45 طرح ناخن برای تابستان 2022 که شما را وسوسه می‌کنند.

45 طرح ناخن برای تابستان 2022 که شما را وسوسه می‌کنند.

17 اردیبهشت 1401

در حالی که هنوز درباره مهم‌ترین ترندهای طراحی ناخن در تابستان 2022 زیاد مطمئن نیستیم، اما می‌توانیم خطوط اصلی طرح‌های مورد علاقه در این تابستان را حدس بزنیم. از آنجایی که در طول فصل‌های سرد بسیاری از ما زمان بیشتری را در منزل سپری کرده‌ایم، شاید شما هم طرح‌های مختلفی را زیر سر گذاشته باشید که امسال تابستان امتحان کنید. ما هم در طی این مدت، چندین طرح را برای شما در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید آنها را در ادامه‌ی مطلب ببینید.

از بسیاری طرح‌های ساده گرفته تا مانیکور فرانسوی، طرح‌های آمبره ابر و بادی و نوک ناخن‌های مخملی، امسال شاهد تنوع کم‌نظیری در ترندهای طراحی ناخن هستیم. علاوه بر این، امسال هیچ محدودیتی در رابطه با شکل و فرم ناخن وجود ندارد و شما می‌توانید هر فرمی که بیشترین سازگاری را با فرم انگشتان‌تان دارد، انتخاب کنید. بنابراین چنانچه می‌خواهید برای طراحی ناخن به سالن آرایشی‌تان بروید، و یا قصد آن را دارید که یکی از طرح‌های مورد علاقه‌تان را در منزل پیاده‌سازی کنید، به هر حال بد نیست نگاهی به ادامه‌ی مطلب بیندازید تا در رابطه با ترندی‌ترین طرح‌های ناخن در تابستان 2022 ایده بگیرید.


نوک ناخن‌های مخملی


مانیکور نوک ناخن‌های مخملی

به یاد دارید که چه طور ترند ناخن‌های مخملی اینستاگرام را به لرزه درآورد؟! خب، خبر خوب آن که پس‌لرزه‌های این طوفان همچنان جذابیت خود را حذف کرده‌اند و این روزها شاهد طرح‌هایی مینیمال هستیم که در آنها، از لاک‌های مخملی با رنگ‌های مختلف در نوک ناخن‌ها استفاده می‌شود و برای جذابیت بیشتر، کمی اکلیل به آنها اضافه می‌شود.


طرح‌های شطرنجی


مانیکور طرح‌های شطرنجی

طرح‌های شطرنجی ناخن این روزها به شدت محبوب هستند و امکان ندارد که بدون مواجه شدن با آنها، در اینستاگرام چرخی بزنید. بنابراین جای تعجب ندارد اگر بسیاری از شما وسوسه شده باشید که این ترند محبوب را امتحان کنید. بهتر است بدانید که این ترند جذاب اخیراً تغییراتی داشته است، و این روزها اغلب سلبریتی‌ها از این طرح شطرنجی فقط برای آرایش نوک ناخن‌هایشان استفاده می‌کنند.


مانیکور فرانسوی کلاسیک


مانیکور فرانسوی کلاسیک

بله! مانیکور فرانسوی همچنان جذابیت خود را دارد! و این امر جای هیچ تعجبی ندارد، زیرا به هزاران روش می‌توان مانیکور کلاسیک فرانسوی را پیاده‌سازی کرد و آن را به روزرسانی کرد.

بیشتر بخوانید: 10 نوع مانیکور که باید درباره آنها بدانید!


رنگ‌های متفاوت لاک برای دو دست


مانیکور رنگ‌های متفاوت لاک برای دو دست

اگر به دنبال یک ایده‌ی منحصر به فرد برای لاک ناخن‌هایتان می‌گردید، بد نیست این بار برای هر یک از دستانتان یک رنگ لاک متفاوت را امتحان کنید. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که این دو رنگ سازگاری نسبی داشته باشند، برای مثال می‌توانید ترکیب رنگ لاک یاسی و ماشی را امتحان کنید.


لاک‌های پاستیلی اکلیلی


لاک‌های پاستیلی اکلیلی

فقط نگاه کردن به طرح آمبره بالا با استفاده از لاک‌های پاستیلی اکلیلی باعث می‌شود احساس کنید که دمای هوا چند درجه خنک‌تر شده است! بهترین قسمت قضیه آن است که این لاک‌ها، در واقع لاک‌های ساده‌ای هستند که می‌توانید به راحتی آنها را در خانه امتحان کنید!


گل‌های سیاه و سفید


مانیکور گل‌های سیاه و سفید

طرح‌های ترکیبی با استفاده از رنگ‌های سیاه و سفید بسیار گرافیکی و جذاب هستند، به خصوص اگر آنها را با یک آیتم زنانه‌ی سنتی مانند گل ترکیب کنیم.


ناخن‌های پنج رنگ


مانیکور ناخن‌های پنج رنگ

ناخن‌های پنج رنگ هم مانند ناخن‌های رنگین‌کمانی یکی از بزرگ‌ترین ترندها در دو سال اخیر بوده است. با این تفاوت که در ناخن‌های پنج رنگ، از پنج رنگ مختلف برای پنج ناخن در هر دست استفاده می‌شود. اگر دوست دارید این ترند محبوب را به روزرسانی کنید، می‌توانید از پنج رنگ ملایم گچی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تاثیر ناخن روی استایل بانوان


طرح گل‌های رترو


مانیکور طرح گل‌های رترو

آیا شما هم از طرفداران طرح‌های رترو هستید؟ کافی است بر روی رنگ بیس زمینه‌ی لاک‌تان، گل‌های ساده‌ای مانند عکس بالا طراحی کنید.


طرح‌های گرافیکی لبه‌دار


مانیکور طرح‌های گرافیکی لبه‌دار

یکی از باحال‌ترین طرح‌های ممکن استفاده از شکل‌های پایه‌ی گرافیکی، استفاده از فضای منفی در طراحی ناخن‌ها است. به خصوص ما عاشق این طراحی ساده با استفاده از رنگ‌های سیاه و طلایی شدیم.


سبز زمردی باحال


مانیکور سبز زمردی باحال

هر چه هوا گرم‌تر می‌شود، استفاده از رنگ‌های جواهرات سرد جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از باحال‌ترین و مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان، استفاده از رنگ سبز زمردی در طراحی ناخن‌ها است.


طرح‌های هنری ناهمسان


مانیکور طرح‌های هنری ناهمسان

اگر سعی دارید خودتان ناخن‌هایتان را طراحی کنید، پیاده‌سازی طرح‌های مختلف بر روی ناخن‌هایتان بسیار آسان‌تر است تا این که بخواهید یک طرح یکسان را بر روی همه‌ی ناخن‌هایتان پیاده‌سازی کنید. مزیت جانبی این طرح‌ها آن است که می‌توانید از رنگ‌های بسیار مختلفی استفاده کنید.


مانیکور فرانسوی امروزی


مانیکور فرانسوی امروزی

می‌توانید با استفاده از لاک‌های قرمز و مشکی و پیاده‌سازی مانیکور فرانسوی، این طرح قدیمی ولی همیشه جذاب را به‌روزرسانی کنید. این لاک به خصوص زمانی بسیار جذاب‌تر می‌شود که آستین لباس‌تان به رنگ مشکی باشد و از لاک زمینه‌ای قرمز و نوک ناخن‌های مشکی استفاده کرده باشید.


نوارهای طلایی


مانیکور نوارهای طلایی

با آن که این طرح لوکس ناخن بسیار هنرمندانه است و به نظر می‌رسد که به زمان و مهارت زیادی نیاز دارد، اما واقعیت آن است که طراحی آن بسیار ساده‌تر از این حرف‌ها است. تنها چیزی که به آن نیاز دارید، یک لاک با رنگ خنثی به عنوان لاک زمینه‌ای، یک قلم‌موی نازک، یک لاک سفید و یک لاک طلایی متالیک است.

بیشتر بخوانید: 11 ناخن آمبره مشکی


پروانه‌های دهه نودی


مانیکور پروانه‌های دهه نودی

آیا ممکن است چیزی بانمک‌تر از این پروانه‌های دهه نودی در طراحی ناخن را تصور کرد؟ بله البته! ترکیب این پروانه‌ها با مانیکور کلاسیک فرانسوی!


مانیکور هولوگرافیک


مانیکور هولوگرافیک

هیچ چیز بهتر از یک مانیکور خیره‌کننده نیست که بدون نیاز به تلاش زیاد، قابل پیاده‌سازی باشد. یک لاک هولوگرافیک ساده به تنهایی همه‌ی این نیازها را برآورده می‌کند. این لاک‌ها که ظاهر بسیار درخشانی دارند، نشان‌دهنده‌ی یک شخصیت مدرن و امروزی هستند.


طرح گل‌های آفتاب‌گردان


مانیکور طرح گل‌های آفتاب‌گردان

چه چیزی بیشتر از گل‌های آفتاب‌گردان می‌تواند سمبل فصل گرم تابستان باشد؟ می‌توانید به راحتی این گل‌ها را با استفاده از یک قلم‌موی ظریف و گرد و یک لاک پاستیلی زرد پیاده‌سازی کنید.


ناخن‌های صورت خندان


مانیکور ناخن‌های صورت خندان

به نظر می‌رسد این ناخن‌های بانمک و شاداب، چیزی بیشتر از یک شیطنت و بازیگوشی روزمره باشند، زیرا این روزها به هر جا که نگاه می‌کنیم، این ناخن‌ها را می‌بینیم. وقتی که می‌گوییم همه‌جا، منظورمان آن است که این طرح‌ها را از دوالی‌پا تا هری‌استایلز، و صد البته در پیج هر بلاگر معروفی که در زمینه‌ی ناخن فعالیت می‌کند، با تنوع در رنگ لاک پایه و شکلک پیاده‌سازی شده می‌بینیم.


صورت‌های خندان رنگین‌کمانی


مانیکور صورت‌های خندان رنگین‌کمانی

به عکس بالا نگاه کنید! ترکیب دو ترند جذاب در یک طرح ساده!


مانیکور فرانسوی با فویل


مانیکور فرانسوی با فویل

آیا دوست دارید که چند تا از ترندهای جذاب امسال تابستان را با هم ترکیب کنید، یکی از بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌سازی این ایده، ترکیب کردن مانیکور فرانسوی با استفاده از فویل و رنگ سبز زمردی است که نمونه‌ی آن را در عکس بالا می‌بینید.


نوارهای روشن


مانیکور نوارهای روشن

چه طور می‌توانیم ترند ناخن‌های رنگین‌کمانی را یک مرحله بالاتر ارتقاء بدهیم؟ خب با استفاده از نوارهای چند رنگ بر روی هر ناخن!

بیشتر بخوانید: چگونه در خانه ناخن‌هایمان را ژله‌ای کنیم: جامع‌ترین راهنما


بنفش در کنار بنفش


مانیکور بنفش در کنار بنفش

ترکیب ترند شکل‌های گرافیکی لبه‌دار با ملایمت رنگ بنفش را می‌توان تنها با یک کلمه توصیف کرد: نبوغ! برای پیاده‌سازی این طرح‌ها می‌توانید از رنگ‌های مختلف در خانواده‌ی طیف رنگی بنفش استفاده کنید.


آمبره صورتی


مانیکور آمبره صورتی

آیا نمی‌توانید بین رنگ لاک‌های مختلف‌تان تصمیم بگیرید؟ می‌توانید برای هر یک از ناخن‌هایتان از یکی از رنگ‌های خانواده‌ی صورتی استفاده کنید و برای جذابیت بیشتر، لاک ناخن‌هایتان را آمبره کنید. برای پیاده‌سازی تکنیک آمبره می‌توانید به سادگی از یک قطره لاک سفید رنگ استفاده کنید و آن را در لاک رنگی‌تان محو کنید.


طرح پوست گاوی


مانیکور طرح پوست گاوی

می‌توانید برای آن که این طرح قدیمی و دل‌پسند را به‌روزرسانی کنید، از یک رنگ ساده به جای رنگ سفید زمینه‌ای استفاده کنید.


نوک ناخن‌های پاستلی


مانیکور نوک ناخن‌های پاستلی

نگاه کنید، باز هم یک مانیکور فرانسوی دیگر! رنگین‌کمانی از لاک‌های پاستلی و ترکیب آن با مانیکور فرانسوی، این طرح ناخن را بسیار مدرن و جذاب کرده است.


طرح اسپرسویی


مانیکور طرح اسپرسویی

کافی است رنگ کرمی زمینه‌ای ناخن‌هایتان را با منحنی‌هایی به رنگ قهوه‌ای تزئین کنید تا این طرح اسپرسویی جذاب را داشته باشید.


ستاره‌های گرافیکی


مانیکور ستاره‌های گرافیکی

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از طرح‌های زرق و برق‌دار خوشتان می‌آید، احتمالاً از این طرح گرافیکی ساده‌ی ستاره بر روی ناخن‌هایتان هم لذت خواهید برد!


طرح قلب با استفاده از فضای منفی


مانیکور طرح قلب با استفاده از فضای منفی

ترکیب این لاک قرمز رنگ و قلب‌هایی که با فضای منفی طراحی شده‌اند، طراحی این ناخن‌ها را بسیار بانمک‌ کرده‌اند. برای پیاده‌سازی این طرح ساده، کافی است که ابتدا طرح قلب را با استفاده از عکس‌برگردان روی ناخن‌هایتان بچسبانید. سپس لاک بزنید و بگذارید کاملاً خشک شود، و در آخر برچسب‌ها را بکنید. می‌توانید از طرح‌های مختلف قلب استفاده کنید.


نوارهای ترکیبی و ساده


مانیکور نوارهای ترکیبی و ساده

استفاده از نوارهای کامل و نوارهای نصفه‌نیمه رنگی، ترند ناخن‌های رنگین‌کمانی را به یک مرحله بالاتر ارتقاء می‌دهد!


منحنی‌های نواری


مانیکور منحنی‌های نواری

خیلی طرح بانمکی است، این طور نیست؟

بیشتر بخوانید: لطفا مراقب کوتیکول ناخن‌تان باشید!


لاک سبز ساده


مانیکور لاک سبز ساده

با آنکه این روزها طرح‌های رنگی‌رنگی و شلوغ طرفداران زیادی دارند، اما هنوز هم بسیاری از ما لاک‌های ساده و تک‌رنگ را ترجیح می‌دهیم. یکی از روش‌های ترندی برای استفاده از لاک‌های ساده، طراحی ناخن‌هایتان با استفاده از دو لایه از یک لاک گچی ساده و سپس استفاده از یک برق ناخن بر روی آن است.


طرح گل‌دار نگینی


مانیکور طرح گل‌دار نگینی

اگر به طرح گل مروارید کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید با چسباندن یک تک‌نگین در مرکز گل، این طرح قدیمی را به‌روزرسانی کنید. اگر ناخن‌هایتان بلند است، می‌توانید تک‌نگین‌هایی را در فضاهای خالی بین گل‌ها هم بچسبانید.


اکلیل نقره‌ای


مانیکور اکلیل نقره‌ای

وقتی که می‌خواهید یک طراحی متفاوت با همیشه‌تان داشته باشید، اما وقت آن را ندارید که به سالن آرایشی بروید، یکی از بهترین انتخاب‌ها لاک اکلیلی نقره‌ای است. می‌توانید از لاک‌های اکلیلی زیتونی و یا طلایی هم استفاده کنید.


طرح‌های واقع‌گرایانه از گل‌ها


مانیکور طرح‌های واقع‌گرایانه از گل‌ها

یک انتخاب بسیار متفاوت و جسورانه، استفاده از طرح‌های واقع‌گرایانه گل‌ها بر روی ناخن‌های ساده است. اگر شما هم از طرفداران گل و گیاه هستید، چه انتخابی مناسب‌تر از این؟!


مانیکور فرانسوی بسیار ظریف


مانیکور فرانسوی بسیار ظریف

می‌توانید برای مدرن‌تر پیاده کردن تکنیک مانیکور فرانسوی، از دو رنگ صورتی نزدیک به هم استفاده کنید. اگر ناخن‌هایتان کوتاه است بهتر است مانیکور فرانسوی را بسیار ظریف پیاده‌سازی کنید، اما اگر ناخن‌هایتان بلند است، می‌توانید از یک منحنی ضخیم‌تر استفاده کنید.


طرح‌های مختلف کارتونی


مانیکور طرح‌های مختلف کارتونی

یکی از بزرگ‌ترین ترندهای ناخن در سال 2021، استفاده از طرح‌های مختلف کارتونی بر روی ناخن‌های مختلف بود و به نظر می‌رسد که این ترند امسال هم همچنان پرطرفدار  است. می‌توانید در طراحی‌هایتان از ترکیبی از برچسب‌های ناخن و طرح‌های دستی استفاده کنید.


ستاره‌های درخشان


مانیکور ستاره‌های درخشان

برای آن که یک مانیکور بدون زحمت و تأثیرگذار داشته باشید، می‌توانید به راحتی ناخن‌هایتان را با استفاده از یک لاک با رنگ پایه لاک بزنید و از استیکرهای درخشانی با طراحی ستاره برای تزئین آن استفاده کنید.


ماه‌های نصفه‌نیمه


مانیکور ماه‌های نصفه‌نیمه

می‌توان این طرح را در یک کلمه و خلاصه توصیف کرد: شیک!

بیشتر بخوانید: پاستیلی کردن ناخن‌ها در این فصل


مانیکور معکوس فرانسوی


مانیکور معکوس فرانسوی

یکی دیگر از روش‌های جدید برای استفاده از تکنیک قدیمی مانیکور فرانسوی آن است که این مانیکور را با استفاده از یک رنگ تیره و فضای منفی ایجاد کنید.


گل‌های کوچک


مانیکور گل‌های کوچک

نیازی نیست برای پیاده‌سازی این گل‌های مروارید کوچک، از ابزار خاصی استفاده کنید. کافی است یک قلم‌مو با سر گرد داشته باشید و با استفاده از کنار هم قرار دادن نقطه‌های بزرگ لاکی، این گل‌های بامزه را طراحی کنید.


مانیکور فرانسوی رنگارنگ


 مانیکور فرانسوی رنگارنگ

برای یک طرح متفاوت دیگر با استفاده از مانیکور فرانسوی می‌توانید برای نوک هر یک از ناخن‌هایتان، از یک رنگ متفاوت استفاده کنید. یک ستاره‌ی متالیک درخشان به طراحی هر ناخن‌تان اضافه کنید تا میزان شکوه و زنانگی این طرح چندبرابر شود.


آمبره آبی


مانیکور آمبره آبی

به دنبال یک روش راحت و سریع دیگر برای داشتن طرح‌های ناخن ترندی هستید؟ می‌توانید به سادگی از رنگ‌های مختلف یک طیف رنگی بر روی ناخن‌های مختلف‌تان استفاده کنید، تا یک اثر بصری مانند آمبره ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: یکی از این دیزاین‌های آبی را برای ناخن‌تان امتحان کنید


چرخش سبز رنگ


مانیکور چرخش سبز رنگ


امسال تابستان رنگ سبز طرفداران بسیار زیادی دارد، هم در زمینه‌ی مد و فشن و هم در زمینه‌ی طراحی ناخن. می‌توانید اثرگذاری رنگ سبز در طراحی ناخن‌تان را با استفاده از دو رنگ سبز مختلف و قرار دادن یک فضای خالی بین این دو رنگ لاک، چند برابر کنید.


ترکیبی و متناسب


مانیکور ترکیبی و متناسب

اگر می‌خواهید از چند ترند مختلف به طور همزمان استفاده کنید، می‌توانید برای طراحی هر یک از ناخن‌هایتان از یکی از طرح‌های ترندی امسال استفاده کنید. استفاده از یک پالت رنگی روشن، این طرح‌ها را بیشتر مناسب فصل تابستان می‌کند.


سفید مرواریدی


مانیکور سفید مرواریدی

استفاده از یک لاک به رنگ سفید مرواریدی جذابیت بسیار زیادی دارد، اما شما می‌توانید با استفاده از چسباندن چند مروارید بسیار کوچک بر روی ناخن‌هایتان، این طرح را امروزی‌تر و مدرن‌تر کنید.


جرقه‌های آبی


مانیکور جرقه‌های آبی

اگر دوست دارید از جرقه‌های کارتونی استفاده کنید، می‌توانید در طراحی بعضی از ناخن‌هایتان از این جرقه‌ها استفاده کنید. علاوه بر آن، استفاده از رنگ آبی یخی در طراحی ناخن‌ها، احساس شادابی را منتقل می‌کند. برای ترکیب این دو مورد، بعضی از ناخن‌هایتان را با لاک آبی یخی ساده لاک بزنید و برای بعضی از ناخن‌هایتان، از جرقه‌های کارتونی آبی یخی بر روی یک رنگ لاک زمینه‌ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه از ناخن‌های طبیعی‌مان نگهداری کنیم؟

 

مطالب مرتبط