دیزاین ناخن با رنگ زمرد، واقعا زیباست!

دیزاین ناخن با رنگ زمرد، واقعا زیباست!

06 مهر 1399

دنیای دیزاین ناخن پیچیده و پر از شگفتی است، بعلاوه دائم در حال تغییر است که ویژگی عالی برای آن به حساب می‌آید زیرا شما همیشه می‌توانید چیزی متفاوت و جدید را در مانیکور خود استفاده کنید. این روزها هنگامی که رنگ‌های پاستیلی و نود دنیا در دستان خودشان گرفتند، بعضی دیگر از رنگ‌های جسورانه مورد بی‌توجهی قرار گرفتند. به همین دلیل است که معرفی کردن لاک ناخن جادویی زمری را به عنوان یکی از اهداف اولیه خود در نظر داشتیم. نکته اینجاست که زمردی یکی از رنگ‌های جواهرات است و همین نکته است که این رنگ را بسیار باشکوه و قدرتمند می‌کند. برای اثبات حرف خود از شما دعوت می‌کنیم تا نگاهی دقیق‌تر به این کلکسیون بی‌نقص از دیزاین ناخن‌های زمردی داشته باشد.

ترکیب دیزاین فویلی طلایی و ناخن‌های زمردی مرمری

میان تمام رنگ‌های لاک ناخن سبز، زمردی یکی از آن رنگ‌ها واقعاً شیک است که شادابی خود را از درخشانی رنگ سبز که نشانه‌ای از سرسبزی و بهار است، دارد. هنگامی که از این رنگ در مانیکور ناخن خود استفاده می‌کنید، به نظر می‌رسید که به تنهایی می‌تواند آن را کامل کند اما همچنین باید بدانید که راه‌های بسیار زیاد دیگری برای بالا بردن سطح زیبایی این رنگ وجود دارد. تنها کافیست تا نگاهی بیندازید به این دیزاین ناخن سنگ مرمری که به آن رنگ سبز زمردی و تزئینات فویلی طلایی اضافه شده است. آنقدر این دیزاین ناخن معرکه است که به سادگی و بدون هیچ شکی می‌تواند با پیراهن رسمی نیز سِت شود.

مانیکور زمردی با دیزاین طلایی

دیزاین سنگ مرمری با رنگ زمردی تیره

 رنگ‌های سبز زمردی خودشان آنقدر عالی هستند که به سختی می‌شود گفت که نیاز به چیز دیگری دارند تا سطح زیبایی مانیکور شما را بالا ببرند. در این صورت، تنها یک تاپ کات مات می‌توانند مانند دیزاین سنگ مرمر به زیبایی مانیکور شما را کامل کند. هم لاکچری است و هم ساده، شما اینطور فکر نمی‌کنید؟

مانیکور زمردی با دیزاین سنگ مرمری

لاک ناخن سبز زمردی با دیزاین چشم گربه‌ای

رنگ لاک ناخن سبز زمردی با دیزاین چشم گربه‌ای به نظر می‌رسد تا آنجایی خیره کننده است که حتی شما نمی‌توانید چشم‌هایتان را از آنها بردارید. اینگونه به نظر می‌رسد که روی ناخن خود جواهر ذوب کردید، اینطور نیست؟

مانیکور زمردی با دیزاین چشم گربه‌ای

لاک ناخن سبز زمردی مات

ما برای طرفداران لاک ناخن مات ایده جدید آماده کردیم که باید آن را به لیست خود اضافه کنند. ترکیب مات و متالیک چیزی است که ظاهری مغناطیسی و جادویی را به این مانیکور اضافه کرده است پس هیچ چیز دیگری نیست که مانند این دیزاین ناخن برای پیراهن مجلسی سبز شما مناسب باشد!

مانیکور زمردی مات

لاک ناخن سبز زمردی معرکه با دیزاین سنگ

به نظر می‌رسد که این مانیکور سبز زمردی تیره دارای رازی تاریک درون خودش است. اضافه کردن چند گل دوست داشتنی و ملیح تاثیر آن را چند برابر کرده است. اضافه کردن تزئینات سنگ به طور قطع این مانیکور را وارد قلمروی دیگری از زیبایی می‌کند.

مانیکور زمردی با دیزاین سنگ‌ تزیینی

دیزاین ناخن طلایی و زمردی

این دیزاین ناخن لیاقت بودن روی دست‌های یک ملکه را دارد. تاثیری که رنگ سبز روی اکلیل‌های طلایی دارد، غیر قابل توصیف است. به همین دلیل است که اگر می‌خواهید پیراهن فانتزی طلایی و مشکی خود را برای مراسم پیشرو بپوشید ما به شما توصیه می‌کنیم که به این دیزاین توجه خاصی داشته باشید زیرا این مانیکور می‌تواند همان جزئیات گم شده ظاهر بی‌نقص شما باشد.

مانیکور زمردی با دیزاین اکلیلی

دیزاین دلنشین پری دریای با سبز زمردی

درست است که رنگ‌های سبز به صورت غیرقابل باوری تطبیق‌پذیر هستند و به همین دلیل است که شما تقریباً می‌توانید همه چیز را با آنها سِت کنید. برای مثال، این دیزاین ناخن پری دریایی با اضافه شدن رنگ زمردی به آنها استثنایی به نظر می‌رسند. هنگامی که واقعیت کمی خسته کننده می‌شود، وقت آن فرا می‌رسد تا کمی چیزهای فانتزی را وارد دنیای خود کنید.

مانیکور زمردی با دیزاین پری دریای

ترکیب پر از رنگ زمردی و زرد

اگرچه، رنگ زمردی به عنوان رنگی پر رمز و راز در نظر گرفته می‌شود اما می‌تواند از آن به عنوان مانیکوری شاداب و ملیح نیز استفاده کرد. به نظر می‌رسد رنگ‌های زرد و سبز برای یکدیگر ساخته شدند و نتیجه آخر آن این دیزاین ناخن دلنشین و شاداب است، دیزاین ناخن‌های تابستانه آنقدر زیبا هستند که کنار گذاشتن آنها غیرممکن است.

مانیکور زمردی و زرد

دیزاین ساده با لاک ناخن سبز اکلیلی

البته درست است که همه شماها به الگوهای پیچیده برای استفاده به مانیکور خود علاقه ندارید ما این بدان معنی نیست که باید رنگ زمردی را کنار بگذارید. این مانیکور یک رنگِ زمردی و اکلیلی به اندازه دیگر ایده‌های موجود در این لیست فوق‌العاده به نظر می‌رسد، تنها تفاوت آن این است که درست کردن آن بدون هیچ دردسری بسیار آسان‌تر است.

مانیکور زمردی با دیزاین اکلیلی

دیزاین هندسی برای ناخن‌های زمردی

این روزها تقریباً همه دیزاین‌های ناخن در مورد ترند الگوهای هندسی است. هرچند، این دیزاین ناخن زمردی پیچیده کمی متفاوت است. نکته این است که جدای دیزاین هندسی باشکوه جزئیات بسیار دیگر در این مانیکور برای معرکه کردن آن وجود دارد.

مانیکور زمردی با دیزاین هندسی

دیزاین ناخن قدیمی و زیبا

شما قطعاً این ناخن‌های سبز زمردی را با دیزاین جادویی قدیمی همراه آن تحسین خواهید کرد.

مانیکور زمردی با دیزاین قدیمی

دیزاین‌های مختلف ناخن در کنار یکدیگر

هیچوقت ترکیب کردن تعدادی از استایل‌ها با یکدیگر ایده بدی نیست، البته تا وقتی که رنگ‌های آنها با یکدیگر سِت باشند. این مانیکور با دیزاین ناخن‌های زمردی مثالی عالی برای آن است.

مانیکور زمردی با دیزاین سنگ و اکلیل

دیزاین مینیمالیستی سبز زمردی

هنگامی که پیراهنی سبز برای سِت کردن با ناخن‌هایتان دارید، باید مراقب باشید تا در استفاده این رنگ زیاده‌روی نکنید. ما فکر می‌کنیم که این دیزاین ناخن مینیمالیستی سبز انتخابی مناسب است.

فرنچ زمردی با دیزاین اکلیلی

فرنچ ناخن مثلثی با لاک ناخن سبز زمردی

حتی چیزی به کلاسیکی فرنچ نوک ناخن می‌تواند با انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب کاملاً وارد دنیای جدید شود. این دیزاین ناخن سبز زمردی معرکه قطعاً لایق توجهی خاص است.

مانیکور زمردی با فرنچ مثلثی

دیزاین ناخن زمردی پروانه‌ای زیبا

هیچ چیز دخترانه‌تر از اضافه کردن مقداری پروانه به مانیکور ناخن نیست.

مانیکور زمردی با دیزاین  پروانه‌ای

ناخن‌های سبز زمردی با دیزاین مخملی

گاهی هرچقدر دیزاین ناخن پیچیده‌تر باشد، بهتر است. این مانیکور با دیزاین مخملی زمردی دقیقاً نشان دهنده همان چیزی است که می‌خواهم به شما بگویم. برخلاف اینکه جزئیات بسیار زیاد استفاده شده در این مانیکور، به نظر می‌رسد که همه چیز سر جای خودش است.

مانیکور زمردی با دیزاین مخملی

مانیکور زمردی

مانیکور زمردی با دیزاین گل

مانیکور زمردی مات

مانیکور زمردی با دیزاین اکلیلی

بیشتر بخوانید: 49 دیزاین پاییزی ناخن برای خاص پسندان!

مطالب مرتبط