دیزاین‌های چشمگیر ناخن| از ارغوانی روشن تا ارغوانی جیغ

دیزاین‌های چشمگیر ناخن| از ارغوانی روشن تا ارغوانی جیغ

10 مرداد 1399

ارغوانی یکی از خاص‌ترین و قشنگ‌ترین رنگ‌هایی است که این روزها به شدت محبوب شده است. البته این محبوبیت هیچ جای تعجبی ندارد زیرا رنگ راغوانی شامل دو رنگ متفاوت بنفش و خاکستری است و همین مسئله است که این رنگ را بسیار خاص کرده است. برعکس بنفش کم‌رنگ، ارغوانی روشن براقیت کمتری دارد، ملیح‌تر و خاکی رنگ است. در صورتی که شما طرفدار رنگ‌های این چنینی هستید، ما کلکسیون زیبایی از دیزاین‌های ارغوانی روشن داریم که می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این کلکسیون زیبا!

فرم ناخن بالرین با لاک ناخن ارغوانی روشن و سنگ‌های کوچک

برای داشتن فرم ناخن بالرین باید جسارت و شجاعت داشته باشید هرچند شما اگر کار دیزاین ناخنتان خوب باشد، می‌توانید به راحتی آن را تغییر دهید. ما فکر می‌کنیم که این ایده دیزاین ملایم با لاک ناخن ارغوانی روشن ناخن فرم بالرین شما را تا جای ممکن زنانه و ملیح می‌کند.

لاک ناخن ارغوانی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ارغوانی تیره با دیزاین اکلیلی

هنگامی که رنگ زمینه تک رنگ برای شما کافی نیست، راهی برای تغییر وجود دارد. تمام کاری که نیاز دارید اضافه کردن لاک اکلیلی به یکی ار ناخن‌هایتان است. به همین سادگی که می‌بینید!

لاک ناخن ارغوانی تیره با دیزاین اکلیلی

لاک ناخن ارغوانی تیره با الگوی مینیمالیستیک

در صورت نیاز، لاک ناخن ارغوانی می‌تواند الگویی بسیار مینیمالیستیک نیز داشته باشد. به این دیزاین زیبای ارغوانی تیره با الگوهای ساده مینیمالیستی نگاهی بیندازید! اینکه زیبایی در سادگی‌ست، حقیقتی انکار ناپذیر است!

لاک ارغوانی تیره با طراحی ساده

دیزاین آمبره شیک اکلیلی با لاک ناخن ارغوانی روشن

مراسم‌های مهمی در زندگی ما وجود دارد که آروز داریم برای شرکت در آنها در بهترین حالت خودمان باشیم تا بعداً پشیمانی به بار نیاید. در چنین مواقعی، تمام جزئیات ظاهر شما اهمیت دارند و ماینکور ناخن‌هایتان قرار نیست که استثنا باشند. به همین دلیل است که میان این همه رنگ لاک مختلف به شما پیشنهاد می‌دهیم که به لاک ناخن ارغوانی روشن با آمبره اکلیلی نگاهی با دقت بیندازید. چنین دیزاین ناخنی نادیده واقع نمی‌شود اما توجه غیر ضروری زیادی نیز به خود جلب نمی‌کند. ساده و فوق‌العاده!

لاک ارغوانی روشن با تکنیک آمبره

لاک ناخن ارغوانی و نود

هنگامی که نمی‌خواهید دیزاین ناخن شما خیلی جسورانه باشد، وقت آن می‌رسد که به راحتی این مشکل را با ترکیب رنگ ارغوانی و مقداری لاک نود حل کنید. بعلاوه، مقدار کمی سنگ مصنوعی نیز برای این دیزاین بسیار مناسب خواهد بود.

ترکیب دو لاک ناخن ارغوانی و نود

دیزاین ناخن ارغوانی مات: طراحی نوک تیز

بگذارید دیزاین ناخن مسیر خودش را پیدا کنید! ترکیب لاک ناخن ارغوانی مات و نود عالی به نظر می‌رسد و گاهی برای بعضی‌ها بیش از حد ساده است و این دقیقاً همان زمانی است که طراحی‌های نوک تیز ساده به کارمان می‌آید!

لاک ناخن ارغوانی مات با دیزاین اشکال هندسی

ترکیب رنگ سبز تیره‌ با لاک ناخن ارغوانی برای دیزاینی شیک

ترکیب لاک ناخن سبز تیره و ارغوانی روشن یکی از آن ترکیب‌های فوق‌العاده است. بیشتر اینکه، مقداری الگوی اکلیل‌دار و ساده به مانیکور ناخن شما حال و هوای خاص و جذابی می‌دهد!

ترکیب لاک آبی تیره با لاک ارغوانی

دیزاین گلدار زیبا روی لاک ناخن ارغوانی

رنگ ارغوانی روی ناخن‌های کوتاه هم عالی به نظر می‌رسد، مخصوصاً اگر الگوهای گلدار زیبا به آن اضافه کنید. شما برای انجام دادن این دیزاین زیبا به فضای زیادی نیاز ندارید و در پایین می‌توانید نمونه‌ قشنگی از آن را ببینید.

لاک ارغوانی با دیزاین گلدار

ترکیب رنگ ارغوانی دلنشین و رنگ‌های سرد

شاید عجیب به نظر برسد ولی  ارغوانی یکی از آن رنگ‌هایی است که به رنگ‌های سرد خیلی خوب می‌آید. برای مثال، ترکیب لاک ناخن ارغوانی براق با دیزاین اکلیلی و لاک آبی با یکدیگر به نظر معرکه و خاص می‌رسند.

ترکیب لاک ارغوانی با رنگ‌های سرد

دیزاین ناخن ارغوانی متالیک

لاک ارغوانی متالیک

لاک ناخن ارغوانی و دیزاین اکلیلی

ترکیب لاک ارغوانی و دیزاین اکلیلی

ناخن‌های کوتاه با لاک ناخن ارغوانی و اکلیل نقره‌ای

لاک ارغوانی و اکلیل نقره‌ای برای ناخن‌های کوتاه

دیزاین ناخن شیک سفید و ارغوانی تیره

ترکیب لاک سفید و ارغوانی تیره​​​​​​​

دیزاین ناخن بلند با دیزاین مات جذاب

لاک مات ارغوانی برای ناخن‌های بلند​​​​​​​

لاک ناخن زیبای ارغوانی با دیزاین اکلیلی محو

بیشتر اوقات، به نظر می‌رسد که رنگ ارغوانی و اکلیل برای یکدیگر ساخته شده‌اند. مهم نیست که از اکلیل به سمت ارغوانی محو بشود یا از رنگ ارغوانی به سمت اکلیل، ترکیب این دو همیشه حیرت انگیز است!

لاک ارغوانی با دیزاین اکلیلی ​​​​​​​​​​​​​​

لاک ناخن ارغوانی: تاپ کات مات و سنگ مصنوعی براق

تاپ کات مات این روزها بسیار محبوب شده است. به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا این دو ترند را با یکدیگر سِت کنید تا به نتیجه‌ای باورنکردنی دست پیدا کنید. یک الگوی سنگ زیبا قطعاً دیزاین شما را بسیار زیباتر می‌کند.

لاک ارغوانی مات با دیزاین سنگ‌های تزیینی​​​​​​​

لاک ناخن ارغوانی براق

میان همه ایده‌ها برای دیزاین لاک ناخن ارغوانی، لازم به ذکر است که رنگ ارغوانی به تنهایی ایده بسیار جالبی است. تنها لازم است که از لاک ناخن ارغوانی خود چند لایه بزنید تا این دیزاین ناخن خاص شما کامل شود!

لاک ارغوانی براق​​​​​​​

ترکیب فوق‌العاده لاک ناخن ارغوانی و پودر مرواریدی

رنگ‌های خیلی زیادی وجود ندارند که با با پودر مرواریدی ناخن پوشیده شوند و فوق‌العاده به نظر برسند. هنگامی که با دقت به این دیزاین نگاه می‌کنید، می‌بینید که لاک ناخن ارغوانی قطعاً با پورد مرروایدی روی آن عالی به نظر می‌رسد!

ترکیب لاک ارغوانی و پودر مرواریدی​​​​​​​

ناخن فرم بالرین با لاک ناخن ارغوانی محو

رنگ‌های بسیاری هستند که به لاک ناخن ارغوانی می‌آیند اما هنگامی که به رنگ‌های نود فکر می‌کنید، بژ قطعاً بین آنها بهترین است. یک لاک ناخن ساده و ارغوانی روشن به سمت رنگ بژ محو شده و با کمی دیزاین ملیح سنگ بسیار خاص به نظر می‌رسد.

آمبره لاک ارغوانی با دیزاین سنگ‌های تزیننی​​​​​​​

لاک ناخن ارغوانی-بنفش با دیزاین اکلیلی دلنشین

لاک ناخن ارغوانی از میان دیگر رنگ‌های لاک بسیار تطبیق‌پذیرتر است. برای مثال، این رنگ ارغوانی هاله بنفش دارد که با آن معرکه به نظر می‌رسد. و دیزاین اکلیلی اضافه شده به آن، این مانیکور زیبا را کاملاً متحول کرده است!

لاک ارغوانی بنفش با دیزاین اکلیلی ​​​​​​​

لاک ناخن تیره و روشن با دیزاین ارغوانی

دیزاین‌های خنثی این روزها بسیار نزدیک به محبوب شدن هستند. هرچند، مهم نیست که چه رنگ‌های نودی را با یکدیگر ترکیب می‌کنید، شما همیشه به دیزاینی مناسب برای جلوه دادن به کل مانیکور نیاز دارید. ما ایده بسیار جالبی برای شما در ذهنمان داریم، خودتان ببینید!

لاک تیره و روشنارغوانی​​​​​​​

دیزاین معرکه مرمر

گاهی تمام چیزی که مانیکور دست شما برای تغییر کردن از معمولی به خاص نیاز دارد، تنها انتخاب دیزاین مناسب است. این ترکیب لاک ناخن ارغوانی و دیزاین سنگ مرمر به خوبی حرف من را تصدیق می‌کنند.

لاک ارغوانی با دیزاین مرمری​​​​​​​

لاک ناخن مات ارغوانی شیک با رنگ بژ و سنگ

رنگ‌های بژ و ارغوانی به نظر می‌رسد که برای یکدیگر ساخته شده‌اند و به همین دلیل است که ترکیب آنها با یکدیگر همیشه ایده ارزشمندی است. بیشتر اینکه، همیشه می‌توانید یک الگوی سنگ شیک به آن اضافه کنید تا مانیکور خود را حتی زیباتر هم کنید!

لاک مات ارغوانی با رنگ بژ و سنگ‌های تزیینی​​​​​​​

اگر نمی‌خواهید یک رنگ را انتخاب کنید، رنگ‌های جسورانه را ترکیب کنید

زمان‌هایی است که انتخاب کردن تنها یک رنگ کار بسیار سختی است. در این شرایط، ما پیشنهادی خاص برای شما داریم. به این مانیکور نگاه کنید. جسورانه و زیبا نیست؟

لاک ارغوانی تیره و روشن با دیزاین اکلیلی​​​​​​​

لاک ناخن ارغوانی و مرمری با دیزاین بوهو

این روزها دیزاین‌های ترند بسیار زیادی وجود دارند که انتخاب کردن از میان آنها را بسیار سخت می‌کند. اگر شما هم در این شرایط قرار دارید، ما مایلیم که دیزاین ناخن ارغوانی باشکوهی را به شما نمایش دهیم که بسیاری از استایل‌ها در آن ترکیب شده و نتیجه آن بسیار فوق‌العاده است!

لاک ارغوانی با دیزاین مرمری و بوهو​​​​​​​

لاک ناخن ارغوانی-صورتی برای مانیکور فرنچ کلاسیک

لاک ناخن ارغوانی صورتی دقیقاً همان چیزی است که برای خلق مانیکور فرنچ شده کلاسیک و زیبا احتیاج دارید. مقداری سنگ و اکلیل این دیزاین را بسیار خاص، شیک و زیبا می‌کند!

لاک ارغوانی صورتی برای مانیکور فرنچ​​​​​​​​​​​​​​

بیشتر بخوانید: بیش از 30 مدل ترکیبی برای کاشت ناخن کوتاه

مطالب مرتبط