بهترین و شیک‌ترین دیزاین‌ ناخن با لاک طوسی

بهترین و شیک‌ترین دیزاین‌ ناخن با لاک طوسی

05 تیر 1399

لاک ناخن طوسی از آن دسته لاک‌هایی است که معمولاً دست کم گرفته می‌شود. نکته این است که طوسی یکی از آن رنگ‌های خنثی است که کمتر به آن توجه می‌شود. با این حال، هنوز هم دیزاین‌های ناخن برای لاک طوسی خیلی زیباتر از آن چیزی هستند که بتوانید فکرش را بکنید. در واقع لاک‌های طوسی، شیک و زیبا هستند. علاوه بر آن، همیشه می‌توانید از لاک طوسی به عنوان رنگ زمینه برای بسیاری از رنگ‌ها و دیزاین‌های دیگر استفاده کنید. به همین دلیل است که ما تصمیم گرفتیم که دیزاین‌های زیبا و ترند را که با لاک طوسی انجام شده‌اند را در این مقاله گردآوری کنیم. 


دیزاین لاک مات طوسی


لاک ناخن‌های مات مدتی است که ترند شده‌اند. به همین دلیل زدن تاپ کات مات روی لاک طوسی همان چیزی است که برای داشتن ناخن‌هایی شیک و ترند به آن احتیاج دارید. ترکیب لاک‌های صورتی و خاکستری برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که دوست دارند ناخن‌هایشان را ملیح و زیبا نگه دارند. آنهایی که به دنبال دیزاین ناخن جسورانه‌تر می‌گردند، کاملاً از این دیزاین ترکیبی مشکی و طوسی مات خوششان خواهد آمد.

لاک مات طوسی


دیزاین طوسی براق و اکلیلی


لاک ناخن طوسی براق و درخشنده همان چیزی است که برای مطابق مد به نظر رسیدن احتیاج دارید اما خیلی در درخشندگی و براقی آن زیاده روی نکنید. بعلاوه، ناخن‌های اکریلیک طوسی همان چیز خاصی است که برای تکمیل ظاهر تابستانه‌تان به آن نیاز دارید. هنگامی که صحبت از ترکیب کردن دیزاین‌ها می‌شود، ترکیب لاک ناخن طوسی چیزی فراتر از زیبایی خواهد بود.

لاک طوسی براق و دیزاین مرمری

لاک مات طوسی با اکلیل

لاک طوسی با فرنچ اکلیلی


دیزاین لاک طوسی با سنگ


هیچ راهی برای خاص‌تر به نظر رسیدن دیزاین لاک طوسی بجز ترکیب با سنگ نیست. هنگامی در دیزاین ناخنتان سنگ استفاده شده باشد، یعنی آن دیزاین زیبا و منحصر به فرد است. اگر به لاک ناخن‌های مشکی، طوسی و یا طوسی پاستیلی سنگ اضافه کنید، فوق‌العاده شیک به نظر خواهند رسید.

ترکیب لاک طوسی براق و مشکی

 لاک مات طوسی با سنگ تزیینی

 لاک مات طوسی با سنگ های تزیننی

بیشتر بخوانید: آمبره اکلیلی، دیزاینی است که طرفدارش می‌شوید


ترکیب لاک طوسی با دیزاین طلایی و نقره‌ای


دو رنگ نقره‌ای و طلایی برای دیزاین ناخن همیشه ترند هستند که می‌توانید به دیزاین ناخنتان اضافه کنید. این دو رنگ می‌توانند خط‌های ساده، نقطه‌، سنگ و یا حتی رنگ لاک باشند. این طراحی‌ها هر دیزاین ناخنی را به سطحی جدید می‌برند و لاک ناخن طوسی هم استثنا نیست. مثلا ترکیب ناخن اکریلیکی طوسی و نقره‌ای بسیار دلنشین و زیبا به نظر می‌رسند. 

ترکیب لاک مات طوسی با دیزاین قلب و اکلیل طلایی

لاک طوسی براق با دیزاین نقره‌ای


لاک ناخن طوسی با نوک فرنج شده


هنگامی که صحبت از فرنچ ناخن می‌شود، همه ما می‌دانیم که تعریفی از مانیکور کلاسیک ناخن است. با این حال باز هم ما می‌خواهیم به شما نشان بدهیم که مانیکور فرنچ می‌تواند متفاوت و بسیار ترندتر باشد اما در عین حال کلاسیک بودن خود را حفظ کند. آن دسته از خانم‌هایی که ناخن اکریلیک طوسی را ترجیح می‌دهد، حتماً از این دیزاین که ترکیبی از قرمز پررنگ و طوسی است را استقبال می‌کنند، در حالی که خانم‌های کلاسیک، ترکیب نوک ناخن فرنچ شده با طوسی پاستیلی را بیشترمی‌پسندند. 

لاک طوسی براق با فرنج قرمز

لاک طوسی با فرنج سفید


لاک ناخن طوسی با طراحی


هنگامی که صحبت از لاک ناخن طوسی می‌شود، این واقعیتی غیرقابل انکار است که این لاکِ خنثی، زیبا و شیک به نظر برسد. اما هنگامی که آن را طراحی می‌کنید، از تغییر آن حیرت زده می‌شوید. فرقی نمی‌کند که دیزاین طوسی و سفید ناخن با دست طراحی شده باشد، برچسبی باشد یا با دستگاه، در هر صورت آنها خیره کننده به نظر خواهند رسید.

 لاک طوسی با طراحی شکوفه

لاک طوسی با دیزاین گل


دیزاین ساده با رنگ‌های طوسی مختلف


آن دسته از خانم‌هایی که نمی‌خواهند ریسک داشتن طراحی ناخن را قبول کنند، می‌توانند با خیالی آسوده مانیکور با رنگ‌های طوسی مختلف را امتحان کنند. نکته این است لاک ناخن‌ طوسی، تنالیته‌های بسیار زیادی دارد که قطعاً می‌تواند جوابگوی همه سلیقه‌ها و لباس‌ها باشد. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید ظاهری زیبا و به روز داشته باشید، ما به شما امتحان کردن رنگ‌های مختلف لاک طوسی را پیشنهاد می‌کنیم، مهم نیست که رنگ انتخابی شما پاستیلی، تیره و یا حتی بدون هیچ تزیینی باشد.

لاک طوسی براق

لاک طوسی


دیزاین‌های لاک طوسی مات و براق


با استفاده از تاپ کات مات، مانیکورتان را زیبا و شیک کنید. می‌توانید آن را با لاک ناخن براق، اکلیلی و یا طراحی‌های انجام شده با دست ترکیب کنید.

لاک طوسی مات

لاک طوسی مات و اکلیل نقره‌ایی

لاک طوسی مات و دیزاین گل براق


ایده‌های بیشتر برای دیزاین با لاک ناخن طوسی


در اینجا می‌خواهیم توجه شما را به بعضی از انواع مختلف مانیکور ناخن با رنگ‌های مختلف طوسی جلب کنیم. شک نداریم که شما حداقل یکی از دیزاین‌های پیشنهاد شده را انتخاب می‌کنید.

لاک طوسی مات با خطوط رنگی

 لاک طوسی مات و دیزاین مرمری


لاک طوسی با هاله نقره‌ای


از آنجایی که لاک ناخن طوسی به تنهایی خنثی است، شما می‌توانید آن را با استفاده از دیزاین‌های مختلف جالب‌تر کنید. برای اینکه مانیکور ناخن خود را کمی خیره کننده کنید، به آن دیزاین هاله نقره‌ای اضافه کنید. این دیزاین نور را منعکس و ناخن را درخشنده می‌کند. بعلاوه، شما می‌تواند از انواع رنگ‌ها و الگوهای مختلف برای این دیزاین استفاده کنید و همچنین می‌تواند تنها یک ناخن و یا همه ناخن‌ها را اینگونه دیزاین کنید.

لاک طوسی با دیزاین نقره‌ای

لاک طوسی با دیزاین طلایی

لاک طوسی با دیزاین هفت رنگ


دیزاین آمبره با لاک طوسی


مانیکور آمبره بدون هیچ بحثی همیشه مد خواهد بود. این دیزاین ناخن، زیبا و جذاب است و اصلاٌ مهم نیست که این دیزاین را با چه رنگ لاکی انجام می‌دهید. بسته به رنگی که برای سِت کردن با آن در نظر می‌گیرید، شما می‌توانید دیزاین آمبره‌‌ی ملیح و دلنشینی داشته باشد یا جسورانه و متضاد.

آمبره با لاک طوسی

آمبره با لاک طوسی طوسی و زرد و سنگ‌های تزیینی

آمبره با لاک طوسی


ترکیب لاک صورتی و طوسی


دیزاین ترکیب رنگ صورتی و طوسی همیشه زیبا است. نتیجه آن همیشه فوق‌العاده خواهد بود و اصلاٌ مهم نیست که چگونه رنگ‌ها را ترکیب می‌کنید. برای اینکه رنگ‌های متضاد را کنار یکدیگر قرار دهید، مانیکور دو رنگ انجام دهید. در حالی که اگر دیزاینی یکدست‌تر می‌خواهید، باید سایه‌های مختلف یک رنگ را با دیزاینی ساده یا تلفیقی با یکدیگر ترکیب کنید.

ترکیب لاک صورتی و طوسی

لاک صورتی و طوسی


لاک ناخن طوسی با فضای خالی


با لاک ناخن طوسی، دیزاینی ترند شده با فضای خالی احتیاج به زحمت و تلاش زیادی ندارد. اگر این دیزاین را انتخاب کنید، دیگر مهم نیست که کدام مدل از آن را انتخاب می‌کنید. از آنجایی که این دیزاین خاص و چشمگیر است، شما می‌توانید مطمئن باشید که مانیکور ناخن شما حتماً توجه‌ها را به خودش جلب می‌کند.

لاک طوسی با دیزاین مرمری مشکی

لاک طوسی و صورتی

لاک طوسی و صورتی

بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل ترکیبی برای کاشت ناخن کوتاه

مطالب مرتبط