنید. این دو رنگ جذاب به نوعی مکمل هم محسوب می‌شوند و کنار هم قرار گرفتن آنها، یک ظاهر زنانه و شاداب ایجاد می‌کند. یک روش دیگر برای کنار هم قرار دادن این دو رنگ، استفاده از تنالیته‌های رنگی مختلف آنها در کنار هم است. شما می‌توانید به سادگی پنج تنالیته‌ی مختلف از رنگ‌های صورتی و قرمز را انتخاب کنید و از هر یک، برای لاک یکی از ناخن‌هایتان استفاده کنید. این مانیکور بسیار ساده و سریع است و نتیجه‌ی نهایی آن به اندازه‌ی یک مانیکور زمان‌بر و پیچیده، جذابیت دارد.


128- طرح هنری الهام گرفته شده از عشق


طرح هنری الهام گرفته شده از عشق

بسیاری اعتقاد دارند که عشق دنیا را می‌گرداند. اگر شما هم با این دسته از افراد موافق هستید، چرا در مانیکور بعدی ناخن‌تان این اعتقاد را به نمایش نمی‌گذارید؟ شما می‌توانید از هر سمبل و علامتی که یادآور عشق باشد استفاده کنید، از طرح‌های قلبی گرفته تا طرح‌های مربوط به ولنتاین و یا حتی نوشتن کلمه‌ی عشق با استفاده از حروف الفبا بر روی ناخن‌هایتان. حتی می‌توانید از طرح‌های مختلفی برای ناخن‌های مختلف‌تان استفاده کنید و برای ترسیم این طرح‌ها، از رنگ‌های شاد و پرانرژی مانند قرمز، صورتی، نارنجی و یا حتی زرد استفاده کنید. فرقی ندارد که از طرفداران طرح‌های مینیمال هستید و یا مانیکورهای پرزرق و برق را ترجیح می‌دهید، در هر حال مطمئن باشید که یک طرح مناسب الهام گرفته شده از عشق برای شما وجود دارد که می‌توانید با کمی خلاقیت، آن را پیدا کنید!


129- ناخن‌های تابوتی شکل زنانه


ناخن‌های تابوتی شکل زنانه

ناخن‌های تابوتی که به ناخن‌های بالرینی هم مشهور هستند، یکی از محبوب‌ترین فرم‌های ناخن هستند. این ناخن‌ها کشیده بوده و در آنها، نوک ناخن تقریباً مربعی شکل است که به نوعی یادآور فرم تابوت، و یا کفش‌های باله هستند. درست است که این فرم ناخن به مراقبت و نگهداری زیادی نیاز دارد و به دلیل بلندی و داشتن گوشه‌های تیز، بیشتر در معرض آسیب و شکستن قرار دارد و ممکن است فعالیت‌های روزمره شما را کمی محدود کند، اما ناخن‌های تابوتی شکل آنقدر جذاب و زنانه‌اند که ارزش صرف وقت و توجه شما را دارند. جذابیت بسیار زیاد این فرم ناخن باعث می‌شود که بتوانید با دست باز، هر طرح و رنگ لاکی که دوست داشته باشید را امتحان کنید. از تکنیک‌های آمبره و ابر و باد گرفته تا استفاده از لاک‌های پولک‌دار و طرح‌های قلبی، انتخاب با شما است!


130- لاک هلویی


لاک هلویی

هلویی یک رنگ ملوس و شاداب است که می‌توانید از آن به شیوه‌های گوناگونی در طراحی ناخن‌تان استفاده کنید. با آن که رنگ هلویی معمولاً در فصل تابستان محبوب‌تر است، اما شما می‌توانید در هر فصلی از سال از این لاک جذاب استفاده کنید. این رنگ بسیار سازگار است و با تنالیته‌های مختلفی از رنگ پوست، هم‌خوانی خوبی دارد. علاوه بر این، اگر دوست دارید جزئیات بیشتری به طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید، می‌توانید در طراحی‌تان از رنگ‌های سفید، رنگ‌های طیف نارنجی و طلایی استفاده کنید. از امتحان کردن طرح‌های مختلف نترسید و با کنار هم قرار دادن تنالیته‌های مختلف رنگ هلویی و سایر رنگ‌های نزدیک به آن، یک مانیکور زیبا و ملایم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه در خانه ناخن‌هایمان را ژله‌ای کنیم: جامع‌ترین راهنما

مطالب مرتبط